Ja, vind ik ook. Bijzonder leuk iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft een leuke plaat![]()
Gavin de Graw - Just Friends![]()
![]()
Mogguh CGquote:
* Glacier vindt em wel lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
Mute-moment, Tokio Hotel.
gooi er nog een grote bak koffie inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Voor niets
We bedoelden allemaal boriszIk iig wel
Sterkte borisz
Het was nog vroeg....ofzo
Erg leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe was Stenders? Ik heb hem gisteren niet kunnen luisteren.. Ben benieuwd!
Gelukkig maar! Zal ik de komende 2 uur eens goed luisteren! Dit is wel een leuk nr!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg leuk.
Het eerste nummer van vandaag was ff een valse start.
Gemstone was er vorig jaar ook toen ie inviel voor De Breij. Toen heb ik nog het nummer "Best friend" gekocht zelfs![]()
vooral het stukje over Grunbergquote:
vooral dat stukje jaquote:
Excuses.. dat had ik natuurlijk niet moeten weten.. hoorde hier iets van clapton voorbij komen (werk hier tussen de cdtjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Led Zeppelin...
is dat mevrouw cranberries ja?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Glacier het volgende:
Deze van mevrouw Cranberries is erg leuk idd
100% 3FM! Wat denk jij nou, we zijn de maffia niet, haha!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megahit is ook wel aardig.. hoe selecteren jullie die nu precies Domien? 50% 3fm, 50% platenmaatschappij die betaalt?
Platenmaatschappijen betalen toch ook om hun platen op TV een 'x-aantal' keer per dag te draaien. En ook op radiozenders.. Bij cd/dvd winkels betalen ze ook hogere prijzen voor betere posities in diverse schappen/rekken. Zo zou het dan toch ook kunnen zijn met de Megahit?? Niet heel gek gedacht toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
100% 3FM! Wat denk jij nou, we zijn de maffia niet, haha!
Maken ze je dat nog steeds wijs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Grote verschil is dat 3FM van de publieke omroep is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen betalen toch ook om hun platen op TV een 'x-aantal' keer per dag te draaien. En ook op radiozenders.. Bij cd/dvd winkels betalen ze ook hogere prijzen voor betere posities in diverse schappen/rekken. Zo zou het dan toch ook kunnen zijn met de Megahit?? Niet heel gek gedacht toch?
Nou, het valt wel op dat Krezip (ik noem maar wat) toch wel erg vaak aan bod komt. Waarom! Er zijn tig leukere interessantere en leukere Nederlandse bandjes. Die hoor je niet da's toch jammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Toad het volgende:
There you goooooooooooooooooooooooooooooo
Gorillaz
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:31 schreef Dom_Konijn het volgende:
"Dagdag"
lol een marokaan met een kort lontje![]()
Is dit Mutz onder Glaciers account?quote:
Niet eensquote:
dagdagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]geweldig
![]()
kan iemand die knippen voor mij?
Mede door het onderschrift van Dr Flash en omdat er zo vaak staat : "Dit is Mutz onder Glaciers account" of "Dit is Glacier onder Mutz' account". Al komt dat laatste minder voor heb ik het idee.quote:
Edwin Diergaarde draait ook Ellen ten Dammequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, het valt wel op dat Krezip (ik noem maar wat) toch wel erg vaak aan bod komt. Waarom! Er zijn tig leukere interessantere en leukere Nederlandse bandjes. Die hoor je niet da's toch jammer.
Dat veeeel leukere nieuwe album van Ellen ten Damme heeft alleen Claudia een aantal malen gedraaid, en that's it.
Dit was vanmorgen live op de radio hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef Toad het volgende:
Maar Giel heeft het over een oude koe, zal dit een fragment zijn van vroeger? Want bij het Nachtegieltje hoor je vaak aan het begin van het tweede uur wat leuke uitspraken o.a. "als ik daar kom ga ik je mama naaien" en dat hoor ik ook in het dag-dagfragment.
Dat zei hij toen Glacier gewoon onder z'n eigen account posttequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mede door het onderschrift van Dr Flash en omdat er zo vaak staat : "Dit is Mutz onder Glaciers account" of "Dit is Glacier onder Mutz' account". Al komt dat laatste minder voor heb ik het idee.
Haha. Het nummer begon veelbelovend met die beat... spannend. Totdat het gehuil begon idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef ruud.nl het volgende:
Rihanna heeft nummers die best om aan te horen zijn, maar dit slaat alles...![]()
Bij het horen van het begin krijg ik altijd zin in een chocolade snackquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef cosmick het volgende:
New Order
Alleen jammer dat het altijd die remix is.
Ja, dat gesprek tussen hem en Jurgen. Maar tussen hem en Dag denk ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dit was vanmorgen live op de radio hoor
Als het op http://www.3fm.nl/page/3fm_artistinfo staat dan zit het er sowieso in. Staat het daar niet, dan is het gokken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
denkt na over een request
ik moet alleen weten of het op de pc staat van 3fm![]()
Giel Beelen zoals ik hem graag wil horen. Ge-wel-dig fragment !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |