Dream onquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:58 schreef Floripas het volgende:
Een parabel, in alle goedmoedigheid.
JohnDope en Floripas staan in de achtertuin.
Je vergeet de Bijbel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:58 schreef Floripas het volgende:
Een parabel, in alle goedmoedigheid.
JohnDope en Floripas staan in de achtertuin.
Het buurjongetje van zes komt tegen Floripas' tulpen aantrappen.
JohnDope: "Wacht, ik pak even mijn Uzi, dan knal ik 'm neer."
Floripas: "Nee, niet doen! Dat kan je niet maken!"
JohnDope: "Wat? Ben jij van mening dat dat soort bedrag beloond moet worden? Ga jij maar kleine vandaaltjes knuffelen! Goedpraterij! Zal ik even een kopje thee voor jullie zetten? Links tuig!"
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben weer even wat nuttigs doen, en ik kom wel weer terug als dit bericht officieel de waarheid is, dan kom ik intellectueel gezien wel even gehakt maken, van die altijd en eeuwige TBS-knuffelaars.![]()
![]()
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.
Dit was volgens de verklaring meer dan verdedigen aangezien er meerdere keren in de buik is gestoken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?
quote:ver·de·di·gen2 (wk.ww., zich ~)
1 aanvallen op zichzelf trachten af te slaan => van zich af bijten, zich niet op zijn kop laten zitten, zich te weer stellen tegen iets, zijn tanden laten zien
Het verschil tussen verdedigen en vermoorden ken je?quote:ver·moor·den (ov.ww.)
1 gewelddadig van het leven beroven => bloed vergieten, elimineren, iemands levensdraad afsnijden, iem. koud maken, iem. naar de andere wereld /helpen/zenden/, iem. om het leven brengen, iem. om zeep /brengen/helpen/, iem. over de kling jagen, iem. uit de weg ruimen, ombrengen, omleggen
Nee, dat ben ik niet met je eens. Je begrijpt waarschijnlijk de impact van een poging tot verkrachting niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.
Het is me nog nooit overkomen inderdaad. Ik kan me voorstellen dat dat een zware impact op je heeft. Je begeeft je alleen wel op een hellend vlak nu. Weet je wat een impact het kan hebben als er midden in de nacht en inbreker naaste je bed staat? Mag je die dan ook vermoorden? Wie legt de grens? Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Je begrijpt waarschijnlijk de impact van een poging tot verkrachting niet.
Had je dat topic al gelezen trouwens?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef Echo99 het volgende:
Jammer dat Floripas een ban heeft
Iemand vermoorden uit verdediging kan dus niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het verschil tussen verdedigen en vermoorden ken je?
Zo niet, dan hoop ik niet dat je op voetbal zit. En al helemaal niet in de achterhoede
Nu ga je er intellectueel gezien gigantisch van langs krijgen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is me nog nooit overkomen inderdaad. Ik kan me voorstellen dat dat een zware impact op je heeft. Je begeeft je alleen wel op een hellend vlak nu. Weet je wat een impact het kan hebben als er midden in de nacht en inbreker naaste je bed staat? Mag je die dan ook vermoorden? Wie legt de grens? Waar ligt de grens?
I knowquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu ga je er gigantisch van langs krijgen....![]()
Niet als je op voetbal zit nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand vermoorden uit verdediging kan dus niet?
Welk topic?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen trouwens?
weer zo'n heerlijke bekrompen visie. Ga zo doorquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben van mening dat er een groot grijs gebied is. Maar om iemand te vermoorden moet je iemand aanvallen lijkt me.
Ben je een TBS-knuffelaar of ga je die Echo99 er nog van langs geven?quote:
Dat topic over een terminale patient die geexecuteerd is in Amerika. Dat leek me nou echt een topic waar jij je ei in kwijt zou kunnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |