abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48769478

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!
    pi_48769593
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow heel vervelend... maar dit had je licht kunnen voorkomen door op internet de voorraadbeschikbaarheid te controleren...

Utrecht is inderdaad de kleinste vestiging van Nederland en is heel gefaseerd bezig met het implementeren van het nieuwe assortiment. Artikelen die wij in Hengelo al een maand hebben liggen zullen zij wellicht pas in Juni gaan voeren omdat ze ook echt eerst van de oude artikelen af moeten... Of zij de VIKA CURRY lade helemaal niet gaan krijgen weet ik niet zeker... volgens mij staat dit artikel in de nieuwe catalogus die vanaf augustus uit komt, en dan moeten ze em wel voeren...
    Klopt wij hebben vrij veel dingen inderdaad niet, wat erg jammer is. Amersfoort is ook min of meer gkeomen om Utrecht te "ontlasten" maar dat is niet zoveel gebeurd als verwacht/gehoopt dus we gaan volgend jaar alsnog verbouwen
    pi_48769982
    die en uit de tt mag wel een & of and worden uiteraard , ben er niet helemaal bij geloof ik nog
    pi_48771197
    Grrr, ik ben nog steeds helemaal teleurgesteld over die tuinset.
    op Marktplaats ook al niets.
      vrijdag 27 april 2007 @ 11:34:53 #6
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_48771213
    tvptje
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_48771466
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef Syytön het volgende:
    Grrr, ik ben nog steeds helemaal teleurgesteld over die tuinset.
    op Marktplaats ook al niets.
    Er staat wel een Tullerö bank te koop op Marktplaats
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_48779288
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Cyan het volgende:

[..]

Er staat wel een Tullerö bank te koop op Marktplaats
    Zag ik, maar aan alleen de bank heb ik niet veel.
    pi_48779684
    Hebben ze bij de ikea ook dekbedhoezen voor dekbedden voor bedden van 1,80 bij 2,10?
    pi_48782430
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Stansfield het volgende:
    Hebben ze bij de ikea ook dekbedhoezen voor dekbedden voor bedden van 1,80 bij 2,10?
    Dat wil ik ook graag weten maar dan mbt 90x210...
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_48783105
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Stansfield het volgende:
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 16:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat wil ik ook graag weten maar dan mbt 90x210...
    Euhm... bedden van 180cm en 210cm lang of breed?
    Bij een bed van 180cm breed wordt vaak gebruik gemaakt van 2 eenpersoons dekbedden of een dekbed van 240x220cm

Voor 1 persoonsbedden hebben we dekbedden in de maat 150x200cm
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_48783830
    ik zoek meer een dekovertrek voor een dekbed van 240x220 cm
    pi_48803025
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Stansfield het volgende:
    ik zoek meer een dekovertrek voor een dekbed van 240x220 cm
    240x220 is een standaardmaat die IKEA ook verkoopt
    Let er wel op dat de kussens en dus ook kussenslopen van IKEA een maat hebben van 50x60 in plaats van de in Nederland meer gangbare maat 60x70.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_48828764
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Klopt wij hebben vrij veel dingen inderdaad niet, wat erg jammer is. Amersfoort is ook min of meer gkeomen om Utrecht te "ontlasten" maar dat is niet zoveel gebeurd als verwacht/gehoopt dus we gaan volgend jaar alsnog verbouwen
    de verwachting was ook niet dat we nooit gingen verbouwen. nog even doorbijten, tot die tijd is Utrecht een 'selected range' winkel. dus alleen wat in de catalogus staat. De verbouwingsplannen zijn iig erg mooi en hopelijk gaat alles snel door. Dat ga ik alleen niet meer meemaken want ik ga vanaf juni naar Haarlem
    pi_48845358
    Ik wou morgen in barendrecht deze halen:

Balkondoek / Windscherm (Koljon???)

Alleen staan deze niet meer op de site, zijn deze dan uitverkocht.
    Waar hebben ze ze nog wel? Breda?
    pi_48846152
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef mrfatmen het volgende:
    Ik wou morgen in barendrecht deze halen:

[afbeelding]
    Alleen staan deze niet meer op de site, zijn deze dan uitverkocht.
    Waar hebben ze ze nog wel? Breda?
    Nee deze artikelen zijn helaas in Breda al uitverkocht.
    De vestigingen met voorraad: Delft / Heerlen / Barendrecht / Amerfoort
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_48847233
    Dan ga ik daar morgen eens kijken
    pi_48852871
    Is Delft ondertussen een beetje uitverbouwd?
    Hoorde van een collega dat het nog steeds een zooitje is daar, dus ik durf niet te gaan.
    pi_48852907
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
    Hoorde van een collega dat het nog steeds een zooitje is daar, dus ik durf niet te gaan.
    Nee volgens mij hebben ze nog wel even nodig
      zondag 29 april 2007 @ 23:29:48 #20
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_48853609
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee volgens mij hebben ze nog wel even nodig
    Ik denk het ook wel ja, ze zijn nog aan het slopen aan de linkerkant. De weg ervoor is een puinhoop en op weg naar het magazijn loop je door een soort bouwtunnel. Ik heb er nog een foto van gemaakt buiten, maar ik heb hier geen kabeltje liggen
    Maar toch niet helemaal.
      maandag 30 april 2007 @ 11:35:16 #21
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_48860525
    aaah de ikea bestaat nog steeds dus
      maandag 30 april 2007 @ 15:49:20 #22
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_48864854
    Ik weet niet of ie in het verleden al een keer gepost is maar ik kwam tijdens het surfen deze site tegen. Een beetje crea met Ikea
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      maandag 30 april 2007 @ 15:58:27 #23
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_48865001
    Is de KARLANDA serie nu KARLSTAD geworden?

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_48865640
    De stoelen in het restaurant van Barendrecht zijn dat URBAN Stoelen?
    Want die zaten erg lekker en stevig.
    pi_48869251
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 15:58 schreef Adelante het volgende:
    Is de KARLANDA serie nu KARLSTAD geworden?

[afbeelding]
    Ja en nee...

KARLSTAD is de vervanger van KARLANDA inderdaad... het is alleen wel echt een vervanger en dus ook anders qua bijvoorbeeld bekleding en zo...
    pi_48869294
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 16:43 schreef mrfatmen het volgende:
    De stoelen in het restaurant van Barendrecht zijn dat URBAN Stoelen?
    Want die zaten erg lekker en stevig.
    Naja als je op onderstaande stoelen hebt gezeten, dan is het inderdaad URBAN
    pi_48869303
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
    Dan kan je nog wel even wachten, het is een zooitje. De aanrijweg veranderd om de dag, de oude Ikea wordt gesloopt en daarna wordt de nieuwe er nog overheen gebouwd. De aannemer wilde vanuit de uitgang een hellingbaan richting parkeerterrein bouwen wat een mongool, karretjes van 150 kg naar beneden . Maar goed, het wordt wel relaxt. Ik werk er een aantal avonden in de week, relaxt bedrijf .
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_48871373
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja als je op onderstaande stoelen hebt gezeten, dan is het inderdaad URBAN
    [afbeelding]
    Ze lijken er wel erg op.
    Alleen weet ik het niet zeker.
    Vandaar de vraag.
    pi_48878966
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef mrfatmen het volgende:

[..]

Ze lijken er wel erg op.
    Alleen weet ik het niet zeker.
    Vandaar de vraag.
    Voor zover ik weet hebben we ook geen soort gelijke stoelen... dus zal het de URBAN zijn geweest...
      dinsdag 1 mei 2007 @ 09:15:08 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_48880575
    Succes Hengelo, Heerlen en Duiven vandaag.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_48881749
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
    Zucht...

Ich hab ja schon den ganzen tag geubt...

Ben erg benieuwd...
    ps de Groningers dan?
    pi_48881825
    quote:
    en ik moet uitgerekend vandaag een kast ophalen

Gisteren heben we onze boekenkast verkocht en alle boeken staan door de woonkamer en op de tafel. Dus ik dacht, ach, dinsdag ff de nieuwe ophalen bij Ikea.

Werd ik net ook al uitgelachen door collega's dat ik straks even naar Ikea moet....
    pi_48902346
    quote:
    En Breda ook heel België was vrij
      dinsdag 1 mei 2007 @ 21:15:17 #34
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_48903313
    Nou, nou, meer Duits dan Nederlands gepraat vandaag.
    pi_48906960
    In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_48907381
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
    Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er in Delft niet zoveel Belgen, dan wel Duitsers komen... en dat zijn nu net twee landen waar ze vandaag een vrije dag hadden...
    pi_48907732

Sponsored by IKEA (gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
      dinsdag 1 mei 2007 @ 22:43:57 #38
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_48907831
    En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
    For great justice!
      dinsdag 1 mei 2007 @ 22:45:32 #39
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_48907934
    tevens opbouwservice?
    pi_48908919
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
    tevens opbouwservice?
    dat was ikzelf met hulp van mama
    pi_48909270
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
    En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
    ja
      woensdag 2 mei 2007 @ 01:22:59 #42
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_48913612
    Weinig Duits hoeven praten vandaag! Wel veel Engelstaligen !
    pi_48930567
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Sponsored by IKEA (gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
    Delft?
      woensdag 2 mei 2007 @ 22:14:07 #44
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_48944516
    Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
    Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_48945226
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
    Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
    Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
    Neej joh... die zijn er in het wit, blauw, bruin, groen, rood, zwart/wit gestreept, donkergrijs. En volgens mij heb ik dan alle kleuren wel. Die zijn verkrijgbaar (of worden verkrijgbaar) voor de twee zitter, drie zitter, de fauteuil, de voetenbank, de chaise-longe etc. Dit zijn allemaal losse bekledingen en daardoor dus wasbaar/chemisch te reinigen.
    Verder is er nog een onwijs schattig fauteuiltje met een witte en een gestreepte bekleding (ook los) en een draaifauteuil in het donkergrijs en oranje (vaste bekleding).
      woensdag 2 mei 2007 @ 23:38:19 #46
    3011 E.T.
    pi_48948273
    Bestel-artikel zeker?

Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_48948371
    Weer een relaxt dagje vandaag je mag me ook best in de OP zetten, werk als uitzendkracht in Delft. Zag Snarf vandaag nog in de verte .
    pi_48948377
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef E.T. het volgende:
    Bestel-artikel zeker?

Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
    Ja... De stoelen met losse bekleding zijn niet standaard uit voorraad leverbaar. De draaifauteuils bij ons dan wel weer
    pi_49005250
    Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
    pi_49017554
    Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensen vanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker' .
      vrijdag 4 mei 2007 @ 20:32:43 #51
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49017867
    Ach, die mensen zijn gewoon dom. Het heeft in de krant gestaan, staat op ikea.nl en alle winkels zijn 's avonds 4 mei gesloten

Overigens stond in een advertentie dat IKEA morgen "gewoon" geopend is van 10-20 uur. Duur typefoutje van marketing, want het is zaterdag en openen we gewoon om 9 uur
    pi_49018040
    Om half negen staan ze toch al wel te vechten voor de deur

Een paar supermarkten zijn hier trouwens gewoon tot 10 uur open.
    pi_49058919
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
    Iemand ??
    pi_49075289
    quote:
    Op zondag 6 mei 2007 12:50 schreef Principessa.Farfal... het volgende:

[..]

Iemand ??
    Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.
      zondag 6 mei 2007 @ 20:43:30 #55
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49075620
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensen vanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker' .
    Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.
    For great justice!
    pi_49141802
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    hehe klinkt bekend

"JA mar ik ben helemaal met de metro, tram, bus, etc vanuit rotterdam gekomen...."

Geloof dat er om kwart voor 7 nog mensen het terrein op kwamen

1 vrouw presteerde het te zeggen: "dat hadden jullie betere moeten communniceren"
    het heeft fuckingsinds 1e paasdag elke dag als wegrij dinges buiten gestaan, bij de uitgang is het op de muur geverfd, en (en dat zeik ook tegen haar) "met een beetje gezond verstand weet ej ook wel dat een winkel op zo'n avond niet open is"
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      dinsdag 8 mei 2007 @ 16:27:13 #57
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_49148327
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef mrfatmen het volgende:
    Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?

Wat kost dat?

Hoe heet ie?

enzo?
    pi_49155270
    heej das een mooi doek.
    Beter dan die rieten matten die ik hier heb hangen.
    pi_49161645
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:

[..]

Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?

Wat kost dat?

Hoe heet ie?

enzo?
    Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.
    Dat is ook de reden dat veel artikelen al van internet gehaald zijn...
      woensdag 9 mei 2007 @ 12:43:55 #60
    11798 Rtificial
    [ahr-tuh-fish-uhl]
    pi_49218314
    quote:
    IKEA haalt potten gemarineerde haring uit de schappen

IKEA verzoekt klanten die gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD hebben gekocht met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder, deze terug te brengen naar de klantenservice van een IKEA woonwarenhuis. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft twee meldingen ontvangen waarbij klanten een groot stuk glas hebben aangetroffen in een pot gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD. Voor zover wij weten, is hierbij niemand gewond geraakt.

Veiligheid staat bij IKEA altijd voorop. Daarom halen wij uit voorzorg de potten gemarineerde haring (DILLSILL, SENAPSSILL, INLAGD SILL) van het merk IKEA FOOD met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder terug. De houdbaarheidsdatum (dd-mm-jjjj) is te vinden op het etiket, direct boven de streepjescode.

Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken. Neem voor meer informatie contact op met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49.

pi_49224904
    Vraag ik me af he, hoeveel mensen zijn er nou die echt nog de bon van zo'n aankoop hebben en er mee terug gaan?
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:00 #63
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49225044
    kassabon is niet nodig hoor, aan de houdbaarheidsdatum is wel te zien of het een pot uit de "verkeerde" serie betreft en om geen onnodig risico te nemen, zal het gewoon worden omgeruild voor een goed exemplaar
    pi_49225305
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Esraa het volgende:

[..]
    wie koopt er dan ook haring bij de Ikea
    pi_49231124
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Syytön het volgende:
    Vraag ik me af he, hoeveel mensen zijn er nou die echt nog de bon van zo'n aankoop hebben en er mee terug gaan?
    Er staat toch dat mensen de potten terug kunnen brengen met een houdbaarheidsdatum van 13-02-2008 of eerder Dus een bon is dan niet nodig.
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:20:04 #66
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_49239440
    Weten jullie of Ikea afdekhoezen voor tuinmeubilair verkoopt?
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:26:44 #67
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49239768
    Ja, dat weten we en nee die verkopen we niet.
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:34:09 #68
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_49240199
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
    Ja, dat weten we en nee die verkopen we niet.
    Dat siert je en jammer
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_49245700
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef snellejelle het volgende:

[..]

wie koopt er dan ook haring bij de Ikea
    Euhm... naja best veel mensen volgens mij nog wel... in nederland kun je volgens mij haring niet op deze manier krijgen...
      zaterdag 12 mei 2007 @ 11:10:08 #70
    53731 Flipper01
    Addicted Dolphin
    pi_49295232
    Waarom duurt het zo lang voor ik m'n IKEA family pas ontvang? Volgens mij heb ik me al een maand geleden aangemeld..
    I don't shine if you don't shine
      zaterdag 12 mei 2007 @ 11:22:13 #71
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49295425
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Flipper01 het volgende:
    Waarom duurt het zo lang voor ik m'n IKEA family pas ontvang? Volgens mij heb ik me al een maand geleden aangemeld..
    dan mag je je geduld nog wel twee maandjesop de proef stellen
    pi_49295699
    Ik heb me op 12 april via de website aangemeld voor de family pas en had hem 2,5 week later in huis.

Het kan dus wel snel
    * Whatever floats your goat!
      zaterdag 12 mei 2007 @ 12:37:23 #73
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49297130
    kan je bij de ikea ook betalen met vvv irischeques ???

heb van mijn baas heel lief voor 50 euro van die bonnen gekregen....
      zaterdag 12 mei 2007 @ 13:31:57 #74
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49298325
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef teig het volgende:
    kan je bij de ikea ook betalen met vvv irischeques ???

heb van mijn baas heel lief voor 50 euro van die bonnen gekregen....
    nope, accepteren we niet
      zaterdag 12 mei 2007 @ 17:21:09 #75
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49304049
    helaas pindakaas
      zaterdag 12 mei 2007 @ 18:45:05 #76
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49306672
    Vanmiddag 'even' 2 kasten gehaald!

Helaas verkijk ik me altijd op hoe zwaar die zooi is.
    Gelukkig was er iemand die me wilde helpen het in de auto te krijgen.

Nu ligt het nog in de auto. Morgen maar even samen met stinkie uit de auto halen en in elkaar zetten.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 18:58:31 #77
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49307101
    Die Pax elementen zijn echt niet te tillen en als je ze te hard op je kar pleurt breken ze doormidden
      zaterdag 12 mei 2007 @ 19:52:38 #78
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49308732
    De jongen die me hielp vond het idd ook zielig voor de planken die onderop lagen.
    pi_49309152
    Als je het slim doet hoef je bijna niet te tillen he, met kantelen en laten draaien kom je vaak een heel eind! Was vandaag in het extern magazijn (delft) aan het werk en heb veel van die Paxshit gehad
      zondag 13 mei 2007 @ 17:21:35 #80
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49336372
    Lieve vriendjes en vriendinnetjes van de Ikea-brigade, help!!!!

Gisteren dus de bovenstaande kast gekocht met de 'Aneboda' deurtjes erbij.
    Nu vertelde het lieve meisje dat me hielp alles bij elkaar te zoeken dat de ladefrontjes van de Aneboda er niet meer waren maar dat ze nog wel ladefrontjes had die er ook heel goed bij pasten.
    Ik blij: Doe maar!

Maar helaas... ze passen er helemaal niet bij. Of wij doen iets echt heel fout...

(Ik heb nu dus de Pax Nexus LFRONT 100x17 BER FI 2st 200.904.05)

Zo ziet het er nu namelijk uit:

Daardoor past de deur niet meer, zie bovenkant:

En qua kleur is het het ook net niet eigenlijk, vond ik:

Nu zou je aan de hand van de foto denken 'doe dan de laatjes 1 gaatje naar beneden' maar dat gaat dus niet, want dan gaat de bovenste niet meer open, want het mechanisme komt dan tegen het frontje van de onderste aan.

Mijn vraag aan jullie, de experts: Doen wij iets fout? Of moet ik toch echt gewoon de Aneboda frontjes hebben?
    We hebben de lade-schuif-dingen keurig volgens de beschrijving op gaatje 1 en die daarboven op 6 gedaan, maar dat werkte dus niet, en als je de bovenste dan op 7 doet, dan krijg je dit...

Iemand de gouden tip? Zit er verschil in de laatjes? In de frontjes?

Stel dat ik ze wil gaan ruilen morgen. Delft komt mij het beste uit. Doet het er iets toe dat ik ze in Utrecht gekocht heb?

En hoe zijn jullie verder met ruilen?
    Ik heb met mijn stomme hoofd namelijk de 80 cm roede gepakt ipv de 100 cm. Is dat te ruilen ondanks dat ik hem al open gemaakt heb?
    pi_49337445
    Hai BE
    Ik zou niet durven zeggen dat jullie iets fout gedaan hebben en er is niet voor niets een aneboda ladefront maar hey, ik ben niet van de kastenafdeling
    Wat ik wel weet is dat het niet uitmaakt waar je ruilt
    Verder kunnen producten die opengemaakt zijn gewoon terug gebracht worden (als je de verpakking nog wel erbij hebt en uiteraard de bon en dan krijg je het geld op een tegoedpasje
    Normaal zijn alle tegoedpasjes in elke vestiging geldig behalve in Delft (dat is een pilot store) dus ik denk dat het pasje uit Delft dan ook alleen daar geldig zal zijn.
      zondag 13 mei 2007 @ 18:26:12 #82
    3011 E.T.
    pi_49338444
    Ik heb dat probleem eerder gezien, BE.
    Weet alleen niet meer hoe de oplossing was.

Ik heb trouwens laatst een kado-pas in Delft ingewisseld (was in Barendrecht gekocht). ging prima hoor
      zondag 13 mei 2007 @ 18:30:27 #83
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49338588
    Er staat ook wel een plaatje bij dat je er voor moet zorgen dat de laatjes niet zijn kop zitten. Of althans, de frontjes dan, maar dat kan ook eigenlijk niet, omdat er zo'n groefje voor de bodem in zit.

het enige dat ik me nog kan voorstellen is dat er een licht verschil in die dingen zit en dat we de laatjes van de 2 kasten (we hebben dus 4 lades in totaal) verwisseld hebben maar dat lijkt me eigenlijk sterk.
      zondag 13 mei 2007 @ 18:32:34 #84
    3011 E.T.
    pi_49338646
    heb je de deuren wel goed om? Links en rechts omdraaien dus?
    (ik roep ook maar wat..)
    pi_49339143
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef E.T. het volgende:
    Ik heb dat probleem eerder gezien, BE.
    Weet alleen niet meer hoe de oplossing was.

Ik heb trouwens laatst een kado-pas in Delft ingewisseld (was in Barendrecht gekocht). ging prima hoor
    kadopas wel ja ik heb het over tegoedpas tegoedpassen worden bij klantenservice alleen uitgegeven is dus iets anders dan de kadopassen
      zondag 13 mei 2007 @ 19:09:15 #86
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49339673
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef E.T. het volgende:
    heb je de deuren wel goed om? Links en rechts omdraaien dus?
    (ik roep ook maar wat..)
    Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.
    pi_49341447
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.
    Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.

In een eerder topic werd hierover ook al eens gesproken... ik weet zo niet meer wat de oplossing was... de fronten kunnen niet anders gemonteerd worden?
      zondag 13 mei 2007 @ 20:35:48 #88
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_49342249
    Weet iemand waar je de rookmelders uit de mail folder op de site kan vinden? Ik kan ze dus echt niet vinden en volgens mij moesten ze patrull heten. Maar dan krijg ik alleen een medicijnkastje
    forum.opeenshadikhet.nl
      zondag 13 mei 2007 @ 20:37:14 #89
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49342303
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.

In een eerder topic werd hierover ook al eens gesproken... ik weet zo niet meer wat de oplossing was... de fronten kunnen niet anders gemonteerd worden?
    Nee, in principe niet, vanwege dat randje waar de bodem in moet.
    Maar dan ga ik toch zo eens kijken of ze niet stiekem een heel klein beetje van elkaar verschillen in hoe het lijntje precies loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 13-05-2007 22:04:09 ]
      zondag 13 mei 2007 @ 22:06:29 #90
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49345520
    Goed...
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
    Of wij doen iets echt heel fout...

Idd verschillende laatjes een heel klein beetje van elkaar. Zo op het eerst oog zou je dat niet zeggen, maar het is dus wel degelijk een wezenlijk verschil.

Morgen dus even omwisselen. En morgen iig even kijken of ze in Delft de Aneboda frontjes hebben en of die qua kleur meer bij de rest passen.
    Er zit wel degeljik een verschil tussen fineer en folie (ja... die kennis doe je op bij het vak Materialenkennis over grafkisten ).
    pi_49345894
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Spookje81 het volgende:
    Weet iemand waar je de rookmelders uit de mail folder op de site kan vinden? Ik kan ze dus echt niet vinden en volgens mij moesten ze patrull heten. Maar dan krijg ik alleen een medicijnkastje
    zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shop
    pi_49346304
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
    Goed...
    [..]

Idd verschillende laatjes een heel klein beetje van elkaar. Zo op het eerst oog zou je dat niet zeggen, maar het is dus wel degelijk een wezenlijk verschil.
    Waar zit em dat verschil in dan?
    pi_49347053
    Wij hebben dat grote ingelijste schilderij van de Ikea met het straatbeeld van New York (hij is er geloof ik ook met een hele grote roos erop). Ik vind het echt een super mooie poster!

Werd ik toch eergisternacht wakker van een klap. Is dat ding naar beneden komen zeilen! Ruim 2 jaar heeft tie zonder problemen gehangen. Gelukkig was het 's nachts, anders had iemand misschien dat ding op zijn kop gekregen. En wat blijkt, is het hout (board) ter hoogte van het schroefje waar de ijzerdraad mee aan het schilderij is bevestigd gescheurd. Schilderij is aan de onderzijde helemaal aan gort!

@ Ikea-medewerkers: Al vaker zo iest gehoord? En moet ik hier melding van maken bij Ikea?
      zondag 13 mei 2007 @ 22:59:49 #94
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_49347395
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shop
    In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.
    Maar iemand een idee?
    forum.opeenshadikhet.nl
      zondag 13 mei 2007 @ 23:36:43 #95
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49348653
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef RedSonya het volgende:
    Wij hebben dat grote ingelijste schilderij van de Ikea met het straatbeeld van New York (hij is er geloof ik ook met een hele grote roos erop). Ik vind het echt een super mooie poster!

Werd ik toch eergisternacht wakker van een klap. Is dat ding naar beneden komen zeilen! Ruim 2 jaar heeft tie zonder problemen gehangen. Gelukkig was het 's nachts, anders had iemand misschien dat ding op zijn kop gekregen. En wat blijkt, is het hout (board) ter hoogte van het schroefje waar de ijzerdraad mee aan het schilderij is bevestigd gescheurd. Schilderij is aan de onderzijde helemaal aan gort!

@ Ikea-medewerkers: Al vaker zo iest gehoord? En moet ik hier melding van maken bij Ikea?
    meldt het even via de website aan de klantenservice, heb de klacht nog niet eerder gehoord maar ze zullen in elk geval kijken of er wat aan gedaan kan worden
      zondag 13 mei 2007 @ 23:37:35 #96
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49348682
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:59 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.
    Maar iemand een idee?
    PATRUL serie valt onder IKEA Family en info is niet op de site beschikbaar
      maandag 14 mei 2007 @ 08:23:23 #97
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49352802
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waar zit em dat verschil in dan?
    Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.
    Dus het bodem groefje zit zeg maar op een andere positie gefreest.
    Zo krijg je wrsch de juiste verdeling op de kast en ook in de beschrijving staat het wel een soort van uitgelegd maar dan denk je dus 'ja, ik ga ze op z'n kop hangen zeker!'.
    En omdat we dus 2 x 2 lades hadden was de fout snel gemaakt.
    pi_49356660
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 08:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.
    Dus het bodem groefje zit zeg maar op een andere positie gefreest.
    Zo krijg je wrsch de juiste verdeling op de kast en ook in de beschrijving staat het wel een soort van uitgelegd maar dan denk je dus 'ja, ik ga ze op z'n kop hangen zeker!'.
    En omdat we dus 2 x 2 lades hadden was de fout snel gemaakt.
    Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?
    pi_49357278
    Hebben ze bij de ikea ook zo'n soort nachtkastje in het assortiment?

maandag 14 mei 2007 @ 12:35:37 #100
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49359311
    dit komt het dichtste bij jouw model:

zoek anders zelf maar wat leuks uit op IKEA.nl, onder bedden/bedtafeltjes
      maandag 14 mei 2007 @ 13:15:08 #101
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49360927
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?
    Nog niet, we hebben gisteren alleen even snel gekeken of het idd klopte dat er verschil in zat maar hadden toen even geen puf om het alsnog weer te veranderen. Gaan we vanavond doen.

Straks nog wel even kijken of ze in Delft niet stiekem wel de Aneboda frontjes hebben voor de laatjes, want dat is volgens mij toch wel mooier.
      maandag 14 mei 2007 @ 13:16:06 #102
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49360966
    Of NEXUS deuren, dat maakt het geheel nog mooier
      maandag 14 mei 2007 @ 13:17:50 #103
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49361033

De Aneboda ladefrontjes hebben ze niet in Delft.

Maar baal wel heel stevig. Er zit namelijk wel degelijk behoorlijk wat verschil in de frontjes.

De Nexus:

De Aneboda:

Al is het maar omdat de ene nerf dwars loopt en de andere verticaal.

Nexus deuren... Hmmm, scheelt 20 euro per deur. Zit ik eigenlijk toch niet op te wachten...

Straks maar eens vragen bij de klantenservice wat ik daar nou mee moet, want ik wil toch liever de andere frontjes. Als een lieftallige medewerkster me zegt dat het er ook bij past dan verwacht ik dat dat ook zo is en ga ik niet dozen open maken om het te controleren.
    pi_49384007

het is eigenlijk een salontafel maar kan prima als nachtkast, is er ook in zwartbruin
      dinsdag 15 mei 2007 @ 09:03:49 #105
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49391360
    Het zit!
    Had gisteren even geen puf meer voor foto's enzo maar het zit, de Aneboda laatjes.
    Morgen maar even die andere weer terugbrengen.
    pi_49392968
    waar heb je de aneboda laatjes nou vandaan dan? de kast etc was in Utrecht gekocht (daar hadden ze de laatjes dus niet?) en in Delft ook niet?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 10:19:08 #107
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49393153
    Ja, in Delft wel.
    Die online voorraadservice spoort gewoon niet denk ik.
    Ik ging ze bestellen en toen zei die mevrouw dat ze ze gewoon op voorraad hadden liggen.
    Ik vertelde nog aan haar van de tip van de Nexus frontjes maar daar snapte ze idd ook niks van, het is echt heel erg verschillend.
    pi_49393263
    Mooi dat het opgelost is dan
      dinsdag 15 mei 2007 @ 10:30:14 #109
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_49393446
    even een vraag, ik heb keukenkastdeuren en fronten van Nexus BRZW, deze zijn in januari uit de handel gehaald vanwege slechte kwaliteit (heb een briefje gehad hierover). Dit klopt ook want bij het boren van gaatjes voor de handgrepen sprongen er splinters vanaf, dat maakt het ook niet echt mooier. Ik wil hiermee naar de klantenservice gaan. Hebben jullie een idee wat hierop een vervolg zou kunnen zijn?
    pi_49393998
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef becky27 het volgende:
    even een vraag, ik heb keukenkastdeuren en fronten van Nexus BRZW, deze zijn in januari uit de handel gehaald vanwege slechte kwaliteit (heb een briefje gehad hierover). Dit klopt ook want bij het boren van gaatjes voor de handgrepen sprongen er splinters vanaf, dat maakt het ook niet echt mooier. Ik wil hiermee naar de klantenservice gaan. Hebben jullie een idee wat hierop een vervolg zou kunnen zijn?
    Als je de bon hebt zullen ze gewoon omgeruild kunnen worden, als deze inmiddels alweer binnen zijn of naar een vervangende oplossing worden gezocht.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:03:23 #111
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_49394347
    Thanx

de bon heb ik zeker nog! hoort bij de hele keuken....ik zal van de week eens langsgaan. Ik denk dat het mooier is om alle nexus deuren te vervangen (heb ook RVS maar die hebben ze niet in alle maten)
    pi_49394400
    Nouja van de week kwam er ook iemand langs met keukendeurtjes (van een hele ikeakeuken) ZONDER bon of vrachtbrief: "ja ik had alles uitgepakt en het was in orde dus dan ga ik niet de bon bewaren" op keukens zit nota bene 10 jaar garantie, tja jammer voor mevrouw maar zonder bon geen garantie
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:08:00 #113
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49394471
    Nexus is pas weer te bestellen vanaf week 27!
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:14:42 #114
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_49394634
    ooh week 27 dat duurt nog effies, ik moet zeggen dat ik benieuwd ben of het daarna wel goed is, ik ga maar eens in discussie of ik niet voor bijvoorbeeld een meerprijs een andere soort deur kan uitzoeken, de deuren onderling hebben ook allemaal een verschillende nerf en het ziet er niet echt mooi uit.

ik bewaar alle bonnen van alles, zelfs van de duurder aangeschafte kleding, kreeg bij diefstal van dure jas ook niets terug zonder bon. Snap het niet een keuken kost toch te veel om het bonnetje weg te gooien.
    pi_49394709
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
    ooh week 27 dat duurt nog effies, ik moet zeggen dat ik benieuwd ben of het daarna wel goed is, ik ga maar eens in discussie of ik niet voor bijvoorbeeld een meerprijs een andere soort deur kan uitzoeken, de deuren onderling hebben ook allemaal een verschillende nerf en het ziet er niet echt mooi uit.

ik bewaar alle bonnen van alles, zelfs van de duurder aangeschafte kleding, kreeg bij diefstal van dure jas ook niets terug zonder bon. Snap het niet een keuken kost toch te veel om het bonnetje weg te gooien.
    Ja daar stonden mijn collega en ik ook van te kijken maarja je hebt van die figuren, echt zonder bon dus garantiebewijs is het helaas pech, ook met andere dingen en dan toch proberen, wie zegt ook niet dat iets aangeschaft is via MP ofzo? (ja een keuken dan niet, maar andere producten wel zoals bedden etc). Bon is gewoon zo belangrijk, gewoon in een mapje, ligt t ook niet in de weg.
    pi_49394721
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:08 schreef WebForce het volgende:
    Nexus is pas weer te bestellen vanaf week 27!
    dat wist ik dan weer niet
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:19:44 #117
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_49394765
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat wist ik dan weer niet
    in mijn briefje stond wk 22
    pi_49394854
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:19 schreef becky27 het volgende:

[..]

in mijn briefje stond wk 22
    dat is altijd een schatting he denk dat ze nu wel echt goede deuren willen leveren dus dan loopt het uit.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 11:24:05 #119
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_49394885
    jaaaa jaaa
    pi_49480393
    Ik heb een vraagje aan de Ikea Experts!
    Ik ben helemaal verliefd op het model van de Kramfors bank. Alleen van de kleuren die op de website staan wordt ik dan weer niet echt lyrisch. Is de Kramfors ook te koop met de stof Mollebo grijsbruin?
    pi_49482034
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Ieneminie het volgende:
    Ik heb een vraagje aan de Ikea Experts!
    Ik ben helemaal verliefd op het model van de Kramfors bank. Alleen van de kleuren die op de website staan wordt ik dan weer niet echt lyrisch. Is de Kramfors ook te koop met de stof Mollebo grijsbruin?
    Nee sorry...

Iedere bank heeft zijn eigen stofsoorten. En de Mollebo is echt alleen voor de MYSINGE verkrijgbaar. De KRAMFORS bank is wel verkrijgbaar in een mooie grijze stof hoor. Maar misschien is het goed om die in de winkel zelf te bekijken, daar oogt iets namelijk toch anders dan op een foto.
      donderdag 17 mei 2007 @ 16:48:57 #122
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49482587
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat is altijd een schatting he denk dat ze nu wel echt goede deuren willen leveren dus dan loopt het uit.
    Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...
    pi_49482788
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 16:48 schreef WebForce het volgende:

[..]

Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...
    aha dank je dat wilde ik graag weten
    pi_49484381
    `mijn droom vervlogen!!! Dat is echt balen!
    Maar in ieder geval bedankt voor het snelle antwoord!
    pi_49485281
    Vanmiddag bij de verkeersinformatie op de radio gehoord dat er met name bij Delft drukte op de snelweg was wegens een 'evenement'.
    Sinds wanneer is IKEA een evenement?
    pi_49486100
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Allan24 het volgende:
    Vanmiddag bij de verkeersinformatie op de radio gehoord dat er met name bij Delft drukte op de snelweg was wegens een 'evenement'.
    Sinds wanneer is IKEA een evenement?
    Nlou ik had nog gekker gehoord; op een gegeven moment heeft de brandweer in Delft gezegd dat er niemand meer naar binnen mocht, het werd anders te gevaarlijk
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 21:09:41 #127
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49491258
    Ik wilde vandaag naar IKEA om een keuken te regelen, totdat ik erachter kwam dat het een feestdag was.

Ik haat drukte.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:10:43 #128
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49491308
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef Breuls het volgende:
    Ik wilde vandaag naar IKEA om een keuken te regelen, totdat ik erachter kwam dat het een feestdag was.

Ik haat drukte.
    Blijf dan morgen ook nog maar even thuis, dag na Hemelvaart is vaak nóg drukker
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 21:11:14 #129
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49491334
    Serieus? Want ik wil wel deze week langs (ivm levertijd) en donder- en vrijdag waren mijn opties..
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:12:17 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49491379
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 21:11 schreef Breuls het volgende:
    Serieus? Want ik wil wel deze week langs (ivm levertijd) en donder- en vrijdag waren mijn opties..
    Serieus

Qua omzet en bezoekers zijn dit echt de drukste dagen van het jaar (afgezien van de kerstweek).
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 21:13:22 #131
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49491428
    Crap. Neemt heel Nederland een lang weekend ofzo?

Nouja, dan trotseer ik de drukte wel. Ik ben toch al te laat, dus tot volgende week wachten doe ik niet.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49491458
    hmm dan is een tripje naar de woonboulevard morgen zeker ook niet slim....
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:14:32 #133
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49491472
    Advies: ga tegen de avond, dan is de grootste hausse geweest of nog beter zaterdagochtend vroeg (tussen 9 en 10)

anders: suc6
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 21:21:37 #134
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49491754
    Hm. Of ik doe beide. Ik heb een heleboel al thuis voorbereid (alle maten, de keuze voor welke kasten, bladen, etc) maar wil nog wat ter plekke bekijken. Als daarna blijkt dat alle keukenpersoneel druk is kan ik altijd nog zaterdag terugkomen.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de weekends sowieso druk zijn omdat dat nu eenmaal weekends zijn.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:23:32 #135
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49491827
    Klopt, maar de zaterdag vroeg is altijd nog prima te doen en een weekend NA hemelvaart (als iedereen al is geweest ) is dan een stukje rustiger...

Tsjah, na zoveel jaar ken je de bezoekersstromen wel
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 21:38:58 #136
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49492432
    Dat kan ik me voorstellen ja. Ik kom echt heel weinig bij IKEA. Ik ga echter verhuizen dus ik word weer even vaste klant.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:46:14 #137
    139820 mol_air
    Jus ex injuria non oritur
    pi_49492676
    dag allemaal

sinds kort heb ik een nieuw huisje , maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:

- een bed
    - een tv

de rest moet allemaal nieuw dus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?

Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:52:43 #138
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49492895
    Koop eerst de meest benodigde meubels en inrichting (potten, pannen, etc.) en ga geleidelijk aan uitbreiden. Stem de meubels op elkaar af, met andere woorden wat vind je mooi? Houd je van berken, beuken of strak wit? Het is wel zo mooi als je daar namelijk één lijn in trekt en je huisje niet van goedkopigheid net van alles niks wordt

Verder raad ik altijd de koopjeshoek van IKEA aan, regelmatig daar kijken scheelt veel geld. En voor een keukenblokje een beetje pielen op internet met de keukenplanner, wat de mogelijkheden zijn. Inbouwapparatuur hoef je niet bij IKEA af te nemen, maar je kunt ook via internet gaan voor goedkopere alternatieven.

Veel plezier met je nieuwe huisje!
    pi_49493049
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef Breuls het volgende:
    Hm. Of ik doe beide. Ik heb een heleboel al thuis voorbereid (alle maten, de keuze voor welke kasten, bladen, etc) maar wil nog wat ter plekke bekijken. Als daarna blijkt dat alle keukenpersoneel druk is kan ik altijd nog zaterdag terugkomen.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de weekends sowieso druk zijn omdat dat nu eenmaal weekends zijn.
    Als je echt goed voorbereid wilt komen dan plan je je hele keuken vast in de keukenplanner die je kunt downloaden. Je geplande keuken kun je opslaan bij IKEA en dan morgen zo openen. Een keukenverkoper kan dan zo met je meekijken en de keuken voor je bestellen.
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 22:29:17 #140
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49494238
    Dat wordt erg lastig zonder Windows.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin donderdag 17 mei 2007 @ 22:30:52 #141
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49494307
    Maar ik heb al veel geplanned. Ik heb de bouwtekeningen van de standaardkeuken die in mijn huis zou komen. Daar staan alle maten plus aansluitpunten. Daar heb ik vervolgens zoveel mogelijk ingepast en omheen geplanned en morgen kan ik met een 95% gereed plan de IKEA binnenstappen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49516879
    Hmmzz weet iemand waarom dat balkon parasolletje eruit is gegaan?
    pi_49517010
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
    dag allemaal

sinds kort heb ik een nieuw huisje , maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:

- een bed
    - een tv

de rest moet allemaal nieuw dus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?

Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
    Waarom wil je eigenlijk alles nieuw? 2ehands kun je prima spul kopen hoor en helemaal niet duur, kijk eens op marktplaats en op V&A. Verder zou ik als ik jou was in de koopjeshoek kijken
    pi_49525912
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef MM-Luna het volgende:
    Hmmzz weet iemand waarom dat balkon parasolletje eruit is gegaan?
    omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...
    pi_49528197
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
    dag allemaal

- een bed
    - een tv

Lack salontafel (16,95) (in wit, zwartbruin en dus berken)

Flarke tvmeubel (mits niet te grote tv zoals op de afbeelding (9.95)

(flarke heeft ook pcmeubel a 14.95, boekenkast a 14.95, cd/dvdrek voor 9/95)
    Ik heb die beiden ook, gewoon standaard dingen die eigenlijk overal wel bijpassen
    Mijn flarke:

Mijn salontafel:

(en links zie je de expedit hoewel die niet echt echt goedkoop is en achter de tafel schoenenrek van ikea en onder de tafel roskilde kleed,ik heb bijna geen ikea in mn kamer )

En de klippan inderdaad met kussens anders ben je snel uitgezeten en verder tja laminaat is er ook te koop, en ik zou gewoon in de winkel neuzen vooral voor dingen als lampen enzo ook

Oja en de koopjeshoek in de gaten houden

[ Bericht 3% gewijzigd door Memento-Mori op 18-05-2007 23:27:56 ]
      zaterdag 19 mei 2007 @ 00:03:14 #146
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49529804
    Is het gelukt Breuls? Met zo'n doe-alsof-het-windows-programma kan je toch gewoon de planner draaien?
    Het is in drukke tijden namelijk wel heeeel erg handig als je je keuken in de keukenplanner geplanned heb, maar dit kan je ter plekke ook natuurlijk even doen...
    pi_49529893
    Eeej die salontafel is leuk geworden!
    pi_49530025
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
    Eeej die salontafel is leuk geworden!
    Ik was meer voorberid op afkrakende reacties maar dat zijn kleedjes van de xenos vond het wel geinig iig
    pi_49530101
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik was meer voorberid op afkrakende reacties maar dat zijn kleedjes van de xenos vond het wel geinig iig
    Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...

maar ik vind het volgens mij wel leuk bij de rest van je kamer passen...
    pi_49530411
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...

maar ik vind het volgens mij wel leuk bij de rest van je kamer passen...
    je zou het er wel op kunnen plakken en zo lijkt t ook wel maar mijn kamer is erg vrolijk dus past er wel bij
      zaterdag 19 mei 2007 @ 09:09:38 #151
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_49534437
    ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
    Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
    Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
    Mijn filiaal is Heerlen
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_49534478
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 09:09 schreef maedel het volgende:
    ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
    Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
    Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
    Mijn filiaal is Heerlen
    In principe krijgt elke IKEA vestiging 6 dagen per week nieuwe voorraden geleverd. Er is dus geen vaste dag voor.

Wat voorraad betreft is het natuurlijk wel zo dat er in het weekend veel uitverkocht kan raken door een drukkere dag. Maar daar proberen we met voorraad aantallen reeds rekening mee te houden. Volgens mij is er dus niet 1 specifieke dag waarop je het beste naar IKEA kunt gaan, wat betreft de voorraad aantallen. Qua drukte is de dinsdag vaak wat rustiger.
      zaterdag 19 mei 2007 @ 09:22:58 #153
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_49534518
    Oh, da's op zich jammer...
    Maar bedankt voor je antwoord
      zaterdag 19 mei 2007 @ 09:25:02 #154
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49534525
    Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
    pi_49534596
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...
    Maar eh.. deze periode is toch momenteel tuin assortiment tijd? Jammer in ieder geval.
      zaterdag 19 mei 2007 @ 09:51:23 #156
    139820 mol_air
    pi_49534703
    Even kijken hoor, ben al een heel endje verder. Heb nu e.e.a. aan artikelen gekozen:

- klippan bank + poef
    - Lunna draaifauteuil
    - eettafelstoelen Hampus (wel duur, maar zitten erg lekker)
    - solontafel Lack
    - tv-meubel Besta Jagra (TV is groot en zwaar)
    - bureau Vika persbo blad met curry poten
    - kledingkast Kullen (dacht dat die goedkoper was?)
    - ladekast Malm vier lades
    - en verspreid door het huis een heleboel billys!
    pi_49534811
    Welke IKEA heeft een groter assortiment, Barendrecht of Delft?
      zaterdag 19 mei 2007 @ 10:06:09 #158
    139820 mol_air
    pi_49534838
    Delft is volgens mij groter, maar of ze ook een groter assortiment hebben...
      zaterdag 19 mei 2007 @ 10:08:39 #159
    139820 mol_air
    pi_49534867
    owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.

iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
      zaterdag 19 mei 2007 @ 10:09:34 #160
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49534877
    Delft, zeker weten Moet de grootste van NL worden, met het complete assortiment. Alleen door de ellenlange verbouwing daar weet ik niet hoe het er nu bij staat...
    pi_49534889
    Hm. Ik moet over een week of vier spulletjes kopen voor ons nieuwe huis en ik woon in R'dam, dus ik kan zowel naar Delft als naar Barendrecht. Is het echt een rommeltje bij die in Delft dan nu?
      zaterdag 19 mei 2007 @ 11:10:58 #162
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_49535791
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 09:25 schreef Adelante het volgende:
    Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
    Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
    pi_49535929
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef maedel het volgende:

[..]

Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
    Online bestellen dacht ik niet, je moet geloof ik eerst afrekenen en dan wordt het besteld. En bezorgen kan ook, zitten wel kosten aan.
      Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:36:41 #164
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49536359
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef WebForce het volgende:
    Is het gelukt Breuls? Met zo'n doe-alsof-het-windows-programma kan je toch gewoon de planner draaien?
    Het is in drukke tijden namelijk wel heeeel erg handig als je je keuken in de keukenplanner geplanned heb, maar dit kan je ter plekke ook natuurlijk even doen...
    Ik heb Wine geprobeerd, maar de installer doet een versiecheck en daar komt-ie niet doorheen. Ik ben dus ter plekke inderdaad achter de planner gezet zodat ik mijn ontwerp daarin kon nabouwen. Ik had gelukkig gewoon al alles uitgezocht dus ik hoefde alleen maar door het menu te zoeken. Paar tips van de verkoper erin verwerkt en dat was het wel.

Het was overigens inderdaad freaking druk. Ik hoorde een verkoper tegen een andere klant zeggen "tja, het is de drukste dag van het jaar" dus ik had wel fijne timing voor m'n keuken. Ik ben werkelijk de hele middag bezig geweest met eerst een stukje wachten, daarna plannen, vervolgens bestellen, daarna nog wat wachttijd bij IKEA Family voor de financiering, Ik was ruim voor 2 uur binnen en om 5 uur liep ik naar buiten.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:37:40 #165
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49536380
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef mol_air het volgende:
    owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.

iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
    Ik heb nu een Tundra vloer en in mijn nieuwe huis komt er ook eentje. Zegt genoeg lijkt me.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:49:14 #166
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49536657
    Overigens: [TK] IKEA Kast/Wandmeubel type Journalist
    Uniek, want Journalist is uit het assortiment bij IKEA.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49625919
    Ik vind het zo jammer dat van de Markor serie het ene meubelstuk alleen in antiekbeits en het ander alleen in donkerbruin is. Nu kan ik niet de hele set kopen.
    Maar we gaan toch voor het dressoir en de boekenkast, gemixt met het grevback tvmeubeltje!
      maandag 21 mei 2007 @ 23:19:02 #168
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49628348
    stel he, ik wil een slaapbank
    Kan ik die dan in bijvoorbeeld amsterdam bestellen en dan heul ergens anders laten bezorgen?
      maandag 21 mei 2007 @ 23:21:18 #169
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49628443
    wat is heul ergens anders?

je kunt het beste bestellen in de vestiging die het dichtst ligt bij het afleveradres. dit omdat de transportkosten afhankelijk zijn van de afstand vanaf de vestiging. dus als je van amsterdam naar utrecht wilt bezorgen, dan kan dat wel maar betaal je 200 euro. bestel je in utrecht en laat je in utrecht leveren dan betaal je 50 euro. bij wijze van spreken dan
      maandag 21 mei 2007 @ 23:27:49 #170
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49628689
    ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.

Ennuh heul das arnhems voor heel!!!
      maandag 21 mei 2007 @ 23:59:45 #171
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49629715
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
    ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.

Dat moet Adelante weten, hij kan zich een beetje 'Ernemmer' noemen
    pi_49629760
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:

of met de sneltram naar de ikea
    pi_49630013
    Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
    En ik heb een bed gevonden van kviby ?
    Maar het bed staat nog niet op de site..
    Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?
      dinsdag 22 mei 2007 @ 00:32:00 #174
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49630453
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

of met de sneltram naar de ikea
    Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!

Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
      dinsdag 22 mei 2007 @ 00:42:36 #175
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_49630670
    Ik ben benieuwd wanneer deze honden mand (softe mand) weer komt in Amsterdam of Utrecht..
    steeds niet op voorraad, weet iemand waarom ??
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_49630766
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Meiisjeeh het volgende:
    Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
    En ik heb een bed gevonden van kviby ?
    Maar het bed staat nog niet op de site..
    Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?
    Waarom die ?
    just wondering

Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
    - dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
    - dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
    - dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.

Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
      dinsdag 22 mei 2007 @ 17:22:40 #177
    139820 mol_air
    pi_49652002
    Hmm heb met de keukenplannert een mooie keuken ontworpen. Nu zegt 'ie echter dat het keukenblad (246x60.6) en bar (186x60.6) 69,- resp. 49,- (ofzo) kosten, terwijl op de site 149,- en 169,- (ofzo) staat. Het gaat om de NUMERAR in bruinzwart (die overigens ook niet op de site vermeld staat).

Hoe zit dit nu?
      Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 18:02:27 #178
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49653368
    Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49653653
    Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      dinsdag 22 mei 2007 @ 18:10:56 #180
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49653718
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
    Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
    kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
    pi_49654080
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
    Oh ja dus alleen korting op die extra dingetjes
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      dinsdag 22 mei 2007 @ 20:47:51 #182
    82456 teig
    oh my gow
    pi_49660564
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:

[..]

Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
    Iemand?
    pi_49664771
    Beste dames/heren Ikea medewerkers,

Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.

Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door Nanook24 op 22-05-2007 22:06:15 (Image tags vergeten) ]
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_49665589
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom die ?
    just wondering

Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
    - dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
    - dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
    - dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.

Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
    Dankje !
    Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen
    pi_49668954
    Zo ff 4 antwoorden in 1;
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:

[..]

Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!

Ja dat is op zich wel aan te raden. Al is het alleen om een fris bedje te hebben wanneer je er op slaapt. Ik raad je dan wel aan om de dekmatras van je slaapbank af te halen wanneer je de bank inklapt en gebruikt als bank. Verder verleng je de levensduur van je matras er ook nog eens mee...
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
    Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).

Nee dat klopt niet... sorry... Maaar je zit in de richting

Waarschijnlijk heb je een enkele spoelbak?
    Die is dan 39.- maar je hebt ook een sifon met afvoer nodig en die kost 10.- Dus samen 49.-
    Normaal verkopen we die altijd in combinatie en daarom staat deze ook als combinatie in de catalogus
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Meiisjeeh het volgende:

[..]

Dankje !
    Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen
    Ok succes! en laat even weten hoe die bevalt
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:

[afbeelding]

Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
    Dat zou op zich niets mogen uitmaken. Kun je de poten niet iets verder doordraaien zodat het gat wel op de goede plek zit?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 22-05-2007 23:36:28 ]
      dinsdag 22 mei 2007 @ 23:32:43 #186
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49669029
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:

Spoelbak is 39, sifon ¤10 . In de gids staat die als eenheid, op de planner appart .

En werkbladen berekend de planner niet helemaal goed; ten eerste kan de planner alleen maar standaard bladen aan - geen maatwerkbladen - en de afmetingen gaan nooit helemaal goed. Net als poten (onder een hoekkast moeten 2 sets met poten), voor de rest zit die aardig aan de prijs.
    pi_49669976
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:

[afbeelding]

Gewoon op alle 4 de manieren de poten er in zetten en proberen en niet proberen door te draaien tenzij je heel sterk bent, ik was dat niet en kreeg 3 goed de laatste zat op zich wel vast maar kon vaster dus draai m door maar kreeg m niet nog helemaal rond waardoor die een stukje terug moest en dan zit ie te los
    Bij verhuizing had ik een sterk iemand die wel goed door kon draaien
      woensdag 23 mei 2007 @ 00:09:18 #188
    97643 misteriks
    finest in cool since 1977
    pi_49670291
    Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
    alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
    misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
    pi_49678062
    Wat leuk zeg, die dierenlijn!
    Laten we nou net een hondje hebben aangeschaft
    pi_49678382
    @Bartjebart, Memento-Mori geeft het antwoord al. Ik zit met een aantal poten met hetzelfde probleem. Wat ik nog ga proberen is de plaatjes die in het blad zitten dan maar een slag te draaien zodat de boel wel uitkomt maar voor de staat de tafel me wel even prima.

In elk geval dank voor het meedenken.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      donderdag 24 mei 2007 @ 09:15:01 #191
    3011 E.T.
    pi_49714051
    Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?

In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan
    Dat wordt de cirkelzaag erop

Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
      donderdag 24 mei 2007 @ 10:16:09 #192
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_49715757
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef misteriks het volgende:
    Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
    alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
    Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de inbouwapparatuur van IKEA. Ik werk zelf op de keukenafdeling en kom dagelijks mensen tegen die een lange tijd een IKEA keuken hebben, incl. apparatuur. Deze zijn er dan ook erg over te spreken. Ovens en vaatwassers die best getest zijn door de consumentenbond, de achterlijk scherpe controle van Whirlpool in zijn fabriek en de hoge eisen die IKEA stelt aan de producten. Nu zit er standaard twee jaar garantie op, maar ik heb mij laten vertellen dat dit voor apparatuur zelfs naar 5 zou gaan (standaard! - Ik weet dit trouwens niet helemaal zeker - ).
    Verder heb ik alleen hier een koelkast en kookplaat van IKEA waar helemaal geen problemen mee zijn, werken perfect! Maarja, ik kan begrijpoen dat je wat meer wilt horen over de ovens en magnetrons, omdat daar meer functies op zitten.
    Ik zou zeggen gan eens naar de winkels en bekijk de apparatuur eens.

En wat zeggen de mensen dan die niet tevreden zijn over hun inbouwapparatuur?
    pi_49718518
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
    Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?
    [afbeelding]

In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan
    Dat wordt de cirkelzaag erop

Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
    Dat vraag ik me ook al de hele tijd af. Dus als iemand het antwoord weet, graag!
      donderdag 24 mei 2007 @ 15:45:06 #194
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_49728188
    Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_49734578
    Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
    Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...

Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
      donderdag 24 mei 2007 @ 19:04:07 #196
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49735008
    Heb je de site gecheckt of de helpdesk gebeld? Site houdt namelijk een veiligheidsmarge aan van ongeveer vijf (verschilt per vestiging ) en als er dus 4 Markörs op voorraad zijn, zie je die niet. Daarom even bellen voor actuele aantallen.
    pi_49735052
    Over dat hopen nachtkastje:
    Die plank is als boekenplank, dan kan je daar jeboeken op leggen en de plank komt dan onder het bed dus extra bergruimte.
    Als je een normaal Hopenbed hebt past dat allemaal!
    pi_49735078
    Oh thanks adelante! Ik heb idd de site gecheckt!
    Alleen jammer dat het nu te laat is om weer te gaan, dus ga zaterdag maar weer dan, eerst even bellen!
    pi_49735274
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 18:51 schreef Again het volgende:
    Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
    Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...

Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
    Uhoh...Op dit moment zijn we bezig met het zoeken, dan wel opstarten, van een nieuwe leverancier voor deze serie. Het is op dit moment niet echt duidelijk of we nog op zoek zijn of dat er al een leverancier is. Wanneer er een leverancier aan het opstarten is op dit moment dan hoeft het niet eens zo heel lang gek te duren.
    Wanneer we echter nog aan het zoeken zijn naar een geschikte leverancier dan kan het nog wel even duren.

Helaas....
    pi_49735358
    Sja dan jammer voor Ikea maar dan ga ik toch op zoek naar een andere dressoirkast. WIl gewoon eindelijk mijn huisje af hebben
      donderdag 24 mei 2007 @ 19:30:26 #201
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49736035
    jammer voor IKEA... mwoah, eerder jammer voor jou

maar bel gewoon even voor actuele voorraadsituatie, misschien issie gewoon nog ergens en anders kunnen ze vaak ook wel zien wanneer ie weer verwacht wordt.
    pi_49736270
    Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..

Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht
    Net als vandaag, blij als een kind naar Ikea, nee hoor, geen Markor dressoir.
    Normaal geen slecht woord over Ikea, ik ben de grootste fan geloof ik, maar nu vervloek ik ze wel even. En alle dichtsbijzijnde Ikea's bleken ze ook niet te hebben volgens de site, maargoed we gaan het zaterdag nog 1 keer proberen en anders jammer dan.
    pi_49742615
    [quote]Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

Ok succes! en laat even weten hoe die bevalt
    [..]

Mjaa ik Heb het bed ( net op tijd want er waren er nog maar 3 ! )
    Ik ga um zo in elkaar zetten, ben er wel blij mee

donderdag 24 mei 2007 @ 22:22:04 #204
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_49742666
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef flugeltje het volgende:
    Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
    Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      donderdag 24 mei 2007 @ 23:12:58 #205
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_49744508
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
    nope, alleen houten vloeren met V-groef, geen laminaat
    pi_49752143
    Er komt zeker geen wit-geoliede houten vloer in t assortiment binnenkort hè?
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
      vrijdag 25 mei 2007 @ 14:39:21 #207
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_49764379
    Even een vraagje voor de medewerkers: zijn er ook bakken of manden die goed in de billy boekenkast passen?
    Ik heb al op ikea.nl gezicht maar ik kan zo niks vinden.
    pi_49833305
    Ik zit net op de Ikea site kijken bij Ikea Family. Daar staan artikelen waarbij de niet leden prijs lager is dan bij de leden prijs. Ik neem aan dat dit gewoon een dom foutje is van de webmaster? Althans bij Ikea Haarlem. Bij andere filialen is de ledenprijs hoger als de ledenprijs?
    pi_49833447
    haha dat is een foutje inderdaad
    pi_49833695
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
    haha dat is een foutje inderdaad
    Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegd Wanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
    pi_49833773
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegd Wanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
    Ik zou het niet durven zeggen
    pi_49834431
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Na de vakantie waarschijnlijk pas
    pi_49839311
    Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
    pi_49839817
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Snotter het volgende:
    Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
    Dat zit er dan dik in...
    pi_49844133
    Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
    pi_49851092
    Ontbijten bij IKEA Delft op 2e pinksterdag

Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
    Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrecht inmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
      maandag 28 mei 2007 @ 14:55:51 #217
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49852772
    Mijn god, wat bezielt al die mensen om massaal op dezelfde dag naar de IKEA te gaan? Ik kan er niet bij met mn hoofd!
    For great justice!
      maandag 28 mei 2007 @ 15:35:08 #218
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_49853996
    Nou idd, als het om dat lullige ontbijtje van 1 euro te doen is...

Ga toch gewoon lekker door de weeks 's avonds, heerlijk rustig!
      Admin maandag 28 mei 2007 @ 15:37:34 #219
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49854080
    Wat zijn we toch kuddedieren he.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49854828
    Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
    Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.

Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?

Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Essebes op 28-05-2007 17:20:26 ]
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_49855473
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Again het volgende:
    Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..

Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht
    Oy, dat klinkt bekend! Ik heb gisteren na lánge besluiteloosheid een bed uitgekozen, was op voorraad zei de aardige meneer. Eenmaal beneden gekomen was hij weg .

Ik ga woensdag dus een bed kopen, de Billy van 80 cm breed, en ik twijfel nog over een bureau.
    pi_49856831
    Wij gaan morgen maar naar Ikea. Heb de markor kast nu via marktplaats weten te kopen, goed he nog 160 euries goedkoper ook
    Kan ik weer iets anders voor kopen.
    Maar wij gaan een eettafel, tv kastje en boekenkast kopen bij Ikea, allemaal op voorraad volgens de site, morgen voor we vertrekken maar effe bellen voor de zekerheid!
    pi_49857157
    Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
    pi_49857994
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Snotter het volgende:
    Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
    Intranet zegt: Delft verkoopt voorlopig geen 220 matrassen. Dit tot in ieder geval augustus, in augustus gaan ze beslissen of ze meer matrassen en bedden van 220 gaan verkopen of helemaal niet. Tot die tijd worden klanten doorgestuurd naar andere vestigingen.

(In andere vestigingen zijn matrassen en bedden van 220 moeilijk leverbaar, lees: met een langere besteltijd of onzekere leverdatum.)
    pi_49858594
    Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
    pi_49860672
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Snotter het volgende:
    Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
    Hengelo
    pi_49862221
    Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
    pi_49865906
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Trusten het volgende:
    Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
    Dat klopt, er wordt onderhoud aan de site gepleegd. Er wordt aan gewerkt
      dinsdag 29 mei 2007 @ 00:21:00 #229
    15358 ProgMAN
    pi_49873249
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:

Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
    Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrecht inmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
    In Groningen waren de eerste paar minuten al meer dan 800 klanten binnen gekomen. Niet normaal meer hoe druk het was. Alle kassa's (iets van 24 stuks) open en nog lange rijen hier in Groningen. moest voor nood bij informatiebalie bij de ingang staan zodat andere collega's kassa konden draaien.
    pi_49876949
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Essebes het volgende:
    Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
    Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.

Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?

Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.
    Bij de duitse Ikea-site kan ik zien dat de 'wandschiene' en 'trageleiste' van Dirigent nog op de site staan. De planken zie ik echter niet. Hoe kan ik daarachterkomen of ze in Dld de planken (rvs-look) nog hebben?

Ik rij zo naar Dld toe als ik weet dat ze ze daar hebben!
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_49882795
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:

blij dat ik dan niet hoefde te werken gisteren wel jammer van 200% maarja. werken met 24 hechtingen in je knie is ook niet ideaal
    pi_49882838
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 09:22 schreef Snotter het volgende:
    Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
      dinsdag 29 mei 2007 @ 12:31:33 #233
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_49884051
    Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
    Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_49884098
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Spookje81 het volgende:
    Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
    Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
    nou de laatste x dat ik op de kaart keek lagen Landgraaf en Delf niet al te dicht naast elkaar
    pi_49889416
    Kalinho, het was idd al redelijk druk om 10 uur, maar 't viel nog mee. Parkeren was wel lastig, helemaal achterin het bedrijventerrein daarzo.
    pi_49900396
    *Snik*

mijn Kvanne sprei die er zo

hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:

binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.
    pi_49900618
    Heeft IKEA ook grand foulards?
    pi_49903703
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef octopussy het volgende:
    *Snik*

mijn Kvanne sprei die er zo
    [afbeelding]

hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:

[afbeelding]

binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.

pi_49905131
    wat is ikea toch leuk (na het werken effe zelf geshopt )
      woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:37 #240
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_49938639
    Vanmiddag ff bij ikea barendrecht geweest, nadat ik me dood geirriteerd had aan de files, het eten vond ik er echter wel slap (sate schotel).
    Nog een mooi bordje anex schaal, roerstaafjes en een afwasborstel gekocht.
    Ik zat nog te twijfelen over die zomerlamp met blaadjes en bloemtjes. Misschien rij ik morgen toch nog wel ff terug.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_49942248
    neeeeeee die is zo afschuwelijk
    pi_49942551
    Die groene kerstverlichtingskrans?
    pi_49947861
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Allan24 het volgende:
    Die groene kerstverlichtingskrans?

Oooow doen! die zijn zo mega uber leuk!
      vrijdag 1 juni 2007 @ 01:09:51 #244
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_49987460
    Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
    En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
    Only the good die young.
    pi_49987501
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
    Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
    En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
    Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
      vrijdag 1 juni 2007 @ 01:14:55 #246
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_49987561
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
    Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.
    Only the good die young.
    pi_49999701
    verdorie waarom is de billy kast niet meer in eiken te krijgen
      vrijdag 1 juni 2007 @ 19:27:45 #248
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50010386
    Eiken is zoooo 2002
      vrijdag 1 juni 2007 @ 22:31:36 #249
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50017628
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
    Eiken is zoooo 2002
    de STOCKHOLM serie dan ook
    pi_50020390
    quote:
    Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
    Eiken is zoooo 2002
    nee de mooiste kleur die ze hadden
    pi_50047550
    Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_50049196
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
    Dan heb je wel onwijs niet leuke kwaliteit laminaat hoor
    pi_50049794
    Studentenhuis. .
    pi_50049902
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Studentenhuis. .
    Ow ja dat weet ik toch niet?
    pi_50050395
    quote:
    Kwart past niet bij de rest van m'n kamer . Het wordt dus wit of beuken. Waarschijnlijk beuken, en dan ga ik op de zijkanten dingen verven.
    pi_50053565
    quote:
    Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat weet ik toch niet?
    Daarom vertel ik het je. .
    pi_50054826
    quote:

krabkussentje hebben wij ontdaan van de touwtjes en het labeltje. Hij ligt nu vrolijk te prijken op de hoedeplank van de auto
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:50 #258
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50140082
    ik koop nooit iets b ij ikea
    pi_50145436
    maar je werkt er wel
      woensdag 6 juni 2007 @ 09:19:48 #261
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50153396
    voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
      woensdag 6 juni 2007 @ 10:44:40 #262
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50155718
    quote:
    ANWB verwacht donderdag drukke ochtendspits
    Uitgegeven: 6 juni 2007 10:42

DEN HAAG - De ANWB verwacht donderdagochtend extra drukte op de Nederlandse wegen. Veel Duitsers hebben vier dagen vrij en komen voor een lang weekeinde naar Nederland. Dat heeft de verkeersorganisatie woensdag gemeld.
    De ANWB verwacht oponthoud op de A1 vanuit Hengelo, de A12 vanaf Zevenaar en de A67 vanuit Venlo. Ook wordt het, wegens het warme weer, druk op de snelwegen richting kust, de Veluwe en Friesland.

Zondag tegen het einde van de middag keren veel Duitsers weer terug. Tot laat in de avond kunnen er dan files ontstaan op de wegen richting Duitsland.

Sacramentsdag

Inwoners van katholieke Duitse deelstaten zijn donderdag vrij wegens Sacramentsdag. Jaarlijks zorgt deze feestdag voor extra drukte op de Nederlandse en Duitse wegen.
    Duitse invasie bij IKEA
      woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:14 #263
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50157123
    Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen . Lastig in het Duits keukens verkopen !
    pi_50157255
    Die Duitsers hebben echt ontzettend vaak een vrije dag!
      woensdag 6 juni 2007 @ 19:39:13 #265
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_50174262
    Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
    Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
    pi_50181985
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
    Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
    Is het waar wat waar staat??
    pi_50182970
    . Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
    pi_50183597
    ikea=aanschroefzwengels? Imbussleuteltjes bedoel je?
    pi_50183955
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
    . Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
    Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:21:40 #270
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50184464
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
    Ik heb er dan wel geen ervaring mee, maar ik verkoop ze wel. Kras, vlek en hittebestendig zijn de stenen bladen idd. En dan even met mate, met een hakmes gaan snijden leverd overal krassen op, maar wat dat betreft zijn het de beste keukenbladen die je maar kan verzinnen!
    pi_50185087
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
    Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
    pi_50187310
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
    owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...

wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
      donderdag 7 juni 2007 @ 01:02:57 #273
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50187583
    Helemaal handig bij een verhuizing
    pi_50188075
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:
    Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen . Lastig in het Duits keukens verkopen !
    wellicht is dit dan eventueel handig?

Al zitten de specifieke benamingen er natuurlijk niet tussen... maar goed...
      donderdag 7 juni 2007 @ 09:45:01 #275
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50191905
    Ik kom er wel uit hoor . En die Duitsers verstaan gewoon Nederlands als je ze goed helpt, anders niet
    pi_50193847
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...

wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
    We hadden de zwengel wel gevonden hoor. Het is meer zo typisch, net als met pennen en aanstekers enzo: je valt over die dingen als je ze niet nodig hebt. Maar als je een pen/aansteker/zwengel nodig hebt, zijn ze opeens nergens te vinden. .
    pi_50195432
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Adelante het volgende:
    voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
    www.ikeanw08.com
      donderdag 7 juni 2007 @ 13:06:57 #278
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50198055
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef kalinho het volgende:

[..]

www.ikeanw08.com
    Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
    pi_50226633
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef WebForce het volgende:

[..]

Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
    Inderdaad...
    quote:
    Felaktig användare/lösenord.
      vrijdag 8 juni 2007 @ 16:29:23 #280
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_50242936
    De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek. Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
    Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_50251488
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
    De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek. Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
    Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
    Gewoon gezellig naar Breda komen als je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
      zondag 10 juni 2007 @ 17:54:19 #282
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_50302951

zondag 10 juni 2007 @ 22:54:47 #283
    3011 E.T.
    pi_50314650
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Gewoon gezellig naar Breda komen als je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
    oe Yp.. die uitdaging zou ik aangaan
      zondag 10 juni 2007 @ 23:49:00 #284
    15358 ProgMAN
    pi_50316478
    Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
    pi_50318118
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef ProgMAN het volgende:
    Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
    is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?

Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 11-06-2007 01:25:11 ]
    pi_50332622
    Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
    pi_50332967
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Numbie het volgende:
    Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
    Ja maar iets anders dan anders... normaal een week of twee/drie. maar dit keer doen we het iets anders; de laatste 4 dagen van de maand en alleen in het zelfbedieningsmagazijn...
      dinsdag 12 juni 2007 @ 21:17:05 #288
    38872 Frum
    onderweg...
    pi_50387027
    Hallo,

Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
    "ik was, ik ben en ik word..."
      dinsdag 12 juni 2007 @ 21:38:52 #289
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_50387902
    Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.

En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek .

Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.

Dus een dikke voor Allan24.

En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
    pi_50389856
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
    Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.

En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek .

Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.

Dus een dikke voor Allan24.

En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
    !! Geweldig ik weet nog wie je bent inderdaad fijn dat we je hebben kunnen helpen
    pi_50390246
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Frum het volgende:
    Hallo,

Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
    In principe wel... alleen je hebt dan wel een flinke loze ruimte achter je Benno's dus je zult ze goed moeten vastzetten.
      woensdag 13 juni 2007 @ 08:32:55 #292
    15358 ProgMAN
    pi_50399253
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?

Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?
    In Groningen hebben wel een vrij groot compact (ook door de box)

In Groningen zijn we een beetje uniek door het toepassen van boxen (1 t/m 4). Oorspronkelijk was de verbouwing voor april gepland, maar door omstandigheden doorgeschoven. Nu gaan we min of meer verbouwen met de nieuwe catalogus in het achterhoofd. Tevens zullen we weer op stijl moeten presenteren in de winkel (nu doen we dat nog op functie). En de verbouwing duurt een week of vier, dus net klaar voor vakantie.
    pi_50401517
    In Utrecht zijn ze ook bezig met verbouwen niet dat ik dat wist tot er mensen heel sipjes aan mn kassa stonden en vroegen wanneer de afdeling boekenkasten klaar was omdat ze daar speciaal voor kwamen
    pi_50408755
    Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?

(maar wel een andere kleur)
      woensdag 13 juni 2007 @ 14:17:33 #295
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_50409948
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef enter het volgende:
    Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?

[afbeelding]
    [afbeelding]

(maar wel een andere kleur)
    Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
    pi_50410198
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
    ok
      woensdag 13 juni 2007 @ 15:30:35 #297
    3011 E.T.
    pi_50412918
    Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
    Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..

Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..

(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer .. )
    pi_50418898
    Even een vraagje over de gaskookplaten van Ikea...in het boekje staat dat ze een elektrische ontsteking hebben...echter, op het plaatje zie ik maar 4 knoppen voor de 4 pitten. Onze huidige kookplaat heeft voor de ontsteking een aparte knop. Gebeurt dat bij de Ikea/whirlpool kookplaten zodra je het gas opendraait?
    pi_50419544
    Ja als je de draaiknop indrukt en dan losdraait ontstaat er een vlammetje.
      Jubileum moderator woensdag 13 juni 2007 @ 19:11:13 #300
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_50420592
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
    Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
    Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..

Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..

(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer .. )
    Herkenbaar Wij beginnen meestal 2 dagen later al met "de volgende keer als we bij Ikea zijn moeten we echt meenemen..... "
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 20:05:54 #301
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_50422852
    De rabarberpaj is lekker .
    Net als die Almond-Daim taart. .
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')