abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49609760
Niet op Zwolle - Enschede tenminste
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 15:45:30 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49609808
In ieder geval niet in Fryslân en Groningen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 15:46:39 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49609850
Er hangt een waslijn, dus ergens op Groningen-Zwolle?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49610150


vanuit de trein die op ^^ lijn rijd heb ik hem geplaat.. :p
  maandag 21 mei 2007 @ 15:55:47 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_49610217
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]

vanuit de trein die op ^^ lijn rijd heb ik hem geplaat.. :p
wauw

"Ergens in Nederland" was ook wel een goed antwoord geweest begrijp ik?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_49610392
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

wauw

"Ergens in Nederland" was ook wel een goed antwoord geweest begrijp ik?
nee..

.1 moet op een station zijn want t staat stil
.2 waar vind je aan die lijn dm90?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 16:01:32 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49610445
Ik zeg dat het Zwolle is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49610483
Ja tuurlijk spoor 15/16 de DM90 naar Groningen denk ik
pi_49610514
idd spoor 16 Zwolle..

de Turbo V stond op 14
  maandag 21 mei 2007 @ 16:06:49 #60
86072 thatsme
and That's you!
pi_49610645
Zwolle?
edit:
Oh er zijn al mensen me voor.. zo moeilijk was dat niet.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Rijden de 4011 en 4012 ook nog wel eens buiten Amsterdam - Deventer trouwens(wat de 4011 in het begin deed)? Ik zie dagelijks wel een stuk of 20 koplopers maar ben hem nog nooit tegengekomen(Almelo - Leeuwarden).
Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.

[ Bericht 83% gewijzigd door thatsme op 21-05-2007 16:13:25 ]
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_49610933
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef thatsme het volgende:
Zwolle?
edit:
Oh er zijn al mensen me voor.. zo moeilijk was dat niet.
[..]

Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.
wtf? waarom nou weer niet?

ICM reed vroeger tot 15 ( soms 16 ) bakken lang..?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 16:22:04 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49611224
Echte onzin is dat. De 4011 heeft al in treinen gereden met meer dan 10 bakken. Dat ging goed, dus wat zeuren ze nu weer. Geen 100% zekerheid over de betrouwbaarheid? Dat heb je normaal toch ook al niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49611287
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Echte onzin is dat. De 4011 heeft al in treinen gereden met meer dan 10 bakken. Dat ging goed, dus wat zeuren ze nu weer. Geen 100% zekerheid over de betrouwbaarheid? Dat heb je normaal toch ook al niet
materieel met storing komt al jaren voor idd.. daar hoef je niet voor te moderniseren
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 16:26:21 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49611422
Ik geloof dat het hier nog niet gepost was, dus bij deze de punctualiteitscijfers van Arriva Noord Nederland

http://www.arriva.nl/corp(...)it%20week%20tm18.pdf
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49611626
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat het hier nog niet gepost was, dus bij deze de punctualiteitscijfers van Arriva Noord Nederland

http://www.arriva.nl/corp(...)it%20week%20tm18.pdf
ghehehe als je dat ziet dan is dr maar 1 lijn die redleijk goed zn werk doet :p
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 16:31:52 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49611654
Ik bedacht me net dat ik vrijdag in Veenwouden een Arriva poster heb zien hangen waarbij ze zich verontschuldigden voor de gedaalde punctualiteit op de Noordelijke lijnen door de inzet van de GTW en dat mensen er aan moesten wennen. Ze stellen dat de punctualiteit nu wel weer op orde is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 mei 2007 @ 16:58:49 #67
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49612698
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Dat zal voorlopig niet gaan gebeuren. De 4011 en de 4012 zullen hoogstwaarschijnlijk straks gekoppeld amersfoort <-> deventer gaan doen. Het is wachten op het verdere verloop van de ICM's voordat ze buiten dat gebied gaan komen.
Ze zijn beiden defect, dus ik denk niet dat ze gekoppeld gaan rijden
pi_49612730
Whehe zijn ze echt allebei defect
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:01:26 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49612810
De 4011 staat in Onnen en de 4012 bij de kuilwielenbank in Zwolle als ik het goed heb
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 mei 2007 @ 17:01:32 #70
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49612813
4011: defect On
4012: defect Zl

pi_49612989
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef Wadloper het volgende:
4011: defect On
4012: defect Zl

goed beuzig !

modernisering is slecht voor je punctionaliteit.. zie ook Arriva met de GTW
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:08:22 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49613100
Dat is wel erg kort door de bocht. De NS had de vernieuwde koplopers wel eens beter mogen testen. Vergeet bij de GTW niet dat de passagiers er ook aan moesten wennen. Als gewenning optreedt dan gaat het allemaal iets sneller en kan het wel. Met tot op de draad versleten wadslopers blijven rondrijden is ook geen optie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49613130
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht. De NS had de vernieuwde koplopers wel eens beter mogen testen. Vergeet bij de GTW niet dat de passagiers er ook aan moesten wennen. Als gewenning optreedt dan gaat het allemaal iets sneller en kan het wel. Met tot op de draad versleten wadslopers blijven rondrijden is ook geen optie
dat werkt ook tegen de puncionaliteit ja :p
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:15:49 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49613411
het is kiezen tussen 2 dingen, waarvan het inzetten van GTW'tjes uiteindelijk de beste keuze is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49613519
beide stuk.... niet te geloven....
Ik zeg: zet de rest van de 40xx nog maar ff in de wacht
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:19:10 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49613552
4013-4017 zijn al in revisie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49613574
na de 4020 dan maar ff ophouden
  maandag 21 mei 2007 @ 17:26:45 #78
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_49613829
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
4013-4017 zijn al in revisie
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_49613862
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!
zal je laatste keer wel zijn geweest als in 4017 ICM..

volgende keer zal het wel ICMm zijn
  maandag 21 mei 2007 @ 17:31:52 #80
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49613997
De 4017 is nog uitgesteld, waarschijnlijk omdat er nog 4 stellen daar in Haarlem staan. Tenminste, dat denk ik, ik weet niet of het waar is
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:32:17 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49614016
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!
Dan heb ik het mis. Ik meende dat de 4017 inmiddels in revisie was, maar dat is nog niet het geval dus. Dan zijn ze nog te druk met de andere stellen
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 mei 2007 @ 17:37:41 #82
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614198
Dus heb je nog iets langer om te genieten van de 4023
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:39:22 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49614254
Binnenkort zoek ik dat stel wel even op. Moet er nog altijd eens een reisje mee maken
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 mei 2007 @ 17:41:19 #84
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_49614302
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Wadloper het volgende:
De 4017 is nog uitgesteld, waarschijnlijk omdat er nog 4 stellen daar in Haarlem staan. Tenminste, dat denk ik, ik weet niet of het waar is
Ja, dat klopt. NS heeft besloten dat maximaal 5 stellen tegelijk in revisie mogen zijn, dus de 4017 zal eerdaags wel binnenlopen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  maandag 21 mei 2007 @ 17:46:49 #85
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614465
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Binnenkort zoek ik dat stel wel even op. Moet er nog altijd eens een reisje mee maken
Wil ik ook nog steeds een keer doen
pi_49614478
Wat is er zo bijzonder aan dan?
pi_49614539
ja idd wat is er dan met de 4023?
  maandag 21 mei 2007 @ 17:50:14 #88
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614551
Dit stel is helemaal anders dan een normale koploper, deze heeft namelijk een speciaal interieur ter ere van het Groninger Museum
pi_49614603
maj dat speciale gaat er ook allemaal weer uit zeker?
  maandag 21 mei 2007 @ 17:53:58 #90
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614668
Off course, ze worden allemaal weer eentonig
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:54:17 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49614672
Ja. Het contract is al enkele jaren afgelopen. Het stel krijgt bij de revisie weer een normaal interieur
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49614747
En de stoelen worden ook bijna allemaal in de coach opstelling geplaatst , net als ze nu al hebben gedaan in Plan V.
  maandag 21 mei 2007 @ 17:56:34 #93
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614750

Aanklikbaar

De 3222 in betere tijden...
  maandag 21 mei 2007 @ 17:57:09 #94
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614764
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Remzz het volgende:
En de stoelen worden ook bijna allemaal in de coach opstelling geplaatst , net als ze nu al hebben gedaan in Plan V.
Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 17:59:10 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49614836
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img178.imagevenue.com/loc444/th_62996_3222_122_444lo.jpg]afbeelding][/URL]
Aanklikbaar

De 3222 in betere tijden...
Toen was er ook al een tekort aan wasmuntjes
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_49614847
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?
Vis a vis zijn toch 2 bankjes van 2 tegenover elkaar? Of was dat juist coach?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2007 @ 18:01:33 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49614899
vis a vis is idd 2 bankjes van 2 tegenoverelkaar, zoals in de originele ICM. In de coachopstelling staat alles achterelkaar
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 21 mei 2007 @ 18:02:41 #98
148385 Wadloper
Noorderling
pi_49614927
Vis á vis is inderdaad tegenover elkaar, coach zijn rijen. Naar mijn weten is Plan V gewoon vis á vis, behalve bij Plan T
pi_49614970
Ah dan bedoel ik Plan T, die haal ik nogal eens door elkaar
  maandag 21 mei 2007 @ 18:59:47 #100
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_49616730
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Een Koplopert ipv het gebruikelijke setje V's vanochtend .

Goed, ik zit er maar vijf minuten in, maar toch .
En op de terugweg werd ik gestraft... 1xV ipv 2xV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')