Ik heb een online radio (die nog niet werkt , maar tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat het een incrowd feestje wordt voor genodigden uit de radiowereld. Lijkt me opzich ook wel leuk om mee te maken.
Als ik de post van Annemieke lees mag je sowieso komen, of je bij de radio zit of niet. Toch maar de site van radiobitches.nl in de gaten blijven houden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een online radio (die nog niet werkt , maar toch) mag ik dan wel komen
?
Ik denk niet dat je nog veel potentiele stemmers bereikt door op dit tijdstip campagne te gaan voeren. Tenzij je er bij zegt hoe ik mijn IP-adres kan veranderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:59 schreef annemic het volgende:
vast wel toegankelijk voor iedereen hoor! Voor wie maak je anders radio?? STEMMEN! haha
Godweet hoeveel stemmen ze nu bog binnen kan halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nog veel potentiele stemmers bereikt door op dit tijdstip campagne te gaan voeren. Tenzij je er bij zegt hoe ik mijn IP-adres kan veranderen.
Maar zitten die ook allemaal op het FOK!-forum? Ik heb haar nog niet op de radio horen zeggen dat je moet stemmen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Godweet hoeveel stemmen ze nu bog binnen kan halen. Er zijn toch heel wat nachtwerkers hoor
.
* DaMook houd het in de gatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Als ik de post van Annemieke lees mag je sowieso komen, of je bij de radio zit of niet. Toch maar de site van radiobitches.nl in de gaten blijven houden...
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar zitten die ook allemaal op het FOK!-forum? Ik heb haar nog niet op de radio horen zeggen dat je moet stemmen.
Zodat jij ook Annemic aan de telefoon krijgt? Wel goed idee...quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:22 schreef Toad het volgende:
In welke trip zit zij. Dat spul moet ik ook hebben.
Dan ga ik verlegen worden en stotteren dus dat is niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zodat jij ook Annemic aan de telefoon krijgt? Wel goed idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |