quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Fredo55 het volgende:
Sorry Speed, kon geen topic titel bedenken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Fredo55 het volgende:
KNMI gaf hier pas een weeralarm toen de eerste winkeliers al moesten hozen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Tja KNMI zegt weinig. Normaal zitten ze best goed met hun voorspellingen, maar ik heb iets meer vertrouwen in Estofex eigenlijk
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
KNMI gaf hier pas een weeralarm toen de eerste winkeliers al moesten hozen.
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=93186
quote:NE Netherlands, NW Germany, France (night)...
GFS 00Z and 06Z produce a local maximum of CAPE in the area during the afternoon, and overlapping 0-1 km shear up to 15 m/s. While little thunder may occur due to quite warm tops, an isolated tornado is not ruled out.
During the night convection with still warmer tops is predicted by GFS over France in an area of 25 m/s 0-6 km shear and >15 m/s 0-1 km shear. While convection is probably too shallow and weak, with such shear a tornado cannot be totally ruled out.
In dit geval zou ik ook liever vertrouwen in Estofex hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Tja KNMI zegt weinig. Normaal zitten ze best goed met hun voorspellingen, maar ik heb iets meer vertrouwen in Estofex eigenlijk
"Een inspiratieloze avond" Is ook een titel toch?quote:
Ja joh, stelde niets voor.quote:
Had effe DM terug gestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Fredo55 het volgende:
regen in september , kerst in december.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Fredo55 het volgende:
Is juli regenachtig, gans de maand is twijfelachtig
Of deze:
Als juli u niet lag te heten,
ge hebt gans augustus om te zweten
Nou ik bedoel daarmee dat we nog 1 maand gaan zweten, dan is het ook wel afgelopen met de pret en kan de herfst gaan beginnen, dolle pret in Oct/Nov/Dec als de bomen weer mooi kaal worden, kan ik de dijk ook weer eens zienquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je verwacht de rest van de zomer op 1 van de augustusdagen.
Lol, die aanrollende novemberstormen!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ik bedoel daarmee dat we nog 1 maand gaan zweten, dan is het ook wel afgelopen met de pret en kan de herfst gaan beginnen, dolle pret in Oct/Nov/Dec als de bomen weer mooi kaal worden, kan ik de dijk ook weer eens zienen dan die bomen er nog weg, leuk voor webcam stream
Geloof me, als er een 10-11bft komt dan haal ik mijn weerstation van het dak en ga ik naar de pier om die daar vast te zetten met kabels enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die aanrollende novemberstormen!![]()
Haha! Wees maar voorzichtig.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geloof me, als er een 10-11bft komt dan haal ik mijn weerstation van het dak en ga ik naar de pier om die daar vast te zetten met kabels enzotijdelijk dan he
![]()
Daarna terug naar huis en dan alle data laten inlezen en de grafieken stromen dan wel binnen
Waarom zou ik voorzichtig moeten doenquote:
Hmm, bedoel meer met je apperatuur.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom zou ik voorzichtig moeten doengewoon met 7bft erheen gaan en met 7bft terug
effe toestemming vragen voor tijdelijke plaatsing en dan kan ik eventueel wel weer naar huis hoewel hoog water ook wel weer leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |