Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
TBS'er Van Mesdag overleden na hartstilstand mag deze weer open?
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.quote:Elk jaar krijgen ongeveer 16.000 mensen in Nederland een hartstilstand.
kan ik mij wel in vindenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.
[..]
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Biggs. het volgende:
doe normaal zeg
Je kan het hier nog 20 keer vragen, maar als er geen mods aanwezig zijn zal dat topic niet snel op slot gaan hoor.
Thx... ik was ff met iets andere dingen bezig (Was bijna klaar).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi af en toe een dubbeltopic dicht hoor. Mocht ik het tegenkomen.
Deel 2 it is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Arcee het volgende:
Horeca in juli 2008 rookvrij.
Horeca in juli 2008 rookvrij #2
Dat is dus deel 2.
Zolang jullie het bliijven kicken wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
Anonieme schrijver kent moordenaar Vaatstra
Wordt dit nog wat?
Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang jullie het bliijven kicken wel.![]()
Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.
Het is doodgebloed, volgens mij, door gebrek aan nieuws, wrs zal er geen nieuws meer komen, schat ik, en dus... BNW? Dichtgooien?
Akkoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.
BNW is nu wel een valide optie geworden. Gaan we ook maar doen.
Bedankt, voor 't plaatje en de aanvraag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
O ja.... aanvraag loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |