Aftellen is een eigenschap die mij niet is bijgebracht op de lagere schoolquote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:Jammer van het aftellen
verder is het
i know maar dat kut fok laat me niet edittenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef dekkered het volgende:
de eerste post van sickert in ons topic![]()
enne zit een fout in de OP
dat doen we een ander keetjequote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef FJD het volgende:
Voor de laatste keer dan:
Je edit de OP.
Je haalt alles weg.
Je post een klein bericht.
Je voert in.
Je edit de OP.
Je plaatst de gewijzigde OP terug.
Je voert in.
Klaar.
Je bent fantastischquote:Op woensdag 18 april 2007 19:06 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Ik heb een vrije dag, topic(s) gaan inene hard en ik heb ook nog eens de 50k post
![]()
Goed heh, ben ik?![]()
WAT!!!??? 40x opdrukken, NU!!! daarna doe je 15km speedmars, als je terug bent dan loop je hem nog een keer met bepakking!!! Slapen... het moet niet gekker worden!quote:
Inhoud!?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
Hier ook maar even posten.
Ik ga vandaag voor een nieuw persoonlijk dag record.
Moet na deze post er nog 3.
Zijn 3 regels niet genoeg inhoud voor julie?quote:
Als ik hier op in ga krijg ik ruzie met Urselquote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Je bent fantastisch![]()
Ik ben eenzaam![]()
Okee, ik zal het wel uitleggen. Inhoudelijke posts zijn te herkennen aan:quote:Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zijn 3 regels niet genoeg inhoud voor julie?
Een TVP was korter geweerd. Maar die plaats ik niet en daarvoor wordt ik gewardeerd.
Maar verkapte TVP's vallen niet zo op.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef Sickert het volgende:
Keffo.nl:zegt (7:38 PM):
ik zo ajax kijken hopelijk zenden ze feyenoord ook uit
Keffo.nl:zegt (7:38 PM):
.......oh wacht
Keffo.nl:zegt (7:39 PM):
die doen nergens meer aan mee
Ferdi zegt (7:39 PM):
<-- grapjas aan
Sterke grap![]()
Bijna net zo sterk als de verdediging van Feyenoord.
![]()
Keffo.nl:zegt (7:40 PM):
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als ik hier op in ga krijg ik ruzie met Ursel![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef ursel het volgende:
[..], Anders jat ik 19 mei je dildo en je zal me dan snikkend om vergevenis smeken om wat je gezegd hebt.
![]()
Voor een betere balans ofzo.. Een hele goede tesamen met een hele slechte..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Geile shit
Nee, ik wil jou in mijn team hebben.
![]()
heeft Sanne een Dildo nodigquote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef ursel het volgende:
[..], Anders jat ik 19 mei je dildo en je zal me dan snikkend om vergevenis smeken om wat je gezegd hebt.
![]()
* At your service..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Hehehhehehehhee!!!
Nee, Ursel.. balans gaat het niet om, ik moet het toch uiteindelijk wel in mijn eentje doen.. Rambo, je weet![]()
Ik wil leuke mensen in mijn team, en ik wil met een mannetje of 4/6 een squadje vormen![]()
Ik heb ook af en toe een avondje rust nodig..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
heeft Sanne een Dildo nodig![]()
Ursel toch
hmm..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb ook af en toe een avondje rust nodig..
neinquote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Sickert, ga jij niet mee airsoften?
strap onquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef MLPValley het volgende:
hehehe mij een beetje voor sexverslaade uitmakenUrs is net zo erg hoor.
En die dildo is niet voor mij, maar voor Ursel![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef MLPValley het volgende:
Bestelling afgesloten.
Uw bestelling is genoteerd en zal zo snel mogelijk geleverd worden.
Mocht een van de artikelen onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn, dan zullen wij u dit zo spoedig mogelijk naleveren. Wij danken u voor uw bestelling en het vertrouwen in Pabo.
Uw bestelde artikelen
Artikel Artikelnr. Prijs Aantal Totaal
Your sex mate
061.215.92.00.00 17.99 ¤ 1 17.99 ¤
Tapas-set
061.006.13.00.00 Gratis 1 Gratis
Subtotaal 17.99 ¤
verzendkosten 4.99 ¤
Totaal 22.98 ¤
whahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Dildo on the way![]()
zit ursel boven en jij beneden met een pc ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef staticdata het volgende:
tja je hebt dus een echte vrouw urselvrouwen lullen eenmaal veel
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef staticdata het volgende:
tja je hebt dus een echte vrouw urselvrouwen lullen eenmaal veel
Niet alleen daarvoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wij moeten nou eenmaal compenseren voor het gebrek aan communicatie (en intelligentie) van de meeste mannen.
![]()
![]()
Maar jullie zijn wel sterker![]()
We want pics and movie'squote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef MLPValley het volgende:
Bestelling afgesloten.
Uw bestelling is genoteerd en zal zo snel mogelijk geleverd worden.
Mocht een van de artikelen onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn, dan zullen wij u dit zo spoedig mogelijk naleveren. Wij danken u voor uw bestelling en het vertrouwen in Pabo.
Uw bestelde artikelen
Artikel Artikelnr. Prijs Aantal Totaal
Your sex mate
061.215.92.00.00 17.99 ¤ 1 17.99 ¤
Tapas-set
061.006.13.00.00 Gratis 1 Gratis
Subtotaal 17.99 ¤
verzendkosten 4.99 ¤
Totaal 22.98 ¤
whahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Dildo on the way![]()
Dude je moet beter de topics lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef 3lmo het volgende:
Jemig, er speelt ook bijna geen enkele BoFfers meer op de server, en ik er liep net 10 van de 14 rond met een PKM in het vijandelijk team ik werd echt strontziek van, tis gewoon zo zwak dat ding is veelste sterk en te accuraat.
Ja iedereen heeft een BF2 dip, doe gewoon 24/7 Mashtuur inf only dat is 400x beter dan kut karkand...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dude je moet beter de topics lezen![]()
Paar topic geleden melde zowat iedereen dat ie in een bf2 dip zit![]()
Omg ik ben nu echt verslaafd aan gears of war, nu ik locust gasten met 1 schot met de shotgun naar hun stinkhol stamp![]()
Dan kunnen we de contract gelijk opzeggen bij publichost (ofzo) als we mashtuur 24/7 gaan draaienquote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft een BF2 dip, doe gewoon 24/7 Mashtuur inf only dat is 400x beter dan kut karkand...
Wedden van niet? Insomania (oid.) heeft ook een Mashtuur server, daar zijn altijd mensen, en daar heeft men nog een best kutte ping dus als er een Nederlandse Mashtuur server is, met 32 player map, komt die heus wel volquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan kunnen we de contract gelijk opzeggen bij publichost (ofzo) als we mashtuur 24/7 gaan draaien![]()
OMG wat is fok opeens langzaam de laatste tijd. Ik krijg de hele tijd die schenk wat te drinken melding![]()
![]()
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wedden van niet? Insomania (oid.) heeft ook een Mashtuur server, daar zijn altijd mensen, en daar heeft men nog een best kutte ping dus als er een Nederlandse Mashtuur server is, met 32 player map, komt die heus wel vol![]()
Dat zeg ik, daarom zou een Nederlandse server met goede ping perfect zijn, vaste spelers vinden iets anders ook wel leuk (tenminste enkele die ik heb gesproken) dus die blijven wel komen. Als het niet lukt kun je 't altijd terugzetten, zo per sè op karkand blijven is ook zo wat imho.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.
-edit-
k kijk nu pas bij gam index, zie ik dat ik een hele topic heb gemistHebben jullie soms wat in te halen
![]()
'Return of IJsmuts', zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut ping, geen admin online als ik daar speel dus een kut server waar ik nooit meer op ga spelen.
-edit-
k kijk nu pas bij gam index, zie ik dat ik een hele topic heb gemistHebben jullie soms wat in te halen
![]()
Hoelang duurt een ronde op die server, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daarom zou een Nederlandse server met goede ping perfect zijn, vaste spelers vinden iets anders ook wel leuk (tenminste enkele die ik heb gesproken) dus die blijven wel komen. Als het niet lukt kun je 't altijd terugzetten, zo per sè op karkand blijven is ook zo wat imho.
IJs en Baus waren terug en we hebben ff vlug een jubileum gevierd.. Verder heb je weinig gemist..quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
-edit-
![]()
Weet het niet precies, maar lang genoeg en niet te kort wat ik me herinner, iets van 30 minuten aangezien je daar ook vlaggen dicht op elkaar hebt. Mashtuur is tenminste een map waar je niet alleen mar medics hebt, dus massale revive acties...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hoelang duurt een ronde op die server, als ik vragen mag.
WAAAT! ! ! en dan mij geen tip gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs en Baus waren terug en we hebben ff vlug een jubileum gevierd.. Verder heb je weinig gemist..
Oohja.. ik heb ff gewerkt, waardoor ik de kans miste om de 50.000-ste post te maken.![]()
Wat dacht je van SFquote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef Stefan740 het volgende:
viro rukker zet morge server maar op sharqi 24/7 of wake
Ik zit niet meer 24/7 achter me pc. K heb me xbox 360 en het is mooi weer buiten dusquote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan ook zelf de topics blijven volgen..
Ik ben pitten..
maar jij ben dan ook een noob dagquote:
quote:
De wijze man heeft gesprokenquote:Op donderdag 19 april 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar jij ben dan ook een noob dag![]()
![]()
op zich kunnen we wel proberen wat het effect is van roulatie. op de altijd leuke THC server was het ook altijd 24/7 karkand, dat is nu ook city maps geworden. en dan alleen karkand/ mashtuur en sharqi. tuurlijk zie je mensen weggaan maar hij blijft genoeg vol zitten.
hehehe. het tweede natuurlijk gekkiequote:
Wie is er nog meer genomineerd dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehe. het tweede natuurlijk gekkie
jij bent een van degene in mijn favorieten voor een top squadje![]()
Ik iig nietquote:
Ik ben all-time favorite als slachtoffer..quote:
dat je nou geluk had dat ene rondjequote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben all-time favorite als slachtoffer..
Alhoewel Puni daar nog wel eens anders over denkt..![]()
He Frankiequote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! BF2 ipv Bof! Bf2
Ziet er niet uit!
Ook goedemorgen Frank..quote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! BF2 ipv Bof! Bf2
Ziet er niet uit!
Oe.. eten...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
He Frankie![]()
Wanneer gaan we weer eens BBQen?en naar het strand?
Ik denk er sterk over om te gaan kitesurfen
Dit weekend bij mij? Ik pik jullie wel op op Otopeniquote:
Als iemand mij onderweg ff op kan pikken naar Otopeni toe komt alles goed..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit weekend bij mij? Ik pik jullie wel op op Otopeni
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatquote:
We komen zeker een keertje kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatmaar het wordt mooi! en daar doen we het voor
![]()
ja leuk! op de housewarming! neem je dan ook al de regenboogkrabben en het oude jasje van truus mee??quote:Op donderdag 19 april 2007 09:32 schreef MLPValley het volgende:
[..]
We komen zeker een keertje kijken![]()
Goedenmorgen allemaal trouwens![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja leuk! op de housewarming! neem je dan ook al de regenboogkrabben en het oude jasje van truus mee??![]()
Ken dat..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed man! ben alleen helemaal af. had al weinig geslapen in polen, donderdag nacht helemaal niks, en daarna vopl klussen, van soggends vroeg tot savond laatmaar het wordt mooi! en daar doen we het voor
![]()
Laten we maar concluderen dat 90% van de posts hier geen inhoud heeftquote:
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweepquote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ken dat..
Kijk nu al uit naar de zondag dat ik gewoon lekker voor pampus in bed kan blijven liggen..
Neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweep![]()
is de speelkelder al BBQ/party ready ??![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, wij klussers kennen de klappen van de zweep![]()
is de speelkelder al BBQ/party ready ??![]()
Wel de posts blijven lezen he..quote:Op donderdag 19 april 2007 08:03 schreef ursel het volgende:
[..], doet tie het weer of heb je eindelijk boodschappen gedaan??
Vandaag ff een rust dag nemen met klussen. Morgen maar weer verder gaan met witten. Dan is het gehele plafond klaar..![]()
Zaterdag de wandpanelen en het einde is hopelijk in zicht. Ben nog wel aantal weken onder de pannen ermee. Dat dan weer wel, maar het wordt steeds beter en mooier..Nu nog boven ook een mooi wandje en het feest is compleet..
![]()
Euhm, vrij weinigquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat had ik gisteren gezegd over inhoud![]()
Nee is een Pool tafelquote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow sorry![]()
komt er ook een snookertafel? ik pwn met snooker![]()
Dan moet je eens tegen Urs die kan het wel aardig. Alhoewel ik vindt dat ik ook niet slecht ben. Heb Urs ook wel een aantal keer gepwnd.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, ik pwn ook met pool![]()
behalve onze sportpoultjes....
ik zet altijd een dildo op mn keu, kan je lekkere trekballen stotenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dan moet je eens tegen Urs die kan het wel aardig. Alhoewel ik vindt dat ik ook niet slecht ben. Heb Urs ook wel een aantal keer gepwnd.![]()
Je mag nog steeds maar met 1 keu stoten hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik veeg jullie van tafel met poolen. Ik ben namleijk dubbelhandig
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Gaat geloof ik nog een druk jaar worden..
Er komt nog een Finkers meet![]()
![]()
Een pool-meet
2 house-warming parties
Boot-lan![]()
Airsoften![]()
om dan maar nog te praten over de BBQ's
ow, doen we de pool-meet nie ttijdens onze BBQ dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Er komt nog een Finkers meet
Een pool-meet
2 house-warming parties
Boot-lan
Airsoften
ik koop ook een pooltafelquote:Op donderdag 19 april 2007 10:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dan moet je eens tegen Urs die kan het wel aardig. Alhoewel ik vindt dat ik ook niet slecht ben. Heb Urs ook wel een aantal keer gepwnd.![]()
Verpest het nu niet, straks kunnen we alles nog in 1 weekend proppenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef MLPValley het volgende:
[..]
ow, doen we de pool-meet nie ttijdens onze BBQ dan?En welke house-warming nog meer behalve Ijsmuts dan?
Min of meer de ontgroening van onze kelder toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef MLPValley het volgende:
[..]
ow, doen we de pool-meet nie ttijdens onze BBQ dan?En welke house-warming nog meer behalve Ijsmuts dan?
Zodra ik de ruimte heb ik ook, maar ja. Voor 2ton is het toch lastig om een huis te vinden waar ik me bioscoop ruimte in kan maken, me pooltafel in kwijt kan en ook nog een mooie pc ruimte kan maken.quote:
Maak daar maar 3 house-warmings vanquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Er komt nog een Finkers meet
Een pool-meet
2 house-warming parties
Boot-lan
Airsoften
Dat is nog 2 jaar..quote:Op donderdag 19 april 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Maak daar maar 3 house-warmings vanIk mag toch hopen dat ik voor eind volgend jaar een eigen woning heb
ik heb een huis van 228 (ex belasting etc) maar kan wel een bioscoop ruimte maken (woonkamer). pooltafel (zolder) en een pc ruimtequote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zodra ik de ruimte heb ik ook, maar ja. Voor 2ton is het toch lastig om een huis te vinden waar ik me bioscoop ruimte in kan maken, me pooltafel in kwijt kan en ook nog een mooie pc ruimte kan maken.
Ik zal toch iets moeten schrappen ben ik bang
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb een huis van 228 (ex belasting etc) maar kan wel een bioscoop ruimte maken (woonkamer). pooltafel (zolder) en een pc ruimte![]()
Deze gaan er ook komen, heb met eijerkamp nog een korting kunnen bedingen
[afbeelding]
edit : barendrechtquote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]Netjes..
Waar kan je dat nou ergens vinden voor die prijs dan??![]()
Eind van dit jaar dan lamlulquote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef ursel het volgende:
Dat is nog 2 jaar..![]()
Dan ben ik misschien al mors-dood..
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Eind van dit jaar dan lamlul![]()
@Puni; daar ga je echt veel geld mee verdienen man
vette tafels!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef staticdata het volgende:
@ijs(muts)
Ik heb momenteel contact met www.poolbrothers.nl wil even zeker weten dat een pooltafel wel gaat lukken. anders heb je een pooltafel en kan je niet meer stoten.
mjah. ik zou maximaal een tafel nemen van 2500 a 3000 euro. 5000 wordt toch wel weer teveel van het goedequote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette tafels!![]()
wel duur alleen
staat ook een mooie 2e hands op van 1850
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |