Nog niet, we hebben gisteren alleen even snel gekeken of het idd klopte dat er verschil in zat maar hadden toen even geen puf om het alsnog weer te veranderen. Gaan we vanavond doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?
Als je de bon hebt zullen ze gewoon omgeruild kunnen worden, als deze inmiddels alweer binnen zijn of naar een vervangende oplossing worden gezocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef becky27 het volgende:
even een vraag, ik heb keukenkastdeuren en fronten van Nexus BRZW, deze zijn in januari uit de handel gehaald vanwege slechte kwaliteit (heb een briefje gehad hierover). Dit klopt ook want bij het boren van gaatjes voor de handgrepen sprongen er splinters vanaf, dat maakt het ook niet echt mooier. Ik wil hiermee naar de klantenservice gaan. Hebben jullie een idee wat hierop een vervolg zou kunnen zijn?
Ja daar stonden mijn collega en ik ook van te kijken maarja je hebt van die figuren, echt zonder bon dus garantiebewijs is het helaas pech, ook met andere dingen en dan toch proberen, wie zegt ook niet dat iets aangeschaft is via MP ofzo? (ja een keuken dan niet, maar andere producten wel zoals bedden etc). Bon is gewoon zo belangrijk, gewoon in een mapje, ligt t ook niet in de weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef becky27 het volgende:
ooh week 27 dat duurt nog effies, ik moet zeggen dat ik benieuwd ben of het daarna wel goed is, ik ga maar eens in discussie of ik niet voor bijvoorbeeld een meerprijs een andere soort deur kan uitzoeken, de deuren onderling hebben ook allemaal een verschillende nerf en het ziet er niet echt mooi uit.
ik bewaar alle bonnen van alles, zelfs van de duurder aangeschafte kleding, kreeg bij diefstal van dure jas ook niets terug zonder bon. Snap het niet een keuken kost toch te veel om het bonnetje weg te gooien.
dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:08 schreef WebForce het volgende:
Nexus is pas weer te bestellen vanaf week 27!
dat is altijd een schatting hequote:
Nee sorry...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef Ieneminie het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea Experts!
Ik ben helemaal verliefd op het model van de Kramfors bank. Alleen van de kleuren die op de website staan wordt ik dan weer niet echt lyrisch. Is de Kramfors ook te koop met de stof Mollebo grijsbruin?
Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is altijd een schatting hedenk dat ze nu wel echt goede deuren willen leveren dus dan loopt het uit.
aha dank je dat wilde ik graag wetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Heeft e maken met het opbouwen van een voorraad. Ze kunnen niet direct gaan uitleveren als er geen 'reserve voorraad' is opgebouwd...
Nlou ik had nog gekker gehoord; op een gegeven moment heeft de brandweer in Delft gezegd dat er niemand meer naar binnen mocht, het werd anders te gevaarlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Allan24 het volgende:
Vanmiddag bij de verkeersinformatie op de radio gehoord dat er met name bij Delft drukte op de snelweg was wegens een 'evenement'.
Sinds wanneer is IKEA een evenement?
Blijf dan morgen ook nog maar even thuis, dag na Hemelvaart is vaak nóg drukkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde vandaag naar IKEA om een keuken te regelen, totdat ik erachter kwam dat het een feestdag was.![]()
Ik haat drukte.
Serieusquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:11 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Want ik wil wel deze week langs (ivm levertijd) en donder- en vrijdag waren mijn opties..
Als je echt goed voorbereid wilt komen dan plan je je hele keuken vast in de keukenplanner die je kunt downloaden. Je geplande keuken kun je opslaan bij IKEA en dan morgen zo openen. Een keukenverkoper kan dan zo met je meekijken en de keuken voor je bestellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef Breuls het volgende:
Hm. Of ik doe beide. Ik heb een heleboel al thuis voorbereid (alle maten, de keuze voor welke kasten, bladen, etc) maar wil nog wat ter plekke bekijken. Als daarna blijkt dat alle keukenpersoneel druk is kan ik altijd nog zaterdag terugkomen.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de weekends sowieso druk zijn omdat dat nu eenmaal weekends zijn.
Waarom wil je eigenlijk alles nieuw? 2ehands kun je prima spul kopen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
dag allemaal![]()
sinds kort heb ik een nieuw huisje, maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:
- een bed
- een tv
de rest moet allemaal nieuwdus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?
Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef MM-Luna het volgende:
Hmmzz weet iemand waarom dat balkon parasolletje eruit is gegaan?
Lack salontafelquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef mol_air het volgende:
dag allemaal![]()
sinds kort heb ik een nieuw huisje, maar ik moet het nog helemaal inrichten. Het is ongeveer 50m incl douche en toilet (ik ben blij want ik = arme student) en ik heb plusminus 2500,- voor de inrichting, dus inclusief vloer en keukenblok(je). Nu lijkt het mij wel handig om alles bij Ikea te kopen, lekker makkelijk en het hoeft maar ongeveer 3-4 jaar mee te gaan. ik heb:
- een bed
- een tv
de rest moet allemaal nieuwdus....iemand tips? zelf had ik al de klippanbank bedacht en zo'n ultra-relaxte stoel, de sulla ofzo (99,-)? en natuurlijk een paar billies! MAar verder?
Hebben jullie ervaring met deze meubels? en andere goedkope ikea spullen (ja ze zijn allemaal goedkoop, maar écht goedkoop!) en tips voor t keukenblok?
Ik was meer voorberid op afkrakende reactiesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Eeej die salontafel is leuk geworden!
Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was meer voorberid op afkrakende reactiesmaar dat zijn kleedjes van de xenos
vond het wel geinig iig
je zou het er wel op kunnen plakken en zo lijkt t ook welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ik dacht dat het erop geplakt was...
maar ik vind het volgens mij wel leuk bij de rest van je kamer passen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |