Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
TBS'er Van Mesdag overleden na hartstilstand mag deze weer open?
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.quote:Elk jaar krijgen ongeveer 16.000 mensen in Nederland een hartstilstand.
kan ik mij wel in vindenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.
[..]
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Biggs. het volgende:
doe normaal zeg
Je kan het hier nog 20 keer vragen, maar als er geen mods aanwezig zijn zal dat topic niet snel op slot gaan hoor.
Thx... ik was ff met iets andere dingen bezig (Was bijna klaar).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi af en toe een dubbeltopic dicht hoor. Mocht ik het tegenkomen.
Deel 2 it is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Arcee het volgende:
Horeca in juli 2008 rookvrij.
Horeca in juli 2008 rookvrij #2
Dat is dus deel 2.
Zolang jullie het bliijven kicken wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
Anonieme schrijver kent moordenaar Vaatstra
Wordt dit nog wat?
Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang jullie het bliijven kicken wel.![]()
Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.
Het is doodgebloed, volgens mij, door gebrek aan nieuws, wrs zal er geen nieuws meer komen, schat ik, en dus... BNW? Dichtgooien?
Akkoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.
BNW is nu wel een valide optie geworden. Gaan we ook maar doen.
Bedankt, voor 't plaatje en de aanvraag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
O ja.... aanvraag loopt
Zal Wilders een mail sturen dat je goed werk voor hem levert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:52 schreef SpecialK het volgende:
Wilders opent opnieuw een aanval op Moslims
voor de modjes:
Mijn suggestie is om meki een bepaald aantal dagen te bannen voor elke hitler vergelijking.
Begint me zo langzamerhand de strot uit te komen.
Hij staat nu op 28 dagen bij 7 dagen per vergelijking.
Wijs eens een post van mij aan waar ik wilders verdedig?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal Wilders een mail sturen dat je goed werk voor hem levert.
elke kritiek jegens Wilders ga je bijna van huilen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wijs eens een post van mij aan waar ik wilders verdedig?
Het enige wat ik in jouw topics aankaart is jouw hufterige gedrag.
Tijd dat je er voor gestraft wordt, vlerk.
Jij hebt geen mening. Je bent een chemisch hormonenfabriekje met een half brein en een hoop gelul. Je kan geen samenhangend verhaal maken, je vergelijkt alles wat je niet bevalt met hitler en je baseert dat allemaal op een geschiedsonwetendheid die zelfs 12 jarige hamburgersletjes nog vreemd is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Het enige wat je doet bent is Wilders aan het verdedigen. en op elke manieren. en mij wilt straffen op meningsuiting
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening. Je bent een chemisch hormonenfabriekje met een half brein en een hoop gelul. Je kan geen samenhangend verhaal maken, je vergelijkt alles wat je niet bevalt met hitler en je baseert dat allemaal op een geschiedsonwetendheid die zelfs 12 jarige hamburgersletjes nog vreemd is.
Het wordt tijd dat je eens flink op je plek wordt gezet met je domme storende opmerkingen die duidelijk alleen maar voor het shock-effect dienen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vergelijk WIlders opkomst met het opkomst van Nazi-partij Hitler. dat is volkomen terecht.
Maar ik snap jou wel. je doet alleen je werk van Wilders dat kan ik van jou begrijpen
Toevallig heeft Meki hier wel feitelijk gelijk, maar hij vergat nog te melden dat die groep mensen ook van 'een vreemde godsdienst' waren... en beschouwd werden als cultuurvreemdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=94036
In Jaren 30 a 40 Was er ook een man die steeds klaagde over een groep mensen.. klaagde over hun gewoonten klaagde over hun neus klaagde over hun manieren en klaagde over hun vrijheden.
Meki dramt te veel door over Hitler.. Hij heeft wel een terecht punt met de vergelijking intolerantie naar joden en intolerantie naar islamieten, maar zijn stijl werkt eerder averechts op mensen die zouden willen luisteren..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Gesloten.... zoveelste topic met godwin's law vanaf de OP. TT is een aanfluiting. En de vraag centraler bij de FA-neergelegd. Tot die tijd ga ik geen energie in dit topic steken.
Dat is een politieke/ideologische afweging. [NWS] werkt anders in tegenstelling tot [POL]. We zetten het bericht + TT centraal (vaak 1-op-1 relatie met de nieuwsbron), met een discussiestelling erachter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meki dramt te veel door over Hitler.. Hij heeft wel een terecht punt met de vergelijking intolerantie naar joden en intolerantie naar islamieten, maar zijn stijl werkt eerder averechts op mensen die zouden willen luisteren..
Godwins law is niet van toepassing als je wilt zeggen dat nazisme en Hitler onterecht genoemd zijn.
En de TT op zich is wel juist...
PvV maakt zich echt niet zo druk om het verkeer in deze kwestie...het is de zoveelste smoes voor rechtvaardiging van islamietenhaat..
Als die marges inhouden dat elk topic verzand in dezelfde stelling over and over again en dat users alsook moderators wel eens groen en geel worden. Dat weet ik niet over welke FOK!marges je het hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zeg je nu DH?
TT is op zich juist... of je het er niet mee eens bent ..dat kan, maar het valt ruim binnen de Fokmarges.
Ook in samenhang met de OP is de TT binnen de FOKmarges..
Tja, zeker waar. De zekere bekende pavlov reaktie is geen graadmeter voor succes om dieper op de kern door te dringen.quote:De intentie van de TS is: ... zichzelf verdedigen.
Dat hij gruwelijk de pest heeft aan islamietenhaters is logisch... maar hij moet wel leren te relativeren en zijn boodschap tactischer te brengen.
En zelfs dan nog..... heeft het topic meer kenmerken van een [POL] dan een [NWS] discussie.quote:Wat verwachten we van jou als user ?
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
De context is dat PVV-ers islamietenhaters zijn en opnieuw een aanval plaatsen op islamieten..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als die marges inhouden dat elk topic verzand in dezelfde stelling over and over again en dat users alsook moderators wel eens groen en geel worden. Dat weet ik niet over welke FOK!marges je het hebt.
De TT is imo te algemeen en bevat al een conclusie/stellingname die juist of niet juist is. Maar gaat voorbij aan de context van het nieuwsbericht die wezenlijk onderdeel van de discussie is.
Ga wel ver met je mee. Maar op een topic die vanaf de start met de hakken in het zand gaat met de uberbekende vergelijkingen zitten we niet meer te wachten. Zeker niet als dit stelselmatige verbruiningsvormen begint aan te nemen (en users die zich om welke reden dan ook willen verdeligen een zelfde soort contra posting om hun oren krijgen).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De context is dat PVV-ers islamietenhaters zijn en opnieuw een aanval plaatsen op islamieten..
Het is een feit die in de TT gemeld wordt..
Dat users dit feit willen ontkennen ..dat kan zijn... maar er is niet veel verkeerd aan de TT.
Iedere TT moet zeer kort zijn en is dus te algemeen, bijv de nieuwe titel van Litso:
PVV stelt vraagtekens bij hoofddoekjes achter het stuur.
Ook deze TT is feitelijk waar, maar wel eufemistisch..
De provocerende werking van Meki's TT is vergelijkbaar met vele andere topictitels die geduld worden.
Dat zijn de FOKmarges wbt topictitels...: niet te benepen doen over wat provocatie in de TT..
Wel ingrijpen bij feitelijk onjuistheden: bijv 'Nazi-Wilders schiet weer door'
Een andere zaak is of de OP van kwaliteit is..
Jaaa... qua onderbouwing is Meki nooit sterk geweest, net als vele ander topicopeners.
Het zinnetje waar Wildersfans gelijkgesteld worden aan nazi's is wel voldoende reden om het topic te sluiten en de TS aan te sporen een nieuw topic te openen zonder die troll.
Zoals het topic zich ontwikkelde was er ook voldoende reden de tent dicht te gooien..
ff inlezen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef koen_pijl het volgende:
Kunnen jullie TranceAction bannen ofzo.
Hij is vet irritant in Meisjes steken aanrander dood.
Er liep nog een merge met een eerder topic wat de dag ervoor gesloten was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
Meisjes steken aanrander dood.
Waaorm is dat topic ineens weg uit m'n MaT en heeft het meer dan 301 posts?
Mwah... niet echt meer volledig ontopic... maar ook niet echt een dwingende reden om het nu te sluiten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Slayage het volgende:
Geen Westermoskee, dan een opstand!
waar gaat dit topic nog over?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:wat een heisa om niks, ze hebben de filtstift allang opgepakt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Zijn jullie ook zo bang? Ik ben echt fakking bang...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:
right, tuurlijk, nou oe oe ik ben bang hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Halp we wurre ongevalle doore maslems, wa mot wie doen gertru?
"wi goan der net by de pak in zitte, wi goan vluche"
Moar gertru se ha ek die bomme, die kan us aanvoale van verre.
"wi mutte dan vertruwe ha in de poletiek"
Goe idee gertru.
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan het topic 'Bus vol met schoolkinderen getuige van moord' verwijderd worden?
Topic is er al sinds 25 juni j.l. maar er staat verder geen info in, TS is verder nergens meer te bekennen, bagger dus.
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
verwijder die opmerking dan van super7 dan en geef hem een note.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
Al gedaan tochquote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?![]()
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef Triggershot het volgende:
@ Cairon, H_h en Saviour, Prima en wel, maar ik ben niet van NWS.
Viel in voor Spec.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.
In ieder geval, een PM die ik een tijd terug kreeg van Drugshond over postgedrag in NWS werd ook naar jou gestuurd als soort van CC.
en in welke context staan de opmerkingen?quote:komop zeg.. open eens een willekeurig topic en zie wat er over moslims geroepen wordt
Ik moet bekennen dat ik nog niet alles gelezen heb.... beetje half door zitten scrollen...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
Drugshond:
[..]
en in welke context staan de opmerkingen?
Zijn de moslims slachtoffer van geweldpleging en roepen mensen vervolgens dat het hun eigen schuld is en dat ze het over zichzelf afriepen? Roepen mensen vervolgens: "weet je, van mij mogen ze allemaal worden uitgeroeid... zoals een of ander publiek figuur ergens riep"?
Of zijn moslims de dader van een geweldsmisdrijf en valt hun handelen terug te brengen naar een bepaalde gedachtengang binnen het geloof? Homo's die worden aangevallen terwijl we weten wat bepaalde imams roepen. Vrouwen die worden bespuugd en aangerand als we weten hoe bepaalde figuren binnen het geloof denken over Nederlandse vrouwen in bepaalde kleding.
Want dat is hier het geval. Twee homos worden door een groep van zes mensen afgetuigd, en vervolgens staat S7F er om te roepen dat die twee homo's de schuldigen waren en het over zichzelf uit hebben geroepen.
Ik geloof niet dat we hier mogen zeggen dat een verkrachtingsslachtoffer "er zelf om vroeg" en ik geloof dat er een ban staat op het zeggen van "ik zie graag dat moslims worden uitgeroeid net als persoon X al voorstelde" ik geloof dat een opmerking als "ik walg van moslims" al gezien worden als een edit-waardige opmerking....
Ik vind dat je wel erg streng gemodereerd hebt. De berichten die van S7F toch doorkwamen (via citaten) waren toch niet zo erg? Provocerend, dat wel, en grof ook. Maar dat soort berichten neemt toch niemand echt serieus?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog niet alles gelezen heb.... beetje half door zitten scrollen...
Ik ga wel ff ruimen met slotje, het blijft gewoon een potentieel reltopic. ff kijken wat ik zoal tegenkom.
Wel stevig, idd. Maar ik heb alle min-of-meer ontopic reakties laten staan, en te zware flames offtopic kapende posts ge-edit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg streng gemodereerd hebt. De berichten die van S7F toch doorkwamen (via citaten) waren toch niet zo erg? Provocerend, dat wel, en grof ook. Maar dat soort berichten neemt toch niemand echt serieus?
Het verbaasde me trouwens dat iemand een marokkaan of zo in hem zag. Gewoon: een homofobe, allofobe nederlander.
En wat is er mis met een relonderwerp? Houdt mensen weg van andere onderwerpen, waar wel serieus gepraat wordt en bevredigt de behoefte aan ruziemaken.
Chapeau!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel stevig, idd. Maar ik heb alle min-of-meer ontopic reakties laten staan, en te zware flames offtopic kapende posts ge-edit.
Ben zelf ook niet helemaal gelukkig hoe ik de lat af-en-toe heb moeten leggen, dus een deel van je kritiek snap ik wel en neem ik ook ten harte.
Bagger is eruit gehaald, inclusief jouw offtopic reactie.quote:
doe es niet zo naar en zie de vele onmaatschappelijke tegenargumenten voor een hoofddoek.quote:
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Door het getrol van Verbal, daar de inhoud van de OP hem niet aanstond is de topic Konijnen voor lol doodgeknuppeld gesloten.
Mijn compliment aan Verbal die het weer eens voorelkaar heeft gekregen.
Kan er niets anders uit je toetsenbord rollen dan schelden en tieren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolKolere zeg
V.
Hee, dat vind deze Pool niet zo leuk, dat geouwetiefushoer. Stop eens wil je, of ga onder haar balkon staan en breng een obade uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolKolere zeg
V.
Alleen als jij eens leert lezen. ANDEREN beginnen tegen mij te flamen, en als ik dan terugflame, is altijd weer stalkertje Nikita om de boel te verdraaien omdat 'ie een Verbal-fixatie heeft. Dus leer lezen of tyf een eind op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kan er niets anders uit je toetsenbord rollen dan schelden en tieren?
Ik had het dan ook niet over jou. En leer jij ook eens lezen, ik stalk die fucking creep niet, die creep stalkt mij. Wat een vooruitgang, Oost-Europa heeft ook internet, joepiequote:Op woensdag 11 juli 2007 07:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, dat vind deze Pool niet zo leuk, dat geouwetiefushoer.
Als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik had je wel wijzer ingeschat. En nee, ik stalk je niet, zoveel eer krijg je niet toebedeeld. Het is wel heel erg opvallend waar jij in een topic verschijnt wat jou niet aanstaat dit weet te verzieken en dit gaat al jaren zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alleen als jij eens leert lezen. ANDEREN beginnen tegen mij te flamen, en als ik dan terugflame, is altijd weer stalkertje Nikita om de boel te verdraaien omdat 'ie een Verbal-fixatie heeft. Dus leer lezen of tyf een eind op.
V.
Weet je wat opvallend is? Dat jouw enige post in dat topic over mij gaat. Dus waar jij de geloofwaardigheid vandaan denkt te kunnen toveren om te klagen over het verzieken van een topic zonder ook maar één ontopicreactie is mij werkelijk een raadsel. JIJ deed niet mee in de discussie, jij sloot alleen maar aan in de rij om selectief tegen mij te kunnen zeiken. Zoals je de afgelopen jaren vaker hebt gedaan. Gewoon, omdat je blijkbaar een probleem hebt, meehuilen met de rest. En dan is het inderdaad wel vrij onwelgevallig om gewoon te kijken hoe het allemaal is verlopen, wie begon etcetera, want voor jou telt op dat moment alleen maar dat je weer een kans hebt om tegen mij te zeiken, hoe mager en uit zijn verband gerukt het ook is. En dat is behoorlijk treurig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik had je wel wijzer ingeschat. En nee, ik stalk je niet, zoveel eer krijg je niet toebedeeld. Het is wel heel erg opvallend waar jij in een topic verschijnt wat jou niet aanstaat dit weet te verzieken en dit gaat al jaren zo.
quote:Die mods van tegenwoordig snappen er overduidelijk geen HOL van.
Neuh, gewoon een stalkerige zuignap die me na een paar jaar op de zenuwen werkt, is all. Maar ik zal hem wel negeren, meer is íe toch niet waard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:36 schreef Drugshond het volgende:
Zijn jullie met het verkeerde voetje uit bed gestapt of zo ?
Dat zeg ik, n00bquote:(sorry, we lopen hier al 14+ maanden rond).
Heej knul, blijf je op de beledigende toer terwijl je een compliment van mij kreeg over je trolkunsten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een stalkerige zuignap die me na een paar jaar op de zenuwen werkt, is all. Maar ik zal hem wel negeren, meer is íe toch niet waard.
[..]
Dat zeg ik, n00b![]()
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |