Mogguh IJs..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh, @ cardinaal, je staat er al lang in man![]()
IJs? ik zie geen ijsmutsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mogguh IJs..
Hoest nou met je huissie dan.. ?? Mogen we al komen opwarmen..
ik moet nog stoelen halen, en plintjes leggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mogguh IJs..
Hoest nou met je huissie dan.. ?? Mogen we al komen opwarmen..
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?act=ST&f=37&t=352&st=0quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ik zie mij nog niet staanondanks die uitnodiging
![]()
Onder het mom van, hoe laat ik hem zelf z'n schuilnaam verklappen..quote:
Yeahquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik moet nog stoelen halen, en plintjes leggen![]()
maar ik zal eens ff mn agenda gaan checken![]()
dat denk ik ook, ga die plintjes echt niet meer leggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef ursel het volgende:
Yeah...
Als je niet opschiet ben ik nog eerder klaar ook hoor..
he zelfs mn vrienden hebben esther pas een paar keer gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef FJD het volgende:
Ga je dan ook je vriendin je huis uit sturen of ga je die eindelijk voorstellen aan de BoFers![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
he zelfs mn vrienden hebben esther pas een paar keer gezien![]()
terwijl we al 8,5 jaar samen zijn en ik mn vrienden nog langer ken![]()
Je schroeft de dop er gewoon weer op?quote:
whehehehequote:
Whehe.. je zou bijna zeggen dat je niet trots op je vangst bent..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
he zelfs mn vrienden hebben esther pas een paar keer gezien![]()
terwijl we al 8,5 jaar samen zijn en ik mn vrienden nog langer ken![]()
sommige dingen moet je gewoon gescheiden houdenquote:
moet je nagaan wat het voor mn imago zou doen als ze hier over protiene shakes kwam zeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. je zou bijna zeggen dat je niet trots op je vangst bent..
Ach je hoeft natuurlijk niet overal altijd bij te zijn zo is het ook weer niet maar goed nu je wat ouder wordt kom je ook weer in de koppeltjes-date fasequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
sommige dingen moet je gewoon gescheiden houden![]()
Midden augustus is inderdaad een slecht idee, al ben je dan wel goedkoper uit, aangezien ik dan op vakantie benquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat denk ik ook, ga die plintjes echt niet meer leggen![]()
maar in juni staan er al 2 meetings op de agenda
in juli ben ik op vakantie
in augustus zou kunnen, maar moet ik waarschijnlijk financiele wonden likken![]()
in september b00tlan
in october FoDlan
in november, zou kunnen![]()
![]()
The man's got a point.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet je nagaan wat het voor mn imago zou doen als ze hier over protiene shakes kwam zeuren![]()
Dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Midden augustus is inderdaad een slecht idee, al ben je dan wel goedkoper uit, aangezien ik dan op vakantie ben
Ja maar jij hebt de broek ook niet aan. Anne is degene die de baas is, jij mag dit weekend niet eens BF2 spelen, omdat zij er het hele weekend isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach je hoeft natuurlijk niet overal altijd bij te zijn zo is het ook weer niet maar goed nu je wat ouder wordt kom je ook weer in de koppeltjes-date faseGeen enkel probleem verder als ze er bij is (zoals bv. met t pokeren) maar het hoeft idd niet overal en altijd aan je te hangen, wat ze gelukkig ook niet doet
![]()
Maar houden jullie dat dan echt zo bewust gescheidenIk zie Sanne bv. ook maar weinig maar bv. op een huwelijk van JP staat ze er bij en ook op de BBQ was ze er.
Volgens mij doen jullie veel vaker meets, maar vertellen jullie het mij niet, of jullie wachten eerst af tot ik mijn hele agenda online heb gegooid om het dan zo te plannen dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
The man's got a point.
[..]
Dan ben ik jarigStrak geregeld Jorrit.
het is niet eens heel erg bewust ofzo. we zijn sowieso totaal anders, zij heeft dr eigen vrienden en dingetjes enzo en ik ook. daarbij speelt natuurlijk ook een rol dat ze 6 jaar ouder is. ik heb geen behoefte aan har vrienden en zij vind die kleuters waar ik mee om ga ook wel ok, maar niet om er zelf bij te zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
Maar houden jullie dat dan echt zo bewust gescheidenIk zie Sanne bv. ook maar weinig maar bv. op een huwelijk van JP staat ze er bij en ook op de BBQ was ze er.
Kleutersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb geen behoefte aan har vrienden en zij vind die kleuters waar ik mee om ga ook wel ok, maar niet om er zelf bij te zitten.
naast BoF ga ik ook nog met kleuters om, die zijn nog erger dan BoFquote:
zie je nemean ook prive danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
naast BoF ga ik ook nog met kleuters om, die zijn nog erger dan BoF![]()
beetje bij verdienen hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus al die penis enlargement spammails komen van jou IJs...
Quoted For Truthquote:
Ik was gisteren gewoon pissed offquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ viro, strakke actie van je op de server![]()
![]()
Klinkt gezellig, jammer dat ik het gemist heb. Zijn er BoF-ers gekicked?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was gisteren gewoon pissed offGewoon de regels overtreden terwijl BoFfers waarschuwingen geven gaat bij mij er niet in
![]()
Dan heb je pech als je gaat baserapen
![]()
Ik had er nog 1 gekicked omdat ie zei dat de regels lame waren![]()
Ik hem kicken voor : If you dont like the rules get the fuck away you fuck nuts![]()
![]()
Net het NOS Journaal Arie.quote:
Als je wil weten met welke redenen ik spelers heb gekicked moet je even de log bekijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, jammer dat ik het gemist heb. Zijn er BoF-ers gekicked?
Ow ja wacht, is een Amsterdammer he.quote:
Neuh, staat nu ook op Feyenoord.nl;quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Bosz ontkent nog alles iig..
Mja, terug naar van Marwijk maar weer dan..
quote:CO ADRIAANSE GEEN TRAINER VAN FEYENOORD
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. De 59-jarige Adriaanse liet Feyenoord weten dat hij zich zeer goed herkent in de door Feyenoord geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij om persoonlijke redenen afziet van de hem aangeboden functie. Feyenoord betreurt het besluit van Co Adriaanse, maar respecteert zijn persoonlijke overwegingen. Feyenoord gaat onverminderd verder met het zoeken naar een opvolger van Erwin Koeman. De club zal op korte termijn gesprekken voeren met een nieuwe kandidaat-hoofdtrainer.
Feyenoord zal tijdens deze periode in het belang van de club en betrokkenen hieromtrent geen verdere mededelingen doen.
Raad van Commissarissen en Directie Feyenoord Rotterdam N.V.
Dat en ik zit gewoon niet op zijn fratsen te wachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja wacht, is een Amsterdammer he.
Je komt zeker ook niet op IJs z'n housewarming?
Tja, reden maakt me niet uit. Ik vertrouw erop dat jullie het beste voor hebben met de server.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je wil weten met welke redenen ik spelers heb gekicked moet je even de log bekijken![]()
Zoals waar hij Ajax en AZ heeft gekregen bv.?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Keltie het volgende:
Dat en ik zit gewoon niet op zijn fratsen te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |