abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 19:23:45 #201
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50587496
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 18 juni 2007 @ 19:30:05 #202
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50587747
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
TBS'er Van Mesdag overleden na hartstilstand mag deze weer open?
Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.
quote:
Elk jaar krijgen ongeveer 16.000 mensen in Nederland een hartstilstand.
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:31:59 #203
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50587810
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.
[..]

Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.
kan ik mij wel in vinden
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50605788
NPS censureert er op los

Loopt al in POL dus gooi maar op slot.
pi_50614254
Mag deze nou eens dicht: NPS censureert er op los

Het loopt niet omdat er al een veel groter topic in POL loopt. Bovendien is de titel belachelijk suggestief.
pi_50614552
doe normaal zeg

Je kan het hier nog 20 keer vragen, maar als er geen mods aanwezig zijn zal dat topic niet snel op slot gaan hoor.
pi_50614830
Gesloten.
pi_50615388
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Biggs. het volgende:
doe normaal zeg

Je kan het hier nog 20 keer vragen, maar als er geen mods aanwezig zijn zal dat topic niet snel op slot gaan hoor.
Wat zei je?
pi_50616618
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat zei je?
laat ook maar....grrr
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:09:33 #210
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:14:35 #211
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50624599
Ik gooi af en toe een dubbeltopic dicht hoor. Mocht ik het tegenkomen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:21:36 #212
89730 Drugshond
pi_50624904
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi af en toe een dubbeltopic dicht hoor. Mocht ik het tegenkomen.
Thx... ik was ff met iets andere dingen bezig (Was bijna klaar).
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:49:19 #213
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50635982
VGZ wil Mekkabedevaart vergoeden , in POL

en een gelijknamig, nieuwer topic:

VGZ wil Mekkabedevaart vergoeden , in NWS.

Volgens mij past het onderwerp sowieso beter in NWS dan POL.
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:49:53 #214
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50701925
* schop

Er zijn nog steeds 2 topics. .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juni 2007 @ 20:58:55 #215
862 Arcee
Look closer
pi_50704400
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:46:30 #216
89730 Drugshond
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:47:34 #217
89730 Drugshond
pi_50706464
I´m back.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:58:36 #219
89730 Drugshond
pi_50706954
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zolang jullie het bliijven kicken wel.
Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.
Het is doodgebloed, volgens mij, door gebrek aan nieuws, wrs zal er geen nieuws meer komen, schat ik, en dus... BNW? Dichtgooien?
I´m back.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:05:55 #221
89730 Drugshond
pi_50707167
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar de discussie ging over of dit verplaatst diende te worden naar BNW of niet.
Het is doodgebloed, volgens mij, door gebrek aan nieuws, wrs zal er geen nieuws meer komen, schat ik, en dus... BNW? Dichtgooien?
Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.
BNW is nu wel een valide optie geworden. Gaan we ook maar doen.
pi_50707255
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dichtgooien is onzin. Er kan altijd nog iets komen.
BNW is nu wel een valide optie geworden. Gaan we ook maar doen.
Akkoord.
(Dichtgooien totdat er nieuws komt, is overigens best een optie hoor.)
I´m back.
  Donald Duck held donderdag 21 juni 2007 @ 22:44:45 #223
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50708990
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50709201
Jah hoor.

Ga eens werken in plaats van uitkering genieten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:47:21 #225
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50711997
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]
O ja.... aanvraag loopt
Bedankt, voor 't plaatje en de aanvraag. .
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:52:54 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749721
Wilders opent opnieuw een aanval op Moslims

voor de modjes:

Mijn suggestie is om meki een bepaald aantal dagen te bannen voor elke hitler vergelijking.

Begint me zo langzamerhand de strot uit te komen.

Hij staat nu op 28 dagen bij 7 dagen per vergelijking.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_50749778
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:52 schreef SpecialK het volgende:
Wilders opent opnieuw een aanval op Moslims

voor de modjes:

Mijn suggestie is om meki een bepaald aantal dagen te bannen voor elke hitler vergelijking.

Begint me zo langzamerhand de strot uit te komen.

Hij staat nu op 28 dagen bij 7 dagen per vergelijking.
Zal Wilders een mail sturen dat je goed werk voor hem levert.
elke kritiek jegens Wilders ga je bijna van huilen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:56:15 #228
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749811
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Zal Wilders een mail sturen dat je goed werk voor hem levert.
elke kritiek jegens Wilders ga je bijna van huilen.
Wijs eens een post van mij aan waar ik wilders verdedig?
Het enige wat ik in jouw topics aankaart is jouw hufterige gedrag.

Tijd dat je er voor gestraft wordt, vlerk.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_50749856
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wijs eens een post van mij aan waar ik wilders verdedig?
Het enige wat ik in jouw topics aankaart is jouw hufterige gedrag.

Tijd dat je er voor gestraft wordt, vlerk.

Het enige wat je doet bent is Wilders aan het verdedigen. en op elke manieren. en mij wilt straffen op meningsuiting
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:01:44 #230
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50749946
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Het enige wat je doet bent is Wilders aan het verdedigen. en op elke manieren. en mij wilt straffen op meningsuiting
Jij hebt geen mening. Je bent een chemisch hormonenfabriekje met een half brein en een hoop gelul. Je kan geen samenhangend verhaal maken, je vergelijkt alles wat je niet bevalt met hitler en je baseert dat allemaal op een geschiedsonwetendheid die zelfs 12 jarige hamburgersletjes nog vreemd is.

Het wordt tijd dat je eens flink op je plek wordt gezet met je domme storende opmerkingen die duidelijk alleen maar voor het shock-effect dienen.
pi_50749991
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij hebt geen mening. Je bent een chemisch hormonenfabriekje met een half brein en een hoop gelul. Je kan geen samenhangend verhaal maken, je vergelijkt alles wat je niet bevalt met hitler en je baseert dat allemaal op een geschiedsonwetendheid die zelfs 12 jarige hamburgersletjes nog vreemd is.

Het wordt tijd dat je eens flink op je plek wordt gezet met je domme storende opmerkingen die duidelijk alleen maar voor het shock-effect dienen.

Ik vergelijk WIlders opkomst met het opkomst van Nazi-partij Hitler. dat is volkomen terecht.

Maar ik snap jou wel. je doet alleen je werk van Wilders dat kan ik van jou begrijpen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:05:53 #232
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50750053
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vergelijk WIlders opkomst met het opkomst van Nazi-partij Hitler. dat is volkomen terecht.

Maar ik snap jou wel. je doet alleen je werk van Wilders dat kan ik van jou begrijpen
pi_50750175
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=94036

In Jaren 30 a 40 Was er ook een man die steeds klaagde over een groep mensen.. klaagde over hun gewoonten klaagde over hun neus klaagde over hun manieren en klaagde over hun vrijheden.
Toevallig heeft Meki hier wel feitelijk gelijk, maar hij vergat nog te melden dat die groep mensen ook van 'een vreemde godsdienst' waren... en beschouwd werden als cultuurvreemden
Het vergelijken van anti-islamitisme en anti-semitisme is helemaal legitiem.. Gelijkstellen is wat anders
Nergens zegt Meki dat Wilders=Hitler, hoewel dat hij in het verleden wel vaak deed.

Helemaal fout is dat Meki de aanhangers van Wilders wel nazi's noemt..
Zo kan dat echt niet..dat is een scheldpartij en anderen verkankeren cq demoniseren.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:10:33 #234
89730 Drugshond
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:11:19 #235
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50750201
- Edit : Het is een FA-beslissing geworden.-
De rest van de discussie heeft dan geen toegevoegde waarde meer voor FB.

[ Bericht 65% gewijzigd door Drugshond op 23-06-2007 01:13:09 ]
pi_50750211
- reactie op edit -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 01:13:34 ]
pi_50750558
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Gesloten.... zoveelste topic met godwin's law vanaf de OP. TT is een aanfluiting. En de vraag centraler bij de FA-neergelegd. Tot die tijd ga ik geen energie in dit topic steken.
Meki dramt te veel door over Hitler.. Hij heeft wel een terecht punt met de vergelijking intolerantie naar joden en intolerantie naar islamieten, maar zijn stijl werkt eerder averechts op mensen die zouden willen luisteren..
Godwins law is niet van toepassing als je wilt zeggen dat nazisme en Hitler onterecht genoemd zijn.
En de TT op zich is wel juist...

PvV maakt zich echt niet zo druk om het verkeer in deze kwestie...het is de zoveelste smoes voor rechtvaardiging van islamietenhaat..
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:37:17 #238
89730 Drugshond
pi_50750756
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Meki dramt te veel door over Hitler.. Hij heeft wel een terecht punt met de vergelijking intolerantie naar joden en intolerantie naar islamieten, maar zijn stijl werkt eerder averechts op mensen die zouden willen luisteren..
Godwins law is niet van toepassing als je wilt zeggen dat nazisme en Hitler onterecht genoemd zijn.
En de TT op zich is wel juist...

PvV maakt zich echt niet zo druk om het verkeer in deze kwestie...het is de zoveelste smoes voor rechtvaardiging van islamietenhaat..
Dat is een politieke/ideologische afweging. [NWS] werkt anders in tegenstelling tot [POL]. We zetten het bericht + TT centraal (vaak 1-op-1 relatie met de nieuwsbron), met een discussiestelling erachter.
De user maakt dan niet de afweging voor zogenoemde tendentieuze/ te doordachte TT's, maar de schrijver van het artikel an sich. Soms is dat maar beter ook wil je nog een open topic overhouden.

Zie ook de OP van dit topic
pi_50750835
Wat zeg je nu DH?
TT is op zich juist... of je het er niet mee eens bent ..dat kan, maar het valt ruim binnen de Fokmarges.
Ook in samenhang met de OP is de TT binnen de FOKmarges..
De intentie van de TS is: ... zichzelf verdedigen.
Dat hij gruwelijk de pest heeft aan islamietenhaters is logisch... maar hij moet wel leren te relativeren en zijn boodschap tactischer te brengen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:08:39 #240
89730 Drugshond
pi_50751520
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zeg je nu DH?
TT is op zich juist... of je het er niet mee eens bent ..dat kan, maar het valt ruim binnen de Fokmarges.
Ook in samenhang met de OP is de TT binnen de FOKmarges..
Als die marges inhouden dat elk topic verzand in dezelfde stelling over and over again en dat users alsook moderators wel eens groen en geel worden. Dat weet ik niet over welke FOK!marges je het hebt.
De TT is imo te algemeen en bevat al een conclusie/stellingname die juist of niet juist is. Maar gaat voorbij aan de context van het nieuwsbericht die wezenlijk onderdeel van de discussie is.
quote:
De intentie van de TS is: ... zichzelf verdedigen.
Dat hij gruwelijk de pest heeft aan islamietenhaters is logisch... maar hij moet wel leren te relativeren en zijn boodschap tactischer te brengen.
Tja, zeker waar. De zekere bekende pavlov reaktie is geen graadmeter voor succes om dieper op de kern door te dringen.

Vandaar dat een FA erover mee mag denken waar de marges van de discussie liggen.
quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
En zelfs dan nog..... heeft het topic meer kenmerken van een [POL] dan een [NWS] discussie.
Kicken kan altijd nog (zelfs nu nog).

Ik laat het nu ff zo.
pi_50754047
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Als die marges inhouden dat elk topic verzand in dezelfde stelling over and over again en dat users alsook moderators wel eens groen en geel worden. Dat weet ik niet over welke FOK!marges je het hebt.
De TT is imo te algemeen en bevat al een conclusie/stellingname die juist of niet juist is. Maar gaat voorbij aan de context van het nieuwsbericht die wezenlijk onderdeel van de discussie is.
De context is dat PVV-ers islamietenhaters zijn en opnieuw een aanval plaatsen op islamieten..
Het is een feit die in de TT gemeld wordt..
Dat users dit feit willen ontkennen ..dat kan zijn... maar er is niet veel verkeerd aan de TT.
Iedere TT moet zeer kort zijn en is dus te algemeen, bijv de nieuwe titel van Litso:
PVV stelt vraagtekens bij hoofddoekjes achter het stuur.
Ook deze TT is feitelijk waar, maar wel eufemistisch..
De provocerende werking van Meki's TT is vergelijkbaar met vele andere topictitels die geduld worden.
Dat zijn de FOKmarges wbt topictitels...: niet te benepen doen over wat provocatie in de TT..
Wel ingrijpen bij feitelijk onjuistheden: bijv 'Nazi-Wilders schiet weer door'

Een andere zaak is of de OP van kwaliteit is..
Jaaa... qua onderbouwing is Meki nooit sterk geweest, net als vele ander topicopeners.
Het zinnetje waar Wildersfans gelijkgesteld worden aan nazi's is wel voldoende reden om het topic te sluiten en de TS aan te sporen een nieuw topic te openen zonder die troll.
Zoals het topic zich ontwikkelde was er ook voldoende reden de tent dicht te gooien..
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:32:44 #242
89730 Drugshond
pi_50754125
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De context is dat PVV-ers islamietenhaters zijn en opnieuw een aanval plaatsen op islamieten..
Het is een feit die in de TT gemeld wordt..
Dat users dit feit willen ontkennen ..dat kan zijn... maar er is niet veel verkeerd aan de TT.
Iedere TT moet zeer kort zijn en is dus te algemeen, bijv de nieuwe titel van Litso:
Ook deze TT is feitelijk waar, maar wel eufemistisch..
De provocerende werking van Meki's TT is vergelijkbaar met vele andere topictitels die geduld worden.
Dat zijn de FOKmarges wbt topictitels...: niet te benepen doen over wat provocatie in de TT..
Wel ingrijpen bij feitelijk onjuistheden: bijv 'Nazi-Wilders schiet weer door'

Een andere zaak is of de OP van kwaliteit is..
Jaaa... qua onderbouwing is Meki nooit sterk geweest, net als vele ander topicopeners.
Het zinnetje waar Wildersfans gelijkgesteld worden aan nazi's is wel voldoende reden om het topic te sluiten en de TS aan te sporen een nieuw topic te openen zonder die troll.
Zoals het topic zich ontwikkelde was er ook voldoende reden de tent dicht te gooien..
Ga wel ver met je mee. Maar op een topic die vanaf de start met de hakken in het zand gaat met de uberbekende vergelijkingen zitten we niet meer te wachten. Zeker niet als dit stelselmatige verbruiningsvormen begint aan te nemen (en users die zich om welke reden dan ook willen verdeligen een zelfde soort contra posting om hun oren krijgen).
Zie [MED], wij waren er al klaar mee. Hopelijk begrijpt de TS de hint nu een beetje.
pi_50754533
prima ... om op te treden tegen herhaaldelijke rigide hitlergelijkstellingen...
en wel omdat die zo gevoelig liggen dat ze uitwerken als trollen
Op zich blijft natuurlijk staan dat islamietenhaat te vergelijken moet zijn met jodenhaat, maar dan wel genuanceerder..
Er is een duidelijke neiging in de samenleving de kop in het zand te steken voor die overeenkomsten.
Andere kleine kanttekening... in onderschriften en avatars van users werd in het verleden alle islamieten gelijkgesteld aan nazi's.. Zover ik weet is er niet ingegrepen ...
Dergelijke trollen ..-incidenteel in posts- worden op Fok getolereerd met het beroep op de vrijheid van meningsuiting..
Als je iemand aanpakt op herhaaldelijk trollen met hitlervergelijkingen moet je ook die avatars en onderschriften verbieden... als een user veel post is ie veel meer die trollen aan het herhalen dan dat een user fysiek in staat is dit in een postingtekst te doen..
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:31:50 #244
89730 Drugshond
pi_50755002
Er worden regelmatig avatars en onderschriften getrashed.
Bij stelselmatige terugplaatsing wordt er ook wel actie ondernomen. Maar dat ligt meer op forum-algemeen niveau. En heeft minder raakvlakken met [NWS-FB]
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:45:38 #245
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50755225

Kan iemand de TT vernederlandsen?

Je 'stelt vragen over iets' of je 'zet vraagtekens bij iets'. Deze TT is net zo dom als mensen die roepen dat iets 'kant noch wal slaat'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:52:13 #246
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50755324
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 12:17:27 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_50755816
Als je IE niet goed is dan moet je de nieuwste versie downloaden of een andere browser nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:38:19 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50814734
Schietpartij Station Alkmaar?

kan iemand daar schoonmaken? Het lijkt verdorie wel ONZ

Opm DH : Done.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2007 21:14:26 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50913478
Kunnen jullie TranceAction bannen ofzo.
Hij is vet irritant in Meisjes steken aanrander dood.
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:53:59 #250
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')