Iemand ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.quote:
Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
hehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?![]()
Wat kost dat?
Hoe heet ie?
enzo?![]()
quote:IKEA haalt potten gemarineerde haring uit de schappen
IKEA verzoekt klanten die gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD hebben gekocht met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder, deze terug te brengen naar de klantenservice van een IKEA woonwarenhuis. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
IKEA heeft twee meldingen ontvangen waarbij klanten een groot stuk glas hebben aangetroffen in een pot gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD. Voor zover wij weten, is hierbij niemand gewond geraakt.
Veiligheid staat bij IKEA altijd voorop. Daarom halen wij uit voorzorg de potten gemarineerde haring (DILLSILL, SENAPSSILL, INLAGD SILL) van het merk IKEA FOOD met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder terug. De houdbaarheidsdatum (dd-mm-jjjj) is te vinden op het etiket, direct boven de streepjescode.
Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken. Neem voor meer informatie contact op met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49.
Er staat toch dat mensen de potten terug kunnen brengen met een houdbaarheidsdatum van 13-02-2008 of eerderquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Syytön het volgende:
Vraag ik me af he, hoeveel mensen zijn er nou die echt nog de bon van zo'n aankoop hebben en er mee terug gaan?
Dat siert je en jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
Ja, dat weten we en nee die verkopen we niet.
Euhm... naja best veel mensen volgens mij nog wel... in nederland kun je volgens mij haring niet op deze manier krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie koopt er dan ook haring bij de Ikea
dan mag je je geduld nog wel twee maandjesop de proef stellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Flipper01 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor ik m'n IKEA family pas ontvang? Volgens mij heb ik me al een maand geleden aangemeld..
nope, accepteren we nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef teig het volgende:
kan je bij de ikea ook betalen met vvv irischeques ???
heb van mijn baas heel lief voor 50 euro van die bonnen gekregen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |