I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb gisteravond aan Ferdi beloofd dat ik volgende keer ga Linedancen met de waardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
dit is pas voor de helicopter fans
http://andojung.com/game/copter/copter.swf
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb gisteravond aan Ferdi beloofd dat ik volgende keer ga Linedancen met de waard![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
Moeten ff vragen aan AA of een 17 jarige onder begeleiding is toegestaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Dus ik mag de 15e niet meedoen tenzij ik toestemming van me ouders heb ofzo?
joh niemand vraag foxy naar zn ID neem ik aan, gewoon mee!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Moeten ff vragen aan AA of een 17 jarige onder begeleiding is toegestaan.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef Sickert het volgende:
knip
ik had 1450quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mooi spel man!
bijna 500 meter
![]()
2280quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
ik had 1450dit is echt zo'n gouwe ouwe
ik wil wel meedoen anders doe ik BBQ + slapen en misschien de airsoft filmequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Moeten ff vragen aan AA of een 17 jarige onder begeleiding is toegestaan.
Wat bedoel je precies? Donequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef Sickert het volgende:
Lapo is link naar NT!!
rudy jij boefje!!
gister aan de Mini bezig geweestnaja
is beter op zn plaats
ik need een lasser!! wehehe maar die regel ik met een beetje geluk van t weekend
voorlopig het gat (in de dorpel/instaplijst) helemaal kaal gemaakt in de primer gezet en volgebakken met plamuur om het niet gekker te maken
wel leuk zo'n mini slopengister had ik er 1 deur uit en alle achterbekleding+ banken en ramen er uit
binnnen 1,5 uur!! en het zat er mischien nog wel sneller in
verder alles prima Pinksteren in Renesseword weer lekker druk vrees ik
Bezine icm met leasebak maakt me niet zoveel uit. Heb 10 verjaardagen die maand exclusief feestdagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef FJD het volgende:
De hele maand
Naja ik denk dat het ook wel lastig wordt om voldoende mensen mee te kregen juist vanwege de dure Decembermaand. Je bent al snel een 100,- armer en dat is nog excl. benzine. Ik ben benieuwd, ik heb er wel zin in
Datum vast stellen en aanbetaling doen. Kunnen ze er ook niet meer onderuit![]()
Wat is BF2 dan welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
Mja, gisteren tot de conclusie gekomen dat BF2-en het nog net niet is..
Komt goed..
Ga ik toch samen met jou in een hutje liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
joh niemand vraag foxy naar zn ID neem ik aan, gewoon mee!!
ik ga alleen mee als het urban is, anders moet ik even kijken, ik hou niet zo van koud en bos en tijgeren etc.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik had 1450dit is echt zo'n gouwe ouwe
Wat betekenen deze keer de getallen ?quote:
www.meatspin.comquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Wat betekenen deze keer de getallen ?
euh, nee? vertel eens?quote:
ik zit nu op 387 spins en er staat dat ik officialy gay benquote:
k kwam niet een verder dan 3quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik zit nu op 387 spins en er staat dat ik officialy gay ben![]()
Vertel eens wat nieuws!![]()
Misschien even naar de drogist voor wat glijmiddelquote:
Hier moet ik ook nog even op inhaken, want het is bijna goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
Een Bausje is op Karkand omlopen om zo de achterste vlaggen te pakken![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien even naar de drogist voor wat glijmiddel![]()
http://www.drogisterij.net/Anal_gel_glijmiddel/P/3100002422
Whehe.. dat heb ik idd ook vaak genoeg gedaan, maar dan met us niet weg kunnen komen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hier moet ik ook nog even op inhaken, want het is bijna goed![]()
Het is niet zomaar de achterste vlaggen pakken.. De situatie moet zijn dat we als MEC zijnde vast zitten op het eiland en dat het vaste land volledig in handen is van de US.
Vervolgens helemaal in je uppie naar de overkant weten te komen, de meest tactische vlag (square) weten te veroveren.. overvallen worden door een vijandelijke squad, vechten voor je leven tot aan het bittere einde. Tijdens de wachtijd voor respawn tot de conclusie komen dat er helemaal niemand op jou of je net verworven verse spawnpoint spawned. En dan 2 seconden voor je respawned die vlag weer verliezen.
En dat kan je dan eindeloos herhalen![]()
Dat dames en heren, dat is het enige echte onvervalste Bausje![]()
Je mag alleen mee als je toestemming hebt van je ouders, anders mag je niet mee, leeftijd doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil wel meedoen anders doe ik BBQ + slapen en misschien de airsoft filme
Dan ga ik even aan m'n moeder vragen of ik mee mag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je mag alleen mee als je toestemming hebt van je ouders, anders mag je niet mee, leeftijd doet er niet toe.
Hey! tof!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
Ligt het aan mij of loopt er nou een staafje richting zijn aars ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
10 gig mp3 spelers, alsof je dat nog luistertmaar wel weer funky
![]()
kijk een 12" Aimbaus figure!!![]()
[afbeelding]
boefje mag graag een staaf in zn aars hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of loopt er nou een staafje richting zijn aars ?
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef Viro het volgende:
De huur van de 24/7 JT server loopt tot 01/06/07![]()
K hoop dat jullie er leuk hebben kunnen knallen.
Als er mensen zijn die willen doneren kan dat altijd.
Je kan doneren op de volgende rekening :
rekening nr : 9588192
T.N.V : V A Rewat
Vermeld wel erbij dat het een donatie is anders weet ik god ganse niet waarvoor het dient.
24/7 Just Titsquote:
De Just Tits serverquote:
IP : 84.244.171.95 : 16567quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
24/7 Just Tits
de non -IO server, hosted by Viro, Baus, Eikel & Stefan
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee je vragen zijn op, morgen weer!
hee je vragen zijn op, morgen weer!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef Keltie het volgende:
waarom is die BoF eigenlijk IO/ alleen Karkland?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee je vragen zijn op, morgen weer!
das een half beeldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Mr_Baus het volgende:
25-05-2007 GIRO 9588192 V A Rewat
server donatie Baus -50,00 EUR
brick fight??quote:
Of een FoD lanpartyquote:
80 euro per maand, we huren per kwartaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef Keltie het volgende:
Wat kost die serverhuur?
En twee BoF BootLANsquote:
240 euro dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
80 euro per maand, we huren per kwartaal
Dat is correct, gaat u voor de koelkast?quote:
Ik zelf betaal 75 euro dus nu zitten we al op 125 euroquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Mr_Baus het volgende:
25-05-2007 GIRO 9588192 V A Rewat
server donatie Baus -50,00 EUR
Neuh, die heb ik al 1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is correct, gaat u voor de koelkast?
Ik kan later in de periode nog wel wat missen, en dat ga ik ook zeker overmaken.. Hebben we ook min of meer afgesproken, maar voor 1 juni ga ik het niet meer redden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zelf betaal 75 euro dus nu zitten we al op 125 euro
nu nog maar 121,20 euro![]()
ijsmuts gaat niet meer mee, die heeft het gehad. ENlarge_YourPenisNOW gaat ovb mee, beetje urban enzo. daarbij is december nog wel ver wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Jongens, het afgelopen airsoftevenement met slapen en zuipen was toch weer een succes! Behalve dan dat we baalden van de vele vertragingen op de dag zelf was het een prima evenement. Nu is het dus zaak om het volgende evenement alweer vast te gaan leggen.
Datum: 15 December
Voorkeur voor Airsoft Adventure of Limburgse garde?
Graag ff je naam en je voorkeur voor organisator aangeven!!
Animocheck:
1. Jpjedi (AA+BBQ+SLAAP)
2. Battlelies (AA+BBQ+SLAAP)
3. Tinnus (AA+BBQ+SLAAP)
4. Ferdi (AA+BBQ+SLAAP)
5. Anne ??
6. Postman (AA+BBQ+SLAAP)
7. Jort ?
8. Robert ?
9. Ursel (AA+BBQ+SLAAP)
10. Sanne (AA+BBQ+SLAAP)
11. Baus (AA+BBQ+SLAAP)
12. Rudy Carell
13. Ijsmuts
14. silvershark
15.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is correct, gaat u voor de koelkast?
Wie van jullie 2 liegt er nou dan??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zelf betaal 75 euro dus nu zitten we al op 125 euro
nu nog maar 121,20 euro![]()
Lies!! voor mij weer gewoon het Baus pakket hoor!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef BattleLies het volgende:
knip
Ach we doen het netals vorige keerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik kan later in de periode nog wel wat missen, en dat ga ik ook zeker overmaken.. Hebben we ook min of meer afgesproken, maar voor 1 juni ga ik het niet meer redden.
Ik zal inderdaad nooit zoveel luisteren, maar heb het ook voor de vakantie gekocht, als ik dan op het dek lig kan ik luisteren wat ik wil, of filmpje kijken en een andere belangrijke functie waar ik hem voor ga gebruiken is opslag van me foto's, zo hoef ik niet zoveel van die kaartjes te hebben en kan ik schieten wat ik wilquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
10 gig mp3 spelers, alsof je dat nog luistertmaar wel weer funky
![]()
Je wil nog steeds niet mee airsoften?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom gaan jullie nie eens een keertje paintballen ipv te airsoften?![]()
anders krijgen we misschien ook wel een kleurtjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom gaan jullie nie eens een keertje paintballen ipv te airsoften?![]()
Ik had laatst nav een vrijgezellenfeestje met ongeveer 20 man paintball gedaan en dat vond ik ook hartstikke leuk. Misschien nog wel leuker dan airsoft. Je kunt t lekker in NL doen, is goedkoper (dacht ik) en ik vond dat je er meer fun bij had. Gaat dat boot gebeuren nog door en wanneer dan? Als ik kan, lijkt t me wel lachen om erbij te zijn, vooral CoD over de LAN was lachen de vorige keer ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil nog steeds niet mee airsoften?![]()
Kom je trouwens wel naar de Boot LAN?
Gaat IEMAND me nog uitleggen wat jullie met dat 'urban' bedoelen :Squote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ijsmuts gaat niet meer mee, die heeft het gehad. ENlarge_YourPenisNOW gaat ovb mee, beetje urban enzo. daarbij is december nog wel ver weg
ze gaan toch een oud rangeerterrein huren met 40 oude belgische locs en wat loodsen erop. daar een beetje knallen, noemen we "urban" in de games taalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gaat IEMAND me nog uitleggen wat jullie met dat 'urban' bedoelen :S
Als de scouts meewerken dan moet het Ursel wel lukken om het rond te krijgen. Datum zal eind september komen te liggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik had laatst nav een vrijgezellenfeestje met ongeveer 20 man paintball gedaan en dat vond ik ook hartstikke leuk. Misschien nog wel leuker dan airsoft. Je kunt t lekker in NL doen, is goedkoper (dacht ik) en ik vond dat je er meer fun bij had. Gaat dat boot gebeuren nog door en wanneer dan? Als ik kan, lijkt t me wel lachen om erbij te zijn, vooral CoD over de LAN was lachen de vorige keer ...![]()
T loopt, t loopt. Moet nog wel wat input inquote:Hoe gaat je scriptie? Ik ben na mijn stage btw aangenomen bij Nauta als werkstudent ...![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik had laatst nav een vrijgezellenfeestje met ongeveer 20 man paintball gedaan en dat vond ik ook hartstikke leuk. Misschien nog wel leuker dan airsoft. Je kunt t lekker in NL doen, is goedkoper (dacht ik) en ik vond dat je er meer fun bij had. Gaat dat boot gebeuren nog door en wanneer dan? Als ik kan, lijkt t me wel lachen om erbij te zijn, vooral CoD over de LAN was lachen de vorige keer ...![]()
Hoe gaat je scriptie? Ik ben na mijn stage btw aangenomen bij Nauta als werkstudent ...![]()
Sja .. ik zou zeggen: JIJ mag het ook organiseren hoor ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ze gaan toch een oud rangeerterrein huren met 40 oude belgische locs en wat loodsen erop. daar een beetje knallen, noemen we "urban" in de games taal![]()
Ferdi, roep jij eens wat over dat urban gebeuren, je was er ook bij toen hij het daar over had! Is dit een reele optie???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik zou zeggen: JIJ mag het ook organiseren hoor ...
Met urban wordt een stedelijke omgeving bedoeld. Dus met gebouwen, straten, auto's, of zoals een rangeerterrein.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gaat IEMAND me nog uitleggen wat jullie met dat 'urban' bedoelen :S
En in December ligt alles wel compleet bij AA of de LG (of een citybox ofzo)quote:Hello,
At this time, we have no Glock18 KSC but next week we received the Glock18
KWA. It's exactly the same without trade on the slide.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad nooit zoveel luisteren, maar heb het ook voor de vakantie gekocht, als ik dan op het dek lig kan ik luisteren wat ik wil, of filmpje kijken en een andere belangrijke functie waar ik hem voor ga gebruiken is opslag van me foto's, zo hoef ik niet zoveel van die kaartjes te hebben en kan ik schieten wat ik wil
@Viro: Net vakantiegeld binnen dus, maar meteen even 30 euro overgemaakt voor de server
Het is goed bedoeld hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
Sja .. ik zou zeggen: JIJ mag het ook organiseren hoor ...
Hij was in onderhandeling met de (lokale) overheid over dat terrein. Hoe lang dat gaat duren weet hij niet maar hij heeft me verteld dat hij alle groepen die een keer bij hem hadden gespeeld een mail zouden krijgen zodra er gespeeld kan worden op dat terrein. Zodra dat binnen is mik ik t natuurlijk wel even op t forum en dan kan er altijd nog besloten worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ferdi, roep jij eens wat over dat urban gebeuren, je was er ook bij toen hij het daar over had! Is dit een reele optie???
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:49 schreef staticdata het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=4392
pwnd!
Neej, ik ben heelas nog niet er van af. Ik heb nog enkele tentamens en paar hoofstukken van mijn scriptie te gaan. Ik zal de topics wel volgen mbt de bootlan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de scouts meewerken dan moet het Ursel wel lukken om het rond te krijgen. Datum zal eind september komen te liggen.
[..]
T loopt, t loopt. Moet nog wel wat input in![]()
Jij bent al klaar? Gefeliciteerd iig
Ja mag nog niet eens alleen met de trein van Deventer naar Apeldoorn, waarom mag je wel naar belgie voor BBQ + slapen? Niet dat ik je er niet bij wil hebben, maar uit het verleden weet ik dat je nogal moeite hebt om ergens naartoe te mogen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ik sta erbij voor BBQ + slapen!
ondervoorbehoud airsoften eerst vragen rond die tijd aan me ouders
Dat kan maar 1 stukje zijn: Pullover, pullover.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Neej, ik ben heelas nog niet er van af. Ik heb nog enkele tentamens en paar hoofstukken van mijn scriptie te gaan. Ik zal de topics wel volgen mbt de bootlan.
@Post: nog meer reden voor mij om erbij te zijn ...
P.S. http://youtube.com/watch?v=7MZvPkUHfP0&mode=related&search= vanaf 2:30![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |