quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:wat een heisa om niks, ze hebben de filtstift allang opgepakt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Zijn jullie ook zo bang? Ik ben echt fakking bang...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:
right, tuurlijk, nou oe oe ik ben bang hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Halp we wurre ongevalle doore maslems, wa mot wie doen gertru?
"wi goan der net by de pak in zitte, wi goan vluche"
Moar gertru se ha ek die bomme, die kan us aanvoale van verre.
"wi mutte dan vertruwe ha in de poletiek"
Goe idee gertru.
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan het topic 'Bus vol met schoolkinderen getuige van moord' verwijderd worden?
Topic is er al sinds 25 juni j.l. maar er staat verder geen info in, TS is verder nergens meer te bekennen, bagger dus.
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
verwijder die opmerking dan van super7 dan en geef hem een note.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
Al gedaan tochquote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?![]()
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef Triggershot het volgende:
@ Cairon, H_h en Saviour, Prima en wel, maar ik ben niet van NWS.
Viel in voor Spec.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.
In ieder geval, een PM die ik een tijd terug kreeg van Drugshond over postgedrag in NWS werd ook naar jou gestuurd als soort van CC.
en in welke context staan de opmerkingen?quote:komop zeg.. open eens een willekeurig topic en zie wat er over moslims geroepen wordt
Ik moet bekennen dat ik nog niet alles gelezen heb.... beetje half door zitten scrollen...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
Drugshond:
[..]
en in welke context staan de opmerkingen?
Zijn de moslims slachtoffer van geweldpleging en roepen mensen vervolgens dat het hun eigen schuld is en dat ze het over zichzelf afriepen? Roepen mensen vervolgens: "weet je, van mij mogen ze allemaal worden uitgeroeid... zoals een of ander publiek figuur ergens riep"?
Of zijn moslims de dader van een geweldsmisdrijf en valt hun handelen terug te brengen naar een bepaalde gedachtengang binnen het geloof? Homo's die worden aangevallen terwijl we weten wat bepaalde imams roepen. Vrouwen die worden bespuugd en aangerand als we weten hoe bepaalde figuren binnen het geloof denken over Nederlandse vrouwen in bepaalde kleding.
Want dat is hier het geval. Twee homos worden door een groep van zes mensen afgetuigd, en vervolgens staat S7F er om te roepen dat die twee homo's de schuldigen waren en het over zichzelf uit hebben geroepen.
Ik geloof niet dat we hier mogen zeggen dat een verkrachtingsslachtoffer "er zelf om vroeg" en ik geloof dat er een ban staat op het zeggen van "ik zie graag dat moslims worden uitgeroeid net als persoon X al voorstelde" ik geloof dat een opmerking als "ik walg van moslims" al gezien worden als een edit-waardige opmerking....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |