Hehehe, ze moet wel erg van het nummer houden en rebels zijn om twee keer het nummer te gaan draaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I know, maar ik ga zo slapen! Dus wil ik nu natuurlijk... haha
Nu jij dit zegt zie ik pas in de op dat ze hier ook zitquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Heeft ze nog niet ingelogd? Dan kun je ook hier vragen of ze het zsm wil draaien.
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomtquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi Annemic![]()
. Je ziet er leuk uit vandaag
.
Lees aub niet terugquote:
Ach sms en fok komt ook wel overquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomt
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je nu nog even belt, mailt, een brief schrijft en een krabbel op haar hyve zet dan weet je zeker dat de boodschap overkomt
Tsja daar gaat je request.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lees aub niet terug. Ik heb op jou en op froukje gestemd
. Sorry, maar ik vind froukje ook leuk
![]()
.
Wat een vrouw-on-vriendelijke naam voor een leuke site! Alleen ik heb maar 1 IP adres, dus kan ik maar 1x stemmen..... (Wat ook eerlijk is natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Om het nog maar even te spammen: http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
Morgen maar ff op een paar verschillende computers van de universiteit een paar extra stemmen uitbrengen.
Froukje heeft / had een eigen programma op 538quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja daar gaat je request.
Maar Froukje is toch eigenlijk meer een sidekick?
Scherp!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Froukje staat in de beste DJ categorie, Annemic in de categorie voor grootste talent.
Owquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Froukje staat in de beste DJ categorie, Annemic in de categorie voor grootste talent.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Dan heb ik dus op beide 2x gestemt
. Dacht dat ze beide in het beste dj deel stonden
.
Beste DJ : Froukjequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Op wie heb je dan gestemd?
Grootste Radio Talent:
Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Demi Saulic ( Demi/Juize.FM)
Kristel van Eijk (Kristel Kicks/ Slam FM)
Metha de Vos (Metha de Vos/ Kink FM)
Simone Wijnands (Simone Wijnands/ 100% NL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |