Er liep nog een merge met een eerder topic wat de dag ervoor gesloten was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
Meisjes steken aanrander dood.
Waaorm is dat topic ineens weg uit m'n MaT en heeft het meer dan 301 posts?
Mwah... niet echt meer volledig ontopic... maar ook niet echt een dwingende reden om het nu te sluiten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Slayage het volgende:
Geen Westermoskee, dan een opstand!
waar gaat dit topic nog over?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:wat een heisa om niks, ze hebben de filtstift allang opgepakt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Zijn jullie ook zo bang? Ik ben echt fakking bang...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:
right, tuurlijk, nou oe oe ik ben bang hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Halp we wurre ongevalle doore maslems, wa mot wie doen gertru?
"wi goan der net by de pak in zitte, wi goan vluche"
Moar gertru se ha ek die bomme, die kan us aanvoale van verre.
"wi mutte dan vertruwe ha in de poletiek"
Goe idee gertru.
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan het topic 'Bus vol met schoolkinderen getuige van moord' verwijderd worden?
Topic is er al sinds 25 juni j.l. maar er staat verder geen info in, TS is verder nergens meer te bekennen, bagger dus.
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
verwijder die opmerking dan van super7 dan en geef hem een note.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Triggershot het volgende:
'Hij doet het ook, dus mag ik het ook' is nog steeds niet van kracht op FOK!.
Al gedaan tochquote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar je spreekt hem er toch zeker op aan?![]()
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef Triggershot het volgende:
@ Cairon, H_h en Saviour, Prima en wel, maar ik ben niet van NWS.
Viel in voor Spec.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal niet bij, maar eerst viel je volgens mij tijdelijk in op nws.
In ieder geval, een PM die ik een tijd terug kreeg van Drugshond over postgedrag in NWS werd ook naar jou gestuurd als soort van CC.
en in welke context staan de opmerkingen?quote:komop zeg.. open eens een willekeurig topic en zie wat er over moslims geroepen wordt
Ik moet bekennen dat ik nog niet alles gelezen heb.... beetje half door zitten scrollen...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
Drugshond:
[..]
en in welke context staan de opmerkingen?
Zijn de moslims slachtoffer van geweldpleging en roepen mensen vervolgens dat het hun eigen schuld is en dat ze het over zichzelf afriepen? Roepen mensen vervolgens: "weet je, van mij mogen ze allemaal worden uitgeroeid... zoals een of ander publiek figuur ergens riep"?
Of zijn moslims de dader van een geweldsmisdrijf en valt hun handelen terug te brengen naar een bepaalde gedachtengang binnen het geloof? Homo's die worden aangevallen terwijl we weten wat bepaalde imams roepen. Vrouwen die worden bespuugd en aangerand als we weten hoe bepaalde figuren binnen het geloof denken over Nederlandse vrouwen in bepaalde kleding.
Want dat is hier het geval. Twee homos worden door een groep van zes mensen afgetuigd, en vervolgens staat S7F er om te roepen dat die twee homo's de schuldigen waren en het over zichzelf uit hebben geroepen.
Ik geloof niet dat we hier mogen zeggen dat een verkrachtingsslachtoffer "er zelf om vroeg" en ik geloof dat er een ban staat op het zeggen van "ik zie graag dat moslims worden uitgeroeid net als persoon X al voorstelde" ik geloof dat een opmerking als "ik walg van moslims" al gezien worden als een edit-waardige opmerking....
Ik vind dat je wel erg streng gemodereerd hebt. De berichten die van S7F toch doorkwamen (via citaten) waren toch niet zo erg? Provocerend, dat wel, en grof ook. Maar dat soort berichten neemt toch niemand echt serieus?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog niet alles gelezen heb.... beetje half door zitten scrollen...
Ik ga wel ff ruimen met slotje, het blijft gewoon een potentieel reltopic. ff kijken wat ik zoal tegenkom.
Wel stevig, idd. Maar ik heb alle min-of-meer ontopic reakties laten staan, en te zware flames offtopic kapende posts ge-edit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg streng gemodereerd hebt. De berichten die van S7F toch doorkwamen (via citaten) waren toch niet zo erg? Provocerend, dat wel, en grof ook. Maar dat soort berichten neemt toch niemand echt serieus?
Het verbaasde me trouwens dat iemand een marokkaan of zo in hem zag. Gewoon: een homofobe, allofobe nederlander.
En wat is er mis met een relonderwerp? Houdt mensen weg van andere onderwerpen, waar wel serieus gepraat wordt en bevredigt de behoefte aan ruziemaken.
Chapeau!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel stevig, idd. Maar ik heb alle min-of-meer ontopic reakties laten staan, en te zware flames offtopic kapende posts ge-edit.
Ben zelf ook niet helemaal gelukkig hoe ik de lat af-en-toe heb moeten leggen, dus een deel van je kritiek snap ik wel en neem ik ook ten harte.
Bagger is eruit gehaald, inclusief jouw offtopic reactie.quote:
doe es niet zo naar en zie de vele onmaatschappelijke tegenargumenten voor een hoofddoek.quote:
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Door het getrol van Verbal, daar de inhoud van de OP hem niet aanstond is de topic Konijnen voor lol doodgeknuppeld gesloten.
Mijn compliment aan Verbal die het weer eens voorelkaar heeft gekregen.
Kan er niets anders uit je toetsenbord rollen dan schelden en tieren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolKolere zeg
V.
Hee, dat vind deze Pool niet zo leuk, dat geouwetiefushoer. Stop eens wil je, of ga onder haar balkon staan en breng een obade uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, selectieve jankende kutPoolKolere zeg
V.
Alleen als jij eens leert lezen. ANDEREN beginnen tegen mij te flamen, en als ik dan terugflame, is altijd weer stalkertje Nikita om de boel te verdraaien omdat 'ie een Verbal-fixatie heeft. Dus leer lezen of tyf een eind op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kan er niets anders uit je toetsenbord rollen dan schelden en tieren?
Ik had het dan ook niet over jou. En leer jij ook eens lezen, ik stalk die fucking creep niet, die creep stalkt mij. Wat een vooruitgang, Oost-Europa heeft ook internet, joepiequote:Op woensdag 11 juli 2007 07:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, dat vind deze Pool niet zo leuk, dat geouwetiefushoer.
Als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik had je wel wijzer ingeschat. En nee, ik stalk je niet, zoveel eer krijg je niet toebedeeld. Het is wel heel erg opvallend waar jij in een topic verschijnt wat jou niet aanstaat dit weet te verzieken en dit gaat al jaren zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alleen als jij eens leert lezen. ANDEREN beginnen tegen mij te flamen, en als ik dan terugflame, is altijd weer stalkertje Nikita om de boel te verdraaien omdat 'ie een Verbal-fixatie heeft. Dus leer lezen of tyf een eind op.
V.
Weet je wat opvallend is? Dat jouw enige post in dat topic over mij gaat. Dus waar jij de geloofwaardigheid vandaan denkt te kunnen toveren om te klagen over het verzieken van een topic zonder ook maar één ontopicreactie is mij werkelijk een raadsel. JIJ deed niet mee in de discussie, jij sloot alleen maar aan in de rij om selectief tegen mij te kunnen zeiken. Zoals je de afgelopen jaren vaker hebt gedaan. Gewoon, omdat je blijkbaar een probleem hebt, meehuilen met de rest. En dan is het inderdaad wel vrij onwelgevallig om gewoon te kijken hoe het allemaal is verlopen, wie begon etcetera, want voor jou telt op dat moment alleen maar dat je weer een kans hebt om tegen mij te zeiken, hoe mager en uit zijn verband gerukt het ook is. En dat is behoorlijk treurig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik had je wel wijzer ingeschat. En nee, ik stalk je niet, zoveel eer krijg je niet toebedeeld. Het is wel heel erg opvallend waar jij in een topic verschijnt wat jou niet aanstaat dit weet te verzieken en dit gaat al jaren zo.
quote:Die mods van tegenwoordig snappen er overduidelijk geen HOL van.
Neuh, gewoon een stalkerige zuignap die me na een paar jaar op de zenuwen werkt, is all. Maar ik zal hem wel negeren, meer is íe toch niet waard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:36 schreef Drugshond het volgende:
Zijn jullie met het verkeerde voetje uit bed gestapt of zo ?
Dat zeg ik, n00bquote:(sorry, we lopen hier al 14+ maanden rond).
Heej knul, blijf je op de beledigende toer terwijl je een compliment van mij kreeg over je trolkunsten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een stalkerige zuignap die me na een paar jaar op de zenuwen werkt, is all. Maar ik zal hem wel negeren, meer is íe toch niet waard.
[..]
Dat zeg ik, n00b![]()
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |