Deed dat danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Areyoutalkingtome
![]()
Ik wou er ook net eentje openen, met de titel '[3FM #119] Home of The Manic Street Preachers'
Die clip is ook wel leuk! Avrilquote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Avril Lavigne heeft trouwens al een tijdje een nieuwe single (Girlfriend), waarom wordt die niet eens gedraaid?![]()
Als je een topic express dicht schopt (letterlijk dit keer) dan gaat men er hier vanuit dat je dan ook graag de nieuwe wil openen. Wil je dat niet, zet dat er dan even bij, anders is het elke keer gokken of een topic wel of niet door de sluiter wordt goepend en wordt het dus een chaos.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Deed dat dansinds wanneer is het dat als je hem dicht doet je de volgende opent??
Als er in het topic niet is afgesproken dat een speciaal iemand de volgende opent, opent de sluiter hemquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Deed dat dansinds wanneer is het dat als je hem dicht doet je de volgende opent??
Hebben de modjes hier ook iets te doenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je een topic express dicht schopt (letterlijk dit keer) dan gaat men er hier vanuit dat je dan ook graag de nieuwe wil openen. Wil je dat niet, zet dat er dan even bij, anders is het elke keer gokken of een topic wel of niet door de sluiter wordt goepend en wordt het dus een chaos.
Geloof me, die hebben al meer dan genoeg te doen...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hebben de modjes hier ook iets te doen![]()
Misschien kun je hem morgen in de request gooien.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Grace Kelly!
Blijft een best lekker nummer, al moet je 'm niet te vaak horen.
Wanneer gaan ze de nieuwe single eens on air gooien trouwens? Love Today is al sinds begin maart uit volgens mij.
Mijn oude baas heeft die instrumenten ooit nog eens opgeslagen in zijn pand. Lang verhaal, maar de tour ging niet meer door....quote:
quote:
en wanneer komt mijn gewonnen badeendje nouquote:Op maandag 7 mei 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel, hoeveel dagen heb je je broek nu aan?
Komen The Manic Street Preachers nog trouwens?![]()
Tijd begint krap te wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Komen The Manic Street Preachers nog trouwens?![]()
Ja sorry.... kom een beetje chronisch tijd te kort.... Hopelijk deze week of volgende week tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wanneer komt mijn gewonnen badeendje nou
Ik durf niet in meer in bad te gaan totdat ie er is
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
marichakroeskefan.nl is nog vrij, dus richt maar een fanclub op.
Coolquote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja sorry.... kom een beetje chronisch tijd te kort.... Hopelijk deze week of volgende week tijd![]()
Is ie op tijd... hehheequote:Op maandag 7 mei 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
M & M![]()
* -Hans- blijft nog even hangen want zometeen komt de man uit Den Haag, Dennis Weening..
Gezelligquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef MichielV het volgende:
Was weer feest, tot morgen!
Moke was ook geweldig op Bevrijdingspop Haarlem afgelopen zaterdag. Ik stond vooraan met m'n vlaggetje (okee, zonder dat vlaggetje dan...).quote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke: Die gitaar *Love it*
Op http://www.radiobeverwijk(...)bpop/05052007141.mp3 kan je het optreden naluisteren (vanaf 14:20 minuten).quote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had graag ergens vooraan willen staan, Moke rockt volgens mij de pan uit live.
Normaal blijf ik niet thuis als ik griep heb, maar zoals nu heb ik het nog niet meegemaakt... (*voelt zich heel zielig nu, hahaha)
om 0:14 in ieder geval nog niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
Zouden we direct al om 12 uur kunnen stemmen op Radiobitches.nl?
Zo heb ik dus ook gestemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
Beste DJ/ Presentatrice: Claudia de Breij (Claudia d’er op/ 3FM)
Grootste Radio Talent: Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Beste Nieuwslezer: Fleur Wallenburg (3FM)
Beste Producer: Maricha Kroeske (Met Michiel/ 3FM)
Beste Radiostation: 3FM
Idd! Echt geweldig.quote:
Ik heb froukje als beste djquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
Beste DJ/ Presentatrice: Froukje
Beste Nieuwslezer: Jasmijn van Dijk
Sponsored by Krezip zelf ja (of beter: de platenmaatschappij ...)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
Goh, hoe vaak is Krezip nu al in de studio geweest de afgelopen tijd? Sponsored by 3FM, dat moge duidelijk zijn.
Maar, misschien moet ik eerst koffie drinken, dit klinkt niet onaardig. Al ben ik geen fan van die zangeres.
Heuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
Goh, hoe vaak is Krezip nu al in de studio geweest de afgelopen tijd? Sponsored by 3FM, dat moge duidelijk zijn.
Maar, misschien moet ik eerst koffie drinken, dit klinkt niet onaardig. Al ben ik geen fan van die zangeres.
Zeker mee eens, maar ik ben ook fan van haar stem. Echt heerlijk! En persoonlijk is ze ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heu
Ik vind jacqueline best een leuk poppie!![]()
Ik heb zo gestemd, behalve Claudia...ik heb Eline La Croix gestemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
quote:Zo af en toe krijg ik wel eens in een interview de vraag wat mijn grootste blunder aller tijden was op de radio. Best een vervelende vraag, want om nou in een arrogante bui te roepen dat ik helemaal geen blunders heb gemaakt, of dat ik er op dit moment op niet 1 kan komen, ligt uiteraard voor de hand. Onlangs kreeg ik diezelfde vraag weer. En toen ben ik er eens voor gaan zitten en toen borrelden ze ineens weer boven... Die keer dat ik Jon Bon Jovi aansprak met 'Bon', waarop deze ietwat chagrijnig popster werkelijk ontplofte van woede. Of die keer dat ik Jan Keizer, de scheidsrechter, aan de telefoon had, terwijl ik de man uiteraard als 'zanger van BZN' had neergezet. Pas NA het gesprek kwam ik erachter dat ik een compleet andere man aan de telefoon had! Of de tijd dat ik bij drie radiostations tegelijk werkte en ik op de ene zender de naam van de andere zender riep en andersom. Of mijn gesprek met de legendarische zanger Henny Vrienten, waarin we compleet langs elkaar heen aan het praten waren en hij geneigt was de telefoon op te hangen wegens gebrek aan humor. Nu ik het zo allemaal teruglees valt het eigenlijk wel mee! De meest heftige zaken zijn altijd de Engelse gesprekken. Een niet nader te noemen collega stelde ooit aan zanger Jermaine Jackson de vraag "Do you fok your own horses?". Mocht ik ooit een fout van deze omvang maken, mail me dan onmiddelijk. Dan lijst ik hem in en maak mezelf onsterfelijk... hoop ik!
quote:Of die keer dat ik Jan Keizer, de scheidsrechter, aan de telefoon had, terwijl ik de man uiteraard als 'zanger van BZN' had neergezet. Pas NA het gesprek kwam ik erachter dat ik een compleet andere man aan de telefoon had!
Dit klinkt bekendquote:Of de tijd dat ik bij drie radiostations tegelijk werkte en ik op de ene zender de naam van de andere zender riep en andersom.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een beetje dat schattige van een mongooltje, toch?
Ook direct ff gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Stemmen is nu trouwens wél mogelijk, zie http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
[afbeelding]
Het 'kijkje bij MetMichiel' staat ook online trouwens, zie http://www.radiobitches.n(...)kje_bij/met-michiel/
Ik ookquote:
Het stond ook vandaag pas in de andere kranten (zag het o.a. in het Haarlems Dagblad en de Metro).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
lol, het bericht over de werkstraf van Giel staat nu pas op FOK!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Voor niets
We bedoelden allemaal boriszIk iig wel
Sterkte borisz
Het was nog vroeg....ofzo
Ja, vind ik ook. Bijzonder leuk iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft een leuke plaat![]()
Gavin de Graw - Just Friends![]()
![]()
Mogguh CGquote:
* Glacier vindt em wel lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
Mute-moment, Tokio Hotel.
gooi er nog een grote bak koffie inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Voor niets
We bedoelden allemaal boriszIk iig wel
Sterkte borisz
Het was nog vroeg....ofzo
Erg leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe was Stenders? Ik heb hem gisteren niet kunnen luisteren.. Ben benieuwd!
Gelukkig maar! Zal ik de komende 2 uur eens goed luisteren! Dit is wel een leuk nr!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg leuk.
Het eerste nummer van vandaag was ff een valse start.
Gemstone was er vorig jaar ook toen ie inviel voor De Breij. Toen heb ik nog het nummer "Best friend" gekocht zelfs![]()
vooral het stukje over Grunbergquote:
vooral dat stukje jaquote:
Excuses.. dat had ik natuurlijk niet moeten weten.. hoorde hier iets van clapton voorbij komen (werk hier tussen de cdtjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Led Zeppelin...
is dat mevrouw cranberries ja?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Glacier het volgende:
Deze van mevrouw Cranberries is erg leuk idd
100% 3FM! Wat denk jij nou, we zijn de maffia niet, haha!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megahit is ook wel aardig.. hoe selecteren jullie die nu precies Domien? 50% 3fm, 50% platenmaatschappij die betaalt?
Platenmaatschappijen betalen toch ook om hun platen op TV een 'x-aantal' keer per dag te draaien. En ook op radiozenders.. Bij cd/dvd winkels betalen ze ook hogere prijzen voor betere posities in diverse schappen/rekken. Zo zou het dan toch ook kunnen zijn met de Megahit?? Niet heel gek gedacht toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
100% 3FM! Wat denk jij nou, we zijn de maffia niet, haha!
Maken ze je dat nog steeds wijs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Grote verschil is dat 3FM van de publieke omroep is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen betalen toch ook om hun platen op TV een 'x-aantal' keer per dag te draaien. En ook op radiozenders.. Bij cd/dvd winkels betalen ze ook hogere prijzen voor betere posities in diverse schappen/rekken. Zo zou het dan toch ook kunnen zijn met de Megahit?? Niet heel gek gedacht toch?
Nou, het valt wel op dat Krezip (ik noem maar wat) toch wel erg vaak aan bod komt. Waarom! Er zijn tig leukere interessantere en leukere Nederlandse bandjes. Die hoor je niet da's toch jammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Toad het volgende:
There you goooooooooooooooooooooooooooooo
Gorillaz
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:31 schreef Dom_Konijn het volgende:
"Dagdag"
lol een marokaan met een kort lontje![]()
Is dit Mutz onder Glaciers account?quote:
Niet eensquote:
dagdagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]geweldig
![]()
kan iemand die knippen voor mij?
Mede door het onderschrift van Dr Flash en omdat er zo vaak staat : "Dit is Mutz onder Glaciers account" of "Dit is Glacier onder Mutz' account". Al komt dat laatste minder voor heb ik het idee.quote:
Edwin Diergaarde draait ook Ellen ten Dammequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, het valt wel op dat Krezip (ik noem maar wat) toch wel erg vaak aan bod komt. Waarom! Er zijn tig leukere interessantere en leukere Nederlandse bandjes. Die hoor je niet da's toch jammer.
Dat veeeel leukere nieuwe album van Ellen ten Damme heeft alleen Claudia een aantal malen gedraaid, en that's it.
Dit was vanmorgen live op de radio hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef Toad het volgende:
Maar Giel heeft het over een oude koe, zal dit een fragment zijn van vroeger? Want bij het Nachtegieltje hoor je vaak aan het begin van het tweede uur wat leuke uitspraken o.a. "als ik daar kom ga ik je mama naaien" en dat hoor ik ook in het dag-dagfragment.
Dat zei hij toen Glacier gewoon onder z'n eigen account posttequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mede door het onderschrift van Dr Flash en omdat er zo vaak staat : "Dit is Mutz onder Glaciers account" of "Dit is Glacier onder Mutz' account". Al komt dat laatste minder voor heb ik het idee.
Haha. Het nummer begon veelbelovend met die beat... spannend. Totdat het gehuil begon idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef ruud.nl het volgende:
Rihanna heeft nummers die best om aan te horen zijn, maar dit slaat alles...![]()
Bij het horen van het begin krijg ik altijd zin in een chocolade snackquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef cosmick het volgende:
New Order
Alleen jammer dat het altijd die remix is.
Ja, dat gesprek tussen hem en Jurgen. Maar tussen hem en Dag denk ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dit was vanmorgen live op de radio hoor
Als het op http://www.3fm.nl/page/3fm_artistinfo staat dan zit het er sowieso in. Staat het daar niet, dan is het gokken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
denkt na over een request
ik moet alleen weten of het op de pc staat van 3fm![]()
Giel Beelen zoals ik hem graag wil horen. Ge-wel-dig fragment !quote:
Ik weet er wel eentje. Ik heb er eentje nodig van het caliber: Killing in the name off of Chop sue (?)! Smack my bitch up gister, zoiets..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
denkt na over een request
ik moet alleen weten of het op de pc staat van 3fm![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zie ik Maricha alweer een kwartiertje in de studio zitten, die is vroeg zeg!
Overigens was het wel een gedoe een uurtje geleden in de trein... Megahit *ZAP* na een paar minuten weer terug, komt Shakira *ZAP*![]()
Hoi Maricha en Michielquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Het was saai boven, zat alleen dus dan is het gezelliger in de studio
Ik vind 'm idd ook al een tijdje (weekje of 2) op een véél te hoge rotatie staan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Kunnen jullie deze niet uit de playlist gooien
Esc van Gwen
![]()
* -Hans- luistert maar even naar ' Dag, de boze Marokkaan '.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Kunnen jullie deze niet uit de playlist gooien
Esc van Gwen
![]()
Had dit niet megahit kunnen worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opportunity
'Your only fear is possibility'. Hoe briljant.
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef Burner82 het volgende:
de megahit is leuk![]()
alleen jammer dat het de engelse versie is, en niet de duitse
![]()
Zo waar ook, eigenlijk *unsure*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opportunity
'Your only fear is possibility'. Hoe briljant.
In het geval van Tokio Hotel en van Wir Sind Helden is Duitsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebben
rammstein, tokyo hotel, mwoa, best wel goeie muziekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebben
Ik had zeker een ander gesprekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
* Glacier ligt inmiddels dubbel om het geweldige gesprek
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Glacier het volgende:
Ik had het over het gesprek tussen Michiel en iemand in Zwitserland
je bent niet de enige die dubbel lag van het lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Glacier het volgende:
Ik had het over het gesprek tussen Michiel en iemand in Zwitserland
beetje nietszeggend, maar da's meestal bij DJ Thijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat van DJ Tiesto!
Kan niet, ik moet overal antwoord op geven en dat kan ik nietquote:Allemaal al gestemd op Radiobitches?? http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
Tja, dat zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
In de week van het Songfestival moet ik toch even kwijt dat deze plaat van Krezip echt hoge ogen had gegooid in Helsinki
van mij mogen ze volgend jaar gaanquote:
Het niveau van de muziek van Krezip kruipt langzaam richting dat van het songfestival hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
In de week van het Songfestival moet ik toch even kwijt dat deze plaat van Krezip echt hoge ogen had gegooid in Helsinki
Gewoon een kwestie van klikken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Kan niet, ik moet overal antwoord op geven en dat kan ik niet
gewoon maar watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van klikken hoor
Als je een aantal mensen niet kent, dan vul je bij sommige vragen gewoon maar wat in...als je iig maar op Maricha stemt
Heerlijk nummer jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige plaat toch, hier staat ie ook even keihard
Ja, nu weten we het welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Burner82 het volgende:
tokyo hotelal denk k dak ff de duitse versie opzet
Ik kan me nog een Mysteryland herinneren. Het laatste nummer liep af. De andere tenten waren al stil en leeg en ik stond nog bij het hoofdpodium te wachten, tot iedereen weer tot de groep kwam en ik ze naar huis kon brengen/rijden. Helemaal stil en de mc zegt: Volgend jaar weer, zelfde plaats, zelfde tijd.quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Mysteryland herinneren. Het laatste nummer liep af. De andere tenten waren al stil en leeg en ik stond nog bij het hoofdpodium te wachten, tot iedereen weer tot de groep kwam en ik ze naar huis kon brengen/rijden. Helemaal stil en de mc zegt: Volgend jaar weer, zelfde plaats, zelfde tijd.
Alles werd stil en iedereen ging weg. Ik had alle ruimte. Daarna werd dus spontaan als laatste nummer Born Slippy ingestart. Bij de eerste beat, stond ik klem tussen de mensen, iedereen kwam terug en ging compleet uit zijn dak. Muziek stond harder, het was ineens super druk, de laser opnieuw aan, vuurwerk erbij.
Dat was in de verte de beste aflsluiter ooit, na een warme dag van ongeveer 32 graden. Heerlijk. Kippe(n)vel momentje. Nu weer![]()
![]()
jaja ideale muziek om een tomatensla bij te maken heb ik net ontdekt. Ik ga weer verder met etenquote:
tomatenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja ideale muziek om een tomatensla bij te maken heb ik net ontdekt. Ik ga weer verder met eten
Ja, van half 7 tot 8. En het was heel saai.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had jij niet iets met je groepje vandaag?
Oh en ik krijg geen groeten?quote:
Voor jou doe ik zelfs een aparte postquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor jou doe ik zelfs een aparte post
Hoi TheVulture!
* -Hans- heeft een vermoeden. Ben zeer benieuwd, D.Rose.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto en heb een bepaald nummer 4 keer achter elkaar geluisterd
Heb 'm net gerequest, en mocht ie komen dan is Hans ook weer blij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Noordpool.FM scoort goed onder de luisteraars
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- heeft een vermoeden. Ben zeer benieuwd, D.Rose.![]()
![]()
Ik heb ergens hun dvd: live in Heineken Music Hall. Echt te goed!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Moloko met Forever More![]()
Die staat echt in mijn top 3 allertijden na dat legendarische Pinkpop-optreden
voor mij de beste live-act die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ergens hun dvd: live in Heineken Music Hall. Echt te goed!
Tip: Tom Helsen - Sun in her eyesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben echt inspiratieloos wat betreft requests.
Born slippy is al geweest, Pete Murray is al geweest...
Ik denk dat ik het eens laat zitten.
verschrikkelijke cover is het inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks BRILJANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
GODVER, wie die STOMME klotemix!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks BRILJANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!GODVER, wie die STOMME klotemix!
Ik vind de remix wel leuk. Maar die had gewoon op de cd moeten blijven zitten en niet op de radio moeten komen. De glans is er dan snel af. Hoewel Clocks veel te veel gedraaid wordt in verhouding tot andere Coldplay platen, had ik toch liever het origineel gehoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verschrikkelijke cover is het inderdaad
Beter zelfsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
Dat is waar, maar deze hoor je niet zo vaak en is ook prima om aan te horen IMHO
quote:
Ik heb al 2x gestemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Blijven stemmen?
Mag dat meer dan 1 keer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |