zal wel meevallen... windkracht 9 is niet zo heel erg bijzonder. Vooral niet omdat deze eigenlijk elk jaar wel een keer hebben in de herfst.quote:
Behalve dan dat ik gedacht had op het fietsje naar mijn sollicitatie te gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kans op storm, windkracht 6-8 vandaag, dus een uitschieter naar 9.
Niets aan de hand![]()
Beetje woei, tvp en dank Omaha!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niets aan de hand![]()
Begint die onzin ook alweer?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beetje woei, tvp en dank Omaha!![]()
Wat gaat er eigenlijk 11 november gebeuren qua weer?
Ik zou het heel sneu vinden voor alle kindertjes die St. Maarten gaan lopen en dan vervolgens achter hun lampionnetjes aan moeten rennen.
oooo een kleintje dus..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niets aan de hand![]()
Veel regen, zelfde windsterkte als vandaag en 11 graden. Lekker Hollandsch herfstweerquote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beetje woei, tvp en dank Omaha!![]()
Wat gaat er eigenlijk 11 november gebeuren qua weer?
Ik zou het heel sneu vinden voor alle kindertjes die St. Maarten gaan lopen en dan vervolgens achter hun lampionnetjes aan moeten rennen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:37 schreef addie het volgende:
[..]
Begint die onzin ook alweer?11 november de deurbel uitzetten dus
Ah gossie, verzopen katjes aan de deur dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Veel regen, zelfde windsterkte als vandaag en 11 graden. Lekker Hollandsch herfstweer
einde van deze maandquote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
Die storm in januari was wel leuk. Deze tipt daar nog lang niet aan...
Ik hou niet van bedelaarsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar woont meneer kikkerbil die ons niks meer geven wil!
![]()
Als het echt hard gaat waaien zal het wel iets rustiger zijn denk ik.![]()
quote:Veerboten waddeneilanden uit vaart door storm
Uitgegeven: 8 november 2007 12:00
Laatst gewijzigd: 8 november 2007 12:02
LEEUWARDEN - Rederij Doeksen heeft een groot deel van de afvaarten van de veerboten richting Vlieland en Terschelling geschrapt wegens de dreigende storm.
ANP
Rederij Wagenborg beslist donderdagmiddag of het ook afvaarten naar Ameland en Schiermonnikoog schrapt. Dat meldden beide rederijen donderdag.
Donderdag en vrijdag dreigt een combinatie van noordwesterstorm en springtij. Daardoor is de Waddenzee veel woeliger dan normaal.
Op zich een doodnormale herfststorm inderdaad. Het enige is dat dit een noordwester is, en er springtij is.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niets aan de hand![]()
quote:Momenteel is het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst bezet
Ik krijg moppersmurf associaties: "Ik HAAT St. Maartenlopers!"quote:
quote:Water stijgt door storm
Uitgegeven: 8 november 2007 12:00
Laatst gewijzigd: 8 november 2007 12:15
RIJSWIJK - Het water langs de Nederlandse kust stijgt de komende dagen flink. Volgens een woordvoerder van de Stormvloedwaarschuwingsdienst donderdag is het veertig jaar geleden dat de waterstand op verschillende plaatsen langs de kust zo steeg.
ANP
"De laatste keer dat zoiets voorkwam voor de gehele Nederlandse kust was in januari 1976", aldus de zegsman. Naar verwachting stijgt het water in de nacht van donderdag op vrijdag op verschillende plaatsen.
De hoogste waterstand is in het noorden van het land. Vrijdagochtend loopt het water bij bijvoorbeeld Delfzijl op tot 4 meter en bij Hoek van Holland tot 3 meter.
De noordwesterstorm op de Noordzee is verantwoordelijk voor de hoge waterstanden langs de kust.
Veerboten
Rederij Doeksen heeft een groot deel van de afvaarten van de veerboten richting Vlieland en Terschelling geschrapt wegens de dreigende storm.
Rederij Wagenborg beslist donderdagmiddag of het ook afvaarten naar Ameland en Schiermonnikoog schrapt.
Het is dan ook een belachelijk fenomeen! En nog gevaarlijk ook nog, kleine kinderen alleen langs alle deurenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg moppersmurf associaties: "Ik HAAT St. Maartenlopers!"![]()
Maar zoals het er nu uitziet denk ik dat je niet veel kids aan de deur krijgt.![]()
Ach het is traditie, heb jij vroeger niet gelopen?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef addie het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijk fenomeen! En nog gevaarlijk ook nog, kleine kinderen alleen langs alle deuren
Nooit, heb ook nooit geweten dat dat gebeurde tot 2 jaar terugquote:Op donderdag 8 november 2007 12:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach het is traditie, heb jij vroeger niet gelopen?
Ik mag hopen dat de allerkleinsten onder begeleiding van een ouder of groter broertje of zusje staan.
Werd je overvallen?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:38 schreef addie het volgende:
[..]
Nooit, heb ook nooit geweten dat dat gebeurde tot 2 jaar terug
Er is nog niets aan de hand hierquote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
al wat eilanden kwijt?
die liggen nog hoger dan de hele provincie frieslandquote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
al wat eilanden kwijt?
er ligt een hele dijk bananen voor, dus zo snel zullen ze niet wegspoelenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
al wat eilanden kwijt?
dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 8 november 2007 13:47 schreef Armageddon het volgende:
Delft begint het lekker te waaien trouwens.
Ik kreeg gewoon mijn peuk niet aan net ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee
wel harder dan vanochtend, want toen was het windstil
ik moet dadelijk naar mn werk fietsen, mag nog ff rustig blijvenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon mijn peuk niet aan net ja!![]()
Ja, daarvoor is dit een perfect forum. Niet alleen maar theoretisch geneuzel over witte lijntjes etc, maar ook gewoon in Jip en Janneke-taal wat er nu precies aan de hand is!quote:
Ik dacht dat het vandaag al zou gebeuren... maar hier is het nog zo goed als wind stil.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:42 schreef IkWilbert het volgende:
voorwaarschuwing wegverkeer
Waarschuwing WIND(STOTEN)
Komende nacht en morgenochtend krijgt ons land mogelijk te maken met een noordwester storm. Langs de kust komen dan windstoten voor tot 100 km per uur en landinwaarts tot 85 km per uur.
Volgend bericht : 16u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |