quote:In Nijmegen heeft een student zijn gymnasiumdiploma gehaald met liefst negen tienen en vijf negens. Het gaat om de 17-jarige Ward Teunissen. De student wil graag busschauffeur worden. "Ik heb sinds mijn vijfde al iets met bussen. Een grote bus besturen is geweldig." Hij moet wachten tot zijn 21ste voor hij de opleiding tot chauffeur kan doen. "Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben." De school Groenewoud is trots: "Zo'n hoge eindlijst hebben we hier nog nooit gezien." De school regelde een dubbeldekker waar Ward in mocht rijden. Of de briljante student de hoogste cijfers van Nederland heeft, is nog niet bekend. Ward zegt dat hij natuurlijk wel iets voor zijn cijfers gedaan heeft, maar dat hij niet mikte op een nominatie voor beste examenkandidaat van Nederland.
Stijlvol toch. Meestal zijn dit de doorsnee nerds die de rest van hun leven alleen in een kamertje zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef Qasi het volgende:
Al dat gezeur dat hij een beroep heeft gekozen wat zoooo onder zijn niveau ligt....
![]()
Je zegt het zelf al, wie ben jij. Ik vind het juist prachtig dat hij gewoon gaat doen wat 'ie al zo lang geweldig vindt, in plaats van zich wat aan te trekken van de doorgeslagen kapitalistische drang om zoveel mogelijk geld met je verstand te verdienen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef JeOma het volgende:
Tja, je kunt het stijl vinden. Ik vind het vrij dom, als je zo slim bent kun je beter een goeie baan vinden waar je in 24 uur per week meer kunt verdienen dan met 40 uur busje rijden. Koop van je salaris dan een leuke bus en ga in je vrije tijd zoiets doen.
Maar goed, wie ben ik. Gefeliciteerd in elk geval met je cijferlijst.
de naam "ward" zegt daar toch al genoegquote:
Idd, maar dan zal ie geneeskunde meoten kiezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef l3laster het volgende:
[..]
de naam "ward" zegt daar toch al genoeg![]()
Maareh toch jmmr dat die met zo'n slim koppie niet inzet voor de maatschappij, middeltje tegen kanker bedenken of zo
Daar is inmiddels al een middeltje voor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef l3laster het volgende:
[..]
de naam "ward" zegt daar toch al genoeg![]()
Maareh toch jmmr dat die met zo'n slim koppie niet inzet voor de maatschappij, middeltje tegen kanker bedenken of zo
Nah, toch leuk als je op je 17e al een beetje weet hoe, wie, wat, waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Zodra hij dan serieus geld wil gaan verdienen kan hij een beter beroep gaan zoeken
Werk jij bij de lidl?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef Lidl het volgende:
Nijmeegse gymnasiast haalt negen tienen
Nijmeegse gymnasiast haalt negen tienen!
En allebei van vorige week vrijdag
Effe serieus.. Ben je een of andere baas daar?quote:
Toevallig dat ik je tref, jullie gaan te vroeg dicht.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Effe serieus.. Ben je een of andere baas daar?
Hebben we niet nodig, wij verdienen al genoeg om niet zolang open te blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Toevallig dat ik je tref, jullie gaan te vroeg dicht.
Jullie moeten je plooien naar de lokale AH.
Waarschijnlijk ging het VWO / Gymnasium hem ook gewoon erg gemakkelijk af. Tussen al die MAVO klanten had hij zich misschien niet echt thuis gevoeld, waardoor z'n cijfers wellicht minder waren geweest als gevolg van verveling en pesterijen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:36 schreef attieboy het volgende:
Dan vraag ik me af waarom je zoveel bikkelt om die negens en tienen te halen, in plaats van gewoon mavo te doen, op je luie reet te zitten als je toch maar een buschauffeur wil worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |