Waarom diequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi ik was laats naar Ikea Haarlem..
En ik heb een bed gevonden van kviby ?
Maar het bed staat nog niet op de site..
Dus de vraag, wanneer staat het op de site ?![]()
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi Ikea'ers! Wij willen een PAX kast gaan kopen en nu staat er in het krantje een aanbieding (20% korting) die geldt voor de KOMPLEMENT kastinrichting. Wat houdt dit precies in? Op de IKEA site kun je je PAX kast zelf samenstellen maar ik zie nergens wat komplement nu precies is??
Oh ja dus alleen korting op die extra dingetjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk eens bij kastinrichting en selecteer dan de KOMPLEMENT inrichting
Iemand?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Dankje !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom die?
just wondering
Helaas kunnen we niet altijd alle artikelen gelijk op de site vermelden. Hier kan bij meespelen:
- dat het artikel tot nu toe niet verkocht is. Pas wanneer een artikel in een vestiging door de kassa is gegaan wordt het op internet vermeld (heb ik me laten vertellen)
- dat het artikel tot nu toe niet voldoende leverbaar is. Internet genereerd een klantenstroom en we willen klanten op internet niet wijzen op artikelen die we niet voldoende leverbaar hebben
- dat het artikel niet verkrijgbaar zal zijn in de kleinere vestigingen als Heerlen of Utrecht. Hier geldt hetzelfde argument als bij punt 2.
Dus wellicht nog even geduld en anders wordt het nog een bezoekje aan IKEA ben ik bang...
Ja dat is op zich wel aan te raden. Al is het alleen om een fris bedje te hebben wanneer je er op slaapt. Ik raad je dan wel aan om de dekmatras van je slaapbank af te halen wanneer je de bank inklapt en gebruikt als bank. Verder verleng je de levensduur van je matras er ook nog eens mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef teig het volgende:
[..]
Maar dan nog eerst met de bus naar Utrecht... woon helaas niet in Utrecht zelf!
Is het trouwens (om even ontopic te blijven) aan te raden om een dekmatras op die slaapbank te doen als je er gemiddeld 3 nachten in de week op slaapt?
Nee dat klopt niet... sorry... Maaar je zit in de richtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Ok succes! en laat even weten hoe die bevaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Meiisjeeh het volgende:
[..]
Dankje !![]()
Oke dan ga ik donderdag mijn mooie bed halen![]()
Dat zou op zich niets mogen uitmaken. Kun je de poten niet iets verder doordraaien zodat het gat wel op de goede plek zit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Spoelbak is 39, sifon ¤10quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
Prijzen in de keukenplanner zijn wel vaker lager. Zo stond er in de gids een spoelbak voor 49 euro, en die was in de planner 39. Heb even mijn factuur gecontroleerd, hij is ook voor 39 aan me doorberekend, dus wellicht is de planner actueler (op de hoogte van aanbiedingen of permanente prijswijzigingen).
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, daarvoor moet je bij IKEA zelf zijn.
Gewoon op alle 4 de manieren de poten er in zetten en proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Nanook24 het volgende:
Beste dames/heren Ikea medewerkers,
Gisteren heb ik deze lack tafel gekocht.
[afbeelding]
Ik was pas laat thuis dus vanmorgen aan de slag gegaan met het in elkaar zetten. 3 keer de gebruiksaanwijzing nagelezen maar ik zie nergens dat ik de schroefplaatjes er op een bepaalde manier in moet zetten maar toch komen de poten bij het aandraaien niet altijd goed uit voor het pinnetje waar de plaat op komt te rusten. Is hier een trucje voor?
Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de inbouwapparatuur van IKEA. Ik werk zelf op de keukenafdeling en kom dagelijks mensen tegen die een lange tijd een IKEA keuken hebben, incl. apparatuur. Deze zijn er dan ook erg over te spreken. Ovens en vaatwassers die best getest zijn door de consumentenbond, de achterlijk scherpe controle van Whirlpool in zijn fabriek en de hoge eisen die IKEA stelt aan de producten. Nu zit er standaard twee jaar garantie op, maar ik heb mij laten vertellen dat dit voor apparatuur zelfs naar 5 zou gaan (standaard! - Ik weet dit trouwens niet helemaal zeker - ).quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef misteriks het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een ikea-keuken aan te schaffen. De prijsverschillen zijn te groot om het er niet op te wagen ; maar , zoals velen velen zeggen is de structuur van zo'n keuken wel degelijk en van behoorlijke kwaliteit ; maar ik heb nog niemand gehoord die positief is over de inbouw-electrische apparaten (whirpool for ikea). heeft iemand daar ervaringen mee? en liefst iemand die al een aantal jaren met zo'n inbouwtoestellen werkt?
alvast bedankt voor de bescheiden bijdrage aan m'n keukenkiesproces
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af. Dus als iemand het antwoord weet, graag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen waarom de onderste plank van het HOPEN-nachtkastje zo lang is?
[afbeelding]
In het kader van stevigheid en gewicht enzo hebben wij poten onder de bedbodem gezet en de middenbalk enzo uit het bed gehaald.. Maar nu kunnen de kastjes niet meer normaal bij het bed staan![]()
Dat wordt de cirkelzaag erop![]()
Ik heb het nut trouwens ook nog nooit ingezien van die lange plank.
Uhoh...Op dit moment zijn we bezig met het zoeken, dan wel opstarten, van een nieuwe leverancier voor deze serie. Het is op dit moment niet echt duidelijk of we nog op zoek zijn of dat er al een leverancier is. Wanneer er een leverancier aan het opstarten is op dit moment dan hoeft het niet eens zo heel lang gek te duren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:51 schreef Again het volgende:
Go(******)domme ben al maanden bezig mijn vakantiegeld in gedachten uit te geven, is het er, zijn de Markor dressoirkasten bijna nergens in Nederland op voorraad
Gadver zeg hier baal ik van als een stekker...
Hoe lang kan het duren voor er nieuwe voorraad is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |