ze lijken allemaal op elkaar jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja zeg, je kan toch wel aan die afbeelding en link zien?lol
anyway
Weet ik wel johquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze lijken allemaal op elkaar ja![]()
tis allang aangepast joh
wat wil je aanpassen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef sararaats het volgende:
ok, ik weet dat ik dringend een nieuw batterijtje nodig heb
als m'n weerstation weer behoorlijk werkt, wil ik het nog een keer proberen maar dan per dag
kan ik er nog iets aanpassen?
het gaat voortaan per dag gebeurenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef Frutsel het volgende:
Op zich vind ik het leuk hoor dat je elke dag een mededeling gaat doen en ons op de hoogte houdt... heb alleen liever dat het dan in een ander topic gebeurd en niet één topic specifiekMits je het per dag doet
en niet per half uur dus
bijv. Dagverslag Topic, De atmosfeer staat op ontploffen #195 Sneeuw, kou en onweer!,
Winterverwachting 2007 #4 - Winter of Lente?
succes!
quote:
Ik ben iig een serieuze kandidaat in dat gevalquote:Op maandag 26 maart 2007 15:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
daar zullen we nog eens naar gaan kijken![]()
/has deleted user SpeedyGJquote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
SpeedyGJ, ben je er meteen vanaf en hoeven ze volgende week ook niet weer veranderd te worden
nou nou,da's wel erg dramatischquote:Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
/has deleted user SpeedyGJ
okay Indah![]()
![]()
Ik vermoed het weerstation topic + linkjes pagina.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:14 schreef Frutsel het volgende:
Speedy, kweet dat het vroeg is, maar het zou makkelijk zijn als je linkjes plaatst. Nu kan ik zelf gaan zoeken wat ik waar weg moet halen... De vorige keer had ik immers ook het verkeerde topic te pakken, remember
Ja, als ik op jou moet wachten, kan ik me twee keer scheren, zo'n baard heb ik danquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, zo te zien ook al gebeurtbedankt
Ik heb ook een leven hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, als ik op jou moet wachten, kan ik me twee keer scheren, zo'n baard heb ik dan![]()
Opschepperquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, als ik op jou moet wachten, kan ik me twee keer scheren, zo'n baard heb ik dan![]()
Die ja! Wat vaag. Ik weet gewoon zeker dat 'ie er net niet bijstondquote:
heb ik zelf ook wel eens in GCquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ja! Wat vaag. Ik weet gewoon zeker dat 'ie er net niet bijstond![]()
Zou wel weer zo'n vage bug zijn ofzo.
Anyway, bedankt![]()
Kan deze please ook gemerged worden met de DASOO reeks ? met eventueel een iets andere TT ?quote:
stond al in datzelfde topic , dat die 'vandaag' (zaterdag dus) gemerged ging worden met een anderequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan deze please ook gemerged worden met de DASOO reeks ? met eventueel een iets andere TT ?
Want vandaag kan het weer prijs worden.
http://www.estofex.org/
GMTAquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stond al in datzelfde topic , dat die 'vandaag' (zaterdag dus) gemerged ging worden met een andere![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |