Ik heb een maandje of 3 ook op de fx 5200 bf2 gespeeld zonder problemen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja.. ik denk dat ik dat min of meer wel kan bevestigen nu..
Ff kijken of ik nog wat kan optimizen..
Anders iemand anders nog een kaart te leen??
Mja, zonder problemen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een maandje of 3 ook op de fx 5200 bf2 gespeeld zonder problemen.
Ursel was vergeten de ati drivers te deinstalleren en dan hangt ie een nvidia kaart in zijn kast. Logisch dat je dan problemen krijgt.
Btw check de mods in deze topic dan : Sexfilmpje op internet gooien, kan ik gesued worden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik, met die brakke videokaart had jou nog een keer te pakken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wat een dramatische avond, speelde echt als een dweil![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
Kicked for negative scoreBeetje in m'n grenades lopen he vlegels!
Maar dat komt natuurlijk ook wel een beetje door mijn skills natuurlijk..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef FJD het volgende:
Als zelfs Ursel je neer kan schieten dan speel je idd erg slecht
Die wesley is toch al lang weg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
BoF & Friends Leader Board updated (ook in wiki)
IN:
Cyberdeck
Madmaxfury9
[T2K]Wesley
Jack_Scagnetty
OUT:
KutNeaman
andere updates let me know![]()
Lebbis is gaaf!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net terug van Lebbis en ik moet zeggen hij is weer geweldig.
Schitterend hoe hij tegen alles en iedereen tekeer kan gaan en ook nog eens op een redelijk intelligente manier.
Kaartje kostte ook maar 20 euro, als je de kans nog krijgt, moet je zeker gaan
Toch maar mooi even de comeback van de eeuw gemaakt:quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:49 schreef 3lmo het volgende:
Zo mooi! Heel lijstje Stond met FJD [Teamkills] .... En daarna dat je van de server verwijdert was![]()
Was niet leuk voor hem nee maar goed hij had de minste punten en die schop ik altijd (met uitzondering van BoF).quote:Wat wel minder was, is dat je Hacula (vriend van mij) kickte die al heel lang op een plekje wachtte
Ik kijk altijd eerst naar idle tijd.. en daarna naar rangquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
Was niet leuk voor hem nee maar goed hij had de minste punten en die schop ik altijd (met uitzondering van BoF).
Idle.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar idle tijd.. en daarna naar rang
BoF op 1t/m4quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch maar mooi even de comeback van de eeuw gemaakt:
[afbeelding]![]()
[..]
Was niet leuk voor hem nee maar goed hij had de minste punten en die schop ik altijd (met uitzondering van BoF).
Beetje jammer dat 5 t/m 16 zulke lamzakken waren want we verloren uiteindelijk alsnogquote:
120 punten maar, heb je maar een kwartier gespeeldquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch maar mooi even de comeback van de eeuw gemaakt:
[afbeelding]![]()
[..]
Whehehehe, ja even met CptZomaar anderhalf rondje meegedraaid. En je sschoot wel eens een keertje raakquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef ursel het volgende:
Zelfs ik, met die brakke videokaart had jou nog een keer te pakken..![]()
Cardinalleke ook trouwens..
Ik zie mij nog niet staanquote:
Hè, niet iedereen is zo'n medic hoer als jijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
120 punten maar, heb je maar een kwartier gespeeld![]()
Een Bausje is op Karkand omlopen om zo de achterste vlaggen te pakkenquote:
I revive for my countryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:09 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hè, niet iedereen is zo'n medic hoer als jij![]()
Waarom omlopen als je die hoek ook schuin kan afstekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
Een Bausje is op Karkand omlopen om zo de achterste vlaggen te pakken![]()
had net zo goed een puni kunnen worden genoemd, maar dat zal wel niet klinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Een Puni is patsen met je score maar niet op komen dagen als FJD op de server isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:14 schreef staticdata het volgende:
had net zo goed een puni kunnen worden genoemd, maar dat zal wel niet klinken
oeh, zullen we even op een server gaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Een Puni is patsen met je score maar niet op komen dagen als FJD op de server is![]()
quote:
moet je wel iets meer voor doen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:18 schreef FJD het volgende:
[..]Op je pik getrapt?
Eerst ontbijten en dan werken
Doe al enkele dagen geen flikker en dat kan niet de bedoeling zijn. Hele weekend is
weer in Rozenburg dus vanaf dinsdag ben ik er weer
Weet ik tochquote:
Vroegah hadden we BF2RAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:![]()
wat is bf2cc een hoeren programma
![]()
denk zal de server een restart geven, crahst die hele zooi weer
.
kan toch zijn dat de kosten van een retourtje dusdanig goedkoop zijn dat je van het servergeld, dat is overgebleven telkens een ticket koopquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Vroegah hadden we BF2RAWat een heersend programma was dat zeg.
Ik zit trouwens gewoon weer in Nederland, anders kan ik toch geen BF2 spelen en airsoften gekkie.
Jah, zelfs ik heb je een keer afgeschoten. Shame on youquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wat een dramatische avond, speelde echt als een dweil![]()
Vind sommige Medics toch wel drama... Sommige reviven voor geen donder...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
I revive for my country
ik revive & schiet gewoon veel raak. maar veel mensen begrijpen niet dat je door reviven ticketbleed tegen kan gaan..![]()
Ja en anderen reviven als je in kruisvuur ligtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Keltie het volgende:
Vind sommige Medics toch wel drama... Sommige reviven voor geen donder...![]()
ik doe het soms om de tegenstander af te leiden. dan revive ik, dan ziet de tegenstander dat, gaat voor de easy points, knal ik hem neer, en kan ik nog een keer reviven. +6 punten voor Puniquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ja en anderen reviven als je in kruisvuur ligtBen je net gezond, wil je je eerste hap adem nemen om weg te springen ben je alweer verrot geschoten
![]()
Dan vind ik dat nog meer een Puni:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef staticdata het volgende:
ik doe het soms om de tegenstander af te leiden. dan revive ik, dan ziet de tegenstander dat, gaat voor de easy points, knal ik hem neer, en kan ik nog een keer reviven. +6 punten voor Puni
Heb je dat arme joch er nu gewoon een hele nacht voor wakker laten liggen..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef FJD het volgende:
[..]
hoho ik wordt verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan vind ik dat nog meer een Puni:
Hoeren over de rug van je eigen squad members
![]()
Never mindquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef staticdata het volgende:
jullie begrijpen mijn speelwijze totaal niet
nee, jou laat ik voortaan liggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Never mindzolang je me maar op de been houdt
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan vind ik dat nog meer een Puni:
Hoeren over de rug van je eigen squad members
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |