Een seconde of drie ofzo...quote:
quote:En mee rappen. "Get up, stand up, gotta trough your hands up, if you got the feeling, jump to the... etc"
Poing, poing, poing
Ik was hem ook weer kwijt. Lijkt tegenwoordig 10 minuten te duren voordat ik hem mag zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
J*z*s, Ik ben toch iedere keer het topic kwijt. Maar geen gestress, soep voor iedereen. Ik heb hem weer gevonden. Kreeg een fout melding tijdens het invoeren van reactie:
[..]
Hij was ook gewoon extreem laat. We beginnen lui te worden, mede doordat degene die 'm sluit blijkbaar te lui is om te openen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was hem ook weer kwijt. Lijkt tegenwoordig 10 minuten te duren voordat ik hem mag zien.
Dat had ik laatst ook al, erg vreemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was hem ook weer kwijt. Lijkt tegenwoordig 10 minuten te duren voordat ik hem mag zien.
Echt een drama man! het duurde even dus toen ben ik maar bezig gegaan met het aanmaken van een nieuw topic maar toen bleek de Wiki vern**kt te zijn. Ik ben nu nog even bezig om de lay-out te fixen, die is nu ook in de war.. Pffff.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een seconde of drie ofzo...
Mijn OP ziet er wel wat netter uit en de titel vind ikzelf leuker.
Sowieso moet ik volgens mij mijn router maar eens resetten. Het gaat sinds vandaag zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb de wiki alweer hersteld (kan eenvoudig met ongeveer 3 muisklikken).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een drama man! het duurde even dus toen ben ik maar bezig gegaan met het aanmaken van een nieuw topic maar toen bleek de Wiki vern**kt te zijn. Ik ben nu nog even bezig om de lay-out te fixen, die is nu ook in de war.. Pffff.
Ik heb het nog een keer gedaan, komt er in beeld: "Meerdere keren stemmen heeft geen zin" Logisch natuurlijk. Op IP natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Marc63 het volgende:
http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
Voor de mensen die net binnen komen vallen
Dank je! heb de OP uit een wat oudere Wiki pagina gehaald, alleen daar was de lay-out niet helemaal lekker van. Maar heb nu de meest recente gepakt die jij al had hersteld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb de wiki alweer hersteld (kan eenvoudig met ongeveer 3 muisklikken).
Dat trompetje vind ik zo leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Deze single van de rode hete chilipepers is toch best aardig.
Fuckingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DJ PAUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De beste plaat van hem. GEWELDIG DIT !
"Hans. Als u ook buiten uw hokje wilt denken!"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kleine uitleg dan maar hoe je een oudere versie in de wiki hersteld:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je! heb de OP uit een wat oudere Wiki pagina gehaald, alleen daar was de lay-out niet helemaal lekker van. Maar heb de meest recente gepakt die jij al had hersteld.![]()
* -Hans- heeft al gestemd maar ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel een paar keer moet lukken om te stemmen.![]()
Die clip is grappig. Het lijkt trouwens wel alsof er alleen goede nummers van deze (dubbele) cd afvallen. Ééntje vond ik wat minder(, titel kwijt).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
Deze single van de rode hete chilipepers is toch best aardig.
En waar ben ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste DJ/ Presentatrice: Eline la Croix (Eline la Croix/ 100%NL) (Claudia de Breij![]()
![]()
)
Grootste Radio Talent: Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Beste Nieuwslezer: Fleur Wallenburg (3FM)
Beste Producer: Maricha Kroeske (Met Michiel/ 3FM) (Astrid de Jong![]()
![]()
)
Beste Radiostation: 3FM
Wanneer is je operatie ook al weer?quote:
Welke site is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste DJ/ Presentatrice: Eline la Croix (Eline la Croix/ 100%NL) (Claudia de Breij![]()
![]()
)
Grootste Radio Talent: Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Beste Nieuwslezer: Fleur Wallenburg (3FM)
Beste Producer: Maricha Kroeske (Met Michiel/ 3FM) (Astrid de Jong![]()
![]()
)
Beste Radiostation: 3FM
Wat word je nieuwe naam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar zouden we niet over praten...![]()
Domien wordt Dominique?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar zouden we niet over praten...![]()
Mij ook, maar er stonden net echt geen posts meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dominique Verschuuren?
[edit]
Hans! Nu ben je me alwéér voor!
Zou je denken? 3 keer mn kop aan die stomme lamp gestoten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Sirolf het volgende:Manische Straatpriesters!
Dit is duidelijk weer een *poing**poing**poing**poing**poing**poing*-momentje.
Naja, gewoon een andere keer requesten dan komt 'ie hopelijk wel voorbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Sorry Hans, mijn request was kennelijk de moeite niet
Dat ervaarde ik laatst ook, heb geprobeerd mijn snelheid daar al in aan te passen. Maar ondanks dat ik heel snel kan praten en typen gaat het hier toch nog weleens te snel voor mijn hoofdje... (*zoekt een adhd smiliequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Haaa, ook domien! Tering wat zijn jullie snel met posten!
Een beetje Manic Street Preachers doet wonderen. Het adrenalinegehalte in mn bloed is nog steeds hoog sinds donderdag, toen Michiel em 2x draaidequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Het valt dan ook bijna onder topsport.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Dank je wel!quote:
Op zich valt het hier nog wel mee. Er zijn reeksen (zoals de COS in DGK) die echt binnen een half uurtje vol kunnen zijn. Dat halen wij hier nog niet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het valt dan ook bijna onder topsport.Het tempo ligt tijdens het Ek-stra weekend en MetMichiel vaak behoorlijk hoog, dat klopt inderdaad wel.
![]()
[..]
Dank je wel!![]()
Ik mag trouwens graag naar de show van Rudy luisteren. Goede muziek en leuke items.
Veel oefenen, Annemieke, veel oefenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
heyy jij moet vanavond vannacht weer toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Toad het volgende:
[..]
heyy jij moet vanavond weer toch?
trouwens voor de filmliefhebbers hier: de US remake van interview moeten jullie echt zien!![]()
Goed bezig! Dan blijf ik luisteren!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef annemic het volgende:
haha!! ga nu haasten! kom zo uw kant op! met.....tadadadaaaaa, MSP!!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef Marc63 het volgende:
Zo, ff weer wat voor de werkgroep van morgen voorbereiden. Eens kijken of ik daar zo lang mee bezig ben dat ik naar annemic kan gaan luisteren.
Dan hoef ik tenminste niet wat te stotteren als annemic aan me zou vragen wat een gezonde hollandse jongen nog zo laat online doet
Kud! Jij hebt ze wel op je playlist? Hè!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef annemic het volgende:
haha!! ga nu haasten! kom zo uw kant op! met.....tadadadaaaaa, MSP!!!
Als je antiroos lief aankijkt krijg jij ze toch ook wel op je playlist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kud! Jij hebt ze wel op je playlist? Hè!![]()
Tante Roos plant mij niet, maar als ik die andere muziekredacteur aankijk, lukt dat absoluut! Maar ik heb Pete Murray, Gwen Stefani (sorry guys, ik vind 'm nog steeds leuk!) en meerrrr...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je antiroos lief aankijkt krijg jij ze toch ook wel op je playlist?
Gelukkig niet zeg! dat is voor mij in elk geval te heftig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich valt het hier nog wel mee. Er zijn reeksen (zoals de COS in DGK) die echt binnen een half uurtje vol kunnen zijn. Dat halen wij hier nog niet...
uitermate goed duoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
MSP !
En daarvoor de super plaat van Pulp - Common People
Oehhh, nu worden er een paar die hards fans boos.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
MSP - 3fm Mega hit volgende week. Je hoort hem steeds meer. (anders pete, gok ik zo)
Wie zingt er ook alweer mee met de MSP. Die vrouw?
Doe ik!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Gwen heeft ook andere platen gemaakt,![]()
Pete Murray is dan weer wel goed. Misschien dat je David Gray dan ook eens kan draaien: Babylon!
Ik mis Margriet Wesselink op de radio. Ik vind haar een prettige stem hebben. Maar Fleur vind ik het ook heel goed doen. De twee beste, vrouwlijke nieuwslezers... Als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Toad het volgende:
Even bookmarkertje spelen.
Volgens mij worden die radiobitchesawards nog best spannend.
Het is dat wij massaal voor Maricha gaan, maar 538 heeft ook flink wat luisteraars. Ik denk dat Marlous Löffelman ook een goede kans maakt. Astrid trouwens ook, die is natuurlijk best bekend omdat ze zelf nog wel 'ns achter de microfoon zit.
Uit journalistiek oogpunt gezien is het voor Fleur Wallenburg peace of cake. Ze heeft ook onlangs een prijs daarvoor gewonnen toch? Als ik me niet vergis schrijven de nieuwslezers voornamelijk zelf hun teksten. Die van Fleur vind ik persoonlijk origineel, onderscheiden en lekker vlot geschreven. Precies wat NOS Headlines wil uitstralen.
Annemieke moet het denk ik wel halen.
Claudia heeft het wat moeilijker door de bekendheid van Claudia.
Beste radiostation kan best 'ns naar 100% NL gaan. Overdag hebben ze veel vrouwelijke DJ's geprogrammeerd.
*Unsure* Wat zeg ik verkeerd *unsure*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Oehhh, nu worden er een paar die hards fans boos.En er zitten er nogal wat in deze topicreeks.
[afbeelding]
Nina Persson
Je zegt niets verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
*Unsure* Wat zeg ik verkeerd *unsure*
florent@3fm.nlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
Waar kan je solliciteren voor de muziekredactie? Dan spreek ik wel vanuit fok!![]()
Owh dat, Begrijp ik. Ik kwam er alleen niet op. Ik dacht eerst aan de zangeres van de Cranberries, maar die heeft een eigen, ook lekker, nummertje uit nu. Vandaar de verwarring bij mij......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Je zegt niets verkeerd hoor.
Maar als je fan van iemand bent vind je het schandalig als iemand anders de beste man of vrouw niet kent hè?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Owh dat, Begrijp ik. Ik kwam er alleen niet op. Ik dacht eerst aan de zangeres van de Cranberries, maar die heeft een eigen, ook lekker, nummertje uit nu. Vandaar de verwarring bij mij......
De uitzendtijdstippen zijn verdeeld per omroep. Daar zet een omroep vervolgens (in overleg met de zendercoördinator) een dj op om een programma te laten maken, ook weer in overleg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
florent@3fm.nl
Het is volgens mij nog best een ingewikkeld systeem met al die omroepen. Roosmarijn heeft denk ik een contract met 3FM dus haar baas is Florent. Maar Giel heeft weer een contract met de VARA dus zijn baas is Vera Keur. Maar ook toch wel een klein beetje Florent dan?
Toch een mooi systeem hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De uitzendtijdstippen zijn verdeeld per omroep. Daar zet een omroep vervolgens (in overleg met de zendercoördinator) een dj op om een programma te laten maken, ook weer in overleg.
De simpele regel is toch wel
Publieke Omroep = vergaderingen99
Vorig jaar live David op Pinkpop vergeet ik nooit meer. Met de billen in het gras, meezingen blèren. Cola in de hand, zonnetje op de bol en je beste vrienden om je heen. Heerlijk. (Nog 18 dagen en dan nog een kleine 3 weken voor Defqon. Twee uiterste gelijk)quote:
Haha, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:31 schreef borisz het volgende:
Tja Ekdom maakte vorige week radio voor de AVRO, VARA, KRO, BNN en NPS![]()
Leuk plan! Hopelijk kan je dan Modest Mouse en Ladytron op de playlist zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
Waar kan je solliciteren voor de muziekredactie? Dan spreek ik wel vanuit fok!![]()
Ah mooiquote:
Heej Toadquote:
Ik zie haar idd veel liever dan zo'n beetje alle andere van 3fmquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie het: Ruby Ruby Ruby!
Veel beter dan al die mannen voor de webcam de hele dag..![]()
Ik heb er maar 2 aangezetquote:
Die gaat ze al draaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je gebeld? Ik wilde MSP gaan sms-en. Ben te lui om naar mijn telefoon te grijpen. En moet een beetje op de kosten gaan letten geloof ik. De huur is weer omhoog gegaan.....
Hehehe, ze moet wel erg van het nummer houden en rebels zijn om twee keer het nummer te gaan draaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I know, maar ik ga zo slapen! Dus wil ik nu natuurlijk... haha
Nu jij dit zegt zie ik pas in de op dat ze hier ook zitquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Heeft ze nog niet ingelogd? Dan kun je ook hier vragen of ze het zsm wil draaien.
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomtquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Annemic![]()
. Je ziet er leuk uit vandaag
.
Lees aub niet terugquote:
Ach sms en fok komt ook wel overquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomt
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomt
Tsja daar gaat je request.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lees aub niet terug. Ik heb op jou en op froukje gestemd
. Sorry, maar ik vind froukje ook leuk
![]()
.
Wat een vrouw-on-vriendelijke naam voor een leuke site! Alleen ik heb maar 1 IP adres, dus kan ik maar 1x stemmen..... (Wat ook eerlijk is natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Om het nog maar even te spammen: http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
Morgen maar ff op een paar verschillende computers van de universiteit een paar extra stemmen uitbrengen.
Froukje heeft / had een eigen programma op 538quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja daar gaat je request.
Maar Froukje is toch eigenlijk meer een sidekick?
Scherp!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Froukje staat in de beste DJ categorie, Annemic in de categorie voor grootste talent.
Owquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Froukje staat in de beste DJ categorie, Annemic in de categorie voor grootste talent.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Dan heb ik dus op beide 2x gestemt
. Dacht dat ze beide in het beste dj deel stonden
.
Beste DJ : Froukjequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Op wie heb je dan gestemd?
Grootste Radio Talent:
Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Demi Saulic ( Demi/Juize.FM)
Kristel van Eijk (Kristel Kicks/ Slam FM)
Metha de Vos (Metha de Vos/ Kink FM)
Simone Wijnands (Simone Wijnands/ 100% NL)
Ik heb een online radio (die nog niet werkt , maar tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat het een incrowd feestje wordt voor genodigden uit de radiowereld. Lijkt me opzich ook wel leuk om mee te maken.
Als ik de post van Annemieke lees mag je sowieso komen, of je bij de radio zit of niet. Toch maar de site van radiobitches.nl in de gaten blijven houden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een online radio (die nog niet werkt , maar toch) mag ik dan wel komen
?
Ik denk niet dat je nog veel potentiele stemmers bereikt door op dit tijdstip campagne te gaan voeren. Tenzij je er bij zegt hoe ik mijn IP-adres kan veranderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:59 schreef annemic het volgende:
vast wel toegankelijk voor iedereen hoor! Voor wie maak je anders radio?? STEMMEN! haha
Godweet hoeveel stemmen ze nu bog binnen kan halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nog veel potentiele stemmers bereikt door op dit tijdstip campagne te gaan voeren. Tenzij je er bij zegt hoe ik mijn IP-adres kan veranderen.
Maar zitten die ook allemaal op het FOK!-forum? Ik heb haar nog niet op de radio horen zeggen dat je moet stemmen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Godweet hoeveel stemmen ze nu bog binnen kan halen. Er zijn toch heel wat nachtwerkers hoor
.
* DaMook houd het in de gatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Als ik de post van Annemieke lees mag je sowieso komen, of je bij de radio zit of niet. Toch maar de site van radiobitches.nl in de gaten blijven houden...
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar zitten die ook allemaal op het FOK!-forum? Ik heb haar nog niet op de radio horen zeggen dat je moet stemmen.
Zodat jij ook Annemic aan de telefoon krijgt? Wel goed idee...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef Toad het volgende:
In welke trip zit zij. Dat spul moet ik ook hebben.
Dan ga ik verlegen worden en stotteren dus dat is niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zodat jij ook Annemic aan de telefoon krijgt? Wel goed idee...
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Oehhh, nu worden er een paar die hards fans boos. En er zitten er nogal wat in deze topicreeks.
[afbeelding]
Nina Persson
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoorquote:
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef borisz het volgende:
zal ik wat bekennen, ik heb ook op Froukje gestemd
Ik vind d'r liefquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft toch ook een prettig nummer. Falling
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef MutZ het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde voor Zuid Afrika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thnxquote:
ja, dat is helemaal het mooie van dit nummerquote:
gefeliquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef MutZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daaromquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dat snapt Stenders toch allemaal niet joh Roel
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef MutZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat je dan pech hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Litton-Lane het volgende:
MutZ Gefeliciteerd. (Mag je eigenlijk iemand meenemen? [afbeelding])
Nee heb je...... (Afrika staat al een geruime tijd op mijn lijstje. Vanwege de kosten nog niet gedaan, vandaar)quote:
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef MutZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
half uur verplicht Natasia Beddingfield luisteren in de hoek
en dan alleen i wanna have your babies op repeat
ikwil wel.. ik mail , ik sms, maar ze willen me geen kaartjes cadeau doen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef Anne04 het volgende:
Gaat iemand hier eigenlijk naar Extrema?
Ik niet, ik ga het in m'n achtertuin volgen.
Ik ga ook, heb al kaartjes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ikwil wel.. ik mail , ik sms, maar ze willen me geen kaartjes cadeau doen!![]()
Maar ik wil eigenlijk niet 52,50 betalen..quote:
Ik woon zo vlakbij, dat ik het wel moet horen of ik wil of niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk niet 52,50 betalen..![]()
als 3fm dat nou even begrijpt en mij 2 kaartjes schenkt..
Vind het tot nu toe het enige leuke aan eetvermaak.quote:
Nee, ik mag niemand meenemen en anders was m'n vriend wss al meegegaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Litton-Lane het volgende:
MutZ Gefeliciteerd. (Mag je eigenlijk iemand meenemen? [afbeelding])
feliquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef MutZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer, kunnen we geen minimeet houdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik helaas niet.![]()
Maar iig 1 Fokker die door is.![]()
Inderdaad een verademing na Claudia!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef pjotr2001 het volgende:
heerlijk, ik geniet toch weer met volle teugen nu rob terug is
Toto isquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
Pamelaaaaaaaaaaaaa, don't break this heart of mine...
Just remember it may not heal this timeeeeee
*mee blertToto
Vorig jaar Live gezien in Groningen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
Pamelaaaaaaaaaaaaa, don't break this heart of mine...
Just remember it may not heal this timeeeeee
*mee blertToto
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef cosmick het volgende:
Geproduceerd door de mensen achter Tiesto. Ah, verklaard waarom ik er geen zak aan vind, dat Jes.
Zeg eh, ik heb al twee dagen geen MSP gehoord op 3FM (overdag dan).quote:
Plug it in en turn me on!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg eh, ik heb al twee dagen geen MSP gehoord op 3FM (overdag dan).
What's the deal! Gooi Krezip maar ff in de vriezer en hoppa, gaan met die banaan!![]()
![]()
Met recht een In Je Dip Tip.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
ga uit je dak van een plaatje bij rabradio!
Wat heeft dat met Toto te maken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vorig jaar Live gezien in Groningen.![]()
Weet je al wie Nina Persson is? Was jij toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Duurt even, maar het kwartje valt wel...![]()
Dat weet ik (ondertussen) wel. Anders kijk ik even een paar pagina`s terug. En luister nu 3FM. Heerlijk nummer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je al wie Nina Persson is? Was jij toch?
Hap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat weet ik (ondertussen) wel. Anders kijk ik even een paar pagina`s terug. En luister nu 3FM. Heerlijk nummer.
(ik haalde twee zangeressen door elkaar, foutje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |