om 0:14 in ieder geval nog niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
Zouden we direct al om 12 uur kunnen stemmen op Radiobitches.nl?
Zo heb ik dus ook gestemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
Beste DJ/ Presentatrice: Claudia de Breij (Claudia d’er op/ 3FM)
Grootste Radio Talent: Annemieke Schollaardt (Uruzgan FM/ 3FM)
Beste Nieuwslezer: Fleur Wallenburg (3FM)
Beste Producer: Maricha Kroeske (Met Michiel/ 3FM)
Beste Radiostation: 3FM
Idd! Echt geweldig.quote:
Ik heb froukje als beste djquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
Beste DJ/ Presentatrice: Froukje
Beste Nieuwslezer: Jasmijn van Dijk
Sponsored by Krezip zelf ja (of beter: de platenmaatschappij ...)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
Goh, hoe vaak is Krezip nu al in de studio geweest de afgelopen tijd? Sponsored by 3FM, dat moge duidelijk zijn.
Maar, misschien moet ik eerst koffie drinken, dit klinkt niet onaardig. Al ben ik geen fan van die zangeres.
Heuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
Goh, hoe vaak is Krezip nu al in de studio geweest de afgelopen tijd? Sponsored by 3FM, dat moge duidelijk zijn.
Maar, misschien moet ik eerst koffie drinken, dit klinkt niet onaardig. Al ben ik geen fan van die zangeres.
Zeker mee eens, maar ik ben ook fan van haar stem. Echt heerlijk! En persoonlijk is ze ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heu
Ik vind jacqueline best een leuk poppie!![]()
Ik heb zo gestemd, behalve Claudia...ik heb Eline La Croix gestemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Toad het volgende:
Hey, das een makkie:
quote:Zo af en toe krijg ik wel eens in een interview de vraag wat mijn grootste blunder aller tijden was op de radio. Best een vervelende vraag, want om nou in een arrogante bui te roepen dat ik helemaal geen blunders heb gemaakt, of dat ik er op dit moment op niet 1 kan komen, ligt uiteraard voor de hand. Onlangs kreeg ik diezelfde vraag weer. En toen ben ik er eens voor gaan zitten en toen borrelden ze ineens weer boven... Die keer dat ik Jon Bon Jovi aansprak met 'Bon', waarop deze ietwat chagrijnig popster werkelijk ontplofte van woede. Of die keer dat ik Jan Keizer, de scheidsrechter, aan de telefoon had, terwijl ik de man uiteraard als 'zanger van BZN' had neergezet. Pas NA het gesprek kwam ik erachter dat ik een compleet andere man aan de telefoon had! Of de tijd dat ik bij drie radiostations tegelijk werkte en ik op de ene zender de naam van de andere zender riep en andersom. Of mijn gesprek met de legendarische zanger Henny Vrienten, waarin we compleet langs elkaar heen aan het praten waren en hij geneigt was de telefoon op te hangen wegens gebrek aan humor. Nu ik het zo allemaal teruglees valt het eigenlijk wel mee! De meest heftige zaken zijn altijd de Engelse gesprekken. Een niet nader te noemen collega stelde ooit aan zanger Jermaine Jackson de vraag "Do you fok your own horses?". Mocht ik ooit een fout van deze omvang maken, mail me dan onmiddelijk. Dan lijst ik hem in en maak mezelf onsterfelijk... hoop ik!
quote:Of die keer dat ik Jan Keizer, de scheidsrechter, aan de telefoon had, terwijl ik de man uiteraard als 'zanger van BZN' had neergezet. Pas NA het gesprek kwam ik erachter dat ik een compleet andere man aan de telefoon had!
Dit klinkt bekendquote:Of de tijd dat ik bij drie radiostations tegelijk werkte en ik op de ene zender de naam van de andere zender riep en andersom.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een beetje dat schattige van een mongooltje, toch?
Ook direct ff gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Stemmen is nu trouwens wél mogelijk, zie http://www.radiobitches.nl/bitches/vote.html
[afbeelding]
Het 'kijkje bij MetMichiel' staat ook online trouwens, zie http://www.radiobitches.n(...)kje_bij/met-michiel/
Ik ookquote:
Het stond ook vandaag pas in de andere kranten (zag het o.a. in het Haarlems Dagblad en de Metro).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
lol, het bericht over de werkstraf van Giel staat nu pas op FOK!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Voor niets
We bedoelden allemaal boriszIk iig wel
Sterkte borisz
Het was nog vroeg....ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |