quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXVII - NIEUW!
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
Korting op geselecteerde IKEA producten Korting op IKEA FAMILY producten GRATIS woonmagazine Speciale activiteiten en workshops Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
Kijk op de IKEA FAMILY pagina
* 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow heel vervelend... maar dit had je licht kunnen voorkomen door op internet de voorraadbeschikbaarheid te controleren...
Utrecht is inderdaad de kleinste vestiging van Nederland en is heel gefaseerd bezig met het implementeren van het nieuwe assortiment. Artikelen die wij in Hengelo al een maand hebben liggen zullen zij wellicht pas in Juni gaan voeren omdat ze ook echt eerst van de oude artikelen af moeten... Of zij de VIKA CURRY lade helemaal niet gaan krijgen weet ik niet zeker... volgens mij staat dit artikel in de nieuwe catalogus die vanaf augustus uit komt, en dan moeten ze em wel voeren...
Er staat wel een Tullerö bank te koop op Marktplaatsquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef Syytön het volgende:
Grrr, ik ben nog steeds helemaal teleurgesteld over die tuinset.
op Marktplaats ook al niets.
Zag ik, maar aan alleen de bank heb ik niet veel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er staat wel een Tullerö bank te koop op Marktplaats
Dat wil ik ook graag weten maar dan mbt 90x210...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Stansfield het volgende:
Hebben ze bij de ikea ook dekbedhoezen voor dekbedden voor bedden van 1,80 bij 2,10?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Stansfield het volgende:
Hebben ze bij de ikea ook dekbedhoezen voor dekbedden voor bedden van 1,80 bij 2,10?
Euhm... bedden van 180cm en 210cm lang of breed?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten maar dan mbt 90x210...
240x220 is een standaardmaat die IKEA ook verkooptquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Stansfield het volgende:
ik zoek meer een dekovertrek voor een dekbed van 240x220 cm
de verwachting was ook niet dat we nooit gingen verbouwen. nog even doorbijten, tot die tijd is Utrecht een 'selected range' winkel. dus alleen wat in de catalogus staat. De verbouwingsplannen zijn iig erg mooi en hopelijk gaat alles snel door. Dat ga ik alleen niet meer meemaken want ik ga vanaf juni naar Haarlemquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kloptwij hebben vrij veel dingen inderdaad niet, wat erg jammer is. Amersfoort is ook min of meer gkeomen om Utrecht te "ontlasten" maar dat is niet zoveel gebeurd als verwacht/gehoopt dus we gaan volgend jaar alsnog verbouwen
Nee deze artikelen zijn helaas in Breda al uitverkocht.quote:Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef mrfatmen het volgende:
Ik wou morgen in barendrecht deze halen:
Balkondoek / Windscherm (Koljon???)
[afbeelding]
Alleen staan deze niet meer op de site, zijn deze dan uitverkocht.
Waar hebben ze ze nog wel? Breda?
Nee volgens mij hebben ze nog wel even nodigquote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
Is Delft ondertussen een beetje uitverbouwd?
Hoorde van een collega dat het nog steeds een zooitje is daar, dus ik durf niet te gaan.
Ik denk het ook wel ja, ze zijn nog aan het slopen aan de linkerkant. De weg ervoor is een puinhoop en op weg naar het magazijn loop je door een soort bouwtunnel.quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee volgens mij hebben ze nog wel even nodig
Ja en nee...quote:Op maandag 30 april 2007 15:58 schreef Adelante het volgende:
Is de KARLANDA serie nu KARLSTAD geworden?
[afbeelding]
Naja als je op onderstaande stoelen hebt gezeten, dan is het inderdaad URBANquote:Op maandag 30 april 2007 16:43 schreef mrfatmen het volgende:
De stoelen in het restaurant van Barendrecht zijn dat URBAN Stoelen?
Want die zaten erg lekker en stevig.
Dan kan je nog wel even wachten, het is een zooitje. De aanrijweg veranderd om de dag, de oude Ikea wordt gesloopt en daarna wordt de nieuwe er nog overheen gebouwd. De aannemer wilde vanuit de uitgang een hellingbaan richting parkeerterrein bouwenquote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
Is Delft ondertussen een beetje uitverbouwd?
Hoorde van een collega dat het nog steeds een zooitje is daar, dus ik durf niet te gaan.
Ze lijken er wel erg op.quote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja als je op onderstaande stoelen hebt gezeten, dan is het inderdaad URBAN
[afbeelding]
Voor zover ik weet hebben we ook geen soort gelijke stoelen... dus zal het de URBAN zijn geweest...quote:Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Ze lijken er wel erg op.
Alleen weet ik het niet zeker.
Vandaar de vraag.
Zucht...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
Succes Hengelo, Heerlen en Duiven vandaag.
en ik moet uitgerekend vandaag een kast ophalenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
En Bredaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er in Delft niet zoveel Belgen, dan wel Duitsers komen... en dat zijn nu net twee landen waar ze vandaag een vrije dag hadden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
dat was ikzelf met hulp van mamaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
tevens opbouwservice?
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
Delft?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsored by IKEA![]()
(gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
Neej joh... die zijn er in het wit, blauw, bruin, groen, rood, zwart/wit gestreept, donkergrijs. En volgens mij heb ik dan alle kleuren wel. Die zijn verkrijgbaar (of worden verkrijgbaar) voor de twee zitter, drie zitter, de fauteuil, de voetenbank, de chaise-longe etc. Dit zijn allemaal losse bekledingen en daardoor dus wasbaar/chemisch te reinigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
Ja... De stoelen met losse bekleding zijn niet standaard uit voorraad leverbaar. De draaifauteuils bij ons dan wel weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef E.T. het volgende:
Bestel-artikel zeker?
Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
Iemand ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.quote:
Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
hehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?![]()
Wat kost dat?
Hoe heet ie?
enzo?![]()
quote:IKEA haalt potten gemarineerde haring uit de schappen
IKEA verzoekt klanten die gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD hebben gekocht met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder, deze terug te brengen naar de klantenservice van een IKEA woonwarenhuis. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
IKEA heeft twee meldingen ontvangen waarbij klanten een groot stuk glas hebben aangetroffen in een pot gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD. Voor zover wij weten, is hierbij niemand gewond geraakt.
Veiligheid staat bij IKEA altijd voorop. Daarom halen wij uit voorzorg de potten gemarineerde haring (DILLSILL, SENAPSSILL, INLAGD SILL) van het merk IKEA FOOD met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder terug. De houdbaarheidsdatum (dd-mm-jjjj) is te vinden op het etiket, direct boven de streepjescode.
Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken. Neem voor meer informatie contact op met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49.
Er staat toch dat mensen de potten terug kunnen brengen met een houdbaarheidsdatum van 13-02-2008 of eerderquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Syytön het volgende:
Vraag ik me af he, hoeveel mensen zijn er nou die echt nog de bon van zo'n aankoop hebben en er mee terug gaan?
Dat siert je en jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
Ja, dat weten we en nee die verkopen we niet.
Euhm... naja best veel mensen volgens mij nog wel... in nederland kun je volgens mij haring niet op deze manier krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie koopt er dan ook haring bij de Ikea
dan mag je je geduld nog wel twee maandjesop de proef stellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Flipper01 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor ik m'n IKEA family pas ontvang? Volgens mij heb ik me al een maand geleden aangemeld..
nope, accepteren we nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef teig het volgende:
kan je bij de ikea ook betalen met vvv irischeques ???
heb van mijn baas heel lief voor 50 euro van die bonnen gekregen....
kadopas wel jaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef E.T. het volgende:
Ik heb dat probleem eerder gezien, BE.
Weet alleen niet meer hoe de oplossing was.![]()
Ik heb trouwens laatst een kado-pas in Delft ingewisseld (was in Barendrecht gekocht). ging prima hoor![]()
Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef E.T. het volgende:
heb je de deuren wel goed om? Links en rechts omdraaien dus?
(ik roep ook maar wat..)
Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.
Nee, in principe niet, vanwege dat randje waar de bodem in moet.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.
In een eerder topic werd hierover ook al eens gesproken... ik weet zo niet meer wat de oplossing was... de fronten kunnen niet anders gemonteerd worden?
quote:
zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shopquote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand waar je de rookmelders uit de mail folder op de site kan vinden? Ik kan ze dus echt niet vinden en volgens mij moesten ze patrull heten. Maar dan krijg ik alleen een medicijnkastje
Waar zit em dat verschil in dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Goed...
[..]![]()
![]()
Idd verschillende laatjes een heel klein beetje van elkaar. Zo op het eerst oog zou je dat niet zeggen, maar het is dus wel degelijk een wezenlijk verschil.
In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shop
meldt het even via de website aan de klantenservice, heb de klacht nog niet eerder gehoord maar ze zullen in elk geval kijken of er wat aan gedaan kan wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef RedSonya het volgende:
Wij hebben dat grote ingelijste schilderij van de Ikea met het straatbeeld van New York (hij is er geloof ik ook met een hele grote roos erop). Ik vind het echt een super mooie poster!
Werd ik toch eergisternacht wakker van een klap. Is dat ding naar beneden komen zeilen! Ruim 2 jaar heeft tie zonder problemen gehangen. Gelukkig was het 's nachts, anders had iemand misschien dat ding op zijn kop gekregen. En wat blijkt, is het hout (board) ter hoogte van het schroefje waar de ijzerdraad mee aan het schilderij is bevestigd gescheurd. Schilderij is aan de onderzijde helemaal aan gort!
@ Ikea-medewerkers: Al vaker zo iest gehoord? En moet ik hier melding van maken bij Ikea?
PATRUL serie valt onder IKEA Family en info is niet op de site beschikbaarquote:Op zondag 13 mei 2007 22:59 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.
Maar iemand een idee?
Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.quote:
Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.
Dus het bodem groefje zit zeg maar op een andere positie gefreest.
Zo krijg je wrsch de juiste verdeling op de kast en ook in de beschrijving staat het wel een soort van uitgelegd maar dan denk je dus 'ja, ik ga ze op z'n kop hangen zeker!'.
En omdat we dus 2 x 2 lades hadden was de fout snel gemaakt.
Nog niet, we hebben gisteren alleen even snel gekeken of het idd klopte dat er verschil in zat maar hadden toen even geen puf om het alsnog weer te veranderen. Gaan we vanavond doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?
Als je de bon hebt zullen ze gewoon omgeruild kunnen worden, als deze inmiddels alweer binnen zijn of naar een vervangende oplossing worden gezocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef becky27 het volgende:
even een vraag, ik heb keukenkastdeuren en fronten van Nexus BRZW, deze zijn in januari uit de handel gehaald vanwege slechte kwaliteit (heb een briefje gehad hierover). Dit klopt ook want bij het boren van gaatjes voor de handgrepen sprongen er splinters vanaf, dat maakt het ook niet echt mooier. Ik wil hiermee naar de klantenservice gaan. Hebben jullie een idee wat hierop een vervolg zou kunnen zijn?
Ja daar stonden mijn collega en ik ook van te kijken maarja je hebt van die figuren, echt zonder bon dus garantiebewijs is het helaas pech, ook met andere dingen en dan toch proberen, wie zegt ook niet dat iets aangeschaft is via MP ofzo? (ja een keuken dan niet, maar andere producten wel zoals bedden etc). Bon is gewoon zo belangrijk, gewoon in een mapje, ligt t ook niet in de weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
ooh week 27 dat duurt nog effies, ik moet zeggen dat ik benieuwd ben of het daarna wel goed is, ik ga maar eens in discussie of ik niet voor bijvoorbeeld een meerprijs een andere soort deur kan uitzoeken, de deuren onderling hebben ook allemaal een verschillende nerf en het ziet er niet echt mooi uit.
ik bewaar alle bonnen van alles, zelfs van de duurder aangeschafte kleding, kreeg bij diefstal van dure jas ook niets terug zonder bon. Snap het niet een keuken kost toch te veel om het bonnetje weg te gooien.
dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:08 schreef WebForce het volgende:
Nexus is pas weer te bestellen vanaf week 27!
dat is altijd een schatting hequote:
Nee sorry...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Ieneminie het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea Experts!
Ik ben helemaal verliefd op het model van de Kramfors bank. Alleen van de kleuren die op de website staan wordt ik dan weer niet echt lyrisch. Is de Kramfors ook te koop met de stof Mollebo grijsbruin?
Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is altijd een schatting hedenk dat ze nu wel echt goede deuren willen leveren dus dan loopt het uit.
aha dank je dat wilde ik graag wetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...
Nlou ik had nog gekker gehoord; op een gegeven moment heeft de brandweer in Delft gezegd dat er niemand meer naar binnen mocht, het werd anders te gevaarlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Allan24 het volgende:
Vanmiddag bij de verkeersinformatie op de radio gehoord dat er met name bij Delft drukte op de snelweg was wegens een 'evenement'.
Sinds wanneer is IKEA een evenement?
Blijf dan morgen ook nog maar even thuis, dag na Hemelvaart is vaak nóg drukkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde vandaag naar IKEA om een keuken te regelen, totdat ik erachter kwam dat het een feestdag was.![]()
Ik haat drukte.
Serieusquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:11 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Want ik wil wel deze week langs (ivm levertijd) en donder- en vrijdag waren mijn opties..
Als je echt goed voorbereid wilt komen dan plan je je hele keuken vast in de keukenplanner die je kunt downloaden. Je geplande keuken kun je opslaan bij IKEA en dan morgen zo openen. Een keukenverkoper kan dan zo met je meekijken en de keuken voor je bestellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef Breuls het volgende:
Hm. Of ik doe beide. Ik heb een heleboel al thuis voorbereid (alle maten, de keuze voor welke kasten, bladen, etc) maar wil nog wat ter plekke bekijken. Als daarna blijkt dat alle keukenpersoneel druk is kan ik altijd nog zaterdag terugkomen.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de weekends sowieso druk zijn omdat dat nu eenmaal weekends zijn.
Waarom wil je eigenlijk alles nieuw? 2ehands kun je prima spul kopen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
dag allemaal![]()
sinds kort heb ik een nieuw huisje, maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:
- een bed
- een tv
de rest moet allemaal nieuwdus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?
Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef MM-Luna het volgende:
Hmmzz weet iemand waarom dat balkon parasolletje eruit is gegaan?
Lack salontafelquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
dag allemaal![]()
sinds kort heb ik een nieuw huisje, maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:
- een bed
- een tv
de rest moet allemaal nieuwdus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?
Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
Ik was meer voorberid op afkrakende reactiesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Eeej die salontafel is leuk geworden!
Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was meer voorberid op afkrakende reactiesmaar dat zijn kleedjes van de xenos
vond het wel geinig iig
je zou het er wel op kunnen plakken en zo lijkt t ook welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...
maar ik vind het volgens mij wel leuk bij de rest van je kamer passen...
In principe krijgt elke IKEA vestiging 6 dagen per week nieuwe voorraden geleverd. Er is dus geen vaste dag voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:09 schreef maedel het volgende:
ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
Mijn filiaal is Heerlen
Maar eh.. deze periode is toch momenteel tuin assortiment tijd? Jammer in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...
Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:25 schreef Adelante het volgende:
Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
Online bestellen dacht ik niet, je moet geloof ik eerst afrekenen en dan wordt het besteld. En bezorgen kan ook, zitten wel kosten aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
Ik heb Wine geprobeerd, maar de installer doet een versiecheck en daar komt-ie niet doorheen. Ik ben dus ter plekke inderdaad achter de planner gezet zodat ik mijn ontwerp daarin kon nabouwen. Ik had gelukkig gewoon al alles uitgezocht dus ik hoefde alleen maar door het menu te zoeken. Paar tips van de verkoper erin verwerkt en dat was het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef WebForce het volgende:
Is het gelukt Breuls? Met zo'n doe-alsof-het-windows-programma kan je toch gewoon de planner draaien?
Het is in drukke tijden namelijk wel heeeel erg handig als je je keuken in de keukenplanner geplanned heb, maar dit kan je ter plekke ook natuurlijk even doen...
Ik heb nu een Tundra vloer en in mijn nieuwe huis komt er ook eentje. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef mol_air het volgende:
owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.
iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
Dat moet Adelante weten, hij kan zich een beetje 'Ernemmer' noemenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.
Ennuh heul das arnhems voor heel!!!![]()
of met de sneltram naar de ikeaquote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.
Ennuh heul das arnhems voor heel!!!![]()
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!quote:
Waarom diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
En ik heb een bed gevonden van kviby ?
Maar het bed staat nog niet op de site..
Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?![]()
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
Oh ja dus alleen korting op die extra dingetjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
Iemand?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Dankje !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom die?
just wondering
Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
- dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
- dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
- dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.
Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
Ja dat is op zich wel aan te raden. Al is het alleen om een fris bedje te hebben wanneer je er op slaapt. Ik raad je dan wel aan om de dekmatras van je slaapbank af te halen wanneer je de bank inklapt en gebruikt als bank. Verder verleng je de levensduur van je matras er ook nog eens mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Nee dat klopt niet... sorry... Maaar je zit in de richtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Ok succes! en laat even weten hoe die bevaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Meiisjeeh het volgende:
[..]
Dankje !![]()
Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen![]()
Dat zou op zich niets mogen uitmaken. Kun je de poten niet iets verder doordraaien zodat het gat wel op de goede plek zit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Spoelbak is 39, sifon ¤10quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Gewoon op alle 4 de manieren de poten er in zetten en proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de inbouwapparatuur van IKEA. Ik werk zelf op de keukenafdeling en kom dagelijks mensen tegen die een lange tijd een IKEA keuken hebben, incl. apparatuur. Deze zijn er dan ook erg over te spreken. Ovens en vaatwassers die best getest zijn door de consumentenbond, de achterlijk scherpe controle van Whirlpool in zijn fabriek en de hoge eisen die IKEA stelt aan de producten. Nu zit er standaard twee jaar garantie op, maar ik heb mij laten vertellen dat dit voor apparatuur zelfs naar 5 zou gaan (standaard! - Ik weet dit trouwens niet helemaal zeker - ).quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef misteriks het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af. Dus als iemand het antwoord weet, graag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?
[afbeelding]
In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan![]()
Dat wordt de cirkelzaag erop![]()
Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
Uhoh...Op dit moment zijn we bezig met het zoeken, dan wel opstarten, van een nieuwe leverancier voor deze serie. Het is op dit moment niet echt duidelijk of we nog op zoek zijn of dat er al een leverancier is. Wanneer er een leverancier aan het opstarten is op dit moment dan hoeft het niet eens zo heel lang gek te duren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:51 schreef Again het volgende:
Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...
Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
nope, alleen houten vloeren met V-groef, geen laminaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdquote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
haha dat is een foutje inderdaad
Ik zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Na de vakantie waarschijnlijk pasquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Dat zit er dan dik in...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Snotter het volgende:
Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
Oy, dat klinkt bekend! Ik heb gisteren na lánge besluiteloosheid een bed uitgekozen, was op voorraad zei de aardige meneer. Eenmaal beneden gekomen was hij wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Again het volgende:
Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..
Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht![]()
Intranet zegt: Delft verkoopt voorlopig geen 220 matrassen. Dit tot in ieder geval augustus, in augustus gaan ze beslissen of ze meer matrassen en bedden van 220 gaan verkopen of helemaal niet. Tot die tijd worden klanten doorgestuurd naar andere vestigingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Snotter het volgende:
Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
Hengeloquote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Snotter het volgende:
Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
Dat klopt, er wordt onderhoud aan de site gepleegd. Er wordt aan gewerktquote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Trusten het volgende:
Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
In Groningen waren de eerste paar minuten al meer dan 800 klanten binnen gekomen. Niet normaal meer hoe druk het was. Alle kassa's (iets van 24 stuks) open en nog lange rijen hier in Groningen. moest voor nood bij informatiebalie bij de ingang staan zodat andere collega's kassa konden draaien.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
Bij de duitse Ikea-site kan ik zien dat de 'wandschiene' en 'trageleiste' van Dirigent nog op de site staan. De planken zie ik echter niet. Hoe kan ik daarachterkomen of ze in Dld de planken (rvs-look) nog hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Essebes het volgende:
Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.
Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?
Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.![]()
blij dat ik dan niet hoefde te werken gisterenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:22 schreef Snotter het volgende:
Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
nou de laatste x dat ik op de kaart keek lagen Landgraaf en Delf niet al te dicht naast elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Spookje81 het volgende:
Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef octopussy het volgende:
*Snik*![]()
mijn Kvanne sprei die er zo
[afbeelding]
hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:
[afbeelding]
binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.
quote:
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...
nee stiekem geen idee
de STOCKHOLM serie dan ookquote:
Dan heb je wel onwijs niet leuke kwaliteit laminaat hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf..
Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen.! Krabkussentjes !
!
En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop..
Ow ja dat weet ik toch niet?quote:
Kwart past niet bij de rest van m'n kamerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf..
krabkussentje hebben wij ontdaan van de touwtjes en het labeltje. Hij ligt nu vrolijk te prijken op de hoedeplank van de autoquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen.! Krabkussentjes !
!
En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop..
Duitse invasie bij IKEAquote:ANWB verwacht donderdag drukke ochtendspits
Uitgegeven: 6 juni 2007 10:42
DEN HAAG - De ANWB verwacht donderdagochtend extra drukte op de Nederlandse wegen. Veel Duitsers hebben vier dagen vrij en komen voor een lang weekeinde naar Nederland. Dat heeft de verkeersorganisatie woensdag gemeld.
De ANWB verwacht oponthoud op de A1 vanuit Hengelo, de A12 vanaf Zevenaar en de A67 vanuit Venlo. Ook wordt het, wegens het warme weer, druk op de snelwegen richting kust, de Veluwe en Friesland.
Zondag tegen het einde van de middag keren veel Duitsers weer terug. Tot laat in de avond kunnen er dan files ontstaan op de wegen richting Duitsland.
Sacramentsdag
Inwoners van katholieke Duitse deelstaten zijn donderdag vrij wegens Sacramentsdag. Jaarlijks zorgt deze feestdag voor extra drukte op de Nederlandse en Duitse wegen.
Is het waar wat waar staat??quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ?
.
Ik heb er dan wel geen ervaring mee, maar ik verkoop ze wel. Kras, vlek en hittebestendig zijn de stenen bladen idd. En dan even met mate, met een hakmes gaan snijden leverd overal krassen op, maar wat dat betreft zijn het de beste keukenbladen die je maar kan verzinnen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
wellicht is dit dan eventueel handig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:
Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen. Lastig in het Duits keukens verkopen
!
We hadden de zwengel wel gevonden hoor. Het is meer zo typisch, net als met pennen en aanstekers enzo: je valt over die dingen als je ze niet nodig hebt. Maar als je een pen/aansteker/zwengel nodig hebt, zijn ze opeens nergens te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...
wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
www.ikeanw08.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
Inderdaad...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
quote:Felaktig användare/lösenord.
Gewoon gezellig naar Breda komenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek.Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
oe Yp.. die uitdaging zou ik aangaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig naar Breda komenals je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef ProgMAN het volgende:
Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
Ja maar iets anders dan anders... normaal een week of twee/drie. maar dit keer doen we het iets anders; de laatste 4 dagen van de maand en alleen in het zelfbedieningsmagazijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Numbie het volgende:
Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.
En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek.
Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.
Dus een dikkevoor Allan24.
En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
In principe wel... alleen je hebt dan wel een flinke loze ruimte achter je Benno's dus je zult ze goed moeten vastzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Frum het volgende:
Hallo,
Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
In Groningen hebben wel een vrij groot compact (ook door de box)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?
Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?
Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef enter het volgende:
Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar wel een andere kleur)
okquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..
Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..
(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer ..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |