| 1 2 3 4 5 6 7 | Min. temp (graden C): Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting: Luchtdruk (hPa): | 

| 1 2 3 4 5 6 | Gemiddelde temperatuur (normaal 16,6 C): Neerslag (normaal 202 mm): Zonuren (normaal 591 uur): Aantal warme dagen [= maximum van 20 C of hoger] (normaal 54): Aantal zomerse dagen [= maximum van 25 C of hoger] (normaal 18): Aantal tropische dagen [= maximum van 30 C of hoger] (normaal 3): | 

! Het lijkt mij leuk om een bonusvraag te hebben voor die 3 maanden. Mij idee was het aantal dagen dat het onweerde. Iets anders zou evt. ook kunnen want weet niet zeker of dat te controleren is.
! Het lijkt mij leuk om een bonusvraag te hebben voor die 3 maanden. Mij idee was het aantal dagen dat het onweerde. Iets anders zou evt. ook kunnen want weet niet zeker of dat te controleren is.

Ik woon echt op twee minuten afstand van de Bilt. Ik wil het wel de gehele zomer bijhouden of het hier onweertquote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef INViCTuS het volgende:
Niet vergeten! Het lijkt mij leuk om een bonusvraag te hebben voor die 3 maanden. Mij idee was het aantal dagen dat het onweerde. Iets anders zou evt. ook kunnen want weet niet zeker of dat te controleren is.

quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef OA het volgende:
Min. temp (graden C): 16,1
Max. temp (graden C): 8
Neerslag (mm): 0
Zon (uren): 5
Windsnelheid (m/s): 3
Windrichting: NW
Luchtdruk (hPa): 1013,7
allebei de min en max verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Min. temp (graden C): 16,2
Max. temp (graden C): 8.8
Neerslag (mm): 0
Zon (uren): 8
Windsnelheid (m/s): 3.2
Windrichting: NW
Luchtdruk (hPa): 1012.5

Dagen met onweer: 11quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gemiddelde temperatuur (normaal 16,6 C): 18.2
Neerslag (normaal 202 mm): 214
Zonuren (normaal 591 uur): 612
Aantal warme dagen [= maximum van 20 C of hoger] (normaal 54): 54
Aantal zomerse dagen [= maximum van 25 C of hoger] (normaal 18): 26
Aantal tropische dagen [= maximum van 30 C of hoger] (normaal 3): 11

quote:
quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |