abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49942248
neeeeeee die is zo afschuwelijk
pi_49942551
Die groene kerstverlichtingskrans?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_49947861
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Allan24 het volgende:
Die groene kerstverlichtingskrans?

Oooow doen! die zijn zo mega uber leuk!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:09:51 #244
92354 Nuvole
feeling good
pi_49987460
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Only the good die young.
pi_49987501
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:14:55 #246
92354 Nuvole
feeling good
pi_49987561
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.
Only the good die young.
pi_49999701
verdorie waarom is de billy kast niet meer in eiken te krijgen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:27:45 #248
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50010386
Eiken is zoooo 2002
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:31:36 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_50017628
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
Eiken is zoooo 2002
de STOCKHOLM serie dan ook
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_50020390
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
Eiken is zoooo 2002
nee de mooiste kleur die ze hadden
pi_50047550
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_50049196
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
Dan heb je wel onwijs niet leuke kwaliteit laminaat hoor
pi_50049794
Studentenhuis. .
pi_50049902
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Studentenhuis. .
Ow ja dat weet ik toch niet?
pi_50050395
quote:
Kwart past niet bij de rest van m'n kamer . Het wordt dus wit of beuken. Waarschijnlijk beuken, en dan ga ik op de zijkanten dingen verven.
pi_50053565
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat weet ik toch niet?
Daarom vertel ik het je. .
pi_50054826
quote:

krabkussentje hebben wij ontdaan van de touwtjes en het labeltje. Hij ligt nu vrolijk te prijken op de hoedeplank van de auto
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:50 #258
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50140082
ik koop nooit iets b ij ikea
pi_50145436
maar je werkt er wel
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:19:48 #261
3185 Adelante
To let it go now
pi_50153396
voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:44:40 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_50155718
quote:
ANWB verwacht donderdag drukke ochtendspits
Uitgegeven: 6 juni 2007 10:42

DEN HAAG - De ANWB verwacht donderdagochtend extra drukte op de Nederlandse wegen. Veel Duitsers hebben vier dagen vrij en komen voor een lang weekeinde naar Nederland. Dat heeft de verkeersorganisatie woensdag gemeld.
De ANWB verwacht oponthoud op de A1 vanuit Hengelo, de A12 vanaf Zevenaar en de A67 vanuit Venlo. Ook wordt het, wegens het warme weer, druk op de snelwegen richting kust, de Veluwe en Friesland.

Zondag tegen het einde van de middag keren veel Duitsers weer terug. Tot laat in de avond kunnen er dan files ontstaan op de wegen richting Duitsland.

Sacramentsdag

Inwoners van katholieke Duitse deelstaten zijn donderdag vrij wegens Sacramentsdag. Jaarlijks zorgt deze feestdag voor extra drukte op de Nederlandse en Duitse wegen.
Duitse invasie bij IKEA
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:14 #263
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50157123
Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen . Lastig in het Duits keukens verkopen !
pi_50157255
Die Duitsers hebben echt ontzettend vaak een vrije dag!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:39:13 #265
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_50174262
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_50181985
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het waar wat waar staat??
pi_50182970
. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
pi_50183597
ikea=aanschroefzwengels? Imbussleuteltjes bedoel je?
pi_50183955
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:21:40 #270
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50184464
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Ik heb er dan wel geen ervaring mee, maar ik verkoop ze wel. Kras, vlek en hittebestendig zijn de stenen bladen idd. En dan even met mate, met een hakmes gaan snijden leverd overal krassen op, maar wat dat betreft zijn het de beste keukenbladen die je maar kan verzinnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')