Natuurlijk is het optreden van deze passant ontzettend geweldig en heeft hij een leven gered maar ik vraag mij af of het verstandig is om in zo'n geval het meisje zelfstandig naar het ziekenhuis te brengen.quote:Meisje krijgt hartaanval in Veenwouden
maandag 02 juli 2007 Veenwouden
De zeventienjarige Berber van der Veer kan het gelukkig na vertellen. Ze kreeg maandagochtend in haar woonplaats Veenwouden een hartaanval. Een toevallige passant reageerde kordaat en heeft haar ter plaatse gereanimeerd. In plaats van een ambulance te bellen, bracht hij haar direct naar het MCL in Leeuwarden.
Berber had de laatste dagen al vaker last van haar hart en ze was maandag net op weg naar de dokter. Op de Hoofdstraat werd ze getroffen door de hartaanval en kwam ze met haar fiets ten val. Gelukkig heeft de onbekend gebleven passant meteen actie ondernomen waardoor ze hem nu - langs deze weg - hartelijk kan bedanken. De hartklachten zullen nog medisch onderzocht worden.
Bron: WâldNet
Dat laatste gok ik sunquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is t nieuws? Dat ze een hartaanval had of dat ze met een auto naar een ziekenhuis werd gebracht?
Ja, dat is mooi natuurlijk. Maar als de man als een debiel naar het ziekenhuis is gereden hadden ze beide alsnog dood kunnen zijn. Die grote gele bussen hebben niet voor niets lampjes en toeters.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Die man is een held, mooi dat ze het heeft overleefd
Het is dus geen nieuws maar een bedankje van het meisje naar de onbekende held.quote:Gelukkig heeft de onbekend gebleven passant meteen actie ondernomen waardoor ze hem nu - langs deze weg - hartelijk kan bedanken.
wat moet een dokter nou in godsnaam doen met iemand met een hartaanval.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef gelly het volgende:
Veenwouden - L'warden is nogal een trip. Waarom bracht ie d'r gewoon niet naar een dokter ?
Oh, leest ie hier ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef DonSauza het volgende:
Willen jullie of kunnen jullie niet lezen?
Er staat toch duidelijk:
[..]
Het is dus geen nieuws maar een bedankje van het meisje naar de onbekende held.
Had ze haar portemonnee nog wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef DonSauza het volgende:
Het is dus geen nieuws maar een bedankje van het meisje naar de onbekende held.
Die heeft de middelen om iemand te helpen ? En in de tussentijd kan een ambulance gebeld worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Wupppie het volgende:
[..]
wat moet een dokter nou in godsnaam doen met iemand met een hartaanval.
Of: wat een lekker wijf, zonde om dood te laten gaan, ze wordt straks vast verliefd op me.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef koen_pijl het volgende:
Die gast dacht gewoon: "Yes, nu heb ik een excus om heel hard te rijden!"
Ja, maar dan nog. Ze kan zo weer dood neervallen zonder medische hulp.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien was het famke al lang weer bij kennis etc.
Niet iedere hartaanval ziet er uit als op tv.
Dat wij maar niet aan dit vergankelijk leven kleven...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef gelly het volgende:
Ja, maar dan nog. Ze kan zo weer dood neervallen zonder medische hulp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |