Iemand ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.quote:
Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
hehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?![]()
Wat kost dat?
Hoe heet ie?
enzo?![]()
quote:IKEA haalt potten gemarineerde haring uit de schappen
IKEA verzoekt klanten die gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD hebben gekocht met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder, deze terug te brengen naar de klantenservice van een IKEA woonwarenhuis. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
IKEA heeft twee meldingen ontvangen waarbij klanten een groot stuk glas hebben aangetroffen in een pot gemarineerde haring van het merk IKEA FOOD. Voor zover wij weten, is hierbij niemand gewond geraakt.
Veiligheid staat bij IKEA altijd voorop. Daarom halen wij uit voorzorg de potten gemarineerde haring (DILLSILL, SENAPSSILL, INLAGD SILL) van het merk IKEA FOOD met houdbaarheidsdatum 13-02-2008 of eerder terug. De houdbaarheidsdatum (dd-mm-jjjj) is te vinden op het etiket, direct boven de streepjescode.
Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken. Neem voor meer informatie contact op met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49.
Er staat toch dat mensen de potten terug kunnen brengen met een houdbaarheidsdatum van 13-02-2008 of eerderquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Syytön het volgende:
Vraag ik me af he, hoeveel mensen zijn er nou die echt nog de bon van zo'n aankoop hebben en er mee terug gaan?
Dat siert je en jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
Ja, dat weten we en nee die verkopen we niet.
Euhm... naja best veel mensen volgens mij nog wel... in nederland kun je volgens mij haring niet op deze manier krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie koopt er dan ook haring bij de Ikea
dan mag je je geduld nog wel twee maandjesop de proef stellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef Flipper01 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor ik m'n IKEA family pas ontvang? Volgens mij heb ik me al een maand geleden aangemeld..
nope, accepteren we nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef teig het volgende:
kan je bij de ikea ook betalen met vvv irischeques ???
heb van mijn baas heel lief voor 50 euro van die bonnen gekregen....
kadopas wel jaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef E.T. het volgende:
Ik heb dat probleem eerder gezien, BE.
Weet alleen niet meer hoe de oplossing was.![]()
Ik heb trouwens laatst een kado-pas in Delft ingewisseld (was in Barendrecht gekocht). ging prima hoor![]()
Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef E.T. het volgende:
heb je de deuren wel goed om? Links en rechts omdraaien dus?
(ik roep ook maar wat..)
Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee, maar dan nog. Die kier tussen die lades hoort natuurlijk niet.
Nee, in principe niet, vanwege dat randje waar de bodem in moet.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het maakt in principe niets uit of je nou Nexus of Aneboda ladefronten gebruikt. Alle deuren en fronten hebben namelijk dezelfde afmetingen. Wel heb je twee verschillende soorten afwerkingen nu. De Nexus fronten zijn gefineerd terwijl voor Aneboda fronten een folielaagje gebruikt is.
In een eerder topic werd hierover ook al eens gesproken... ik weet zo niet meer wat de oplossing was... de fronten kunnen niet anders gemonteerd worden?
quote:
zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shopquote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Spookje81 het volgende:
Weet iemand waar je de rookmelders uit de mail folder op de site kan vinden? Ik kan ze dus echt niet vinden en volgens mij moesten ze patrull heten. Maar dan krijg ik alleen een medicijnkastje
Waar zit em dat verschil in dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Goed...
[..]![]()
![]()
Idd verschillende laatjes een heel klein beetje van elkaar. Zo op het eerst oog zou je dat niet zeggen, maar het is dus wel degelijk een wezenlijk verschil.
In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo op de site heb ik geen idee maar in de winkel liggen ze in de family shop
meldt het even via de website aan de klantenservice, heb de klacht nog niet eerder gehoord maar ze zullen in elk geval kijken of er wat aan gedaan kan wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:50 schreef RedSonya het volgende:
Wij hebben dat grote ingelijste schilderij van de Ikea met het straatbeeld van New York (hij is er geloof ik ook met een hele grote roos erop). Ik vind het echt een super mooie poster!
Werd ik toch eergisternacht wakker van een klap. Is dat ding naar beneden komen zeilen! Ruim 2 jaar heeft tie zonder problemen gehangen. Gelukkig was het 's nachts, anders had iemand misschien dat ding op zijn kop gekregen. En wat blijkt, is het hout (board) ter hoogte van het schroefje waar de ijzerdraad mee aan het schilderij is bevestigd gescheurd. Schilderij is aan de onderzijde helemaal aan gort!
@ Ikea-medewerkers: Al vaker zo iest gehoord? En moet ik hier melding van maken bij Ikea?
PATRUL serie valt onder IKEA Family en info is niet op de site beschikbaarquote:Op zondag 13 mei 2007 22:59 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
In breda waren ze niet (gisteren) vandaar dat ik andere vestigingen wilde kijken via internet.
Maar iemand een idee?
Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.quote:
Hahahaha maaaar nu is het opgelost en zit alles hardstikke mooi in elkaar?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het frontje zit bij 1 van de 2 lades iets hoger dan bij de andere.
Dus het bodem groefje zit zeg maar op een andere positie gefreest.
Zo krijg je wrsch de juiste verdeling op de kast en ook in de beschrijving staat het wel een soort van uitgelegd maar dan denk je dus 'ja, ik ga ze op z'n kop hangen zeker!'.
En omdat we dus 2 x 2 lades hadden was de fout snel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |