In principe krijgt elke IKEA vestiging 6 dagen per week nieuwe voorraden geleverd. Er is dus geen vaste dag voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:09 schreef maedel het volgende:
ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
Mijn filiaal is Heerlen
Maar eh.. deze periode is toch momenteel tuin assortiment tijd? Jammer in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...
Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:25 schreef Adelante het volgende:
Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
Online bestellen dacht ik niet, je moet geloof ik eerst afrekenen en dan wordt het besteld. En bezorgen kan ook, zitten wel kosten aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
Ik heb Wine geprobeerd, maar de installer doet een versiecheck en daar komt-ie niet doorheen. Ik ben dus ter plekke inderdaad achter de planner gezet zodat ik mijn ontwerp daarin kon nabouwen. Ik had gelukkig gewoon al alles uitgezocht dus ik hoefde alleen maar door het menu te zoeken. Paar tips van de verkoper erin verwerkt en dat was het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef WebForce het volgende:
Is het gelukt Breuls? Met zo'n doe-alsof-het-windows-programma kan je toch gewoon de planner draaien?
Het is in drukke tijden namelijk wel heeeel erg handig als je je keuken in de keukenplanner geplanned heb, maar dit kan je ter plekke ook natuurlijk even doen...
Ik heb nu een Tundra vloer en in mijn nieuwe huis komt er ook eentje. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef mol_air het volgende:
owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.
iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
Dat moet Adelante weten, hij kan zich een beetje 'Ernemmer' noemenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.
Ennuh heul das arnhems voor heel!!!![]()
of met de sneltram naar de ikeaquote:Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.
Ennuh heul das arnhems voor heel!!!![]()
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!quote:
Waarom diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
En ik heb een bed gevonden van kviby ?
Maar het bed staat nog niet op de site..
Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?![]()
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
Oh ja dus alleen korting op die extra dingetjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
Iemand?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Dankje !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom die?
just wondering
Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
- dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
- dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
- dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.
Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
Ja dat is op zich wel aan te raden. Al is het alleen om een fris bedje te hebben wanneer je er op slaapt. Ik raad je dan wel aan om de dekmatras van je slaapbank af te halen wanneer je de bank inklapt en gebruikt als bank. Verder verleng je de levensduur van je matras er ook nog eens mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Nee dat klopt niet... sorry... Maaar je zit in de richtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Ok succes! en laat even weten hoe die bevaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Meiisjeeh het volgende:
[..]
Dankje !![]()
Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen![]()
Dat zou op zich niets mogen uitmaken. Kun je de poten niet iets verder doordraaien zodat het gat wel op de goede plek zit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Spoelbak is 39, sifon ¤10quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Gewoon op alle 4 de manieren de poten er in zetten en proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de inbouwapparatuur van IKEA. Ik werk zelf op de keukenafdeling en kom dagelijks mensen tegen die een lange tijd een IKEA keuken hebben, incl. apparatuur. Deze zijn er dan ook erg over te spreken. Ovens en vaatwassers die best getest zijn door de consumentenbond, de achterlijk scherpe controle van Whirlpool in zijn fabriek en de hoge eisen die IKEA stelt aan de producten. Nu zit er standaard twee jaar garantie op, maar ik heb mij laten vertellen dat dit voor apparatuur zelfs naar 5 zou gaan (standaard! - Ik weet dit trouwens niet helemaal zeker - ).quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef misteriks het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af. Dus als iemand het antwoord weet, graag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?
[afbeelding]
In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan![]()
Dat wordt de cirkelzaag erop![]()
Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
Uhoh...Op dit moment zijn we bezig met het zoeken, dan wel opstarten, van een nieuwe leverancier voor deze serie. Het is op dit moment niet echt duidelijk of we nog op zoek zijn of dat er al een leverancier is. Wanneer er een leverancier aan het opstarten is op dit moment dan hoeft het niet eens zo heel lang gek te duren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:51 schreef Again het volgende:
Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...
Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
nope, alleen houten vloeren met V-groef, geen laminaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdquote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
haha dat is een foutje inderdaad
Ik zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Na de vakantie waarschijnlijk pasquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegdWanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Dat zit er dan dik in...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Snotter het volgende:
Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
Oy, dat klinkt bekend! Ik heb gisteren na lánge besluiteloosheid een bed uitgekozen, was op voorraad zei de aardige meneer. Eenmaal beneden gekomen was hij wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Again het volgende:
Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..
Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht![]()
Intranet zegt: Delft verkoopt voorlopig geen 220 matrassen. Dit tot in ieder geval augustus, in augustus gaan ze beslissen of ze meer matrassen en bedden van 220 gaan verkopen of helemaal niet. Tot die tijd worden klanten doorgestuurd naar andere vestigingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Snotter het volgende:
Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
Hengeloquote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Snotter het volgende:
Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
Dat klopt, er wordt onderhoud aan de site gepleegd. Er wordt aan gewerktquote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Trusten het volgende:
Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
In Groningen waren de eerste paar minuten al meer dan 800 klanten binnen gekomen. Niet normaal meer hoe druk het was. Alle kassa's (iets van 24 stuks) open en nog lange rijen hier in Groningen. moest voor nood bij informatiebalie bij de ingang staan zodat andere collega's kassa konden draaien.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
Bij de duitse Ikea-site kan ik zien dat de 'wandschiene' en 'trageleiste' van Dirigent nog op de site staan. De planken zie ik echter niet. Hoe kan ik daarachterkomen of ze in Dld de planken (rvs-look) nog hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Essebes het volgende:
Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.
Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?
Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.![]()
blij dat ik dan niet hoefde te werken gisterenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ontbijtenbij IKEA Delft
op 2e pinksterdag
Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrechtinmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:22 schreef Snotter het volgende:
Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
nou de laatste x dat ik op de kaart keek lagen Landgraaf en Delf niet al te dicht naast elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Spookje81 het volgende:
Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef octopussy het volgende:
*Snik*![]()
mijn Kvanne sprei die er zo
[afbeelding]
hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:
[afbeelding]
binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.
quote:
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...
nee stiekem geen idee
de STOCKHOLM serie dan ookquote:
Dan heb je wel onwijs niet leuke kwaliteit laminaat hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf..
Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen.! Krabkussentjes !
!
En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop..
Ow ja dat weet ik toch niet?quote:
Kwart past niet bij de rest van m'n kamerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf..
krabkussentje hebben wij ontdaan van de touwtjes en het labeltje. Hij ligt nu vrolijk te prijken op de hoedeplank van de autoquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen.! Krabkussentjes !
!
En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop..
Duitse invasie bij IKEAquote:ANWB verwacht donderdag drukke ochtendspits
Uitgegeven: 6 juni 2007 10:42
DEN HAAG - De ANWB verwacht donderdagochtend extra drukte op de Nederlandse wegen. Veel Duitsers hebben vier dagen vrij en komen voor een lang weekeinde naar Nederland. Dat heeft de verkeersorganisatie woensdag gemeld.
De ANWB verwacht oponthoud op de A1 vanuit Hengelo, de A12 vanaf Zevenaar en de A67 vanuit Venlo. Ook wordt het, wegens het warme weer, druk op de snelwegen richting kust, de Veluwe en Friesland.
Zondag tegen het einde van de middag keren veel Duitsers weer terug. Tot laat in de avond kunnen er dan files ontstaan op de wegen richting Duitsland.
Sacramentsdag
Inwoners van katholieke Duitse deelstaten zijn donderdag vrij wegens Sacramentsdag. Jaarlijks zorgt deze feestdag voor extra drukte op de Nederlandse en Duitse wegen.
Is het waar wat waar staat??quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ?
.
Ik heb er dan wel geen ervaring mee, maar ik verkoop ze wel. Kras, vlek en hittebestendig zijn de stenen bladen idd. En dan even met mate, met een hakmes gaan snijden leverd overal krassen op, maar wat dat betreft zijn het de beste keukenbladen die je maar kan verzinnen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
wellicht is dit dan eventueel handig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:
Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen. Lastig in het Duits keukens verkopen
!
We hadden de zwengel wel gevonden hoor. Het is meer zo typisch, net als met pennen en aanstekers enzo: je valt over die dingen als je ze niet nodig hebt. Maar als je een pen/aansteker/zwengel nodig hebt, zijn ze opeens nergens te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...
wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
www.ikeanw08.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
Inderdaad...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
quote:Felaktig användare/lösenord.
Gewoon gezellig naar Breda komenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek.Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
oe Yp.. die uitdaging zou ik aangaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig naar Breda komenals je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef ProgMAN het volgende:
Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
Ja maar iets anders dan anders... normaal een week of twee/drie. maar dit keer doen we het iets anders; de laatste 4 dagen van de maand en alleen in het zelfbedieningsmagazijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Numbie het volgende:
Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.
En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek.
Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.
Dus een dikkevoor Allan24.
En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
In principe wel... alleen je hebt dan wel een flinke loze ruimte achter je Benno's dus je zult ze goed moeten vastzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Frum het volgende:
Hallo,
Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
In Groningen hebben wel een vrij groot compact (ook door de box)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?
Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?
Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef enter het volgende:
Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar wel een andere kleur)
okquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..
Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..
(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer ..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |