abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48519158
Of je krijgt een pakketje met Bonell-veren, een pakketje met vulling en een pakketje met een hoes, en dan maar knutselen.
pi_48519229
Nee, dat had ik ook niet verwacht
Maar ik wou het toch even checken voor de zekerheid
E.
pi_48521454
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef granuaile het volgende:
ik heb een vraagje over gordijnroedes. de index is toch de wat dikkere variant? ik weet dat je een jaar of 5 geleden ook een dunnere variant hadden. hoe heet deze dunnere roede? (het is niet het draad, echt een roede) ik wil eigenlijk morgen er nog voor langs bij ikea haarlem.... (en anders vrijdag!)

ik hoop dat iemand van de afdeling textiel me kan helpen!
weet er dan niemand of ikea deze roedes nog wel heeft?
Let's check out that wave, before it checks out us!
  donderdag 19 april 2007 @ 22:57:56 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_48521903
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef granuaile het volgende:

[..]

index is de vervanger van een ouder exemplaar, maar voor zo ver ik weet was die van dezelfde grootte. de enige dunnere gordijnrail is een wit plastic geval, maar ik denk niet dat je die bedoelt...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 19 april 2007 @ 22:58:53 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_48521953
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu bij IKEA;
Pets & People
die tekstballon bij etenstijd:

honden: "hah lekker, hetzelfde als vanmorgen"
kat: "goh, ik hoop eens op wat variatie"

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48522712
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

die tekstballon bij etenstijd:

honden: "hah lekker, hetzelfde als vanmorgen"
kat: "goh, ik hoop eens op wat variatie"

Ja die module is erg leuk gedaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48522787
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef granuaile het volgende:

[..]

Hier staat alles wat IKEA verkoopt aan gordijn toebehoren. Alle verschillende roedes ed staan daar vermeld.

Gelukkig hebben IKEA medewerkers nog een beetje een leven, dus een antwoord kan ook wel eens even op zich laten wachten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48522933
quote:
Gelukkig hebben IKEA medewerkers nog een beetje een leven, dus een antwoord kan ook wel eens even op zich laten wachten...
je hebt helemaal gelijk!
ik ga morgen denk ik even langs. ik ga eens kijken wat ze tegenwoordig hebben. de dunne versie zal dan wel uit de collectie zijn. dankjewel voor je reactie!
Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_48532558
Ik weet dat er topics van zijn geweest en dat ze er zijn
Maar even een simpele vraag.. heeft iemand ervaring met het ronde bed van Ikea?
pi_48532790
Ik heb een hele belangrijke vraag!! Net al geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar dat werd niet echt wat.

Zondag is het Ikea-family ledendag bij Ikea Duiven! Ik ben lid, een vriendin waarmee ik wil gaan niet, mag zij dan wel gewoon naar binnen en gratis taart enzo?
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:19:30 #261
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48533451
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb een hele belangrijke vraag!! Net al geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar dat werd niet echt wat.

Zondag is het Ikea-family ledendag bij Ikea Duiven! Ik ben lid, een vriendin waarmee ik wil gaan niet, mag zij dan wel gewoon naar binnen en gratis taart enzo?
Ja tuurlijk kan dan, je kan op die dag zelf gewoon lid worden!
Dat is de bedoeling van de FAMILY-zondag
pi_48533880
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ja tuurlijk kan dan, je kan op die dag zelf gewoon lid worden!
Dat is de bedoeling van de FAMILY-zondag
Ohh duizend maal dank Dat was mij niet helemaal duidelijk, maar idd, logisch eigenlijk.

Nou tot zondag, als jij er ook bent
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:51:03 #263
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48561200
Nee, ik ben vrij
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:32:04 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48564341
Maandag nieuwe bedbodems en matrassen halen!
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:11:05 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_48564626
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Maandag nieuwe bedbodems en matrassen halen!
welke gaan het worden?
pi_48584786
Wij zijn vandaag ook even bij Ikea geweest Maar de Kramforsbank stond er alleen in het leer De bank zit trouwens wel heerlijk dus dat wordt 'em! Maar dan wel met een stoffen bekleding
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_48586091
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:11 schreef Cyan het volgende:
Wij zijn vandaag ook even bij Ikea geweest Maar de Kramforsbank stond er alleen in het leer De bank zit trouwens wel heerlijk dus dat wordt 'em! Maar dan wel met een stoffen bekleding
In het leer staat ie niet naast de stoffen versie. Alle leren banken staan normalitair ergens in een bepaalde hoek bij elkaar. Of heb je een medewerker gevraagd of KRAMFORS er in het leer stond?
pi_48586200
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In het leer staat ie niet naast de stoffen versie. Alle leren banken staan normalitair ergens in een bepaalde hoek bij elkaar. Of heb je een medewerker gevraagd of KRAMFORS er in het leer stond?
Nee heb het niet gevraagd want het was best druk. Maar ik heb hem ook niet in het stof zien staan. Op de Ikeawebsite staat ie ook niet in voorraad.

De leren bank stond er wel. Zowel in een setting (noemen jullie dat zo?) als gewoon op de afdeling. Hij zit trouwens wel super!
pi_48587072
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee heb het niet gevraagd want het was best druk. Maar ik heb hem ook niet in het stof zien staan. Op de Ikeawebsite staat ie ook niet in voorraad.

De leren bank stond er wel. Zowel in een setting (noemen jullie dat zo?) als gewoon op de afdeling. Hij zit trouwens wel super!
Ooow ik las het verkeerd... ik las dat je em niet in het leer zag staan, maar je zag em juist in het leer staan... Maar de vestigingen zijn op dit moment nog druk bezig met het implementeren van het nieuwe assortiment. Vandaar dat ze de bank ik jouw vestiging wellicht nog niet hebben staan. Welke vestiging ben je trouwens geweest?

Dat de bank volgens internet niet voorradig is, is omdat de bank altijd alleen op bestelling is en thuis geleverd wordt. Internet geeft alleen fysieke winkelvoorraad aan.

haha nee wij noemen dat een miljö... we blijven zweeds he
pi_48604372
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow ik las het verkeerd... ik las dat je em niet in het leer zag staan, maar je zag em juist in het leer staan... Maar de vestigingen zijn op dit moment nog druk bezig met het implementeren van het nieuwe assortiment. Vandaar dat ze de bank ik jouw vestiging wellicht nog niet hebben staan. Welke vestiging ben je trouwens geweest?

Dat de bank volgens internet niet voorradig is, is omdat de bank altijd alleen op bestelling is en thuis geleverd wordt. Internet geeft alleen fysieke winkelvoorraad aan.

haha nee wij noemen dat een miljö... we blijven zweeds he
Ik ben in Heerlen geweest. Maar daar stond ie dus (nog) niet.

Volgens mij staat die Kramfors bank zowel in het groen als paars ook bij Life and Cooking! Leuk met al die kussentjes erin
Jammer dat er geen loveseats bestaan van deze bank.
pi_48605383
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik ben in Heerlen geweest. Maar daar stond ie dus (nog) niet.

Volgens mij staat die Kramfors bank zowel in het groen als paars ook bij Life and Cooking! Leuk met al die kussentjes erin
Jammer dat er geen loveseats bestaan van deze bank.
Ja klopt... hij staat al een tijdje bij Life&Cooking... we verkopen die bank ook in een mooie donkergrijze en blauwachtige stof...

Ik vermoed dat ze in Heerlen trouwens een beetje worstelen met de ruimte... het is een redelijk kleine vestiging, vandaar dat de stoffen versies er (nog) niet stonden
pi_48605603
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja klopt... hij staat al een tijdje bij Life&Cooking... we verkopen die bank ook in een mooie donkergrijze en blauwachtige stof...

Ik vermoed dat ze in Heerlen trouwens een beetje worstelen met de ruimte... het is een redelijk kleine vestiging, vandaar dat de stoffen versies er (nog) niet stonden
Heerlen is inderdaad niet zo groot. Maar ik geloof dat die Ikea er nog een stuk bij krijgt? Intratuin gaat geloof ik verhuizen en volgens mij krijgt Ikea dat hele stuk erbij.
Maar we weten nu in ieder geval dat de bank heerlijk zit! En het zal waarschijnlijk de donkergrijze worden.
pi_48610797
Over 3 weken wordt ons nieuwe bed (2.20m x 1.80m) geleverd

Maar dan zonder de kastjes.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 23 april 2007 @ 15:49:56 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_48635379

nieuwe KRAMFORS elementen
  maandag 23 april 2007 @ 17:55:23 #275
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_48640113
Even een vraag aan de mensen hier die bij IKEA werken

Ik zit erover te denken om te solliciteren bij IKEA (Eindhoven). Ik heb namelijk vanaf 2 juni al vakantie en het lijkt me nogal nutteloos om dan thuis te blijven zitten

Ik wil graag patttime werken, maar ik ben niet in staat tot (zware) fysieke handelingen en ik ben slechthorend. Is er dan wel plaats voor mij? Jullie weten beter dan ik welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden en hoe IKEA tegenover medewerkers met een handicap staat
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_48640885
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef Muis006 het volgende:

Ik zit erover te denken om te solliciteren bij IKEA (Eindhoven). Ik heb namelijk vanaf 2 juni al vakantie en het lijkt me nogal nutteloos om dan thuis te blijven zitten

Ik wil graag patttime werken, maar ik ben niet in staat tot (zware) fysieke handelingen en ik ben slechthorend. Is er dan wel plaats voor mij? Jullie weten beter dan ik welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden en hoe IKEA tegenover medewerkers met een handicap staat
Ik denk dat je het beste een open sollicitatie kunt sturen en daarbij kunt aangeven wat je beperkingen zijn zodat de afdeling HR dan kan bepalen of IKEA bij je past past en of ze een plek voor je hebben...
  maandag 23 april 2007 @ 18:29:18 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_48641137
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef Muis006 het volgende:

Er worden vaak genoeg vakantiekrachten gezocht in de zomermaanden, maar enige flexibiliteit en een aanpakken-mentaliteit is wel gewenst. Hard- of slechthorend hoeft niet direct een beperking te zijn, in Amsterdam werkt een slechthorende vrouw achter de kassa en er heeft zelfs een compleet dove jongen in de spoelkeuken van het restaurant gewerkt. Totaal geen fysiek werk kunnen doen is eerder een probleem: op de verkoopafdelingen moet je met pallets kunnen zeulen en vaak veel bijvullen, ook de kassa en service vragen om het oppakken van zware paketten. Tsjah, blijft een winkel, geen kantoororganisatie

Maar een open sollicitatie kan altijd
  maandag 23 april 2007 @ 18:35:01 #278
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_48641327
't Is niet zo dat ik helemaal geen fysieke handelingen kan verrichten zwaar lichamelijke arbeid is alleen niet aan mij besteed. Bedankt voor de reacties, ik stuur deze week een sollicitatie in, als jullie willen hou ik je op de hoogte
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_48651760
- never mind.

[ Bericht 97% gewijzigd door aptenodytes-forsteri op 23-04-2007 23:01:52 ]
One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.
pi_48651957
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:55 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
Vandaag heb ik van iemand (gratis) een 160x220 IKEA malmbed overgenomen, dit omdat het bed
niet geheel compleet was, en de beste man dacht dat ik bij IKEA nog wel wat regelen kon kwa missend onderdeel.
Een bon ofzo had hij niet meer.

Wat mist er? het hoofdeinde.

Dus, hierbij de vraag, kan IKEA me daar mee helpen, of kan ik het bed net zo goed richting vuilstort transporteren en een nieuw bed halen?

Voor de volledigheid, het betreft de donkerbruine malm van 160x220, zijbalken en plank bij voeteneind zijn wel aanwezig, alleen de (grote) plank voor het hoofdeinde niet.
Derhalve is het bed zo redelijk.. waardeloos

Dus, mocht IKEA dit hoofdeinde los verkopen oid, of me anderzijds willen helpen, dan hoor ik het graag.
Euhm... het is de vraag of het willen of kunnen helpen is... willen ongetwijfeld, maar kunnen is wat anders... ik ben bang dat we hoofdeinden niet losverkopen... sorry
  maandag 23 april 2007 @ 23:15:33 #281
3185 Adelante
To let it go now
pi_48652407
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm... het is de vraag of het willen of kunnen helpen is... willen ongetwijfeld, maar kunnen is wat anders... ik ben bang dat we hoofdeinden niet losverkopen... sorry
koopjeshoek heeft soms wel wat staan, dat zou evt een optie zijn
pi_48652574
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:15schreef Adelante het volgende:

[..]

koopjeshoek heeft soms wel wat staan, dat zou evt een optie zijn
Maar dan koop je een compleet nieuw bed toch? bij ons verkopen ze in ieder geval geen delen van een artikel los...
  maandag 23 april 2007 @ 23:32:20 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_48652903
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar dan koop je een compleet nieuw bed toch? bij ons verkopen ze in ieder geval geen delen van een artikel los...
wij deden dat vroeger nog wel eens hoor, er liggen vaak zoveel reserve onderdelen dat klanten ook wel losse delen konden aanschaffen. bijvoorbeeld als ze zelf iets hadden beschadigd en dan graag alleen dat onderdeel wilden ipv een heel nieuw artikel. KH blij dat ze wat omzet hadden, klant blij want die had voor een klein bedrag weer een goed product.
pi_48659251
trouwens wel fijn dat ik het tijdschrift van IKEA Family ontvang. Het is alleen wel jammer dat de aanbiedingen die erbij zitten van April zijn en de workshop afgelopen week al hebben plaats gevonden.. Verder een leuk blad om door te lezen...
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_48700730
ik word door een mod hierheen verwezen. of iemand me kan helpen:

Ikea Bangsund Bed Handleiding
  woensdag 25 april 2007 @ 12:30:03 #286
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48700924
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef BlueCurl het volgende:
ik word door een mod hierheen verwezen. of iemand me kan helpen:

Ikea Bangsund Bed Handleiding
Klik! Onderaan de pagina
pi_48704463
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Klik! Onderaan de pagina
En het artikelnummer is: 70063428
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_48706046
mijn dank is enorm groot!
pi_48739113
Kan iemand mij helpen aan de montagehandleiding van de MOMENT eettafel?????

Bedankt alvast!
  donderdag 26 april 2007 @ 15:00:57 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_48739920
pi_48743894
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:38 schreef Jippo het volgende:

Bedankt alvast!
Als je nou gewoon even vanaf een post of drie terug leest, dan heb je zelf je antwoord al gevonden...
  donderdag 26 april 2007 @ 17:55:14 #292
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48745916
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:38 schreef Jippo het volgende:

Bedankt alvast!
pi_48749896
Nee hoor, daar had ik al gekeken De moment eettafel staat er niet tussen.

[..]

Als je nou gewoon even vanaf een post of drie terug leest, dan heb je zelf je antwoord al gevonden...
[/quote]
  donderdag 26 april 2007 @ 20:12:19 #294
177881 Marlon1976
http://www.huisvoormij.nl
pi_48750317
IKEA rules!! Mooie spullen voor een goede prijs... Alleen is het in elkaar zetten soms wel een ramp
Huisvoormij, meer dan 7500 huurwoningen!
pi_48751599
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:59 schreef Jippo het volgende:

Nee hoor, daar had ik al gekeken De moment eettafel staat er niet tussen.

[..]

[/quote]

onderaan de pagina:
quote:
Kan je de montagehandleiding van een product hierboven niet terugvinden? Vul dan onderstaand formulier in. Je krijgt de handleiding dan - indien beschikbaar - binnen twee werkdagen per e-mail toegestuurd.
Ow en voor de volledigheid nogmaals de link. Geef dus even je gegevens door en dan stuurt IKEA je em op... (indien beschikbaar dus...)

En nog even het artikelnummer: 20080289
  vrijdag 27 april 2007 @ 02:16:17 #296
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48763082
Sinds een maandje ben ik in het bezit van een zwart/bruin VIKA bureaublad van 150x75 cm met bijpassende zwarte VIKA CURRY poten.

Gisteren trof ik op de www.ikea.nl een nieuwe product aan, een accesoire voor mijn bureau

VIKA CURRY wegdraaibare lade voor poot voor maar 2,95 euro per stuk.

Omdat ik wat extra bergruimte goed kan gebruiken, ben ik vol goede moed met het OV naar de dichtsbijzijnde Ikea afgereisd, in mijn geval die in Utrecht.

Daar aangekomen nergens dit product te vinden, dus maar even navraag gedaan bij iemand op de werkplek afdeling:

Ikea dame: Nee die hebben wij niet.

Ik: Ow, maar hij schijnt net nieuw te zijn, kunt u even op de computer opzoeken of die toevallig ergens in het magazijn ligt?

Ikea dame: Druk zoekend, ja hij staat wel in het systeem, maar nog zonder naam erbij. Wij hebben hem niet, maar alle andere fillialen in Nederland hebben ze wel op voorraad.

Ik: Kunt u mij enige indicatie geven wanneer ze leverbaar zijn?

Ikea dame: Nee, wij krijgen ze niet, anders had ik het allang gehoord, wij zijn de kleinste filliaal van Nederland en we kampen met ruimtegebrek.

Ik: Zoveel ruimte nemen die plastic bakjes niet in.

Ikea dame: Je kan naar Amersfoort of Amsterdam.

Ik:
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_48764799
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 02:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sinds een maandje ben ik in het bezit van een zwart/bruin VIKA bureaublad van 150x75 cm met bijpassende zwarte VIKA CURRY poten.

Gisteren trof ik op de www.ikea.nl een nieuwe product aan, een accesoire voor mijn bureau

[afbeelding]

VIKA CURRY wegdraaibare lade voor poot voor maar 2,95 euro per stuk.

Omdat ik wat extra bergruimte goed kan gebruiken, ben ik vol goede moed met het OV naar de dichtsbijzijnde Ikea afgereisd, in mijn geval die in Utrecht.

Daar aangekomen nergens dit product te vinden, dus maar even navraag gedaan bij iemand op de werkplek afdeling:

Ikea dame: Nee die hebben wij niet.

Ik: Ow, maar hij schijnt net nieuw te zijn, kunt u even op de computer opzoeken of die toevallig ergens in het magazijn ligt?

Ikea dame: Druk zoekend, ja hij staat wel in het systeem, maar nog zonder naam erbij. Wij hebben hem niet, maar alle andere fillialen in Nederland hebben ze wel op voorraad.

Ik: Kunt u mij enige indicatie geven wanneer ze leverbaar zijn?

Ikea dame: Nee, wij krijgen ze niet, anders had ik het allang gehoord, wij zijn de kleinste filliaal van Nederland en we kampen met ruimtegebrek.

Ik: Zoveel ruimte nemen die plastic bakjes niet in.

Ikea dame: Je kan naar Amersfoort of Amsterdam.

Ik:
Ow heel vervelend... maar dit had je licht kunnen voorkomen door op internet de voorraadbeschikbaarheid te controleren...

Utrecht is inderdaad de kleinste vestiging van Nederland en is heel gefaseerd bezig met het implementeren van het nieuwe assortiment. Artikelen die wij in Hengelo al een maand hebben liggen zullen zij wellicht pas in Juni gaan voeren omdat ze ook echt eerst van de oude artikelen af moeten... Of zij de VIKA CURRY lade helemaal niet gaan krijgen weet ik niet zeker... volgens mij staat dit artikel in de nieuwe catalogus die vanaf augustus uit komt, en dan moeten ze em wel voeren...
pi_48765060
Zijn er soms leveringsproblemen wat betreft de tuinset TULLERÖ?

Ik zie 'm alleen op voorraad in Breda. Ik was eigenlijk van plan om zondag deze tuinset te halen, aangezien ik dan eens beschikking heb over een auto. Maar dat het bij maar 1 vestiging op voorraad is, stemt me niet erg hoopvol dat ie er volgende week zondag zal zijn bij IKEA A'dam.
Medewerkers, hebben jullie een indicatie wanneer deze tuinset weer op voorraad is?
pi_48765530
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:56 schreef Syytön het volgende:

[afbeelding]

Ik zie 'm alleen op voorraad in Breda. Ik was eigenlijk van plan om zondag deze tuinset te halen, aangezien ik dan eens beschikking heb over een auto. Maar dat het bij maar 1 vestiging op voorraad is, stemt me niet erg hoopvol dat ie er volgende week zondag zal zijn bij IKEA A'dam.
Medewerkers, hebben jullie een indicatie wanneer deze tuinset weer op voorraad is?
Toen ik er in Groningen naar vroeg, keek de medewerker mij aan: zei iets van jaaa dieee, neeee die was zo populair, daar waren ze helemaal doorheen. En ze kregen hem ook niet weer.
Wij al balen, maand ervoor lagen er nog een tiental paketten, maar wilden we nog even wachten...
pi_48765946
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:56 schreef Syytön het volgende:

[afbeelding]

En zelfs Breda heeft er nog maar 2 of 3... op = op
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')