Jah, sukkel!quote:
Ja, wat mot je nou? Hoe vaak moeten we het nog zeggen, eerst filmpje lospeuteren en daarna filmpje downloaden en topic opslot ivm policy jadiejadiejadiejaquote:
Nee, kan niet. Wij getuigen allemaal dat je het niet gedaan hebt, maar iemand andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef martin85 het volgende:
ik wil eerst weten of ik geen proces aan mijn broek kan krijgen?
Ik ben de admin hier en ik zeg: Nee, geen proces"quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef martin85 het volgende:
ik wil eerst weten of ik geen proces aan mijn broek kan krijgen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:09 schreef Afwazig het volgende:
PM me het filmpje maar ik zet hem wel online!
Ik beloof hetquote:
Ook jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Laat eerst een mod die er verstand van heeft naar kijken! Pak een mannelijke mod van [WGR] ofzo
Had ik al gedaanquote:
Jij kikt er wel op, die op en neer gaande en samentrekkende billen van TS?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Laat eerst een mod die er verstand van heeft naar kijken! Pak een mannelijke mod van [WGR] ofzo
Mond houden, anders verklap ik het!!quote:
Jij niet danquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kikt er wel op, die op en neer gaande en samentrekkende billen van TS?
Sssshhtt, straks jaag je hem wegquote:
Minderjarigquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag, tenzij 1 van jullie minderjarig is/was.
Post nou maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef martin85 het volgende:
ze is 18
Dan mag het helemaal, we wachtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef martin85 het volgende:
ze is 18
leeftijd is not the issue..quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dan mag het, zet maar neer.
Neeheeeeeeee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
leeftijd is not the issue..
ik wil weten of ik een proces kan krijgen, met betrekking tot schending privemateriaal.
als jij het hebt gefilmd mag je ermee doen wat je wilquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
ik wil weten of ik een proces kan krijgen, met betrekking tot schending privemateriaal.
Neeheeeeee, hup, post die bende.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
Je hebt haar "privates" toen ook al geschonden en werd je toen "gesued"? Nee dus...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
Het filmpje is jouw eigendom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
Nee, je kunt geen proces krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
Hoezo is dat schending?? Je staat er toch zelf ook op??quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef martin85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |