abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50749345
quote:
DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid (PVV) wil een onderzoek naar het 'snel toenemende aantal' vrouwen met hoofddoekjes achter het stuur. De hoofddoek zou het blikveld van vrouwelijke bestuursters flink versmallen, waardoor ze fietsers en voetgangers te laat opmerken bij het afslaan. Tweede Kamerlid Barry Madlener van de PVV wil dat minister Eurlings van Verkeer de gevaren van het hoofddoekje en de burka gaat onderzoeken. ,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''

Madlener zegt dat hoofddoekjes vaak een stukje uitsteken, waardoor het zicht naar de zijkant wordt belemmerd. Bovendien zouden verkeersdeelnemers met hoofddoekje dragen minder horen.

In het verkeer zijn geen regels voor het dragen van een hoofddoek. Het Kamerlid wil dat vrouwen het hoofddoekje strak ombinden of afdoen in de auto, mocht blijken dat het hoofddeksel gevaarlijk is in het verkeer.
http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=94036

In Jaren 30 a 40 Was er ook een man die steeds klaagde over een groep mensen.. klaagde over hun gewoonten klaagde over hun neus klaagde over hun manieren en klaagde over hun vrijheden.

Hoe hyprocriet kunnen vele Nederlanders zijn om op deze man te stemmen. echt diep triest deze mensen zijn nazi´s.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:39:13 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50749432
Beetje jammer van de Hitler-vergelijking Meki, maar dat argument dat hoofddoekjes zo'n eind uitsteken is echt je reinste onzin. Als je een hoofddoek fatsoenlijk omdoet zit ie strakker om je hoofd dan de gemiddelde bos lang haar die langs je gezicht hangt.
Daarbij heb je én spiegels, én wordt je geleerd tijdens rijles dat je ook fatsoenlijk je hoofd links en rechts moet draaien om te zien wat er gebeurt.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:40:46 #3
182345 television
schering & inslag
pi_50749473
quote:
,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
Oeh, anekdotische argumentatie. Veel sneuer kun je het toch bijna niet hebben.
Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:41:19 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749480
Ik stem voor een beleid waarbij meki 7 dagen gebanned wordt voor elke hitler vergelijking die hij maakt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:41:45 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50749486
Als ik moest kiezen tussen een rechtsextremist als Wilders
Of een vrouwen en vrijheid hatende moslim, koos ik toch voor Wilders.

Sorry hoor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_50749488
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef Litso het volgende:
Beetje jammer van de Hitler-vergelijking Meki, maar dat argument dat hoofddoekjes zo'n eind uitsteken is echt je reinste onzin. Als je een hoofddoek fatsoenlijk omdoet zit ie strakker om je hoofd dan de gemiddelde bos lang haar die langs je gezicht hangt.
Daarbij heb je én spiegels, én wordt je geleerd tijdens rijles dat je ook fatsoenlijk je hoofd links en rechts moet draaien om te zien wat er gebeurt.
In plaats van deze smerige dictators af te keuren doe je een poging tot verdedigen.
pi_50749504
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik stem voor een beleid waarbij meki 7 dagen gebanned wordt voor elke hitler vergelijking die hij maakt.

De weg waar meneertje naartoe gaat is Hitler wel waard
pi_50749508
De vraag is natuurlijk of de slechte rijstijl van moslims veroorzaakt wordt door het hoofddoekje. Ik denk dat dat wel meevalt. Maar feit is wel dat veel allochtonen uit het Midden-Oosten, Turkije en Marokko, niet goed kunnen rijden. En dan doel ik niet op de mensen die in Nederland rijles hebben gehad. Ik ben vaak genoeg bijna van de fiets afgereden door roekeloos rijdende schoolbussen van de Islamitische school hier in de buurt. Ze rijden onzeker, geven geen richting aan en het gas geven/schakelen verloopt ook niet altijd soepel.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:43:48 #9
182345 television
schering & inslag
pi_50749524
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

In plaats van deze smerige dictators af te keuren doe je een poging tot verdedigen.
Ben je ook zo lekker dronken, Meki? Hmm, zo lekker doezelig, dromerig en soezig? Ja, ja, ja, Meki. Geef het maar toe, je houdt wel van de fles. Ah, lekker hè, die koude gladde buis tegen je lippen zetten om het vocht naar je maag te sturen? Oh, ik weet wel dat je dronken bent, Meki. Schunnige moslim die je d'r bent.
Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:44:00 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749528
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef Meki het volgende:

[..]

De weg waar meneertje naartoe gaat is Hitler wel waard
14 dagen.
pi_50749529
,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''

Alcohol is nummer 1 doodsoorzaak op de wegen. Waar is meneer Wilders dan
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:44:04 #12
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_50749530
Ja, automobilisten waarbij hun neus hun blikveld vertroebelde, dat was inderdaad een groot probleem.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_50749565
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
Ik ben voorstander van dode hoek spiegels.
*****Kraak........
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:45:50 #14
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50749570
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, ik verdedig ze absoluut niet. Ik breng argumenten aan waarom ik vind dat de PVV ongelijk heeft. Maar ze meteen op 1 lijn zetten met nazi's vind ik wat ver gaan.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:45:53 #15
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_50749571
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef Litso het volgende:
Daarbij komt er ook nog eens bij dat je oogcontact moet hebben onder het verkeer. Iemand die een burka draagt zie je niet of diegene je wel gezien heeft dat jij een bepaalde richting wilt afslaan.
Sowieso zouden ze de burka en hoofddoeken moeten verbieden.
Ten eerste leven we in Nederland, dus pas je dan ook aan, aan onze cultuur/maatschappij.
Ten tweede moet je je altijd kunnen indentificeren, plus dat het steeds gemakkelijker wordt om criminalitiet uit te halen. Immers in een burka is je indentiteit beschermd.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_50749583
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:44 schreef Meki het volgende:

Alcohol is nummer 1 doodsoorzaak op de wegen. Waar is meneer Wilders dan
Het is natuurlijk niet zo dat je alleen stapsgewijs de problemen van groot naar klein aan mag pakken. Voor alcohol in het verkeer is al veel aandacht, PVV vermoed dat hoofddoekjes in het verkeer ook gevaar op kunnen leveren en wil daarom een onderzoek.
pi_50749593
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Nee, ik verdedig ze absoluut niet. Ik breng argumenten aan waarom ik vind dat de PVV ongelijk heeft. Maar ze meteen op 1 lijn zetten met nazi's vind ik wat ver gaan.
Een Leider die Moslims uitroeien als een doel heeft is voormij hetzelfde als Hitler die hetzelfde had.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:47:31 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50749605
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:45 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Daarbij komt er ook nog eens bij dat je oogcontact moet hebben onder het verkeer. Iemand die een burka draagt zie je niet of diegene je wel gezien heeft dat jij een bepaalde richting wilt afslaan.
Sowieso zouden ze de burka en hoofddoeken moeten verbieden.
Er is een enorm verschil tussen de burka en de hoofddoek.
quote:
Ten eerste leven we in Nederland, dus pas je dan ook aan, aan onze cultuur/maatschappij.
Ten tweede moet je je altijd kunnen indentificeren, plus dat het steeds gemakkelijker wordt om criminalitiet uit te halen. Immers in een burka is je indentiteit beschermd.
Nogmaals, het gaat hier over hoofddoeken, niet burka's.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:47:31 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749607
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Een Leider die Moslims uitroeien als een doel heeft is voormij hetzelfde als Hitler die hetzelfde had.
21 dagen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:47:56 #20
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50749614
quote:

[..]

En waar precies zegt Wilders dat hij ze wil uitroeien dan?
pi_50749616
quote:
Hou toch eens op met al die slappe retoriek. Je bereikt er echt helemaal niks mee.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:49:01 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50749633
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat je alleen stapsgewijs de problemen van groot naar klein aan mag pakken. Voor alcohol in het verkeer is al veel aandacht, PVV vermoed dat hoofddoekjes in het verkeer ook gevaar op kunnen leveren en wil daarom een onderzoek.
En op zich hebben ze daar recht op. Ik kan me zelf alleen niet voorstellen dat er uit dat onderzoek daadwerkelijk komt dat het dragen van een hoofddoek daadwerkelijk onveiliger is.
pi_50749639
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:

PVV vermoed dat hoofddoekjes in het verkeer ook gevaar op kunnen leveren en wil daarom een onderzoek.
Goede gedachte je ziet fietsers over het hoofd.
*****Kraak........
pi_50749651
De haat van Wilders jegens moslims is even groot als de haat van Adolf jegens de Joden.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:49:58 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749658
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Meki het volgende:
De haat van Wilders jegens moslims is even groot als de haat van Adolf jegens de Joden.
28 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')