Dan doen we het de dag erna?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
Jongens.... niet te enthousiast: 22 mei is Michiel vrij......
En het is de day after Pinkpop, zal ook lekker helpen ben ik bang (de 22 dan)quote:
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Againzender het volgende:
Ah, ook een leuke topictitel iddIk was al een nieuwe aan het maken omdat ik hem per ongeluk dichtsmeet, was niet nodig dus. PSB met Rent heb ik maar aangevraagd.
Gevalletje jammer ceesquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo (das korter dan Dierentuin) Mijn request ook even via de sms doorgezonden. Kon niet kiezen, misschien Michiel wel (hopelijk).
Ook even aan de single strijd meegedaan. Hopelijk fietst die lowhus mooi naar huis zonder zijn mond open te doen! Mag "hem" niet. En zijn muziek ook niet![]()
neequote:
Volgens mij kreeg ik dat te horen toen ik die ooit aan had gevraagd, of ik moet mij sterk vergissenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
neekan ik dat ergens nakijken ofzo?
Bedankt voor de tip, weet ik waar ik niet op af moet stemmenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Sander Lantinga krijgt trouwens een talkshow op TV, samen met Sophie Hilbrand. Het gaat 'kebab tv' heten en is vanaf 26 mei elke zaterdagavond om 22.40 uur te zien op NED3.
ah, op die manierquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik dat te horen toen ik die ooit aan had gevraagd, of ik moet mij sterk vergissen
Vind je het raar dat ik al zo'n reactie van je verwachtte?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet ik waar ik niet op af moet stemmen
Dat leek mij ook, maar da's dus niet het geval, want nummers die ze eerder wel hadden hebben ze nu niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Againzender het volgende:
Het lijkt mij dat ze ooit met een basis zijn begonnen, en die steeds verder uitbreiden:
Helemaal mee eens..quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind die beertender-reclame echt niet kunnen trouwens... Beetje een luchtalarm laten horen als reclame...
Was een tijdje terug ook, de request van Borisquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Opeens een korte stukje muziek door het nieuws heen net...
hm, da's vreemd ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar da's dus niet het geval, want nummers die ze eerder wel hadden hebben ze nu niet meer
Ik dacht dat je die wellicht van iemand anders verwachttequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik al zo'n reactie van je verwachtte?
en uitermate coolquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
Iggy is leuk
offtopic: Dennis Bergkamp kwam als jochie van 17 (gok ik) opeens in de selectie van Ajax voor de uitwedstrijd tegen Malmo (was begin '87). Aangezien de rest van de selectie al onderweg was is hij er met eigen vervoer achteraan gegaan. Zo kwam hij ook op de veerboot van Denemarken naar Zweden terecht. En daar zag hij ongeveer dezelfde beelden: ladderzatte leeftijdsgenoten die goedkoop aan het zuipen waren op de boot. Hij vond dat nogal raar geloof ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Kijk die zatte finnen op NL1 eens dansen. Ik was vorig jaar in Helsinki. En omdat ze daar bijna allemaal alcoholist zijn en de alcohol daar zo duur is, pakken ze op de vrijdag allemaal massaal de boot naar Talinn. Om daar alcohol in te slaan. Met koffers tegelijk. En des ochtends al zat op de boot heen en op de terugweg nok-out gaan. Wat een triest gezicht was dat eigenlijk. Heb me wel vermaakt eigenlijk![]()
Snel weer terug naar de Radio, Helsinki was wel leuk trouwens. Niet speciaal, wel leuk.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Glacier het volgende:
MIJN REQUEST!O_O_
Voor de allereerste keer een request on air!
Dankjewel Michiel![]()
![]()
Ik was al terug aan het bladeren wie REM had aangevraagd.. Lekker nummer, goede band!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Glacier het volgende:
MIJN REQUEST!O_O_
Voor de allereerste keer een request on air!
Dankjewel Michiel![]()
![]()
ik vind dit zo'n mooi nummer, kippenvel staat gewoon op mijn armen als dit nummer begintquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was al terug aan het bladeren wie REM had aangevraagd.. Lekker nummer, goede band!
Dat gevoel heb ik eigenlijk bij 2 platen elke keer opnieuw: Runaway van The Corrs & Adagio for strings originele Elephant Man film muziek. Ken het gevoel. Bij everybody hurts - REM wil het ook nog weleens gebeuren....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n mooi nummer, kippenvel staat gewoon op mijn armen als dit nummer begint![]()
![]()
toen dat populair werd zat ik denk ik net even in een te alternatief circuit om dat leuk te vindenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Vroeger luisterde ik alleen maar naar dit soort muziek. 2Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor... ik kan me er niets meer van voorstellen![]()
Ik zat op de basisschool. Het alternatieve circuit was voor mij nog onbekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dat populair werd zat ik denk ik net even in een te alternatief circuit om dat leuk te vinden
Ik vind dat nog steeds niet veel trouwens, maar nog liever 2 brothers dan 2 unlimited.
ik zat net op de universiteit in het beta-gebouw, daar was men redelijk alternatiefquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool. Het alternatieve circuit was voor mij nog onbekend.
Ik heb geen meubels meer rechtstaan hieroquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Nirvana heb ik dus pas later ontdekt, maar...Lithium
En er zijn er een hoop die nu in het EuroSong Festival Topic rondzweven.... Als ik het zo lees moet het verschrikkelijk zijn... (Wel grappig om te lezen trouwens)quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Hallo dan. Gewoon één topic weer vol binnen een middagje en een half avondje.
Volgens mij ontwaakte ik tijdens dit gesprek...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Toad het volgende:
Jurgen was vanochtend ook lekker op dreef hoor. Fleur mocht vanwege haar Radiobitch nominatie het weerbericht doen:
"Vooral later vandaag wordt het erg nat"
Jurgen: erg nat hoor ik
Giel: nou ja zeg
en brabbelt vervolgens iets over ranzigheid
*anwb riedel
Heleen de Geest roept goedemorgen
Giel: het is nat op de weg hè
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dat populair werd zat ik denk ik net even in een te alternatief circuit om dat leuk te vinden
Ik ookquote:maar nog liever 2 brothers dan 2 unlimited.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:12 schreef Toad het volgende:
Jurgen was vanochtend ook lekker op dreef hoor. Fleur mocht vanwege haar Radiobitch nominatie het weerbericht doen:
"Vooral later vandaag wordt het erg nat"
Jurgen: erg nat hoor ik
Giel: nou ja zeg
en brabbelt vervolgens iets over ranzigheid
*anwb riedel
Heleen de Geest roept goedemorgen
Giel: het is nat op de weg hè
Toffe gast ja!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
Jurgen van den Berg:
[afbeelding]
"Ik wou dat ik rijk was en niet zo knap"
Leuke man.
bron
Guis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef DaMook het volgende:
Goedenavond
Ik wil het vandaag niet later maken dan gisteren. Welke jock is er straks ?
Wiequote:
De uitslag stond echter min of meer van tevoren al vast, want al die oostbloklanden stemmen natuurlijk weer op elkaar...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef borisz het volgende:
Songfestival was wel weer lollig
Weet ik, maar waarom zoeken als hier mensen zijn die het meteen zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent lui zeg...
Had je makkelijk kunnen nazoeken op 3fm.nl![]()
Ik ben nu stukjes van jensen terug aan het kijken op internet. Nu een stukje met de 3 finalisten van next topmodel.quote:
En die Kim mag van mij winnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben nu stukjes van jensen terug aan het kijken op internet. Nu een stukje met de 3 finalisten van next topmodel..
Ik ook wel een beetjequote:
Trustequote:
Mijn Film is net afgelopen, 88min = aardig..., nu nog heel even Radio 1: Casa Luna en dan oogjes toe. Morgen een drukke dag, belangrijk gesprek. Tot morgen, Ekstra Ekstra.quote:
Truste alvast danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn Film is net afgelopen, 88min = aardig..., nu nog heel even Radio 1: Casa Luna en dan oogjes toe. Morgen een drukke dag, belangrijk gesprek. Tot morgen, Ekstra Ekstra.![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef Toad het volgende:
ik ben er nog half...
Ik ook niet dus dat scheeltquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahha gekkerd
Ik ben niet zo heel snel vandaag trouwens
Met die smilies duhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dat scheelt![]()
Hoezo gekkerd?
.
Die waren serieus hoorquote:
Okquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoor ik nou Sweet Dreams i.p.v. Krezip. Dat intro-tje had er wel veel van weg zeg.... (Jammer, zou ik zeggen, voor de rest wel leuk)
Is dat met dat zingen? (Die heb ik van het begin erg irritant gevondenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Mag ik even kwijt dat ik die radiocommercial van Centraal Beheer echt helemaal spuugzat ben?
Met die arbeidsongeschiktheidsregeling op de radio. WEEWEEWEEPUNTCENTRAALBEHEERACHMEAPUNTNLSLASHRADIOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dat met dat zingen? (Die heb ik van het begin erg irritant gevonden)
Die is net zo irritant inderdaad. Met die nep DJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met die arbeidsongeschiktheidsregeling op de radio. WEEWEEWEEPUNTCENTRAALBEHEERACHMEAPUNTNLSLASHRADIOOOOOOOOOO..
Er is zoveel goeds uit de 80'squote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat Sweet Dreams nummer, toch wel 1 van de betere uit de jaren `80!
Ik zag het voorbij komen bij de active topics inderdaad! Goedemorgen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:47 schreef TIM-846 het volgende:
GoeiemorgenIk was even de weg kwijt op t forum
![]()
areyoutalking heeft me gelukkig de weg gewezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen bij de active topics inderdaad! Goedemorgen!
Sowieso man, Krezip. Geef nu maar eens een ander Nederlands bandje wat aandacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg Krezip gehoord voor de komende tig maanden.
Die betalen vast te weinig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso man, Krezip. Geef nu maar eens een ander Nederlands bandje wat aandacht.
![]()
![]()
Ja, tussen de verplichte plaatjes door denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh.. Domien zei dat de 3Fm zelf bepaalt wat er gedraaid word![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tussen de verplichte plaatjes door denk ik![]()
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Voor de meeste hier is A-team natuurlijk voor hun tijd
Owja, we moeten Domien nog ff in die waan latenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh.. Domien zei dat de 3Fm zelf bepaalt wat er gedraaid word![]()
Jawel, maar da's toch een andere beleving, en niet meer zo'n hype als in '84quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaald
Ik weet nog goed, dat als ik als klein jongetje op de bank de avonturen van the A-Team zat te volgen. Kei nep allemaal, maar toen vond ik het prachtig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Ja, die bus was ook leuk, maar niet zo mooi als de Vettequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef cosmick het volgende:
The A-Team. Ha, ik heb die bus nog van Lego gemaakt destijds
D!.quote:
Kleine meisjes vonden het ook tof heurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik weet nog goed, dat als ik als klein jongetje op de bank de avonturen van the A-Team zat te volgen. Kei nep allemaal, maar toen vond ik het prachtig.![]()
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaald
Das A-Gruppe?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Een kennis van me, heeft die dvd-box gekocht. De Duitse versie is lachen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammavond er geen zak aan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammavond er geen zak aan.
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Een kennis van me, heeft die dvd-box gekocht. De Duitse versie is lachen.
Het is ook maar voor even leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Lachen lijkt me dat wel.. Maar niet vol te houden om te kijken..
ONZ is een paar deuren verderopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Boe.
Zeg, ben je nieuw hier ofzoquote:
In dat geval stel ik voor de Nederlandse taal te gebruiken, die beheersen we hier allemaal (eningzins iig)quote:boe is een ander woord voor 'wat is Ekdom weer lekker bezig hè?'![]()
Da's wel jammer ja dat die er doorheen zingtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef cosmick het volgende:
Zeg, vergeten jullie Nina niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja dat die er doorheen zingt
Sorriequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor de Nederlandse taal te gebruiken, die beheersen we hier allemaal (eningzins iig)
Ik denk bij de Cardigans gelijk aan Lovefool, en daarmee hebben ze het voorgoed bij mij verknalt want da's zo'n irritant deuntjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijk had ik het nummer minder interessant geworden als ze er niet in zat.
Cardigans hebben zoveel leuke muziek gemaakt, maar 3FM blijft hangen in albums van jaaaaren geleden.
Dus leuk dat ze eindelijk weer eens te horen is. Er komt dit jaar wel een nieuw A Camp-album (haar soloproject).
Totzover mijn betoog.
dat is dan ook eigenlijk het enige speciale aan dit nummer.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jeugdsentiment.
Ook alweer een jaar of 14 oud dit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Lovefool is vreselijk idd. Mierzoet. Dat allereerste album vind ik sowieso wat minder. Huppelpop.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk bij de Cardigans gelijk aan Lovefool, en daarmee hebben ze het voorgoed bij mij verknalt want da's zo'n irritant deuntje![]()
15, but whose countingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jeugdsentiment.
Ook alweer een jaar of 14 oud dit.
je hebt er echt genoeg van hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
Gatverdamme al weer dat 'starlight'.
Dus 3FM bepaalt zelf dat ze dit klotenummer elke dag voorblij laten komen? Al een half jaar lang?
Hij heeft ook in Star Trek Voyager gespeeld, dat deed hij ook erg goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:Ik vind het zelfs nog leuk om die herhalingen te kijken
En Murdock heeft ook in een best goede film gespeeld. Vreemd dat je zo iemand opeens in een thriller ziet spelen. Ik ben alleen de titel kwijt.
Murdock heeft ook veel in Star Trek afleveringen meegedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]Ik vind het zelfs nog leuk om die herhalingen te kijken
En Murdock heeft ook in een best goede film gespeeld. Vreemd dat je zo iemand opeens in een thriller ziet spelen. Ik ben alleen de titel kwijt.
Je vergeet die tyfuswijven van UPCquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
De meest irritante radioreclames van dit moment:Beertender (luchtalarm)
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Centraal Beheer Achmea (nep-DJ)
Maar het gedeelte tussen de reclameblokken in is meestal een stuk beter, dus dat scheelt weer.
Helemaal mee eens. (dat fluisteren vind ik nog een beetje gaan, mysterieus) Maar de rest...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Maar het gedeelte tussen de reclameblokken in is meestal een stuk beter, dus dat scheelt weer.
Ik hoorde het nog net, toen werd ik weggeroepenquote:
Die fluisterende kraai staat bij mij bovenaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Bij mijzelf ook. Dat rijtje is ook niet op volgorde, want alle reclame is sowieso eigenlijk al irritant. omdat het reclame is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die fluisterende kraai staat bij mij bovenaan.
Mogequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Over 24 uur sta ik op het vliegveld en vertrekt mijn vliegtuig bijna![]()
.
Laat ze eens een underdog kiezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
MSP volgende week megahit?
nou, da's weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Alles is beter dan Tokio Hotel.
Je snapt de TT nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef _GdR_ het volgende:
in welk programma komt the ateam?
koen&sander zeker?
Megahit volgende week: Natasha Bedingfield (of Di-rect)!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Alles is beter dan Tokio Hotel.
uhuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Megahit volgende week: Natasha Bedingfield (of Di-rect)!![]()
Ik ben het bijna met Kuuk eens. Ben hem redelijk beu nu. Maar Tokio is wel beter dan Tasja Beddingfield.quote:
Met een vraag voor Das Gesicht??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef D.Rose het volgende:
Meer mensen die Gerard een mailtje gestuurd hebben?
Turkijequote:
Dat moeten ze zelf maar doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
How to shave a wife.
Interrrrrrrrrrpeulis. Die is mogelijk nog irritanter.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mijzelf ook. Dat rijtje is ook niet op volgorde, want alle reclame is sowieso eigenlijk al irritant. omdat het reclame is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je snapt de TT niet
En je hebt de radio ook niet aan
Dat doen ze speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Die Bizner bank reclame is tenenkrommend.
"5000 euro krediet zonder businessplan". Welja, geef elke breezer een zak geld om een jaar later failliet verklaard te kunnen worden.
EN WAAROM KOMT DIE KUTRECLAME NOU OOK NOG LANGS TERWIJL IK DIT TYP.
Face!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zo, dat is er uit. Op naar The A-Team.
Hoe heette dat blonde mokkel ook al weer dat er vaak bij liep?quote:
April?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Hoe heette dat blonde mokkel ook al weer dat er vaak bij liep?
ja, die is volgens mij erg blij met het rookgebod in de studioquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:01 schreef cosmick het volgende:
Face heeft een beste sigaar in zijn gesicht.
Die ken ik niet. Staat die online?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie trouwens de docu Bring Back The A-Team wel eens gezien?
volgens mij wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Is die dude in dat witte overhemd Murdoch?
hier ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef JDude het volgende:
Wie maakt er een screenshot? De webcam streamt hier niet.
Oja, Amy! April is van de Ninja Turtlesquote:
Je kent the A team wel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Is die dude in dat witte overhemd Murdoch?
Ja ik herkende 'm alleen even niet.quote:
Heb gewoon printscreen > plak photoshop gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe maak je screenshots van streaming media?
Idd of de soprano's ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij doet het hier ook al..
Hij kan nu zo de godfather in!
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?quote:
62 alweer. Damn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Againzender het volgende:
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?
Ja maar voor mijn 'Held' niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja maar voor mijn 'Held' niet meer
oh, print screen-paint werk niet iigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb gewoon printscreen > plak photoshop gedaan
Ow tof! *Jaloers is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zondag mogen we ze interviewen, dan krijg ik vast even een foto momentje
Jij gaat ze interviewen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zondag mogen we ze interviewen, dan krijg ik vast even een foto momentje
Van mij mag dit heel lang duren. Jeugdheldenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Againzender het volgende:
Interview loopt een beetje uit volgens mij
Had van mij nog wel een uur of wat uit mogen lopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Againzender het volgende:
Interview loopt een beetje uit volgens mij
die zit buiten in de 'Van'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Wat zeiden ze nou over Mr. T? Dat had ik ff gemist..
die zat buiten in het busje te wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Wat zeiden ze nou over Mr. T? Dat had ik ff gemist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |