Met die smilies duhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dat scheelt![]()
Hoezo gekkerd?
.
Die waren serieus hoorquote:
Okquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoor ik nou Sweet Dreams i.p.v. Krezip. Dat intro-tje had er wel veel van weg zeg.... (Jammer, zou ik zeggen, voor de rest wel leuk)
Is dat met dat zingen? (Die heb ik van het begin erg irritant gevondenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Mag ik even kwijt dat ik die radiocommercial van Centraal Beheer echt helemaal spuugzat ben?
Met die arbeidsongeschiktheidsregeling op de radio. WEEWEEWEEPUNTCENTRAALBEHEERACHMEAPUNTNLSLASHRADIOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dat met dat zingen? (Die heb ik van het begin erg irritant gevonden)
Die is net zo irritant inderdaad. Met die nep DJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met die arbeidsongeschiktheidsregeling op de radio. WEEWEEWEEPUNTCENTRAALBEHEERACHMEAPUNTNLSLASHRADIOOOOOOOOOO..
Er is zoveel goeds uit de 80'squote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat Sweet Dreams nummer, toch wel 1 van de betere uit de jaren `80!
Ik zag het voorbij komen bij de active topics inderdaad! Goedemorgen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:47 schreef TIM-846 het volgende:
GoeiemorgenIk was even de weg kwijt op t forum
![]()
areyoutalking heeft me gelukkig de weg gewezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen bij de active topics inderdaad! Goedemorgen!
Sowieso man, Krezip. Geef nu maar eens een ander Nederlands bandje wat aandacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg Krezip gehoord voor de komende tig maanden.
Die betalen vast te weinig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso man, Krezip. Geef nu maar eens een ander Nederlands bandje wat aandacht.
![]()
![]()
Ja, tussen de verplichte plaatjes door denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh.. Domien zei dat de 3Fm zelf bepaalt wat er gedraaid word![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tussen de verplichte plaatjes door denk ik![]()
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Voor de meeste hier is A-team natuurlijk voor hun tijd
Owja, we moeten Domien nog ff in die waan latenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Neuh.. Domien zei dat de 3Fm zelf bepaalt wat er gedraaid word![]()
Jawel, maar da's toch een andere beleving, en niet meer zo'n hype als in '84quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaald
Ik weet nog goed, dat als ik als klein jongetje op de bank de avonturen van the A-Team zat te volgen. Kei nep allemaal, maar toen vond ik het prachtig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Ja, die bus was ook leuk, maar niet zo mooi als de Vettequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef cosmick het volgende:
The A-Team. Ha, ik heb die bus nog van Lego gemaakt destijds
D!.quote:
Kleine meisjes vonden het ook tof heurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik weet nog goed, dat als ik als klein jongetje op de bank de avonturen van the A-Team zat te volgen. Kei nep allemaal, maar toen vond ik het prachtig.![]()
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom worden de uitzendingen tegenwoordig weer herhaald
Das A-Gruppe?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Een kennis van me, heeft die dvd-box gekocht. De Duitse versie is lachen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammavond er geen zak aan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb de eeste gezien, wat een boutprogrammavond er geen zak aan.
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Een kennis van me, heeft die dvd-box gekocht. De Duitse versie is lachen.
Het is ook maar voor even leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Lachen lijkt me dat wel.. Maar niet vol te houden om te kijken..
ONZ is een paar deuren verderopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Boe.
Zeg, ben je nieuw hier ofzoquote:
In dat geval stel ik voor de Nederlandse taal te gebruiken, die beheersen we hier allemaal (eningzins iig)quote:boe is een ander woord voor 'wat is Ekdom weer lekker bezig hè?'![]()
Da's wel jammer ja dat die er doorheen zingtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef cosmick het volgende:
Zeg, vergeten jullie Nina niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja dat die er doorheen zingt
Sorriequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor de Nederlandse taal te gebruiken, die beheersen we hier allemaal (eningzins iig)
Ik denk bij de Cardigans gelijk aan Lovefool, en daarmee hebben ze het voorgoed bij mij verknalt want da's zo'n irritant deuntjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
Persoonlijk had ik het nummer minder interessant geworden als ze er niet in zat.
Cardigans hebben zoveel leuke muziek gemaakt, maar 3FM blijft hangen in albums van jaaaaren geleden.
Dus leuk dat ze eindelijk weer eens te horen is. Er komt dit jaar wel een nieuw A Camp-album (haar soloproject).
Totzover mijn betoog.
dat is dan ook eigenlijk het enige speciale aan dit nummer.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jeugdsentiment.
Ook alweer een jaar of 14 oud dit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef D.Rose het volgende:
Lovefool is vreselijk idd. Mierzoet. Dat allereerste album vind ik sowieso wat minder. Huppelpop.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk bij de Cardigans gelijk aan Lovefool, en daarmee hebben ze het voorgoed bij mij verknalt want da's zo'n irritant deuntje![]()
15, but whose countingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jeugdsentiment.
Ook alweer een jaar of 14 oud dit.
je hebt er echt genoeg van hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
Gatverdamme al weer dat 'starlight'.
Dus 3FM bepaalt zelf dat ze dit klotenummer elke dag voorblij laten komen? Al een half jaar lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |