Ik vind hem wel gruwelijk mooie graphics hebben.. Besturing heeft nu fijn tuning nodig, want hier valt niet mee te rijden.. Als ik dat goed afgesteld krijg dan lijkt het me wel een toffe game... Geluid vind ik wel wat tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Tis nog steeds geen Richard Burns Rally...
He klapjosti ga eens van Usenet afquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat de Colin McRae Demo downloaden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
He klapjosti ga eens van Usenet afIk krijg een connection error
[..]
schiet eens op met afrekenen. Ik heb haast!
Kheb het al aangepastquote:
Dan was het iemand andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik download niet eens van Usenet bilnaadridder. Down de demo nu voor zowel de PC als de 360!
quote:Vrijdag of zaterdag 24 Seizoen 6 DVD 6
Virtual Skipper?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Kheb het al aangepast![]()
[..]
Dan was het iemand anders
[..]Moet DVD5 nog even aanzetten. Voor de liefhebbers; Virtual Skipper 5 ligt nu ook in de winkel
![]()
Skipper ken ik niet, ken alleen Virtual Valerie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef FJD het volgende:Moet DVD5 nog even aanzetten. Voor de liefhebbers; Virtual Skipper 5 ligt nu ook in de winkel
![]()
Dit is die met die kangerooquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Skipper ken ik niet, ken alleen Virtual Valerie.
En dat vertel je pas als ik onderweg ben naar de tandarts..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zijn o.a. JP, Jorrit, Ursel, Baus & IJs hier om bier te drinken of dacht je echt dat ze aan t werk waren?
Forum werkt weer. Bloemen, dankbetuigingen en donaties kunt u doorgeven aan m'n secretaresse.
dat is dus inderdaad behoorlijk klotequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
Maaruhm ik heb dat online gedeelte wel geprobeerd maar ik word automatisch in een groep gegooid en er is dus geen server browser oid
Of hopen dat we elkaar tegen komen in een groepquote:
Kan je met de demo niet gewoon lannen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef FJD het volgende:
Nee tis een demoDan zouden we een ander spel moeten gaan spelen maar goed daar is niemand op voorbereid
Hoe komen ze erbij dat het een geluidskaart isquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef ursel het volgende:
-knip-
Wat is jou gamertag dan voeg ik je toe, kunnen we later samen racenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdomme, dat Xbox Live Marketplace download alle demo's supersnel (PotC, Forza, Shrek) maar DiRT is niet vooruit te branden
Morpheus1412quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is jou gamertag dan voeg ik je toe, kunnen we later samen racen![]()
PoTC is om te huilen, zo slecht is het. En shrek, kom op man kan je beter de teaser demo van blacksite area 51 downloaden en steeds opnieuw spelen![]()
Nou ja, wel videokaart, maar wat jij aanwees dat dat voor geluid was..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij dat het een geluidskaart is![]()
Duidelijk een nVidia FX5200 (128mb) wat ik hier had liggen stof happen![]()
Wie heeft ook gehoord van een geluidskaart met een AGP slot![]()
Mja.. ik denk dat ik dat min of meer wel kan bevestigen nu..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Mr_Baus het volgende:
volgens mij is de fx5200 de enige kaart die vette problemen heeft met bf2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |