zal wel meevallen... windkracht 9 is niet zo heel erg bijzonder. Vooral niet omdat deze eigenlijk elk jaar wel een keer hebben in de herfst.quote:
Behalve dan dat ik gedacht had op het fietsje naar mijn sollicitatie te gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kans op storm, windkracht 6-8 vandaag, dus een uitschieter naar 9.
Niets aan de hand![]()
Beetje woei, tvp en dank Omaha!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niets aan de hand![]()
Begint die onzin ook alweer?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beetje woei, tvp en dank Omaha!![]()
Wat gaat er eigenlijk 11 november gebeuren qua weer?
Ik zou het heel sneu vinden voor alle kindertjes die St. Maarten gaan lopen en dan vervolgens achter hun lampionnetjes aan moeten rennen.
oooo een kleintje dus..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niets aan de hand![]()
Veel regen, zelfde windsterkte als vandaag en 11 graden. Lekker Hollandsch herfstweerquote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beetje woei, tvp en dank Omaha!![]()
Wat gaat er eigenlijk 11 november gebeuren qua weer?
Ik zou het heel sneu vinden voor alle kindertjes die St. Maarten gaan lopen en dan vervolgens achter hun lampionnetjes aan moeten rennen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:37 schreef addie het volgende:
[..]
Begint die onzin ook alweer?11 november de deurbel uitzetten dus
Ah gossie, verzopen katjes aan de deur dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Veel regen, zelfde windsterkte als vandaag en 11 graden. Lekker Hollandsch herfstweer
einde van deze maandquote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
Die storm in januari was wel leuk. Deze tipt daar nog lang niet aan...
Ik hou niet van bedelaarsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar woont meneer kikkerbil die ons niks meer geven wil!
![]()
Als het echt hard gaat waaien zal het wel iets rustiger zijn denk ik.![]()
quote:Veerboten waddeneilanden uit vaart door storm
Uitgegeven: 8 november 2007 12:00
Laatst gewijzigd: 8 november 2007 12:02
LEEUWARDEN - Rederij Doeksen heeft een groot deel van de afvaarten van de veerboten richting Vlieland en Terschelling geschrapt wegens de dreigende storm.
ANP
Rederij Wagenborg beslist donderdagmiddag of het ook afvaarten naar Ameland en Schiermonnikoog schrapt. Dat meldden beide rederijen donderdag.
Donderdag en vrijdag dreigt een combinatie van noordwesterstorm en springtij. Daardoor is de Waddenzee veel woeliger dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |