Fratsen als debielerige straffen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals waar hij Ajax en AZ heeft gekregen bv.?
Dan moet Bosz eerst weg..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, staat nu ook op Feyenoord.nl;
[..]
![]()
Kromme, kom je thuis?
Gewoon een amateur trainer nemen. Bij de amateurs lopen toch ook geen proftrainers...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat en ik zit gewoon niet op zijn fratsen te wachten
Ik blijf hard hopen op Been&Hanegem of op Trond Sollied.
Ik denk dat, mits Bosz en Wimpie Krullenbol een beetje door het stof gaan, het Feijenoordhart van Willem wel ja zegt.quote:
Meteen maar even de tikfoutjes eruit gehaaldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Jongens, het afgelopen airsoftevenement met slapen en zuipen was toch weer een succes! Behalve dan dat we baalden van de vele vertragingen op de dag zelf was het een prima evenement. Nu is het dus zaak om het volgende evenement alweer vast te gaan leggen.
Datum: 15 December
Voorkeur voor Airsoft Adventure of Limburgse garde?
Graag ff je naam en je voorkeur voor organisator aangeven!!
Animocheck:
1. Jpjedi (AA+BBQ+SLAAP)
2. Battlelies (AA+BBQ+SLAAP)
3. Tinnus (AA+BBQ+SLAAP)
4. FJD (AA+BBQ+SLAAP)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Zal m'n CV even naar Woerts mailenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon een amateur trainer nemen. Bij de amateurs lopen toch ook geen proftrainers...
Ik ga meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Jongens, het afgelopen airsoftevenement met slapen en zuipen was toch weer een succes! Behalve dan dat we baalden van de vele vertragingen op de dag zelf was het een prima evenement. Nu is het dus zaak om het volgende evenement alweer vast te gaan leggen.
Animocheck:
1. Jpjedi (AA)
2. Battlelies (AA)
3. Tinnus (AA)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Ja is wel koud dan... maar ja beetje rennen, daarna een beetje drinken en hup weg kouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Meteen maar even de tikfoutjes eruit gehaaldOw ja en alleen als het urban kan. Anders wacht ik wel weer totdat het mooier weer is.
Animo wel.. Geloof ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Animocheck:
1. Jpjedi (AA)
2. Battlelies (AA)
3. Tinnus (AA)
4. Ursel
5. Sanne
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Mja. Mijn zegen heeft die..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dat, mits Bosz en Wimpie Krullenbol een beetje door het stof gaan, het Feijenoordhart van Willem wel ja zegt.
Die gast heeft meer Feijenoordgevoel in z'n linkerteen dan Bosz en Krullenbol bij mekaar
AA of limburgse garde ?quote:
Op dat rangeerterrein waar Christian t over had. Dat moet wel erg gaaf wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef BattleLies het volgende:
@ Ferdi: urban ? bedoel je alleen met onze groep??? Dat is de absolute voorwaarde!
Waar maakt me niet uit, jullie hebben er meer ervaring mee en dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
AA of limburgse garde ?
en BBQ en slaap?
@ Ferdi: urban ? bedoel je alleen met onze groep??? Dat is de absolute voorwaarde!
Verder heb ik Marcel voorgesteld dat ik binnenkort al 10 euro per persoon (uit eigen zak) voor 20 man voorbetaal .. zodat er NIKS meer tussen mag komen van hun kant!
Niet zolang een Peter B, technisch de scepter zwaait.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Neuh, staat nu ook op Feyenoord.nl;
[..]
![]()
Kromme, kom je thuis?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Niet zolang een Peter B, technisch de scepter zwaait.![]()
Cardinal mompelt iets over oud zeer......
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dat, mits Bosz en Wimpie Krullenbol een beetje door het stof gaan, het Feijenoordhart van Willem wel ja zegt.
Die gast heeft meer Feijenoordgevoel in z'n linkerteen dan Bosz en Krullenbol bij mekaar
Jammer dat je niet de lijst met mensen bij kunt houden!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Inschrijven voor het Airsoften kan ook op de website
[..]
Kleine moeite toch om je even in te schrijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
Jammer dat je niet de lijst met mensen bij kunt houden!
Ik hou het wel weer oud en vetrouwd bij in Word ..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Kleine moeite toch om je even in te schrijvenGeen validatielink oid, helemaal niets. Gewoon even vier veldjes invullen en klaar
nee joh in excelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik hou het wel weer oud en vetrouwd bij in Word ..
Voordeel van t website gedeelte is wel dat de lijst altijd up to date is en dat je de verantwoordelijkheid voor in en uitschrijven bij de personen zelf legt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef BattleLies het volgende:
Ik hou het wel weer oud en vetrouwd bij in Word ..
No cant do,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
De gehele maand was vrij en heb in 2 zinnen bevestigd gekregen dat de 21e onder voorbehoud vrij is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van t website gedeelte is wel dat de lijst altijd up to date is en dat je de verantwoordelijkheid voor in en uitschrijven bij de personen zelf legt.
Ursel heb je van de wannabe ambtenaren al wat nieuws?Ben benieuwd, Boot LAN moet echt gaaf worden
Beetje gamen, bier drinken, BBQen; een echte BoF meet dus.
Is gras groen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Animocheck:
1. Jpjedi (AA+BBQ+SLAAP)
2. Battlelies (AA+BBQ+SLAAP)
3. Tinnus (AA+BBQ+SLAAP)
4. Ferdi (AA+BBQ+SLAAP)
5. Anne ??
6. Postman (AA+BBQ+SLAAP)
7. Jort ?
8. Robert ?
9. Ursel (AA+BBQ+SLAAP)
10. Sanne (AA+BBQ+SLAAP)
11. AimBaus (AA+SLAAP)
12.
13.
14.
15.
De hele maandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
No cant do,december is door familie zaken een echte off limit maand voor andere activiteiten voor mij
![]()
Datum vast stellen en aanbetaling doen. Kunnen ze er ook niet meer onderuitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
Maar die gasten kennende denk ik dat het niet onverstandig is al iets meer plannen te gaan ontwikkelen en meer duidelijkheid over de datum te geven..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef FJD het volgende:
[..]
De hele maand
Naja ik denk dat het ook wel lastig wordt om voldoende mensen mee te kregen juist vanwege de dure Decembermaand. Je bent al snel een 100,- armer en dat is nog excl. benzine. Ik ben benieuwd, ik heb er wel zin in
[..]
Datum vast stellen en aanbetaling doen. Kunnen ze er ook niet meer onderuit![]()
In het boot LAN topic had je al 9 man aanmelding en 6 onder voorbehoud en daaronder kwamen nog een paar aanmeldingen. Zodra je een paar prijzen weet kun je een inschatting gaan maken van de totale kosten p.p. en dan kun je gaan bulkmailen. Voor 20,- p.p. hadden we iig al een man of 15 tot 20.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
Alleen de aanmeldingen zijn nog niet erg groot..:')
FJD
PoSTMaN
ENlarge_yourPenisNow
Mr.Baus
Ursel
Raffie
Dat bedoel ik ook met meer concreet maken..![]()
Ja, Arie, wat denk je dat er onder uitwerken en plannen valt dan..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
In het boot LAN topic had je al 9 man aanmelding en 6 onder voorbehoud en daaronder kwamen nog een paar aanmeldingen. Zodra je een paar prijzen weet kun je een inschatting gaan maken van de totale kosten p.p. en dan kun je gaan bulkmailen. Voor 20,- p.p. hadden we iig al een man of 15 tot 20.
Ik zelf denk dat de juiste volgorde is om eerst de datum vast te stellen, dan de kosten vast te stellen en dan de mensen op de hoogte te gaan stellen. Bij de kosten houd je een ruimte over om onverwachte dingen op te vangen en alles wat je overhoudt op de dag zelf gaat in het bier oid.
Bier drinken en BF2 spelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:16 schreef ursel het volgende:
Ja, Arie, wat denk je dat er onder uitwerken en plannen valt dan..
Mja, gisteren tot de conclusie gekomen dat BF2-en het nog net niet is..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Bier drinken en BF2 spelen?
Zo plan ik altijd een heleboel dingen die ik nooit uitvoer omdat ik aan t bier drinken en aan t BF2 spelen ben.
Was het vorige keer niet 20 minimaal?? en AA is nu 70 euro pp he ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
25 man is niet niets, zeker niet in een dure Decembermaand. Blijft een vreemde regel van AA.
We komen er vast wel uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:23 schreef BattleLies het volgende:
Het grote nadeel van AA! Dat gezeik over het aantal minimale personen en het afzeggen en dat wij dan uit eigen zak moeten betalen![]()
Hoi Annelies,
Heb even gekeken en zaterdag 15 december staat nog vrij om te reserveren.
We hebben helaas wel bij een reservering minimaal 25 deelnemers als eis.
(mocht je bijvoorbeeld met 22 willen boeken dan berekenen we 3 x 69,-door.
Bij een boeking verwachten we het voorschot +/- anderhalve week.
Deelnemers die uiteindelijk toch cancellen moeten we helaas doorberekenen
,daarom is het verstandig om alle deelnemers het volledige bedrag vooruit te
laten betalen aan diegene die het organiseert).
Mochten jullie 15 december reserveren dan verklaar ik deze dag heilig"-)
Groetjes Marcel
Dan moet hij 25 gereviseerde AEG's hebben liggen en een zooitje slings aanschaffenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Was het vorige keer niet 20 minimaal?? en AA is nu 70 euro pp he ...
Is het misschien beter om Christiaan ons probleem van de dag zelf voor te leggen en te kijken of hij die dingen kan veranderen???
quote:
15 december vind ik te laat in het jaar, kijk is het nou augustus september, ok...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
OPGELET!!!
Jij wou toch een Artic Xperience?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
15 december vind ik te laat in het jaar, kijk is het nou augustus september, ok...
hallo 15 december dan is het nog 20 graden hoor. tegenwoordig wordt het niet meer zo koud in nederland / belgiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij wou toch een Artic Xperience?Of heeft het niet met de weersomstandigheden te maken.
In principe zijn we er vroeg bij, dus iedereen zou er rustig naartoe kunnen sparen.
Gaat ff overleggen vanavond..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
@Ursel: [TK]Asus 6800GT 256mb AGP 50,- mag je m meenemen. Die 25/35 extra kan me dan ook weinig schelen
Ruud weer terug in OranjeRuud en Dirk in de spits
Nu v. Bommel nog terug en dan hebben we tenminste een elftal.
Dat is waar! Count me in (onder voorbehoud)... Enkel boffers he?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
hallo 15 december dan is het nog 20 graden hoor. tegenwoordig wordt het niet meer zo koud in nederland / belgie![]()
Heeft die zich aangemeld dan??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
Je kunt m ophalen in Rotterdam (Schouwburgplein) of ik neem m mee naar de GAM meet.
Frankie komt trouwens ook naar de Boot LAN
Das waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
hallo 15 december dan is het nog 20 graden hoor. tegenwoordig wordt het niet meer zo koud in nederland / belgie![]()
Anders wil ik em welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
Je kunt m ophalen in Rotterdam (Schouwburgplein) of ik neem m mee naar de GAM meet.
Frankie komt trouwens ook naar de Boot LAN
18 tot 99 jaar (boven de 100 in overleg)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef Silver_Shark het volgende:
sorry dat ik het zeg maar ik vind die AA stelletje Geldwolfen eigenlijk..
zet mij maar in ondervoorbehoud bij 15 dec als ik mee mag doen als ik 17 ben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |