quote:Op maandag 28 mei 2007 00:12 schreef Diemux het volgende:
Zoals dit?
[afbeelding]
Deze is van de branden in California:
[afbeelding]
zoooo weer genoeg gegoogled, tijd voor Settlers 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wauw! mooie foto's seg!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:12 schreef Diemux het volgende:
Zoals dit?
[afbeelding]
Deze is van de branden in California:
[afbeelding]
Genomen op mijn vakantiequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Sat van vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:08 Juni 2007
Dode door blikseminslag in Goirle
Het zuidwesten van Nederland is door zwaar noodweer getroffen. Een vrouw (56) uit Goirle kwam om nadat ze door de bliksem was getroffen. In Uitgeest kwam een man om het leven nadat hij van het dak van zijn schuur was gevallen. Hij was erop geklommen omdat het water niet goed wegliep.
Door het noodweer ontstond schade in Limburg en delen van Brabant. Daken van gebouwen stortten in. De politie kreeg honderden meldingen van wateroverlast.
Het KNMI maakte melding van zeldzaam veel bliksem. In de middag gaf het KNMI een weeralarm af, dat 's avonds weer werd ingetrokken.
NOS
Foto van 2 juli 2007 15.00 uur... In het zuiden van Pakistan is het wederom noodweerquote:Noodweer treft 800.000 Pakistanen
Meer dan 800.000 Pakistanen zijn de afgelopen dagen getroffen door overstromingen als gevolg van moessonregens. Vandaag kwam de hulpverlening door het leger op gang in de kustgebieden van Pakistan. Helikopters werden ingezet om voedsel en andere goederen te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop