Dat heeft volgens mij te maken met de getijden. Weet verder ook niet precies hoe het zit.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:25 schreef Nass het volgende:
Waneer houdt het verdomme eens op, het waait al fucking lang en ik word serieus gek van.(Het waait nu trouwens ook goed hard buiten)
Trouwens, nog iets mij opvalt, ik loop kranten(pauper blabla) in de ochtend, en het valt mij op dat het bijna altijd rond 5/6 uur windstil is, en het altijd begint te waaien als de zon een beetje begint te schijten.. Uitleg of is dit toeval?
De bewolking was ineens weg, de zon kwam en het was warm, valt de zon weg, dan is de wind weer direct de baas en is het guur. Koninginnedag was dan ook een goed voorbeeld van waar ik me aardig op verkeken heb. Toen waaide het redelijk hard en was er redelijk wat bewolking, oftewel viel de zon regelmatig weg. Ik liep dan ook rond met een dun jasje met daaronder een shirt, oftewel heb ik een zeer frisse dag meegemaakt. Met als uitzondering de laatste paar uur, toen mocht ik een fleece jack lenen van een lieve meid.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef ganzenherder het volgende:
Zal wel komen door een hogedrukgebied wat niet van richting wil veranderen en daardoor verandert de windrichting niet.
Wat ik dan weer niet snap: De wind komt dus wekenlang uit het noord(west/oost), met een windkracht 2-3. Ook de hoeveelheid bewolking was ongeveer gelijk. Maar van de een op de andere dag is het 5 graden warmer dan de dag ervoor. Terwijl er op het eerste gezicht niks anders is
Heeft niks met de tijden te maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met de getijden. Weet verder ook niet precies hoe het zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop