Absoluut niet. Daar is het namelijk veel kalerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef MREn het volgende:
Dat laatse sowieso niet, daar heb je geen bomen halverwege een weilandje als er een sloot aan het spoor ligt. Of het moet ten noorden van Hr zijn, daar kom ik zelden bij daglicht.
Ik ben er morgen (vrijdag), van 11:15-18:00.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Mensen hier die nog gaan kijken bij het stoomfestival Hoorn - Wognum - Medemblik ??
Volgens mij klopt dat niet met die bomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Zelf denk ik dat het tussen Zwolle en Meppel is
gewoon roepen: met de botte bijl meer plezier?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik ben er morgen (vrijdag), van 11:15-18:00.
Eenvoudig te herkennen als de enige persoon (van de drie) op de NVBS-stand die de leeftijd van 50 nog niet heeft bereikt. En eng ben ik niet, dus wees niet bang om eens iemand in het echt aan te spreken
Ik geloof dat het tussen Groningen en Meppel was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zou ik het niet weten
Ik kom er niet echt vaak, maar volgens mij was dat het. En de betonnen bovenleidingportalen van dat type vind je alleen in het noordoosten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:34 schreef Peterselieman het volgende:
Nu je het zegt, kan het idd wel eens in Drenthe zijn geweest, omdat ze daar redelijk wat bomen hebben in de buurt van de weilanden
quote:Groeten vanuit een op halve kracht rijdende 10309
De 4500 is toch altijd DD-AR sinds 1993? Hoe dan ook: 1 x Plan V is te weinig. Was het leuk in Hoorn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef MREn het volgende:
Hoera, vanochtend 1 stuks plan V in de 4500 (of hoe heet dat ding naar Enkhuizen) waar ik gerekend had op het vroeger alomtegenwoorige DDM-1. Met zo'n evenenement in Hoorn is het natuurlijk overbodig te zeggen dat dat wat aan de krappe kant was.
Paar minuten daarvoor reden 9 bakken SGMm naar Uitgeest...
Whaha, wat een wazig ding! Komt er rook uit de schoorsteen als je je pannetje pasta staat op te warmen?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Henschel
Eigenaar: Jansen
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 mei 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Holland Tour; dit dus geen trein, maar een 'caravan'! De 'motorruimte'is een slaapplaats, en de 'cabine' is een keukentje! Hij weegt 10 ton, en er werd wel gebruik gemaakt van onderdelen van echte treinen.
Ben je ingelogd in de Wiki? Dan als de sodemieter uitloggen... heb daar zelf ook last van.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:05 schreef Duvel het volgende:
Godverdegodver, waarom slaat die kutwiki m'n geëdite OP niet op?
Ontbreekt nog een stukje grijze verf aan zo te zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:43 schreef thats-me het volgende:
Dus ik ben nog geen 10 meter van de overgang gaan de spoorbomen omlaag, ik draai me voor de zekerheid toch maar om, en ja hoor daar komt ie aan.![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, ik was ingelogd, ik kijk d'r een andere keer nog wel naar. Pokkezooi, ik had best wat leuks toegevoegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ben je ingelogd in de Wiki? Dan als de sodemieter uitloggen... heb daar zelf ook last van.
Mooi dat je niet eerder weg bent gegaan, maar de volgende keer zou ik aan de andere kant van het spoor gaan staan, dan heb je de treinen beter in de zon, nu fotografeer je steeds de donkere kant.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:43 schreef thats-me het volgende:
<ff een knipje>
OK, dat kon ik niet zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef thats-me het volgende:
Ik weet het, deze kant van het spoor mocht ik legaal betreden, de andere kant niet.
Dat was waarschijnlijk de stoomloc die daar reed vandaagquote:Op zondag 20 mei 2007 22:23 schreef winterapfel het volgende:
ik weet niet wat het was, maar damp van de spoorlijn met een beetje zon en verder donkere lucht
gaaf plaatje!
Ja was leuk he?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, na 1300km RegionalBahn und RegionalExpress en 100km IC ben ik ook weer thuis
Wat een teringvet weekend aan de Bodensee
Dat zal voorlopig niet gaan gebeuren. De 4011 en de 4012 zullen hoogstwaarschijnlijk straks gekoppeld amersfoort <-> deventer gaan doen. Het is wachten op het verdere verloop van de ICM's voordat ze buiten dat gebied gaan komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Rijden de 4011 en 4012 ook nog wel eens buiten Amsterdam - Deventer trouwens(wat de 4011 in het begin deed)? Ik zie dagelijks wel een stuk of 20 koplopers maar ben hem nog nooit tegengekomen(Almelo - Leeuwarden).
Ding trok nog slomer op dan een wadje en dat voor een GTWquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
Peterselie had weer es een trein met half vermogen..
[..]
wauwquote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
vanuit de trein die op ^^ lijn rijd heb ik hem geplaat.. :p
nee..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wauw
"Ergens in Nederland" was ook wel een goed antwoord geweest begrijp ik?
Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Rijden de 4011 en 4012 ook nog wel eens buiten Amsterdam - Deventer trouwens(wat de 4011 in het begin deed)? Ik zie dagelijks wel een stuk of 20 koplopers maar ben hem nog nooit tegengekomen(Almelo - Leeuwarden).
wtf? waarom nou weer niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef thatsme het volgende:
Zwolle?
edit:
Oh er zijn al mensen me voor.. zo moeilijk was dat niet.
[..]
Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.
materieel met storing komt al jaren voor idd.. daar hoef je niet voor te moderniserenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Echte onzin is dat. De 4011 heeft al in treinen gereden met meer dan 10 bakken. Dat ging goed, dus wat zeuren ze nu weer. Geen 100% zekerheid over de betrouwbaarheid? Dat heb je normaal toch ook al niet
ghehehe als je dat ziet dan is dr maar 1 lijn die redleijk goed zn werk doet :pquote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat het hier nog niet gepost was, dus bij deze de punctualiteitscijfers van Arriva Noord Nederland
http://www.arriva.nl/corp(...)it%20week%20tm18.pdf
Ze zijn beiden defect, dus ik denk niet dat ze gekoppeld gaan rijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig niet gaan gebeuren. De 4011 en de 4012 zullen hoogstwaarschijnlijk straks gekoppeld amersfoort <-> deventer gaan doen. Het is wachten op het verdere verloop van de ICM's voordat ze buiten dat gebied gaan komen.
dat werkt ook tegen de puncionaliteit ja :pquote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht. De NS had de vernieuwde koplopers wel eens beter mogen testen. Vergeet bij de GTW niet dat de passagiers er ook aan moesten wennen. Als gewenning optreedt dan gaat het allemaal iets sneller en kan het wel. Met tot op de draad versleten wadslopers blijven rondrijden is ook geen optie
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
4013-4017 zijn al in revisie
zal je laatste keer wel zijn geweest als in 4017 ICM..quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!
Dan heb ik het mis. Ik meende dat de 4017 inmiddels in revisie was, maar dat is nog niet het geval dus. Dan zijn ze nog te druk met de andere stellenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!
Ja, dat klopt. NS heeft besloten dat maximaal 5 stellen tegelijk in revisie mogen zijn, dus de 4017 zal eerdaags wel binnenlopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Wadloper het volgende:
De 4017 is nog uitgesteld, waarschijnlijk omdat er nog 4 stellen daar in Haarlem staan. Tenminste, dat denk ik, ik weet niet of het waar is
Wil ik ook nog steeds een keer doenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Binnenkort zoek ik dat stel wel even op. Moet er nog altijd eens een reisje mee maken![]()
Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Remzz het volgende:
En de stoelen worden ook bijna allemaal in de coach opstelling geplaatst, net als ze nu al hebben gedaan in Plan V.
Toen was er ook al een tekort aan wasmuntjesquote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img178.imagevenue.com/loc444/th_62996_3222_122_444lo.jpg]afbeelding][/URL]
Aanklikbaar
De 3222 in betere tijden...
Vis a vis zijn toch 2 bankjes van 2 tegenover elkaar? Of was dat juist coach?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?
En op de terugweg werd ik gestraft... 1xV ipv 2xV.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Een Koplopert ipv het gebruikelijke setje V's vanochtend.
Goed, ik zit er maar vijf minuten in, maar toch.
Nou, wat erg. Wees blij dat je niet hierheen moestquote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef JDude het volgende:
En op de terugweg werd ik gestraft... 1xV ipv 2xV.
Eh.. neequote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef blup het volgende:
Kuch?
als het rustig is gaat dat bestquote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef JDude het volgende:
[..]
En op de terugweg werd ik gestraft... 1xV ipv 2xV.
Lekker, Kuchen mit Sahne.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat erg. Wees blij dat je niet hierheen moest
[afbeelding]
Of toch.....?
Doe dat ff via PM dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
laat maar
dat was een binnenkantgrapje met JDude.
Welneenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welneen
tis hier niet zoeen nazi-bende als bij Rolandrail
Nee. Is die nog erger dan?quote:
Voor commerciële doeleinden zou ik toch wel toestemming van de fotograag willen hebben...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Met bronvermelding mag het toch geen probleem zijn?
Je gebruikt daar wel bandbreedte mee die hij moet betalen...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker, maar ik heb het meer over een plaatje ergens op een forum posten
dr zijn ook bergen gratis pichosts :pquote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je gebruikt daar wel bandbreedte mee die hij moet betalen...
Ik ben ook geen websitebouwer, maar ik weet wel dat het mogelijk is, en dus niet al te moeilijk kan zijn, om de rechtermuisknop op plaatjes te disablen. Nou ja, misschien dat 2 % van je viewers op het idee "view source" komt, en dan na een kwartiertje akkeren alsnog die link vindt of zo, maar dan heb je het al heel ver dichtgezet. Maar gewoon HTML posten en dan mensen gaan verwijten dat ze daarnaar kijken, sjongejonge, dan ben je wel erg triest bezig hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef Duvel het volgende:
Is Roland zo tegen hotlinken? Ik weet dat ie in elk geval de pest in mensen en bedrijven heeft die z'n foto's jatten voor eigen gewin. Daar kan ik niets op tegen hebben. Hotlinking: tja, rot voor je bandbreedte, maar verder weinig aan te doen denk ik, maar ik ben dat ook geen site-bouwer.
dan heeft hij er dus meer baat bij om zijn eigen zooi goed voor elkaar te hebben, dan om maar de duvel (quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je gebruikt daar wel bandbreedte mee die hij moet betalen...
Online ruzie maken is zo 2004!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan heeft hij er dus meer baat bij om zijn eigen zooi goed voor elkaar te hebben, dan om maar de duvel () en z'n ouwe moer allerlei belachelijke verwijten naar z'n hoofd te smijten, wel? Afijn, ik ben er klaar mee
Waarom hebben mensen zo'n grote bek als ze niet weten waar het over gaat?quote:19JK79 (5 hours ago) marked as spam
knap werk van prorail, een groen sein op het andere spoor, terwijl de boven leiding portalen op het spoor liggen. En wtf is die trein op geknald?
Dan krijg je toch iets betere beelden: http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/364.wvxquote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
even googelen en je weet het toch
't Ging me om dat groene sein eigenlijk...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
even googelen en je weet het toch
Fatsoenlijk browsers als Opera trekken zich daar gelukkig niets van aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook geen websitebouwer, maar ik weet wel dat het mogelijk is, en dus niet al te moeilijk kan zijn, om de rechtermuisknop op plaatjes te disablen.
dat ookquote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Fatsoenlijk browsers als Opera trekken zich daar gelukkig niets van aan.
Dat is voor een appartement in de grote randstad niet eens zo veel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, wie heeft er nou niet 265.000 euro in z'n kontzak
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:29 schreef MREn het volgende:
http://www.theregister.co.uk/2007/05/11/satnav_crash/
Er is hier in Nederland toch ook een bejaarde of vrouw rechtsafgeslagen op een spoorwegovergang omdat de tomtom zei dat ze hier rechts moest?quote:
ja.. maar volgens mij roept dat ding dr wel wat over in zn veiligheidswaarschuwingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Er is hier in Nederland toch ook een bejaarde of vrouw rechtsafgeslagen op een spoorwegovergang omdat de tomtom zei dat ze hier rechts moest?
Over 2 jaar moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, wie heeft er nou niet 265.000 euro in z'n kontzak
Bespaar je de moeite. Hier hoor je te rukken op de 4011 en de 4012 en de GTWtjes die een paar seconden langzamer optrekken. Ik heb het wel geziien hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Fotoverslag weekend Bodensee 2007
Men neme een groepje spoornerds coole gasten, twee Schönes Wochenende Tickets en veel bier en bratwurst, en dit is dan het resultaat van een lange mooie reis naar.... de Bodensee.
Onderweg komen we de mooiste plekjes en treintjes tegen en daar laat ik ff wat fototjes van zien:
[afbeelding]
Uitzicht op een kasteeltje op een eilandje in de Rijn
[afbeelding]
Dieseltreinstel 628 454 in Mainz Hbf
[afbeelding]
Dieseltreinstel 629 005 in Mainz Hbf
[afbeelding]
Elok 101 062 met de Eurocity van Hamburg naar Chur in Mainz Hbf
[afbeelding]
Elok 181 215 met de Eurocity van Parijs naar Frankfurt am Main in Mannheim Hbf.
[afbeelding]
Een oud akkutriebwagentje
[afbeelding]
Elok 181 209 wordt voor een Intercity van München naar Parijs gerangeerd in Karlsruhe Hbf
[afbeelding]
Hoop materieel in Karlsruhe, waaronder een S-Bahn stel, een rangeerlokje en nog twee Elok's BR 181 waarvan er 1 in de oude kleuren
[afbeelding]
Nog een S-Bahn stelletje net buiten Karlsruhe
[afbeelding]
Mooi kasteeltje op een heuveltje in het Schwarzwald
[afbeelding]
Jaaa Bodensee!!!! Een een hele mooie booooooooooot
Avondsfeer in Konstanz:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vertrek met een soortgelijke boot als op de foto naar Friedrichshafen
[afbeelding]
Hoppa gas er op en gaan met die banaan
[afbeelding]
Bergjes
[afbeelding]
En hier met bootje erbij
[afbeelding]
Regiosprinter van de DB, 2007-versie van een wadloperUiteraard met airco in Ulm Hbf
[afbeelding]
Een gele 216
[afbeelding]
Regionalbahn met rijtuigjes in Darmstadt Hbf
[afbeelding]
Een of ander oranje lokje met wagentjes vlakbij Mainz Hbf
[afbeelding]
Bij Rüdesheim (Rhein) mooi uitzicht over de Rijn en een boot
[afbeelding]
Kasteeltje op de andere rijnoever
[afbeelding]
Kolentrein met 2 Eloks BR 151
[afbeelding]
En nog een schrale foto van een DB Nachtzug met Elok 110 door Oberhausen
Was vetNu nog een bordjes collectie van 233 nieuwe bordjes, komt morgen wel
Løk!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Fotoverslag weekend Bodensee 2007
Men neme een groepje spoornerds coole gasten, twee Schönes Wochenende Tickets en veel bier en bratwurst, en dit is dan het resultaat van een lange mooie reis naar.... de Bodensee.
<knip>
Was vetNu nog een bordjes collectie van 233 nieuwe bordjes, komt morgen wel
Ga pitten!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Hier hoor je te rukken op de 4011 en de 4012 en de GTWtjes die een paar seconden langzamer optrekken. Ik heb het wel geziien hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |