Hij heeft ook in Star Trek Voyager gespeeld, dat deed hij ook erg goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:Ik vind het zelfs nog leuk om die herhalingen te kijken
En Murdock heeft ook in een best goede film gespeeld. Vreemd dat je zo iemand opeens in een thriller ziet spelen. Ik ben alleen de titel kwijt.
Murdock heeft ook veel in Star Trek afleveringen meegedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]Ik vind het zelfs nog leuk om die herhalingen te kijken
En Murdock heeft ook in een best goede film gespeeld. Vreemd dat je zo iemand opeens in een thriller ziet spelen. Ik ben alleen de titel kwijt.
Je vergeet die tyfuswijven van UPCquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
De meest irritante radioreclames van dit moment:Beertender (luchtalarm)
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Centraal Beheer Achmea (nep-DJ)
Maar het gedeelte tussen de reclameblokken in is meestal een stuk beter, dus dat scheelt weer.
Helemaal mee eens. (dat fluisteren vind ik nog een beetje gaan, mysterieus) Maar de rest...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Maar het gedeelte tussen de reclameblokken in is meestal een stuk beter, dus dat scheelt weer.
Ik hoorde het nog net, toen werd ik weggeroepenquote:
Die fluisterende kraai staat bij mij bovenaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Brunel (zelfde liedje)
Bizner (fluisteren)
Bij mijzelf ook. Dat rijtje is ook niet op volgorde, want alle reclame is sowieso eigenlijk al irritant. omdat het reclame is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die fluisterende kraai staat bij mij bovenaan.
Mogequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Over 24 uur sta ik op het vliegveld en vertrekt mijn vliegtuig bijna![]()
.
Laat ze eens een underdog kiezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
MSP volgende week megahit?
nou, da's weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Alles is beter dan Tokio Hotel.
Je snapt de TT nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef _GdR_ het volgende:
in welk programma komt the ateam?
koen&sander zeker?
Megahit volgende week: Natasha Bedingfield (of Di-rect)!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Alles is beter dan Tokio Hotel.
uhuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Megahit volgende week: Natasha Bedingfield (of Di-rect)!![]()
Ik ben het bijna met Kuuk eens. Ben hem redelijk beu nu. Maar Tokio is wel beter dan Tasja Beddingfield.quote:
Met een vraag voor Das Gesicht??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef D.Rose het volgende:
Meer mensen die Gerard een mailtje gestuurd hebben?
Turkijequote:
Dat moeten ze zelf maar doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
How to shave a wife.
Interrrrrrrrrrpeulis. Die is mogelijk nog irritanter.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mijzelf ook. Dat rijtje is ook niet op volgorde, want alle reclame is sowieso eigenlijk al irritant. omdat het reclame is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je snapt de TT niet
En je hebt de radio ook niet aan
Dat doen ze speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Die Bizner bank reclame is tenenkrommend.
"5000 euro krediet zonder businessplan". Welja, geef elke breezer een zak geld om een jaar later failliet verklaard te kunnen worden.
EN WAAROM KOMT DIE KUTRECLAME NOU OOK NOG LANGS TERWIJL IK DIT TYP.
Face!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zo, dat is er uit. Op naar The A-Team.
April?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Hoe heette dat blonde mokkel ook al weer dat er vaak bij liep?
ja, die is volgens mij erg blij met het rookgebod in de studioquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:01 schreef cosmick het volgende:
Face heeft een beste sigaar in zijn gesicht.
Die ken ik niet. Staat die online?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie trouwens de docu Bring Back The A-Team wel eens gezien?
volgens mij wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Is die dude in dat witte overhemd Murdoch?
hier ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef JDude het volgende:
Wie maakt er een screenshot? De webcam streamt hier niet.
Oja, Amy! April is van de Ninja Turtlesquote:
Je kent the A team wel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Is die dude in dat witte overhemd Murdoch?
Ja ik herkende 'm alleen even niet.quote:
Heb gewoon printscreen > plak photoshop gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe maak je screenshots van streaming media?
Idd of de soprano's ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij doet het hier ook al..
Hij kan nu zo de godfather in!
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?quote:
62 alweer. Damn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Againzender het volgende:
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?
Ja maar voor mijn 'Held' niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor iemand van 62 ziet 'ie er nog prima uit toch?
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja maar voor mijn 'Held' niet meer
oh, print screen-paint werk niet iigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb gewoon printscreen > plak photoshop gedaan
Ow tof! *Jaloers is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zondag mogen we ze interviewen, dan krijg ik vast even een foto momentje
Jij gaat ze interviewen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
zondag mogen we ze interviewen, dan krijg ik vast even een foto momentje
Van mij mag dit heel lang duren. Jeugdheldenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Againzender het volgende:
Interview loopt een beetje uit volgens mij
Had van mij nog wel een uur of wat uit mogen lopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Againzender het volgende:
Interview loopt een beetje uit volgens mij
die zit buiten in de 'Van'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Wat zeiden ze nou over Mr. T? Dat had ik ff gemist..
die zat buiten in het busje te wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef Glacier het volgende:
Wat zeiden ze nou over Mr. T? Dat had ik ff gemist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |