quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten?
De atmosfeer staat op ontploffen! #286: Weeralarm sissies
Lekker bezig zo met dat weer.![]()
Thx. Ik was dan wel een paar seconde eerder maar t nr klopt niet en de plaatjes werken niet.quote:
Was maar een idee omdat de plaatjes niet werkte in de OP van t vorige topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Frutsel het volgende:
die jongens daar regelen het grotendeels zelf?
ik dacht dat die OP ergens in de wiki stond?
Vraag het ff in dat topic zou ik zeggen
aangepast!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef aloa het volgende:
Winter in de V.S. (2009/2010) moet worden Winter in de V.S. (2009/2010)![]()
Alvast bedankt.
top!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef aloa het volgende:
Nieuwsflitsen #1: Natuurelementen in het nieuws
Er staat nu #1, maar er was ook een vorig deel, dus moet #2 zijn
er staat nog steeds 328quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:28 schreef aloa het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #328: Zondag onstuimig
moet deel 329 zijn.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egnie
Over het hoofd gezienTis ook altijd zo druk hier
ik was nog niet van plan om te stoppen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Ziet er wel zo uit ja![]()
En als jij zou stoppen met posten op DE wordt het ook behoorlijk leeg
628 keer maarquote:Op zondag 7 maart 2010 07:45 schreef Dagonet het volgende:
dat jaaroverzicht heeft nu iedereen wel gelezen..
Rustig forumpje he... meeste ontopic, weinig bagger... voor- en nadelenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Wow, dit topic staat nog steeds in MyAT, na een post van lang geleden. En het is pas op pagina 2.
Bij deze een nominatie voor sloomst lopende FB van FOK!(dat is een compliment, hè)
Ik heb het anders gisteren of eergisteren pas gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 07:45 schreef Dagonet het volgende:
dat jaaroverzicht heeft nu iedereen wel gelezen..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef j95 het volgende:
Ben hier eigenlijk nooit eerder wezen kijken, maar vet forum!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ondanks dat het al drie jaar bestaat denk ik dat er tig anderen zijn die het niet weten en er vermoedelijk net zo over zouden denkenWe need more users
![]()
Thx
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook
was bezig met een antwoord
trouwens, qua naam deel ik je mening wel... maar tis lastig om alles te omschrijven... het gaat niet specifiek over het weer, ook niet alleen over natuurrampen en natuurgeweld. Mond op mond reclame of linken van en naar de FP of elders op fok doe ik wel, of via twitter.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Done
Had het al eerder veranderd, maar ivm werk kon ik dat hier nog niet melden, je zal het al wel gezien hebben
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Als je op de index in dit subforum klikt, ( Hier dus ) kan je helemaal onderin bij "meer of minder topics" de index op drie maanden ofzo zetten. Dan zie je het topic wel in de lijst staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef lipjes het volgende:
waar is het topic van de vulkaan van ijsland heen btw
ik kan hem niet vinden
Wanneer wordt jij nou eens mod van DE?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Uitbarsting vulkaan IJsland #15 Nog 3 op de nominatie!
Wat was dat rode kruisje ook al weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:37 schreef Frutsel het volgende:
done
wanneer gaan ze dat rode kruisje eens fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |