quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:22 schreef TranceAction het volgende:
Noui jullie zijn nog niet zo lang in nederland merk ik. In nederland worden criminelen beschermd en onmschuldigen mogen wegrotten, zolang ze maar belasting betalen.
precies dat dus. anders krijg je een vrijbrief voor dit soort dwaze handelingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Pool het volgende:
Sowieso een civiele procedure tegen dat mens aanspannen en naar het gerechtshof stappen om alsnog vervolging af te dwingen. Dan komt in elk geval boven tafel waarom het OM niet wil vervolgen. Want misschien heeft het OM er wel een goede reden voor hoor, misschien weten ze voor 100% zeker dat de vrouw ontoerekeningsvatbaar zal worden verklaard vanwege hoge psychische nood ten tijde van de aangiftes. Zo kunnen er meer dingen zijn, maar het is voor die jongens wel goed als dat boven tafel komt.
oost noch westquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Pool het volgende:
Sowieso een civiele procedure tegen dat mens aanspannen en naar het gerechtshof stappen om alsnog vervolging af te dwingen. Dan komt in elk geval boven tafel waarom het OM niet wil vervolgen. Want misschien heeft het OM er wel een goede reden voor hoor, misschien weten ze voor 100% zeker dat de vrouw ontoerekeningsvatbaar zal worden verklaard vanwege hoge psychische nood ten tijde van de aangiftes. Zo kunnen er meer dingen zijn, maar het is voor die jongens wel goed als dat boven tafel komt.
Deze TRUT draagt ertoe bij dat daadwerkelijke slachtoffers in twijfel getrokken worden en gedurende procedures haast onredelijk ondervraagd worden door de verdediging van daadwerkelijke daders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:21 schreef Profesor het volgende:
[..]
schande!
![]()
Een man die zijn vingers niet kan thuis houden mag je van mij zwaar straffen!
Maar het kan toch niet zo zijn dat een vrouw er mee wegkomt als ze valse aangifte doet.
Als man kan mij voorstellen dat dit erg klote is voor je zelf (en relatie/ vrienden/ werk etc)
En dat "waar rook is is vuur" geouwehoer
![]()
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef rebel6 het volgende:
Zal wel weer een gevalletje klassenjustitie zijn, waarom zou Justitie anders de reden verzwijgen?
Haar vader is waarschijnlijk een topambtenaar, een topper uit het bedrijfsleven of gewoon een gewaardeerd CDA/PvdA/VVD-lid. Dan valt er natuurlijk wel iets te regelen in de achterkamertjes.![]()
Dat is nog niet eens zo'n slect ideequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Mensen die onterecht aangifte doen moeten zwaar gestraft worden, dezelfde straf als er staat op het vergrijp waar ze anderen van beschuldigen.
Het erge is voor die gasten dat ze altijd scheef zullen worden aangekeken. Vrouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Pool het volgende:
idd, het "waar rook is, is vuur" principe zal hen nooit meer los laten, of ze nu vrijgesproken zijn of niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het erge is voor die gasten dat ze altijd scheef zullen worden aangekeken. Vrouwen
Ach man, welke verkrachtingszaak was een jaar lang headline news op alle Amerikaanse zenders?quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:22 schreef TranceAction het volgende:
Noui jullie zijn nog niet zo lang in nederland merk ik. In nederland worden criminelen beschermd en onmschuldigen mogen wegrotten, zolang ze maar belasting betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |