Domien wordt Dominique?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Daar zouden we niet over praten...![]()
Mij ook, maar er stonden net echt geen posts meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dominique Verschuuren?
[edit]
Hans! Nu ben je me alwéér voor!
Zou je denken? 3 keer mn kop aan die stomme lamp gestoten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Sirolf het volgende:Manische Straatpriesters!
Dit is duidelijk weer een *poing**poing**poing**poing**poing**poing*-momentje.
Naja, gewoon een andere keer requesten dan komt 'ie hopelijk wel voorbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Sorry Hans, mijn request was kennelijk de moeite niet
Dat ervaarde ik laatst ook, heb geprobeerd mijn snelheid daar al in aan te passen. Maar ondanks dat ik heel snel kan praten en typen gaat het hier toch nog weleens te snel voor mijn hoofdje... (*zoekt een adhd smiliequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Haaa, ook domien! Tering wat zijn jullie snel met posten!
Een beetje Manic Street Preachers doet wonderen. Het adrenalinegehalte in mn bloed is nog steeds hoog sinds donderdag, toen Michiel em 2x draaidequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Het valt dan ook bijna onder topsport.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
Dank je wel!quote:
Op zich valt het hier nog wel mee. Er zijn reeksen (zoals de COS in DGK) die echt binnen een half uurtje vol kunnen zijn. Dat halen wij hier nog niet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het valt dan ook bijna onder topsport.Het tempo ligt tijdens het Ek-stra weekend en MetMichiel vaak behoorlijk hoog, dat klopt inderdaad wel.
![]()
[..]
Dank je wel!![]()
Ik mag trouwens graag naar de show van Rudy luisteren. Goede muziek en leuke items.
Veel oefenen, Annemieke, veel oefenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
heyy jij moet vanavond vannacht weer toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef annemic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |