Ik weet er wel eentje. Ik heb er eentje nodig van het caliber: Killing in the name off of Chop sue (?)! Smack my bitch up gister, zoiets..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
denkt na over een request
ik moet alleen weten of het op de pc staat van 3fm![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zie ik Maricha alweer een kwartiertje in de studio zitten, die is vroeg zeg!
Overigens was het wel een gedoe een uurtje geleden in de trein... Megahit *ZAP* na een paar minuten weer terug, komt Shakira *ZAP*![]()
Hoi Maricha en Michielquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Het was saai boven, zat alleen dus dan is het gezelliger in de studio
Ik vind 'm idd ook al een tijdje (weekje of 2) op een véél te hoge rotatie staan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Kunnen jullie deze niet uit de playlist gooien
Esc van Gwen
![]()
* -Hans- luistert maar even naar ' Dag, de boze Marokkaan '.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Kunnen jullie deze niet uit de playlist gooien
Esc van Gwen
![]()
Had dit niet megahit kunnen worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opportunity
'Your only fear is possibility'. Hoe briljant.
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef Burner82 het volgende:
de megahit is leuk![]()
alleen jammer dat het de engelse versie is, en niet de duitse
![]()
Zo waar ook, eigenlijk *unsure*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opportunity
'Your only fear is possibility'. Hoe briljant.
In het geval van Tokio Hotel en van Wir Sind Helden is Duitsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebben
rammstein, tokyo hotel, mwoa, best wel goeie muziekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet genoeg Duitse platen hebben
Ik had zeker een ander gesprekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
* Glacier ligt inmiddels dubbel om het geweldige gesprek
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Glacier het volgende:
Ik had het over het gesprek tussen Michiel en iemand in Zwitserland
je bent niet de enige die dubbel lag van het lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef Glacier het volgende:
Ik had het over het gesprek tussen Michiel en iemand in Zwitserland
beetje nietszeggend, maar da's meestal bij DJ Thijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat van DJ Tiesto!
Kan niet, ik moet overal antwoord op geven en dat kan ik nietquote:Allemaal al gestemd op Radiobitches?? http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
Tja, dat zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
In de week van het Songfestival moet ik toch even kwijt dat deze plaat van Krezip echt hoge ogen had gegooid in Helsinki
van mij mogen ze volgend jaar gaanquote:
Het niveau van de muziek van Krezip kruipt langzaam richting dat van het songfestival hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
In de week van het Songfestival moet ik toch even kwijt dat deze plaat van Krezip echt hoge ogen had gegooid in Helsinki
Gewoon een kwestie van klikken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Kan niet, ik moet overal antwoord op geven en dat kan ik niet
gewoon maar watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van klikken hoor
Als je een aantal mensen niet kent, dan vul je bij sommige vragen gewoon maar wat in...als je iig maar op Maricha stemt
Heerlijk nummer jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige plaat toch, hier staat ie ook even keihard
Ja, nu weten we het welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef Burner82 het volgende:
tokyo hotelal denk k dak ff de duitse versie opzet
Ik kan me nog een Mysteryland herinneren. Het laatste nummer liep af. De andere tenten waren al stil en leeg en ik stond nog bij het hoofdpodium te wachten, tot iedereen weer tot de groep kwam en ik ze naar huis kon brengen/rijden. Helemaal stil en de mc zegt: Volgend jaar weer, zelfde plaats, zelfde tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |