quote:
Soldaat vrijuit na seksleugens door Roy Klopper www.telegraaf.nl OIRSCHOT - De 18-jarige vrouwelijke soldaat die met verzonnen verkrachtingsverhalen twee onschuldige collega's achter de tralies kreeg, wordt niet vervolgd wegens valse aangifte.
Dit heeft het openbaar ministerie in Arnhem gemeld aan advocaat mr. C. Oomes van een van de ten onrechte beschuldigde militairen, die enkele dagen vast zat. Justitie wil niet kwijt waarom ze afziet van strafvervolging van de vrouw, die de naam van haar collega's volstrekt ten onrechte door het slijk haalde.
De Waalrese raadsman van de in medio februari gearresteerde, doch onschuldige 20-jarige militair van de Generaal Majoor de Ruyter van Steveninckkazerne in Oirschot is verbijsterd over het besluit. "Ik ga het gerechtshof vragen deze onbegrijpelijke beslissing terug te draaien en de zaak alsnog voor de rechter te brengen." Oomes: "Als dit soort grove misstanden onbestraft blijft, is de beer los. Dan kan iedereen elkaar zonder gevolgen van alles en nog wat voor de voeten werpen." Zijn cliënt heeft volgens de raadsman zowel psychische als materiële schade ondervonden van zijn detentie als verdachte van een seksmisdrijf.
schande!
Een man die zijn vingers niet kan thuis houden mag je van mij zwaar straffen!
Maar het kan toch niet zo zijn dat een vrouw er mee wegkomt als ze valse aangifte doet.
Als man kan mij voorstellen dat dit erg klote is voor je zelf (en relatie/ vrienden/ werk etc)
En dat "waar rook is is vuur" geouwehoer
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.