Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
nope, alleen houten vloeren met V-groef, geen laminaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdquote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
haha dat is een foutje inderdaad
Ik zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Na de vakantie waarschijnlijk pasquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Dat zit er dan dik in...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Snotter het volgende:
Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
Oy, dat klinkt bekend! Ik heb gisteren na lánge besluiteloosheid een bed uitgekozen, was op voorraad zei de aardige meneer. Eenmaal beneden gekomen was hij wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Again het volgende:
Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..
Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht![]()
Intranet zegt: Delft verkoopt voorlopig geen 220 matrassen. Dit tot in ieder geval augustus, in augustus gaan ze beslissen of ze meer matrassen en bedden van 220 gaan verkopen of helemaal niet. Tot die tijd worden klanten doorgestuurd naar andere vestigingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Snotter het volgende:
Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
Hengeloquote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Snotter het volgende:
Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
Dat klopt, er wordt onderhoud aan de site gepleegd. Er wordt aan gewerktquote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Trusten het volgende:
Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
In Groningen waren de eerste paar minuten al meer dan 800 klanten binnen gekomen. Niet normaal meer hoe druk het was. Alle kassa's (iets van 24 stuks) open en nog lange rijen hier in Groningen. moest voor nood bij informatiebalie bij de ingang staan zodat andere collega's kassa konden draaien.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
Bij de duitse Ikea-site kan ik zien dat de 'wandschiene' en 'trageleiste' van Dirigent nog op de site staan. De planken zie ik echter niet. Hoe kan ik daarachterkomen of ze in Dld de planken (rvs-look) nog hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Essebes het volgende:
Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.
Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?
Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.![]()
blij dat ik dan niet hoefde te werken gisterenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:22 schreef Snotter het volgende:
Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
nou de laatste x dat ik op de kaart keek lagen Landgraaf en Delf niet al te dicht naast elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Spookje81 het volgende:
Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef octopussy het volgende:
*Snik*![]()
mijn Kvanne sprei die er zo
[afbeelding]
hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:
[afbeelding]
binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.
quote:
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...
nee stiekem geen idee
de STOCKHOLM serie dan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |