klinkt goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Mysteryland herinneren. Het laatste nummer liep af. De andere tenten waren al stil en leeg en ik stond nog bij het hoofdpodium te wachten, tot iedereen weer tot de groep kwam en ik ze naar huis kon brengen/rijden. Helemaal stil en de mc zegt: Volgend jaar weer, zelfde plaats, zelfde tijd.
Alles werd stil en iedereen ging weg. Ik had alle ruimte. Daarna werd dus spontaan als laatste nummer Born Slippy ingestart. Bij de eerste beat, stond ik klem tussen de mensen, iedereen kwam terug en ging compleet uit zijn dak. Muziek stond harder, het was ineens super druk, de laser opnieuw aan, vuurwerk erbij.
Dat was in de verte de beste aflsluiter ooit, na een warme dag van ongeveer 32 graden. Heerlijk. Kippe(n)vel momentje. Nu weer![]()
![]()
jaja ideale muziek om een tomatensla bij te maken heb ik net ontdekt. Ik ga weer verder met etenquote:
tomatenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja ideale muziek om een tomatensla bij te maken heb ik net ontdekt. Ik ga weer verder met eten
Ja, van half 7 tot 8. En het was heel saai.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij niet iets met je groepje vandaag?
Oh en ik krijg geen groeten?quote:
Voor jou doe ik zelfs een aparte postquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor jou doe ik zelfs een aparte post
Hoi TheVulture!
* -Hans- heeft een vermoeden. Ben zeer benieuwd, D.Rose.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto en heb een bepaald nummer 4 keer achter elkaar geluisterd
Heb 'm net gerequest, en mocht ie komen dan is Hans ook weer blij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Noordpool.FM scoort goed onder de luisteraars
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- heeft een vermoeden. Ben zeer benieuwd, D.Rose.![]()
![]()
Ik heb ergens hun dvd: live in Heineken Music Hall. Echt te goed!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Moloko met Forever More![]()
Die staat echt in mijn top 3 allertijden na dat legendarische Pinkpop-optreden
voor mij de beste live-act die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ergens hun dvd: live in Heineken Music Hall. Echt te goed!
Tip: Tom Helsen - Sun in her eyesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben echt inspiratieloos wat betreft requests.
Born slippy is al geweest, Pete Murray is al geweest...
Ik denk dat ik het eens laat zitten.
verschrikkelijke cover is het inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks BRILJANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
GODVER, wie die STOMME klotemix!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks BRILJANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!GODVER, wie die STOMME klotemix!
Ik vind de remix wel leuk. Maar die had gewoon op de cd moeten blijven zitten en niet op de radio moeten komen. De glans is er dan snel af. Hoewel Clocks veel te veel gedraaid wordt in verhouding tot andere Coldplay platen, had ik toch liever het origineel gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verschrikkelijke cover is het inderdaad
Beter zelfsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
Dat is waar, maar deze hoor je niet zo vaak en is ook prima om aan te horen IMHO
quote:
Ik heb al 2x gestemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Blijven stemmen?
Mag dat meer dan 1 keer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |