wauwquote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
vanuit de trein die op ^^ lijn rijd heb ik hem geplaat.. :p

nee..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wauw
"Ergens in Nederland" was ook wel een goed antwoord geweest begrijp ik?

Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Rijden de 4011 en 4012 ook nog wel eens buiten Amsterdam - Deventer trouwens(wat de 4011 in het begin deed)? Ik zie dagelijks wel een stuk of 20 koplopers maar ben hem nog nooit tegengekomen(Almelo - Leeuwarden).

wtf? waarom nou weer niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef thatsme het volgende:
Zwolle?
edit:
Oh er zijn al mensen me voor.. zo moeilijk was dat niet.
[..]
Het schijnt dat deze niet langer gekoppeld mogen worden dan 9 rijtuigen... en bij de noord-oost komt het regelmatig voor dat er met langere treinen gereden wordt.

materieel met storing komt al jaren voor idd.. daar hoef je niet voor te moderniserenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Echte onzin is dat. De 4011 heeft al in treinen gereden met meer dan 10 bakken. Dat ging goed, dus wat zeuren ze nu weer. Geen 100% zekerheid over de betrouwbaarheid? Dat heb je normaal toch ook al niet

ghehehe als je dat ziet dan is dr maar 1 lijn die redleijk goed zn werk doet :pquote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat het hier nog niet gepost was, dus bij deze de punctualiteitscijfers van Arriva Noord Nederland
http://www.arriva.nl/corp(...)it%20week%20tm18.pdf

Ze zijn beiden defect, dus ik denk niet dat ze gekoppeld gaan rijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig niet gaan gebeuren. De 4011 en de 4012 zullen hoogstwaarschijnlijk straks gekoppeld amersfoort <-> deventer gaan doen. Het is wachten op het verdere verloop van de ICM's voordat ze buiten dat gebied gaan komen.

dat werkt ook tegen de puncionaliteit ja :pquote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht. De NS had de vernieuwde koplopers wel eens beter mogen testen. Vergeet bij de GTW niet dat de passagiers er ook aan moesten wennen. Als gewenning optreedt dan gaat het allemaal iets sneller en kan het wel. Met tot op de draad versleten wadslopers blijven rondrijden is ook geen optie

Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
4013-4017 zijn al in revisie

zal je laatste keer wel zijn geweest als in 4017 ICM..quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!

Dan heb ik het mis. Ik meende dat de 4017 inmiddels in revisie was, maar dat is nog niet het geval dus. Dan zijn ze nog te druk met de andere stellenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat vanmiddag nog vrolijk in de 4017!

Ja, dat klopt. NS heeft besloten dat maximaal 5 stellen tegelijk in revisie mogen zijn, dus de 4017 zal eerdaags wel binnenlopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:31 schreef Wadloper het volgende:
De 4017 is nog uitgesteld, waarschijnlijk omdat er nog 4 stellen daar in Haarlem staan. Tenminste, dat denk ik, ik weet niet of het waar is

Wil ik ook nog steeds een keer doenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Binnenkort zoek ik dat stel wel even op. Moet er nog altijd eens een reisje mee maken![]()

Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Remzz het volgende:
En de stoelen worden ook bijna allemaal in de coach opstelling geplaatst, net als ze nu al hebben gedaan in Plan V.

Toen was er ook al een tekort aan wasmuntjesquote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img178.imagevenue.com/loc444/th_62996_3222_122_444lo.jpg]afbeelding][/URL]
Aanklikbaar
De 3222 in betere tijden...

Vis a vis zijn toch 2 bankjes van 2 tegenover elkaar? Of was dat juist coach?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die stoelen staan toch vis á vis ofzo?

En op de terugweg werd ik gestraft... 1xV ipv 2xV.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Een Koplopert ipv het gebruikelijke setje V's vanochtend.
Goed, ik zit er maar vijf minuten in, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |