Zouden ze voor het reizigersvervoer op die dag Herikwagons inzetten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 05:32 schreef MREn het volgende:
http://www.merciacharters.co.uk/070707_brochure_en_A4L.pdf
Vind m er niet mooier op geworden zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef ReisT het volgende:
De Witte Wadloper is nu dus blijkbaar ook in dienst op de Maaslijn:
[afbeelding]
wat zijn die kleuren van de NS toch eigenlijk mooi als je die witte zo ziet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef ReisT het volgende:
De Witte Wadloper is nu dus blijkbaar ook in dienst op de Maaslijn:
[afbeelding]
Ach ja, we kunnen op de NS klagen, maar Veolia heeft tot nu toe nog geen moer beter gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
wat zijn die kleuren van de NS toch eigenlijk mooi als je die witte zo ziet.
Ach kunnen de Maaslopers nu IJssellopers worden voor de 3700quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
In september komt het eerste nieuwe stel. Daarmee gaan ze testritten uitvoeren. Eind oktober, begin november willen ze al zoveel mogelijk GTW'tjes ingestroomd hebben om daarmee de dienstregeling over te nemen.
3700? Welke lijn is dat dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach kunnen de Maaslopers nu IJssellopers worden voor de 3700.
Zwolle - Nijmegenquote:
Hmm, zullen we die Wadjes netjes in Amersfoort stallen? Want dat wil ik die mensen niet aan doen om nog verder gedegradeerd wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle - Nijmegen
Beroemd om zijn weelderige collectie oud ijzer
op de "schrootlijn" hoort nou 1 maal schrootquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmm, zullen we die Wadjes netjes in Amersfoort stallen? Want dat wil ik die mensen niet aan doen om nog verder gedegradeerd worden![]()
![]()
Voor ze Zwolle-Roosendaal opsplitsten reed er nog gewoon een fijne nieuwe-stijl dubbeldekker daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle - Nijmegen
Beroemd om zijn weelderige collectie oud ijzer
volgens mij rijd er Plan V.. mischien af en toe een een T net als er eens wat beter materieel op weet te belandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:39 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Voor ze Zwolle-Roosendaal opsplitsten reed er nog gewoon een fijne nieuwe-stijl dubbeldekker daar.
Maar wat rijdt daar nu? Weer zo'n afschuwelijke stoptrein à la Plan U? (Kan al die hondekop-klonen niet uit elkaar halen.)
En zo te zien was iemand me voor wat betreft de CalTrain foto's. Zo ziet 't er inderdaad uit. D'r is gewoon een trap aan beide kanten aan het begin van de coupé (aan één kant maar). Je moet meteen het goede trapje nemen, want eenmaal boven kun je niet meer overstappen naar de andere kant. Voelt ietwat krapjes dus, ja.
Het ding stopt ook overal, dus heeeeel snel is 'ie niet. Mountain View->San Francisco doet 'ie in anderhalf uur of iig een dik uur (afhankelijk van je uitstapstation), per auto kan dat in drie kwartier.
Ik vind het een nette aankondiging, jij niet? Niet zomaar lukraak inschakelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me strijdig met de slotbepaling in de OP Duuf
Ik vrees alleen dat ik de enige was die hem begreepquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het een nette aankondiging, jij niet? Niet zomaar lukraak inschakelen.
Planning is 6 bakken mat '64, hoewel dit al vrij snel in/na de avondspits verkleind wordt naar 4 bakken. Hoewel er de laatste tijd weer veel ICM en IRM opduikt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij rijd er Plan V.. mischien af en toe een een T net als er eens wat beter materieel op weet te belanden
Dat niet. Ik ga er wel morgen heen met de donateursrit van de HSAquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:22 schreef MREn het volgende:
Gaan er nog mensen naar het waterkokerfestival in Hoorn? Ik ben er vrijdag
http://www.museumstoomtram.nl/stoomtram/Home/home3.html
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ga er wel morgen heen met de donateursrit van de HSA
Ja, bagger. Het seinenboek moet worden opgenomen in de OP.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat ik de enige was die hem begreep
Pfff, vroeger stond dat soort shizzle op Somdaquote:
1 2 3 4 | Whe D 10:13 Pmo D 10:14 Hna D 10:28 |
1 2 3 4 | Hna D 16:05 Pmo D 16:18 Zdk D 16:27 |
Dan PM je 't om de treingestapo te slim af te zijn, of msn of zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pfff, vroeger stond dat soort shizzle op Somda
Neuh het staat boven jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan PM je 't om de treingestapo te slim af te zijn, of msn of zo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef Duvel het volgende:
Wie weet welk bord nu volgt?
dr is genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar eigenlijk kan elk snelheidsbord toch daarachter staan?
Nee, fout. Het is dit bord:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar eigenlijk kan elk snelheidsbord toch daarachter staan?
Ken uw reglementen! Zo stond het ook al in "Zakboek voor de Machinist" uit 1957: "Het lijkt me prettig, dat U steeds de meest belangrijke bepalingen uit onze Reglementen en Voorschriften bij de hand hebt, en ik besloot daarom dit zakboek voor U te doen samenstellen. We zullen het geregeld vernieuwen, omdat het natuurlijk geheel en al "bij" moet zijn. Ik hoop, dat het U van dienst zal zijn, doch bedenkt daarbij steeds, dat U de Reglementen en Voorschriften volledig goed moet kennen. Het zakboek is slechts een handleiding."quote:
ja voor mijn tijd hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ken uw reglementen! Zo stond het ook al in "Zakboek voor de Machinist" uit 1957: "Het lijkt me prettig, dat U steeds de meest belangrijke bepalingen uit onze Reglementen en Voorschriften bij de hand hebt, en ik besloot daarom dit zakboek voor U te doen samenstellen. We zullen het geregeld vernieuwen, omdat het natuurlijk geheel en al "bij" moet zijn. Ik hoop, dat het U van dienst zal zijn, doch bedenkt daarbij steeds, dat U de Reglementen en Voorschriften volledig goed moet kennen. Het zakboek is slechts een handleiding."
Was getekend Den Hollander, april 1957.
Ligt er aan, momenteel IRM, ICM, mat´64 rijdt er. Dus dat is al een leuke verzamelingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij rijd er Plan V.. mischien af en toe een een T net als er eens wat beter materieel op weet te belanden
Ik wasch deschtijdtsch machinist der treinen.quote:
Zal ik het nog ff over Opa Albert hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wasch deschtijdtsch machinist der treinen.
Code 96 ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gooit er een ATB codewisseling door!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Tering vandaag in Amsterdam geweest, zonder een kilometer per trein...
Ik kom meestal wel een keer per jaar in Polen. En als de Uutjes daar rijden zal ik absoluut wel even de grens over wippen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie gaat er ooit op vakantie naar Slowakije?
Yups, lijkt me grappig om te zien. Zouden ze dat daar ook als nieuw beschouwen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom meestal wel een keer per jaar in Polen. En als de Uutjes daar rijden zal ik absoluut wel even de grens over wippen ja
Dat bedoelde je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |