abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:09:38 #151
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49534437
ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
Mijn filiaal is Heerlen
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_49534478
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:09 schreef maedel het volgende:
ik wil graag een pax kast kopen bij ikea.
Nou wil ik liever niet 3 keer op en neer (het is best een afstand) om de hele boel compleet te krijgen. Is er een bepaalde dag in de week dat de nieuwe voorraad binnenkomt? Dan ga ik namelijk de dag erna
Ik heb altijd de indruk dat in het weekend vanalles al uitverkocht/niet op voorraad is.
Mijn filiaal is Heerlen
In principe krijgt elke IKEA vestiging 6 dagen per week nieuwe voorraden geleverd. Er is dus geen vaste dag voor.

Wat voorraad betreft is het natuurlijk wel zo dat er in het weekend veel uitverkocht kan raken door een drukkere dag. Maar daar proberen we met voorraad aantallen reeds rekening mee te houden. Volgens mij is er dus niet 1 specifieke dag waarop je het beste naar IKEA kunt gaan, wat betreft de voorraad aantallen. Qua drukte is de dinsdag vaak wat rustiger.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:22:58 #153
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49534518
Oh, da's op zich jammer...
Maar bedankt voor je antwoord
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:25:02 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_49534525
Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49534596
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

omdat het een onderdeel van het tuinassortiment is/was en dat is helaas altijd tijdelijk...
Maar eh.. deze periode is toch momenteel tuin assortiment tijd? Jammer in ieder geval.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:51:23 #156
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_49534703
Even kijken hoor, ben al een heel endje verder. Heb nu e.e.a. aan artikelen gekozen:

- klippan bank + poef
- Lunna draaifauteuil
- eettafelstoelen Hampus (wel duur, maar zitten erg lekker)
- solontafel Lack
- tv-meubel Besta Jagra (TV is groot en zwaar)
- bureau Vika persbo blad met curry poten
- kledingkast Kullen (dacht dat die goedkoper was?)
- ladekast Malm vier lades
- en verspreid door het huis een heleboel billys!
pi_49534811
Welke IKEA heeft een groter assortiment, Barendrecht of Delft?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:06:09 #158
139820 mol_air
pi_49534838
Delft is volgens mij groter, maar of ze ook een groter assortiment hebben...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:08:39 #159
139820 mol_air
pi_49534867
owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.

iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:09:34 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_49534877
Delft, zeker weten Moet de grootste van NL worden, met het complete assortiment. Alleen door de ellenlange verbouwing daar weet ik niet hoe het er nu bij staat...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49534889
Hm. Ik moet over een week of vier spulletjes kopen voor ons nieuwe huis en ik woon in R'dam, dus ik kan zowel naar Delft als naar Barendrecht. Is het echt een rommeltje bij die in Delft dan nu?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:10:58 #162
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49535791
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:25 schreef Adelante het volgende:
Van PAX kan ook veel op bestelling geleverd worden, dus mocht e.e.a. helaas niet op voorraad zijn dan kun je het toch thuis laten bezorgen. Of de kosten daarvan opwegen tegen nog een keer op en neer rijden, mag je zelf bepalen
Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
pi_49535929
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef maedel het volgende:

[..]

Kan ik dan ook thuis m'n pax samenstellen, het ding bestellen (het liefst online natuurlijk) en dan laten bezorgen?
Online bestellen dacht ik niet, je moet geloof ik eerst afrekenen en dan wordt het besteld. En bezorgen kan ook, zitten wel kosten aan.
  Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:36:41 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49536359
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef WebForce het volgende:
Is het gelukt Breuls? Met zo'n doe-alsof-het-windows-programma kan je toch gewoon de planner draaien?
Het is in drukke tijden namelijk wel heeeel erg handig als je je keuken in de keukenplanner geplanned heb, maar dit kan je ter plekke ook natuurlijk even doen...
Ik heb Wine geprobeerd, maar de installer doet een versiecheck en daar komt-ie niet doorheen. Ik ben dus ter plekke inderdaad achter de planner gezet zodat ik mijn ontwerp daarin kon nabouwen. Ik had gelukkig gewoon al alles uitgezocht dus ik hoefde alleen maar door het menu te zoeken. Paar tips van de verkoper erin verwerkt en dat was het wel.

Het was overigens inderdaad freaking druk. Ik hoorde een verkoper tegen een andere klant zeggen "tja, het is de drukste dag van het jaar" dus ik had wel fijne timing voor m'n keuken. Ik ben werkelijk de hele middag bezig geweest met eerst een stukje wachten, daarna plannen, vervolgens bestellen, daarna nog wat wachttijd bij IKEA Family voor de financiering, Ik was ruim voor 2 uur binnen en om 5 uur liep ik naar buiten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:37:40 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49536380
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef mol_air het volgende:
owja, en d'r komt die laminaatvloer van IKEA in, type TUNDRA Antik. en de keuken wordt een FAKTUM in Arlig wit, lekker simpel en goedkoop.

iemand ervaring met één van deze (en bovenstaande) zaken?
Ik heb nu een Tundra vloer en in mijn nieuwe huis komt er ook eentje. Zegt genoeg lijkt me.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 mei 2007 @ 11:49:14 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49536657
Overigens: [TK] IKEA Kast/Wandmeubel type Journalist
Uniek, want Journalist is uit het assortiment bij IKEA.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49625919
Ik vind het zo jammer dat van de Markor serie het ene meubelstuk alleen in antiekbeits en het ander alleen in donkerbruin is. Nu kan ik niet de hele set kopen.
Maar we gaan toch voor het dressoir en de boekenkast, gemixt met het grevback tvmeubeltje!
  maandag 21 mei 2007 @ 23:19:02 #168
82456 teig
oh my gow
pi_49628348
stel he, ik wil een slaapbank
Kan ik die dan in bijvoorbeeld amsterdam bestellen en dan heul ergens anders laten bezorgen?
  maandag 21 mei 2007 @ 23:21:18 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_49628443
wat is heul ergens anders?

je kunt het beste bestellen in de vestiging die het dichtst ligt bij het afleveradres. dit omdat de transportkosten afhankelijk zijn van de afstand vanaf de vestiging. dus als je van amsterdam naar utrecht wilt bezorgen, dan kan dat wel maar betaal je 200 euro. bestel je in utrecht en laat je in utrecht leveren dan betaal je 50 euro. bij wijze van spreken dan
  maandag 21 mei 2007 @ 23:27:49 #170
82456 teig
oh my gow
pi_49628689
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.

Ennuh heul das arnhems voor heel!!!
  maandag 21 mei 2007 @ 23:59:45 #171
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49629715
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:
ok, ben nu namelijk in de buurt van amsterdam en heb een lift naar de ikea, woon zelf dichter bij die van utrecht. Maar dan wordt het gewoon een keer met de bus naar Utrecht.

Dat moet Adelante weten, hij kan zich een beetje 'Ernemmer' noemen
pi_49629760
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:27 schreef teig het volgende:

of met de sneltram naar de ikea
pi_49630013
Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
En ik heb een bed gevonden van kviby ?
Maar het bed staat nog niet op de site..
Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:32:00 #174
82456 teig
oh my gow
pi_49630453
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

of met de sneltram naar de ikea
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!

Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:42:36 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_49630670
Ik ben benieuwd wanneer deze honden mand (softe mand) weer komt in Amsterdam of Utrecht..
steeds niet op voorraad, weet iemand waarom ??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_49630766
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
En ik heb een bed gevonden van kviby ?
Maar het bed staat nog niet op de site..
Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?
Waarom die ?
just wondering

Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
- dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
- dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
- dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.

Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:22:40 #177
139820 mol_air
pi_49652002
Hmm heb met de keukenplannert een mooie keuken ontworpen. Nu zegt 'ie echter dat het keukenblad (246x60.6) en bar (186x60.6) 69,- resp. 49,- (ofzo) kosten, terwijl op de site 149,- en 169,- (ofzo) staat. Het gaat om de NUMERAR in bruinzwart (die overigens ook niet op de site vermeld staat).

Hoe zit dit nu?
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 18:02:27 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49653368
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49653653
Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:10:56 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_49653718
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
pi_49654080
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
Oh ja dus alleen korting op die extra dingetjes
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:47:51 #182
82456 teig
oh my gow
pi_49660564
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:

[..]

Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Iemand?
pi_49664771
Beste dames/heren Ikea medewerkers,

Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.

Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door Nanook24 op 22-05-2007 22:06:15 (Image tags vergeten) ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_49665589
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom die ?
just wondering

Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
- dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
- dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
- dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.

Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
Dankje !
Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen
pi_49668954
Zo ff 4 antwoorden in 1;
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:

[..]

Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!

Ja dat is op zich wel aan te raden. Al is het alleen om een fris bedje te hebben wanneer je er op slaapt. Ik raad je dan wel aan om de dekmatras van je slaapbank af te halen wanneer je de bank inklapt en gebruikt als bank. Verder verleng je de levensduur van je matras er ook nog eens mee...
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).

Nee dat klopt niet... sorry... Maaar je zit in de richting

Waarschijnlijk heb je een enkele spoelbak?
Die is dan 39.- maar je hebt ook een sifon met afvoer nodig en die kost 10.- Dus samen 49.-
Normaal verkopen we die altijd in combinatie en daarom staat deze ook als combinatie in de catalogus
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Meiisjeeh het volgende:

[..]

Dankje !
Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen
Ok succes! en laat even weten hoe die bevalt
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:

[afbeelding]

Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Dat zou op zich niets mogen uitmaken. Kun je de poten niet iets verder doordraaien zodat het gat wel op de goede plek zit?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 22-05-2007 23:36:28 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:32:43 #186
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49669029
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:

Spoelbak is 39, sifon ¤10 . In de gids staat die als eenheid, op de planner appart .

En werkbladen berekend de planner niet helemaal goed; ten eerste kan de planner alleen maar standaard bladen aan - geen maatwerkbladen - en de afmetingen gaan nooit helemaal goed. Net als poten (onder een hoekkast moeten 2 sets met poten), voor de rest zit die aardig aan de prijs.
pi_49669976
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:

[afbeelding]

Gewoon op alle 4 de manieren de poten er in zetten en proberen en niet proberen door te draaien tenzij je heel sterk bent, ik was dat niet en kreeg 3 goed de laatste zat op zich wel vast maar kon vaster dus draai m door maar kreeg m niet nog helemaal rond waardoor die een stukje terug moest en dan zit ie te los
Bij verhuizing had ik een sterk iemand die wel goed door kon draaien
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:09:18 #188
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49670291
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49678062
Wat leuk zeg, die dierenlijn!
Laten we nou net een hondje hebben aangeschaft
pi_49678382
@Bartjebart, Memento-Mori geeft het antwoord al. Ik zit met een aantal poten met hetzelfde probleem. Wat ik nog ga proberen is de plaatjes die in het blad zitten dan maar een slag te draaien zodat de boel wel uitkomt maar voor de staat de tafel me wel even prima.

In elk geval dank voor het meedenken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:15:01 #191
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49714051
Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?

In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan
Dat wordt de cirkelzaag erop

Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:16:09 #192
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49715757
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef misteriks het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de inbouwapparatuur van IKEA. Ik werk zelf op de keukenafdeling en kom dagelijks mensen tegen die een lange tijd een IKEA keuken hebben, incl. apparatuur. Deze zijn er dan ook erg over te spreken. Ovens en vaatwassers die best getest zijn door de consumentenbond, de achterlijk scherpe controle van Whirlpool in zijn fabriek en de hoge eisen die IKEA stelt aan de producten. Nu zit er standaard twee jaar garantie op, maar ik heb mij laten vertellen dat dit voor apparatuur zelfs naar 5 zou gaan (standaard! - Ik weet dit trouwens niet helemaal zeker - ).
Verder heb ik alleen hier een koelkast en kookplaat van IKEA waar helemaal geen problemen mee zijn, werken perfect! Maarja, ik kan begrijpoen dat je wat meer wilt horen over de ovens en magnetrons, omdat daar meer functies op zitten.
Ik zou zeggen gan eens naar de winkels en bekijk de apparatuur eens.

En wat zeggen de mensen dan die niet tevreden zijn over hun inbouwapparatuur?
pi_49718518
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?
[afbeelding]

In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan
Dat wordt de cirkelzaag erop

Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af. Dus als iemand het antwoord weet, graag!
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:45:06 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_49728188
Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_49734578
Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...

Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:04:07 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_49735008
Heb je de site gecheckt of de helpdesk gebeld? Site houdt namelijk een veiligheidsmarge aan van ongeveer vijf (verschilt per vestiging ) en als er dus 4 Markörs op voorraad zijn, zie je die niet. Daarom even bellen voor actuele aantallen.
pi_49735052
Over dat hopen nachtkastje:
Die plank is als boekenplank, dan kan je daar jeboeken op leggen en de plank komt dan onder het bed dus extra bergruimte.
Als je een normaal Hopenbed hebt past dat allemaal!
pi_49735078
Oh thanks adelante! Ik heb idd de site gecheckt!
Alleen jammer dat het nu te laat is om weer te gaan, dus ga zaterdag maar weer dan, eerst even bellen!
pi_49735274
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:51 schreef Again het volgende:
Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...

Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
Uhoh...Op dit moment zijn we bezig met het zoeken, dan wel opstarten, van een nieuwe leverancier voor deze serie. Het is op dit moment niet echt duidelijk of we nog op zoek zijn of dat er al een leverancier is. Wanneer er een leverancier aan het opstarten is op dit moment dan hoeft het niet eens zo heel lang gek te duren.
Wanneer we echter nog aan het zoeken zijn naar een geschikte leverancier dan kan het nog wel even duren.

Helaas....
pi_49735358
Sja dan jammer voor Ikea maar dan ga ik toch op zoek naar een andere dressoirkast. WIl gewoon eindelijk mijn huisje af hebben
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:30:26 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_49736035
jammer voor IKEA... mwoah, eerder jammer voor jou

maar bel gewoon even voor actuele voorraadsituatie, misschien issie gewoon nog ergens en anders kunnen ze vaak ook wel zien wanneer ie weer verwacht wordt.
pi_49736270
Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..

Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht
Net als vandaag, blij als een kind naar Ikea, nee hoor, geen Markor dressoir.
Normaal geen slecht woord over Ikea, ik ben de grootste fan geloof ik, maar nu vervloek ik ze wel even. En alle dichtsbijzijnde Ikea's bleken ze ook niet te hebben volgens de site, maargoed we gaan het zaterdag nog 1 keer proberen en anders jammer dan.
pi_49742615
[quote]Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

Ok succes! en laat even weten hoe die bevalt
[..]

Mjaa ik Heb het bed ( net op tijd want er waren er nog maar 3 ! )
Ik ga um zo in elkaar zetten, ben er wel blij mee

donderdag 24 mei 2007 @ 22:22:04 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_49742666
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand zo of IKEA ook laminaat met V-groef heeft? Ik heb wel een houten vloer gezien met groef, maar wil prijstechnisch gezien liever laminaat...
Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:12:58 #205
3185 Adelante
To let it go now
pi_49744508
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wist iemand hier toevallig het antwoord nog op?
nope, alleen houten vloeren met V-groef, geen laminaat
pi_49752143
Er komt zeker geen wit-geoliede houten vloer in t assortiment binnenkort hè?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:39:21 #207
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49764379
Even een vraagje voor de medewerkers: zijn er ook bakken of manden die goed in de billy boekenkast passen?
Ik heb al op ikea.nl gezicht maar ik kan zo niks vinden.
pi_49833305
Ik zit net op de Ikea site kijken bij Ikea Family. Daar staan artikelen waarbij de niet leden prijs lager is dan bij de leden prijs. Ik neem aan dat dit gewoon een dom foutje is van de webmaster? Althans bij Ikea Haarlem. Bij andere filialen is de ledenprijs hoger als de ledenprijs?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_49833447
haha dat is een foutje inderdaad
pi_49833695
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
haha dat is een foutje inderdaad
Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegd Wanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
pi_49833773
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik had al bijna mijn lidmaatschap opgezegd Wanneer komt er trouwens weer een nieuw Ikea Family boekje?
Ik zou het niet durven zeggen
pi_49834431
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Na de vakantie waarschijnlijk pas
pi_49839311
Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
pi_49839817
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Snotter het volgende:
Moet de Sultan Storfors Boxspring bij ieder filiaal besteld worden? Wou er morgen eigenlijk één gaan halen, maar hij is bij alle fillialen uitverkocht (tenminste, dat zegt de site)..
Dat zit er dan dik in...
pi_49844133
Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
pi_49851092
Ontbijten bij IKEA Delft op 2e pinksterdag

Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrecht inmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 28 mei 2007 @ 14:55:51 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_49852772
Mijn god, wat bezielt al die mensen om massaal op dezelfde dag naar de IKEA te gaan? Ik kan er niet bij met mn hoofd!
For great justice!
  maandag 28 mei 2007 @ 15:35:08 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49853996
Nou idd, als het om dat lullige ontbijtje van 1 euro te doen is...

Ga toch gewoon lekker door de weeks 's avonds, heerlijk rustig!
  Admin maandag 28 mei 2007 @ 15:37:34 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49854080
Wat zijn we toch kuddedieren he.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49854828
Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.

Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?

Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Essebes op 28-05-2007 17:20:26 ]
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_49855473
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Again het volgende:
Duhh ik weet heus wel dat het voor Ikea geen zak uitmaakt..

Kvind het gewoon kut. Das nou echt Ikea, al de zoveelste keer dat dit gebeurd is. Ben je boven meubels aan het uitzoeken, na lang gewik en geweeg wat uitgezocht, kom je beneden in het magazijn: uitverkocht
Oy, dat klinkt bekend! Ik heb gisteren na lánge besluiteloosheid een bed uitgekozen, was op voorraad zei de aardige meneer. Eenmaal beneden gekomen was hij weg .

Ik ga woensdag dus een bed kopen, de Billy van 80 cm breed, en ik twijfel nog over een bureau.
pi_49856831
Wij gaan morgen maar naar Ikea. Heb de markor kast nu via marktplaats weten te kopen, goed he nog 160 euries goedkoper ook
Kan ik weer iets anders voor kopen.
Maar wij gaan een eettafel, tv kastje en boekenkast kopen bij Ikea, allemaal op voorraad volgens de site, morgen voor we vertrekken maar effe bellen voor de zekerheid!
pi_49857157
Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
pi_49857994
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef Snotter het volgende:
Haha ik was gelukkig al om 10 uur vertrokken. Werd me wijsgemaakt dat 't bed in 220 cm niet meer leverbaar was! Dus ben nou thuisgekomen met het 200cm lange Sultan Storfors, maar kan iemand dit bevestigen?
Intranet zegt: Delft verkoopt voorlopig geen 220 matrassen. Dit tot in ieder geval augustus, in augustus gaan ze beslissen of ze meer matrassen en bedden van 220 gaan verkopen of helemaal niet. Tot die tijd worden klanten doorgestuurd naar andere vestigingen.

(In andere vestigingen zijn matrassen en bedden van 220 moeilijk leverbaar, lees: met een langere besteltijd of onzekere leverdatum.)
pi_49858594
Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
pi_49860672
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Snotter het volgende:
Ja die man zei dat er in Hengelo nog wel wat lag, maar ja, das veel te ver. Nou ja, ik ben blij met m'n boxspring
Hengelo
pi_49862221
Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
pi_49865906
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Trusten het volgende:
Iemand anders ook problemen met het aanmelden als Ikea family lid? Na alles ingevuld te hebben krijg ik rechtsonder zo'n geel driehoekje met 'fout op de pagina'....al een paar dagen en dat via IE en Firefox
Dat klopt, er wordt onderhoud aan de site gepleegd. Er wordt aan gewerkt
  dinsdag 29 mei 2007 @ 00:21:00 #229
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_49873249
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:

Waarom zeg ik dit; hier in Breda waren om 10u20 alle ontbijtjes van 1 euro helemaal uitverkocht. Niet zo vreemd als er om 10 uur bijna 300 man voor de deur staat
Ik las bovendien net op intranet dat om half 12 IKEA Delft niet meer bereikbaar was voor verkeer, de parkeergarage was vol en klanten werden en masse doorverwezen naar Barendrecht inmiddels worden mensen weer toegelaten maar de wachttijd in de parkeergarage is 30 tot 45 minuten
In Groningen waren de eerste paar minuten al meer dan 800 klanten binnen gekomen. Niet normaal meer hoe druk het was. Alle kassa's (iets van 24 stuks) open en nog lange rijen hier in Groningen. moest voor nood bij informatiebalie bij de ingang staan zodat andere collega's kassa konden draaien.
pi_49876949
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Essebes het volgende:
Wij zijn op zoek naar 2 planken (incl. plankdragers) voor de IKEA-opbergserie Dirigent.
Zojuist uitgevonden dat deze serie niet meer in het assortiment zit.

Weet een van de medewerkers of er in de uitverkoophoek nog wat planken zijn, of welke andere mogelijk heden ik heb om aan 2 extra planken te komen?

Het is ook onze eigen schuld! Wandhouder en planken gekocht ong. eind 2005 en afgelopen weekend pas opgehangen.
Bij de duitse Ikea-site kan ik zien dat de 'wandschiene' en 'trageleiste' van Dirigent nog op de site staan. De planken zie ik echter niet. Hoe kan ik daarachterkomen of ze in Dld de planken (rvs-look) nog hebben?

Ik rij zo naar Dld toe als ik weet dat ze ze daar hebben!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_49882795
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Allan24 het volgende:

blij dat ik dan niet hoefde te werken gisteren wel jammer van 200% maarja. werken met 24 hechtingen in je knie is ook niet ideaal
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_49882838
quote:
Op maandag 28 mei 2007 09:22 schreef Snotter het volgende:
Hmm Balen.. Nou ik vertrek over een half uurtje (Delft), voordat 't enorm druk is. Daar lekker ontbijten en dan desnoods die boxspring bestellen..
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:31:33 #233
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_49884051
Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_49884098
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef Spookje81 het volgende:
Ik blij dat ik gisteren toch niet in delft ben gaan kijken.
Ik hoorde daarentegen gisteren op slamfm op de radio dat er voor de afslag delft file stond voor pinkpop, hmmm nieuwe naam voor ikea?
nou de laatste x dat ik op de kaart keek lagen Landgraaf en Delf niet al te dicht naast elkaar
pi_49889416
Kalinho, het was idd al redelijk druk om 10 uur, maar 't viel nog mee. Parkeren was wel lastig, helemaal achterin het bedrijventerrein daarzo.
pi_49900396
*Snik*

mijn Kvanne sprei die er zo

hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:

binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.
pi_49900618
Heeft IKEA ook grand foulards?
pi_49903703
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef octopussy het volgende:
*Snik*

mijn Kvanne sprei die er zo
[afbeelding]

hoort uit te zien, ziet er na 1 keer wassen zo uit:

[afbeelding]

binnenkort (zonder bon) maar even terug naar Ikea dus, want ik heb volgens de wasvoorschriften gewassen en er zat niets anders in de machine. Ik denk dat de zwarte verf uitgelopen is.

pi_49905131
wat is ikea toch leuk (na het werken effe zelf geshopt )
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:37 #240
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_49938639
Vanmiddag ff bij ikea barendrecht geweest, nadat ik me dood geirriteerd had aan de files, het eten vond ik er echter wel slap (sate schotel).
Nog een mooi bordje anex schaal, roerstaafjes en een afwasborstel gekocht.
Ik zat nog te twijfelen over die zomerlamp met blaadjes en bloemtjes. Misschien rij ik morgen toch nog wel ff terug.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_49942248
neeeeeee die is zo afschuwelijk
pi_49942551
Die groene kerstverlichtingskrans?
pi_49947861
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Allan24 het volgende:
Die groene kerstverlichtingskrans?

Oooow doen! die zijn zo mega uber leuk!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:09:51 #244
92354 Nuvole
feeling good
pi_49987460
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Only the good die young.
pi_49987501
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Waarom geven sommige filialen op de site geen cookie af?
En kom ik dan na het klikken op het logo weer op de site van een andere vestiging waar ik wel even bij had gekeken, maar die niet de 'mijne' is?
Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:14:55 #246
92354 Nuvole
feeling good
pi_49987561
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm die vestigingen voelen zich vast te goed voor klanten die het internet bezoeken...

nee stiekem geen idee
Bij IKEA Amersfoort komt de plaatsnaam niet boven in beeld.
Only the good die young.
pi_49999701
verdorie waarom is de billy kast niet meer in eiken te krijgen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:27:45 #248
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50010386
Eiken is zoooo 2002
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:31:36 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_50017628
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
Eiken is zoooo 2002
de STOCKHOLM serie dan ook
pi_50020390
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef WebForce het volgende:
Eiken is zoooo 2002
nee de mooiste kleur die ze hadden
pi_50047550
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_50049196
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over Billy's gesproken. Ik heb er een half jaar geleden ook eentje gekocht, een zwarte. En dat bevalt me prima. Is ook mijn tip voor andere mensen die een Billy willen kopen. Ik vind die blanke Billy er altijd zo goedkoop uitzien. Zo studentikoos. Zo van "Haha, check mijn Billy dan, lul, knor. Whehehe." Daarom heb ik destijds een zwarte gekocht, omdat ik dat minder cheap eruit vond zien. En dat is ook inderdaad zo in de praktijk. Staat zelfs best sjiek, al zeg ik het zelf. .

Oh, en ik zag net een foto van die krab-krukjeskussentjes. Serieus, ik zou er bijna een kind voor maken om legaal zulke krukjes te kunnen kopen. ! Krabkussentjes ! !

En ik was vandaag heel blij, want de vader van mijn vriend kwam ermee dat het laminaat bij de Ikea slechts 5 euro's per meter kost. En dat scheelt een hoop. .
Dan heb je wel onwijs niet leuke kwaliteit laminaat hoor
pi_50049794
Studentenhuis. .
pi_50049902
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Studentenhuis. .
Ow ja dat weet ik toch niet?
pi_50050395
quote:
Kwart past niet bij de rest van m'n kamer . Het wordt dus wit of beuken. Waarschijnlijk beuken, en dan ga ik op de zijkanten dingen verven.
pi_50053565
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat weet ik toch niet?
Daarom vertel ik het je. .
pi_50054826
quote:

krabkussentje hebben wij ontdaan van de touwtjes en het labeltje. Hij ligt nu vrolijk te prijken op de hoedeplank van de auto
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:50 #258
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50140082
ik koop nooit iets b ij ikea
pi_50145436
maar je werkt er wel
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:19:48 #261
3185 Adelante
To let it go now
pi_50153396
voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:44:40 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_50155718
quote:
ANWB verwacht donderdag drukke ochtendspits
Uitgegeven: 6 juni 2007 10:42

DEN HAAG - De ANWB verwacht donderdagochtend extra drukte op de Nederlandse wegen. Veel Duitsers hebben vier dagen vrij en komen voor een lang weekeinde naar Nederland. Dat heeft de verkeersorganisatie woensdag gemeld.
De ANWB verwacht oponthoud op de A1 vanuit Hengelo, de A12 vanaf Zevenaar en de A67 vanuit Venlo. Ook wordt het, wegens het warme weer, druk op de snelwegen richting kust, de Veluwe en Friesland.

Zondag tegen het einde van de middag keren veel Duitsers weer terug. Tot laat in de avond kunnen er dan files ontstaan op de wegen richting Duitsland.

Sacramentsdag

Inwoners van katholieke Duitse deelstaten zijn donderdag vrij wegens Sacramentsdag. Jaarlijks zorgt deze feestdag voor extra drukte op de Nederlandse en Duitse wegen.
Duitse invasie bij IKEA
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:14 #263
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50157123
Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen . Lastig in het Duits keukens verkopen !
pi_50157255
Die Duitsers hebben echt ontzettend vaak een vrije dag!
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:39:13 #265
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_50174262
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het echt waar wat er staat, en is het vlekvrij?
pi_50181985
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de natuurstenen werkbladen van IKEA (voor in de keuken)?
Is het waar wat waar staat??
pi_50182970
. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
pi_50183597
ikea=aanschroefzwengels? Imbussleuteltjes bedoel je?
pi_50183955
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Waarom kom je altijd om in de IKEA-aanschroefzwengels, behalve op het moment dat je inderdaad zo'n zwengel wil gaan gebruiken om je IKEAbed uit elkaar te schroeven voor een verhuizing ? .
Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:21:40 #270
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50184464
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
Ik heb er dan wel geen ervaring mee, maar ik verkoop ze wel. Kras, vlek en hittebestendig zijn de stenen bladen idd. En dan even met mate, met een hakmes gaan snijden leverd overal krassen op, maar wat dat betreft zijn het de beste keukenbladen die je maar kan verzinnen!
pi_50185087
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij je IKEA-aanschroefzwengels weggegooit hebt omdat je van mening was dat je die IKEA-aanschroefzwengels niet meer nodig had?
Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
pi_50187310
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het zijn mijn vriends aanschroefzwengels. En het bed in kwestie is verplaatst na het localiseren van de zwengel.
owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...

wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:02:57 #273
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50187583
Helemaal handig bij een verhuizing
pi_50188075
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:
Ik ga het Duits woordenboek alvast weer inlezen . Lastig in het Duits keukens verkopen !
wellicht is dit dan eventueel handig?

Al zitten de specifieke benamingen er natuurlijk niet tussen... maar goed...
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:45:01 #275
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50191905
Ik kom er wel uit hoor . En die Duitsers verstaan gewoon Nederlands als je ze goed helpt, anders niet
pi_50193847
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

owkej... maar heb je dan nog wel steeds een aanschroefzwengel nodig? Je knt dan altijd even bij een IKEA in de buurt navraag doen, of bij een bouwmarkt een setje aanschroefzwengels kopen...

wel lastig om inderdaad de aanschroefzwengel kwijt te zijn... goed bewaren de volgende keer
We hadden de zwengel wel gevonden hoor. Het is meer zo typisch, net als met pennen en aanstekers enzo: je valt over die dingen als je ze niet nodig hebt. Maar als je een pen/aansteker/zwengel nodig hebt, zijn ze opeens nergens te vinden. .
pi_50195432
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Adelante het volgende:
voorproefje van de nieuwe website: www.ikea.se
www.ikeanw08.com
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:06:57 #278
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50198055
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef kalinho het volgende:

[..]

www.ikeanw08.com
Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
pi_50226633
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef WebForce het volgende:

[..]

Password beveiliging, bij IKEA kan je em wel bekijken... Leuke site idd!
Inderdaad...
quote:
Felaktig användare/lösenord.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:29:23 #280
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50242936
De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek. Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50251488
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
De bromma en twee ladeblokjes voor de expedit staan in elkaar. Alleen zit er op de hoes van de bromma een lelijke vlek. Iemand die vanuit Breda een nieuwe hierheen kan gooien? Het is zo'n eind weg nu Sliedrecht weg is.
Was er gisteren trouwens een trainigsdag voor nieuwe medewerkers? Grappig die rondleiding.
Gewoon gezellig naar Breda komen als je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
  zondag 10 juni 2007 @ 17:54:19 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_50302951

zondag 10 juni 2007 @ 22:54:47 #283
3011 E.T.
pi_50314650
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Gewoon gezellig naar Breda komen als je mij weet te vinden dan krijg je nog koffie met gebak ook
oe Yp.. die uitdaging zou ik aangaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:49:00 #284
15358 ProgMAN
pi_50316478
Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
pi_50318118
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef ProgMAN het volgende:
Morgen beginnen we met verbouwen in Groningen. De bankenafdeling wordt "ge-update" en de afdeling wandkasten wordt (op de studio's na) geheel verbouwd. Komt allen binnenkort kijken.
is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?

Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 11-06-2007 01:25:11 ]
pi_50332622
Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
pi_50332967
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Numbie het volgende:
Is er niet eind deze maand weer Plundra? Staat me iets van bij namelijk, maar ben niet zeker...
Ja maar iets anders dan anders... normaal een week of twee/drie. maar dit keer doen we het iets anders; de laatste 4 dagen van de maand en alleen in het zelfbedieningsmagazijn...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:17:05 #288
38872 Frum
onderweg...
pi_50387027
Hallo,

Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
"ik was, ik ben en ik word..."
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:38:52 #289
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_50387902
Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.

En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek .

Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.

Dus een dikke voor Allan24.

En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_50389856
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Allan24 [en Christel], nog bedankt voor de omruilactie van afgelopen vrijdagmiddag. Ik kwam een keukendeurtje voor 5 ladefrontjes ruilen, toen het net in alle hevigheid bij Raamsdonkveer aan het hagelen was. Je vertelde dat je net ook had gehoord dat het in Berkel-Enschot tekeer ging.

En dat je ook nog reiskostenvergoeding uitkeerde was helemaal te gek .

Ik had zo'n anderhalve week eerder uit het afhaalmagazijn een verkeerd artikel meegekregen, waar ik pas later op de avond thuis achter kwam. De dame telefoon van de klantenservice, bestreed mijn argument dat IK zelf niet het verkeerde artikel had gepakt, maar de dame/heer in het afhaalmagazijn. Ze zei dat duidelijk op de bon staat dat je je artikelen moet controleren [staat er dus niet op], en daarmee was voor haar de kous af. Maar het was wel een ritje op en neer naar Breda vanuit Kaatsheuvel, dat is toch zo'n 80 tot 90 km om een artikel te komen ruilen.

Dus een dikke voor Allan24.

En binnenkort een topic in K&W waarin de transformatie van onze zolder te zien is, inclusief de IKEA-keukenkastjes die we gaan omtoveren tot bureau voor onze junior.
!! Geweldig ik weet nog wie je bent inderdaad fijn dat we je hebben kunnen helpen
pi_50390246
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:17 schreef Frum het volgende:
Hallo,

Even voor de ikea-kenners hier. Ik weet dat je van een Billy 40 een hoekkast kan maken met het hoekbeslag. Is dit ook mogelijk met 2 Benno CD kasten? Die zijn namelijk samen ook 40 en die wil ik liever in de hoek hebben.
In principe wel... alleen je hebt dan wel een flinke loze ruimte achter je Benno's dus je zult ze goed moeten vastzetten.
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:32:55 #292
15358 ProgMAN
pi_50399253
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

is wandkasten niet vooral veel studio's en een klein beetje overig compact?

Maar wat een tijd om te gaan verbouwen... zo met de zomervakantie voor de deur... moet alles klaar zijn voor de vakantie?
In Groningen hebben wel een vrij groot compact (ook door de box)

In Groningen zijn we een beetje uniek door het toepassen van boxen (1 t/m 4). Oorspronkelijk was de verbouwing voor april gepland, maar door omstandigheden doorgeschoven. Nu gaan we min of meer verbouwen met de nieuwe catalogus in het achterhoofd. Tevens zullen we weer op stijl moeten presenteren in de winkel (nu doen we dat nog op functie). En de verbouwing duurt een week of vier, dus net klaar voor vakantie.
pi_50401517
In Utrecht zijn ze ook bezig met verbouwen niet dat ik dat wist tot er mensen heel sipjes aan mn kassa stonden en vroegen wanneer de afdeling boekenkasten klaar was omdat ze daar speciaal voor kwamen
pi_50408755
Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?

(maar wel een andere kleur)
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:17:33 #295
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_50409948
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef enter het volgende:
Eigenlijk haat ik de Ikea en waarom kan je niet online bestellen?

[afbeelding]
[afbeelding]

(maar wel een andere kleur)
Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
pi_50410198
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

Omdat je dan niet de dingen meeneemt waar je eigenlijk niet voor ging. We willen je inspireren en meer laten kopen
ok
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:30:35 #297
3011 E.T.
pi_50412918
Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..

Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..

(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer .. )
pi_50418898
Even een vraagje over de gaskookplaten van Ikea...in het boekje staat dat ze een elektrische ontsteking hebben...echter, op het plaatje zie ik maar 4 knoppen voor de 4 pitten. Onze huidige kookplaat heeft voor de ontsteking een aparte knop. Gebeurt dat bij de Ikea/whirlpool kookplaten zodra je het gas opendraait?
pi_50419544
Ja als je de draaiknop indrukt en dan losdraait ontstaat er een vlammetje.
  Jubileum moderator woensdag 13 juni 2007 @ 19:11:13 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50420592
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef E.T. het volgende:
Hier ook zo'n haat-liefde verhouding hoor..
Ik ga altijd heen, vergeet altijd het briefje met de dingen die ik echt nodig heb (van de kleine artikelen dan).. vergeet dus altijd die handige ... die ik ook wel ff mee zou nemen..

Vervolgens moet ik dus nog een keer terug en begint hetzelfde liedje van voor af aan..

(al maanden wil ik twee van die baby-omslagdoeken meenemen.. en steeds vergeet ik ze weer .. )
Herkenbaar Wij beginnen meestal 2 dagen later al met "de volgende keer als we bij Ikea zijn moeten we echt meenemen..... "
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')